BMW-Valchas M52B23
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
es nesaprotu, tev jau ir piegdiena? tas jau ir cic motors
Sirc silta, seja smaida un motors rūc
Nenocietos un uzliku ziemas rituļus Salīdzināt ar veco 1991 ccm salīdzināt nevar
Nenocietos un uzliku ziemas rituļus Salīdzināt ar veco 1991 ccm salīdzināt nevar
griezhaas ok?? :) un saliidzinot ar 2,5?
Ko beigās ar vadību darīji? "Atļāvi" adaptēties un viss? Vai tomēr regulēji?
Pagaidām neko nedarīju. pagaidām ar tādu pašu. redzēs patēriņu, tad domās tālāk
Negribu vēl pagaidām īpaši mocīt, lai piedilstmrkashell rakstīja:griezhaas ok?? :) un saliidzinot ar 2,5?
Bet liekas, ka tuvu tam 2,5
es ceru ka dzineju arii smagaja rezhimaa iebrauc??
ja laidisi tik lidz 3k sakumaa,dzinejs bus tups kaa musu valdiiiba
ja laidisi tik lidz 3k sakumaa,dzinejs bus tups kaa musu valdiiiba
ar kompatu pa brugji
Nodzēsīs adaptācijas un nebūs tupscipruss18 rakstīja:es ceru ka dzineju arii smagaja rezhimaa iebrauc??
ja laidisi tik lidz 3k sakumaa,dzinejs bus tups kaa musu valdiiiba
Mazs rezumē
New volume : 2262ccm
Compresion ratio : 1:12.5
Cylinder compresion 11Bar
Vēlamais rezultāts 174Zs ; 215Nm
Jaudu pieņēmu salīdzinot ar m54b22
Pēc sajūtām kaut kas līdzīgs ir
New volume : 2262ccm
Compresion ratio : 1:12.5
Cylinder compresion 11Bar
Vēlamais rezultāts 174Zs ; 215Nm
Jaudu pieņēmu salīdzinot ar m54b22
Pēc sajūtām kaut kas līdzīgs ir
Jautājum tikai no kurienes tādu CR ņēmi???
m54b22 ir 1:10.8
s54b32 ir 1:11.5
m52b20 ir 1:11
protams 1:12.5 ir ideālais priekš gāzes...
m54b22 ir 1:10.8
s54b32 ir 1:11.5
m52b20 ir 1:11
protams 1:12.5 ir ideālais priekš gāzes...
Pēdējais labojis Odze - 18 Feb 2014, 13:50, kopā labots 1 reizi.
Kāds sarēķināja, šito wikipēdijā neatradīsi, nav jau standarts.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
saprotu ka nav standarts un ka vikipēdijā nebūs tāda dzinēja specifikācijas, bet m50b25tu cr ir 1:10.5 un no tāda dzinēja uztaisot b28 strokeri ar vanosa virzuļiem, kas pa dzīvi jau ir ar lielāku pacēlumu kā citiem cr sanāk ~ 1:11
b20 galvai esot mazāka degkamera.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Mazāka degkamera un lielāks gājiens. tas ir ideālais motors priekš gāzes :) Pagaidām ir nobraukti pirmie 100km pa pilsētu. Patēriņš 11L propanello
Ir nedaudz vairāk pabraukts un varu pateikt precīzāk : uz 1000km vidējais patēriņš 12l/100km propāna (puse pilsēta/ šos)
un tikai šos 9l/100km prpanelli
un tikai šos 9l/100km prpanelli
Ir ok! Man +/- tas pats, esmu ļoti apmierināts.
vismaz tagad tā kaste uz priekšu ar kust
Šodien pār mani nāca apgaismība nah visus tos bembjus
Vajag kaut ko citu, tiksim Chrysler 300C
p.s. braukšana ar tādu izraisa atkarību
Vajag kaut ko citu, tiksim Chrysler 300C
p.s. braukšana ar tādu izraisa atkarību
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right