Duncix 325i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 30
- chevron_right
false advertising.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Plānos ir puslīdz stock.. tas ir - no vizuālās puses tikai dubultā izplūde, kas atšķiras. Viss pārējais kā jau vienmēr M bamperi, sliekšņu uzlikas, moldingi.
Ar do dubulto difuzoru ir tā kā ir.. no bimmershopa pasūtiju(mājas lapā nav jau rakstīts, ka tas ir M bampera difuzors), bet atnāca M bampera difuzors, kurš, ka jau saprotams, neder stock bamperim. Tāpēc nezinu, vai nu sajaukuši pasūtījumu, vai arī dubultie domāti tikai M bamperiem. Un tāpēc.. kamēr maciņš neļauj iepirkt M bamperi ar dubulto izplūdi.. uz kādu laiku nāksies kaut ko domāt ar šo - stock bamperis + M bampera dubultais difuzors. Jā.. laikam, atkal šķūnis. Bet nu ko lai dara. Domājams līdz brīdim, kad varēšu nopirkt M bamperi, derēs šis variantsRom4iks_328 rakstīja:ir pieejams ari difuzors cik sapratu abam pusem tagad :)AlpineLV rakstīja:a kādu bamperu tu liksi? M pakas ar divām izpūtējam paredzētajām vietām difuzorā ?
Sapņot jau sapņoju par ko lielāku kā 2.5 Paigādam jāsaved kārtībā viss esošais. Bet jau tiek domāts un meklēta informācija par strokeru M50B30 vai M50B32. Bet nu tas tā... kā jau dzīvē gadās, ne visi sapņi piepildās vai arī laika gaitā mainās idejas Exxxx... un ja tam visam pa virsu vēl Turbo... Īsi sakot, mērķis ir un centīšos līdz tam nonāktRidlihs rakstīja:Turpinot iesākto uteo tēmu....uteo rakstīja:Nu nezinu gan, šķūnis jebkurā gadījumā pie stock aparāta, manuprāt
Tev auto paliks kā stock puslīdz, jeb plānos tormēr taisīt kādu hardcore versiju, ja jau dubultā izplūe?
Mošk krausi 4.4 vai 3.2 iekšā?
Tas difuzors noteikti mazliet jāpagraiza, kā jau visi M difuzori, lai smuki piegultos parastajam bamperam.
Piemērīts ir. Traucē tik stūrīši. Un difuzora sāni ir tukši. Laikam nav saprotams... vēlāk iemetīšu bildesuteo rakstīja:Tas difuzors noteikti mazliet jāpagraiza, kā jau visi M difuzori, lai smuki piegultos parastajam bamperam.
Lai izstāsta kāds, kas to ir darījies, kas tieši ir jānogriež, lai smuki derētu uz stock bampera.
Tiks spriest ar vienu čali, kurš prot "uzaudzēt plastmasu". Domājams ar divām galvām radīsim labu risinājumuuteo rakstīja:Lai izstāsta kāds, kas to ir darījies, kas tieši ir jānogriež, lai smuki derētu uz stock bampera.
gaidu bildi ar bamperu
Kā tu atradi vietu otram bundulim? Zāģēji aķīša kastei apakšu nost? Vai arī tie bunduļi ir gana plāni, lai netorčītu no bufera apakšas kā iekaisis apendikss?
Rudziņš rakstīja:ps. Bet par cik esi izravējis visu un ielicis taisnu trubu, skaņai bij jābūt labākai!
Manuprāt tāpēc kad motoram nav kārtīga pretspiediena, vajadzētu iemetināt rezinatoru, un tad arī skaņa būtu dobjāka un skaļāka mazliet.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Tātad rezonātorus izpūtējā liek, lai iegūtu skaļāku izplūdi?Kukijs rakstīja:Rudziņš rakstīja:ps. Bet par cik esi izravējis visu un ielicis taisnu trubu, skaņai bij jābūt labākai!
Manuprāt tāpēc kad motoram nav kārtīga pretspiediena, vajadzētu iemetināt rezinatoru, un tad arī skaņa būtu dobjāka un skaļāka mazliet.
Lai motoram būtu pretspiediens!!!
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
tieši tā, nācās upurēt aķīša kastimarux rakstīja:Kā tu atradi vietu otram bundulim? Zāģēji aķīša kastei apakšu nost? Vai arī tie bunduļi ir gana plāni, lai netorčītu no bufera apakšas kā iekaisis apendikss?
Nē nē, skaļāku gan nevajag Varbūt video pašvaks, bet dzīvē manām ausīm ir gan piemēroti skaļš, gan dobjums ir, gan murrāšana Domāju kā būšu trāpījis netālu no pieļaujamās decibelu robežas.Kukijs rakstīja:Rudziņš rakstīja:ps. Bet par cik esi izravējis visu un ielicis taisnu trubu, skaņai bij jābūt labākai!
Manuprāt tāpēc kad motoram nav kārtīga pretspiediena, vajadzētu iemetināt rezinatoru, un tad arī skaņa būtu dobjāka un skaļāka mazliet.
Par to pretspiedienu esmu lasījis.. tip motoru var sabendēt, vai arī ne tā sapratu. Domājams, ielas auto, tas nav ļotī būtiski ar to pretspiedienu. Kroč kaut kā tā
P.S. par tiem rezonatoriem... varbūts kāds home made tiks veidots, bet tas vēlāk... sākumā jāizdomā kā 65 mm jānogādā pēc iespējas tuvāk izplūdes kolektoram... vēl par šo jāpadomā
Kolektors stock... par kolektora maiņu tagad nedomāju540i rakstīja:Zirneklis- sporta izplūdes kolektors ir?
atmo motoram vajaga kaut kādu pretspiedienu, tavā gadījumā es ieliktu kādus labus rezonatorus tur kur orģināli katalizatori bija i viss, pārējais taisnas trubas un gala bundulis. + skaņa būs patīkamāka, a to tagad tajā video kad gāzēji skanēja kā honda kaut kāda.
piem manam 325 kādreiz bija glušaks, taisnas trubas līdz gala bundulim (g-power), skaņa bija so so, bet likās ka tipa iet ahujena (tas droši vien ka rūca kā kaut kāds shitty race car), tad sabūvēju šitādu glušaku, katrai trubai pa rezonatoram tur kur kati bij + x-pipe iemetināju aiz rezonatoriem un galā tas pats g-powers, tici vai nē vilkt pie zemiem apgriezieniem sāka kudi labak, aukšas tur nekas nemainījās, bet tonis izplūdei dobjš, pie zemajiem apgriezieniem klus, bet kad atvelc tad kaifīgs. Xpipe vietā var iemetināt H-pipe, bet tas vairāk muscle kāriem. vēl var uzlikt biki pārtaisītu izplūdes kolektoru no 2.8 tad vispār svētki ausīm
p.s ja gribi vilkmi pie zemajiem, tad pretspiedienu vajaga. Netici noņem glušaku un pagonko, skaņa būs jebaķ, bet uz priekšu neies.
piem manam 325 kādreiz bija glušaks, taisnas trubas līdz gala bundulim (g-power), skaņa bija so so, bet likās ka tipa iet ahujena (tas droši vien ka rūca kā kaut kāds shitty race car), tad sabūvēju šitādu glušaku, katrai trubai pa rezonatoram tur kur kati bij + x-pipe iemetināju aiz rezonatoriem un galā tas pats g-powers, tici vai nē vilkt pie zemiem apgriezieniem sāka kudi labak, aukšas tur nekas nemainījās, bet tonis izplūdei dobjš, pie zemajiem apgriezieniem klus, bet kad atvelc tad kaifīgs. Xpipe vietā var iemetināt H-pipe, bet tas vairāk muscle kāriem. vēl var uzlikt biki pārtaisītu izplūdes kolektoru no 2.8 tad vispār svētki ausīm
p.s ja gribi vilkmi pie zemajiem, tad pretspiedienu vajaga. Netici noņem glušaku un pagonko, skaņa būs jebaķ, bet uz priekšu neies.
BMW-Big Money Waste
xm.. vajadzēs aizdomāties par rezonatoriem. ThanksSlim rakstīja:atmo motoram vajaga kaut kādu pretspiedienu, tavā gadījumā es ieliktu kādus labus rezonatorus tur kur orģināli katalizatori bija i viss, pārējais taisnas trubas un gala bundulis. + skaņa būs patīkamāka, a to tagad tajā video kad gāzēji skanēja kā honda kaut kāda.
piem manam 325 kādreiz bija glušaks, taisnas trubas līdz gala bundulim (g-power), skaņa bija so so, bet likās ka tipa iet ahujena (tas droši vien ka rūca kā kaut kāds shitty race car), tad sabūvēju šitādu glušaku, katrai trubai pa rezonatoram tur kur kati bij + x-pipe iemetināju aiz rezonatoriem un galā tas pats g-powers, tici vai nē vilkt pie zemiem apgriezieniem sāka kudi labak, aukšas tur nekas nemainījās, bet tonis izplūdei dobjš, pie zemajiem apgriezieniem klus, bet kad atvelc tad kaifīgs. Xpipe vietā var iemetināt H-pipe, bet tas vairāk muscle kāriem. vēl var uzlikt biki pārtaisītu izplūdes kolektoru no 2.8 tad vispār svētki ausīm
p.s ja gribi vilkmi pie zemajiem, tad pretspiedienu vajaga. Netici noņem glušaku un pagonko, skaņa būs jebaķ, bet uz priekšu neies.
Varbūt nesapratu, bet.. x-pipe iemetināji starp kolektoru un rezonatoriem, vai starp rezonatoriem un gala bunduli?
Man jau stock x-pipe atstāts(domāju to vietu, kur lamda atrodas)
tā vieta kur zonde nav īsti nekāda Xpipe, prosta sašaurinājums, kas biki bremzē visu pasākumu, tādā ziņā 2.8 glušaks labāks, divas trubas no kolektora līdz beigām.
xpipe starp rezonatoriem un gala bunduli, es liku kautkādus pāris cm aiz rezonatoriem
var jau pats to xpipe sametināt, bet vieglāk un performance ziņa labāk kko jau gatavu ielikt ar rezonatoriem tas pats
xpipe starp rezonatoriem un gala bunduli, es liku kautkādus pāris cm aiz rezonatoriem
var jau pats to xpipe sametināt, bet vieglāk un performance ziņa labāk kko jau gatavu ielikt ar rezonatoriem tas pats
BMW-Big Money Waste
thanks šī infa noderēsSlim rakstīja:tā vieta kur zonde nav īsti nekāda Xpipe, prosta sašaurinājums, kas biki bremzē visu pasākumu, tādā ziņā 2.8 glušaks labāks, divas trubas no kolektora līdz beigām.
xpipe starp rezonatoriem un gala bunduli, es liku kautkādus pāris cm aiz rezonatoriem
var jau pats to xpipe sametināt, bet vieglāk un performance ziņa labāk kko jau gatavu ielikt ar rezonatoriem tas pats
Pamazām auto tiek gatavots krāsošanai. Vēl tik divus mazus caurumus palika aizmetināt i domājams vairs nevajadzēs metināt Pārs foto ar pieliktu bumperi... pagaidām nav ko atrādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Būti tikai vienā pusē, būtu ļoti skaists glušaks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 30
- chevron_right