Alpa gāzē`n`spolē kūtiņa
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right
Takā drifta auto ir pārdots un negribējās taisīt šo topiku ciet, tad nolēmu turpināt, jo ir iegādāts 96. gada 1.8 tourings.
Universāļa mīlestība nepāriet.
Kamēr bija vēl melnais auto, tika izdomāts, ka vajadzētu iegādāties eko auto ar ko pārvietoties ikdienā. Kaut sākumā domāju par 1.8tds (ietekme no ivars_e36), bet doma tika atmesta un tika meklēts 1.8 ar gāzi (gribējās braukt pa lēto bēdu nezinādamas).
Kad konkrēts eksemplārs tika atrasts un sarunāts, ka dosimies tuvākajās dienās uz CSDD pārrakstīt, pēkšņi uzpeldēja limonādes variants - 96. gada, 1.8 ar gāzi, kas uzstādīta pirms mazāk kā gada, skybrake un līdzi deva principā jaunas ziemas riepas.. cena 600 eiro. Nebija varianti, kā ņemt.
Mašīnas īpašnieki bija rūpējušies par tehnisko, bet ne ārējo vizuālo stāvokli. Bez mazvai katrai detaļai bija rūsa izlīdusi laukā un sliekšņi bija jāsametina, kā arī mazs gabaliņš arkai (par laimi grīda un viss pārejais bija labā stāvoklī).
Orģinālā komplektācija
Order options
No. Description
240 LEATHER STEERING WHEEL
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
302 ALARM SYSTEM
386 ROOF RAIL
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
441 SMOKERS PACKAGE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
687 RADIO PREPARATION
811 BELGIUM VERSION
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
Tāda nabadzīga komplektācija, taču par brīnumu gan elektro automātiskā lūka labi strādā un orģinālā signalizācija.
Takā visu laiku drifta autiņam bija guldījis naudu tajās lietās (mehāniskās), kuras es neredzēju, tad beidzot bija mērķis pielasīt diezgan pilnu komplektāciju un sataisīt vizuāli pievilcīgu, lai pašam būtu prieks gan sēdēt salonā, gan atskatīties uz auto ejot prom!
Pirmais, kas tika darīs, tika aizbraukts uz CSDD pēc slimības lapas, jo mašīnai beidzās TA un tika sataisīti tie visi defekti, kas bija + sāku ķerties vizuālajam klāt.
Daudzi mēģināja atrunāt mani no krāsošanas boston green krāsā (mašīnas orģinālā krāsa), taču lai nebūtu durvju ailes un motortelpa, tad paliku pie sava. Vienīgi diezgan lielas sakritības un varbūt veiksmes pēc tieši dienu pirms krāsošanas ar čomu tīrot garāžu atradām mucu ar apmēram 30kg zelta krāsas pulvera, jeb grauda. Eksperimenta pēc izmēģinājām, kā tas ar laku izskatās uz bostong green krāsas.
Rezultāts apmēram šāds, bet nu dzīvē ir nedaudz citādāk. Visa rūsa tika likvideta, tika sametināts, kas bija jāmetina un tika sakrāsots. Rezultāts liekot kopā, kad auto tika izdzīts saulītē.
Takā drifta auto tika pārdots un noruna bija, ka paturu savu VNZ un diskus, tad diski pirms pārdošanas tika samainīti un uzlikti virsū zaļajam.
Pagaidām ir šādi apdeiti:
- Sametināti sliekšņi
- Pārkrāsots auto (pavasarī uzklāsim vēlvienu lakas kārtu un nopulēsim auto)
- Uzlikti Borbet T R16 9J diski ar et30
- Uzlikts M bamperis
- Uzliktas sliekšņu uzlikas
- Uzstādīts elkoņbalsts
- Uzliktas lampas ar balto pagriezienu
Iepirkts, bet vēl nav uzstādīts:
- Kruīza kontrole
- Aizmugurējie elektro logi
- Elektroniski regulējamie sēdekļi
- Recaro sēdekļi
Plānots:
- Pāršūt salonu
- Uzstādīt visu kas iepirkts
- Iegādāties papildus digitālo klimu (sataisīt, lai kondicionieris strādā)
- Iegādāties 18 pogu OBC
- Notonēt pakaļējos logus
- Veikt apkopi un sagatavot ziemai
- Pavasarī nosēdināt, bet saprāta robežās
Universāļa mīlestība nepāriet.
Kamēr bija vēl melnais auto, tika izdomāts, ka vajadzētu iegādāties eko auto ar ko pārvietoties ikdienā. Kaut sākumā domāju par 1.8tds (ietekme no ivars_e36), bet doma tika atmesta un tika meklēts 1.8 ar gāzi (gribējās braukt pa lēto bēdu nezinādamas).
Kad konkrēts eksemplārs tika atrasts un sarunāts, ka dosimies tuvākajās dienās uz CSDD pārrakstīt, pēkšņi uzpeldēja limonādes variants - 96. gada, 1.8 ar gāzi, kas uzstādīta pirms mazāk kā gada, skybrake un līdzi deva principā jaunas ziemas riepas.. cena 600 eiro. Nebija varianti, kā ņemt.
Mašīnas īpašnieki bija rūpējušies par tehnisko, bet ne ārējo vizuālo stāvokli. Bez mazvai katrai detaļai bija rūsa izlīdusi laukā un sliekšņi bija jāsametina, kā arī mazs gabaliņš arkai (par laimi grīda un viss pārejais bija labā stāvoklī).
Orģinālā komplektācija
Order options
No. Description
240 LEATHER STEERING WHEEL
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
302 ALARM SYSTEM
386 ROOF RAIL
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
441 SMOKERS PACKAGE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
687 RADIO PREPARATION
811 BELGIUM VERSION
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
Tāda nabadzīga komplektācija, taču par brīnumu gan elektro automātiskā lūka labi strādā un orģinālā signalizācija.
Takā visu laiku drifta autiņam bija guldījis naudu tajās lietās (mehāniskās), kuras es neredzēju, tad beidzot bija mērķis pielasīt diezgan pilnu komplektāciju un sataisīt vizuāli pievilcīgu, lai pašam būtu prieks gan sēdēt salonā, gan atskatīties uz auto ejot prom!
Pirmais, kas tika darīs, tika aizbraukts uz CSDD pēc slimības lapas, jo mašīnai beidzās TA un tika sataisīti tie visi defekti, kas bija + sāku ķerties vizuālajam klāt.
Daudzi mēģināja atrunāt mani no krāsošanas boston green krāsā (mašīnas orģinālā krāsa), taču lai nebūtu durvju ailes un motortelpa, tad paliku pie sava. Vienīgi diezgan lielas sakritības un varbūt veiksmes pēc tieši dienu pirms krāsošanas ar čomu tīrot garāžu atradām mucu ar apmēram 30kg zelta krāsas pulvera, jeb grauda. Eksperimenta pēc izmēģinājām, kā tas ar laku izskatās uz bostong green krāsas.
Rezultāts apmēram šāds, bet nu dzīvē ir nedaudz citādāk. Visa rūsa tika likvideta, tika sametināts, kas bija jāmetina un tika sakrāsots. Rezultāts liekot kopā, kad auto tika izdzīts saulītē.
Takā drifta auto tika pārdots un noruna bija, ka paturu savu VNZ un diskus, tad diski pirms pārdošanas tika samainīti un uzlikti virsū zaļajam.
Pagaidām ir šādi apdeiti:
- Sametināti sliekšņi
- Pārkrāsots auto (pavasarī uzklāsim vēlvienu lakas kārtu un nopulēsim auto)
- Uzlikti Borbet T R16 9J diski ar et30
- Uzlikts M bamperis
- Uzliktas sliekšņu uzlikas
- Uzstādīts elkoņbalsts
- Uzliktas lampas ar balto pagriezienu
Iepirkts, bet vēl nav uzstādīts:
- Kruīza kontrole
- Aizmugurējie elektro logi
- Elektroniski regulējamie sēdekļi
- Recaro sēdekļi
Plānots:
- Pāršūt salonu
- Uzstādīt visu kas iepirkts
- Iegādāties papildus digitālo klimu (sataisīt, lai kondicionieris strādā)
- Iegādāties 18 pogu OBC
- Notonēt pakaļējos logus
- Veikt apkopi un sagatavot ziemai
- Pavasarī nosēdināt, bet saprāta robežās
Skaists auto. Netalu no manis dzivo, esmu uz tas pašas bajaru ielas tik otra gala. Vienmer prieceja tava drifta kuts. Šis auto bus vel patikamaks pec skata, veiksmi darbos
Kas ar driftu? Ko citu buvesi vai beigsi iet saniski?
Kas ar driftu? Ko citu buvesi vai beigsi iet saniski?
super, sveicu!
šim nekādi v8 nav ieplānoti?
šim nekādi v8 nav ieplānoti?
Normāla eko kūts, čoms ripo ar sagāzētu 1.8 touringu ~420km ar 45L balonu
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
Driftam pauze.Lācis rakstīja:Skaists auto. Netalu no manis dzivo, esmu uz tas pašas bajaru ielas tik otra gala. Vienmer prieceja tava drifta kuts. Šis auto bus vel patikamaks pec skata, veiksmi darbos
Kas ar driftu? Ko citu buvesi vai beigsi iet saniski?
Nedaudz zudusi vēlme turpināt, jo strītā braukt vairs negribas un uzbūvēt ko labu patreiz atļauties nevaru. Gan jau kādreiz!
Noteikti nē.Lawwr rakstīja:super, sveicu!
šim nekādi v8 nav ieplānoti?
Tā arī ir. Pašam 50L, jeb 25€ = 500kmJohnny rakstīja:Normāla eko kūts, čoms ripo ar sagāzētu 1.8 touringu ~420km ar 45L balonu
Esmu vienkārši starā!
Braucu kur un kad gribu.
Alp,
Tu tagad atgādini mani, es arī pārdevu 2.8 gatavotu trasei un nopirku sagāzētu 1.8 touringu, un kas beigās sanāca? vēlviens 2.8 trasei
Labāk e46 dīzeli būtu ņēmis, atkristu problēmas un vēlme pārveidot
Tu tagad atgādini mani, es arī pārdevu 2.8 gatavotu trasei un nopirku sagāzētu 1.8 touringu, un kas beigās sanāca? vēlviens 2.8 trasei
Labāk e46 dīzeli būtu ņēmis, atkristu problēmas un vēlme pārveidot
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
jenchs rakstīja:Alp,
Tu tagad atgādini mani, es arī pārdevu 2.8 gatavotu trasei un nopirku sagāzētu 1.8 touringu, un kas beigās sanāca? vēlviens 2.8 trasei
Labāk e46 dīzeli būtu ņēmis, atkristu problēmas un vēlme pārveidot
Problēmu jau nav.
Bet nu kā jau teicu, strītiņš vairs neliekas interesants priekš manis - 3 pilnas sezonas nobrauktas.
e46 tanī momentā bija over my budget
Novēlu Tev 2.8 + šinī kūtī,.Alps rakstīja:jenchs rakstīja:Alp,
Tu tagad atgādini mani, es arī pārdevu 2.8 gatavotu trasei un nopirku sagāzētu 1.8 touringu, un kas beigās sanāca? vēlviens 2.8 trasei
Labāk e46 dīzeli būtu ņēmis, atkristu problēmas un vēlme pārveidot
Problēmu jau nav.
Bet nu kā jau teicu, strītiņš vairs neliekas interesants priekš manis - 3 pilnas sezonas nobrauktas.
e46 tanī momentā bija over my budget
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Paskaties uz AFujenchs rakstīja: Labāk e46 dīzeli būtu ņēmis, atkristu problēmas un vēlme pārveidot
Kas ir AF`s?Agnis rakstīja:Paskaties uz AFujenchs rakstīja: Labāk e46 dīzeli būtu ņēmis, atkristu problēmas un vēlme pārveidot
Nu ok, tad jāpērk ir dārgs un pilns e46 dīzelis, kuram bail valcēt arkas un sēdinātAgnis rakstīja:Paskaties uz AFujenchs rakstīja: Labāk e46 dīzeli būtu ņēmis, atkristu problēmas un vēlme pārveidot
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
jenchs rakstīja:Nu ok, tad jāpērk ir dārgs un pilns e46 dīzelis, kuram bail valcēt arkas un sēdinātAgnis rakstīja:Paskaties uz AFujenchs rakstīja: Labāk e46 dīzeli būtu ņēmis, atkristu problēmas un vēlme pārveidot
Izstāsti man lūdzu vienu lietu, kā var no 2.8 pārsēsties 1.8 un būt nereālā starā?
Tas ka iet uz gaisu jā, bet tai pat laikā vai tad tas pats 2.5 vai 2.8 neēd par pāris litriem vairāk, kas ar gāzi maksā kapeikas un beigās ir nevis 5 eur uz 100 km bet 6 vai 7 vai tad ne?
Kkā vislaik domāju ko varētu darīt, lai uzlabotu situāciju, bet cik lasu, tad visi max priecīgi, pārkāpt uz 1.8 ar nosu
Laikam nemāku novērtēt
Tas ka iet uz gaisu jā, bet tai pat laikā vai tad tas pats 2.5 vai 2.8 neēd par pāris litriem vairāk, kas ar gāzi maksā kapeikas un beigās ir nevis 5 eur uz 100 km bet 6 vai 7 vai tad ne?
Kkā vislaik domāju ko varētu darīt, lai uzlabotu situāciju, bet cik lasu, tad visi max priecīgi, pārkāpt uz 1.8 ar nosu
Laikam nemāku novērtēt
Well, it's not going to drift itself!
Katru dienu redzu maskavas/dzirnavu ielas rajonā. Baigi neierasti redzēt diskus ar zemprofila riepām uz nesēdināta auto
Paiciits rakstīja:Izstāsti man lūdzu vienu lietu, kā var no 2.8 pārsēsties 1.8 un būt nereālā starā?
Tas ka iet uz gaisu jā, bet tai pat laikā vai tad tas pats 2.5 vai 2.8 neēd par pāris litriem vairāk, kas ar gāzi maksā kapeikas un beigās ir nevis 5 eur uz 100 km bet 6 vai 7 vai tad ne?
Kkā vislaik domāju ko varētu darīt, lai uzlabotu situāciju, bet cik lasu, tad visi max priecīgi, pārkāpt uz 1.8 ar nosu
Laikam nemāku novērtēt
Reāli ikdienai neko vairāk nevajag par to 1.8.
Saproti pats.. iepriekš pārvietojos ar savu nu jau bijušo drifta auto, kam patēriņs naudas ziņā bija sākot ar 15eur un uz augšu nobraucot 100km. - Tagad 5 eur liekas limonāde un paradīze.
Un uz šosejas kādu apdzīt varu bez stresa, tikai skrieties un slidināties nevar.. bet kam to vajag uz ielām.
Gribēju ekonomisku un smuku dibena pārvietotāju ar savām kaprīzām.
Gan jau kaut kad sākšu būvēt trasei autiņu, tad arī tur plosīsies.
Jā, tā varētu būt. Darbs Elijas ielā.armis rakstīja:Katru dienu redzu maskavas/dzirnavu ielas rajonā. Baigi neierasti redzēt diskus ar zemprofila riepām uz nesēdināta auto
Bet nu baigais zemprofils jau nav. 195/55 uz 9J platiem R16`niekiem.. pat teiktu, ka baloni.
Nāks pavasaris atpakaļ būz zemprofils - 215/45 un 205/50, kā arī auto tiks piesedināts.
195/55 ir baloni, taču 205/50 ir zemprofils. Okei
Lai vai kā, Možais diezgan uzskatāmi parādīja, ka r16 skaisti pavilkt ir diezgan grūti. Bet nu, veiksmi pazaudēt wheelgapu!
Lai vai kā, Možais diezgan uzskatāmi parādīja, ka r16 skaisti pavilkt ir diezgan grūti. Bet nu, veiksmi pazaudēt wheelgapu!
Atvaino.
Domāju ko citu, uzrakstīju ko citu. 195/50
Mašīnu nesēdināšu dikti zemu. Būs kaut kas uz driftinieka pusi, jo gribu arī nākošgad ar to auto paceļot pa eiropu.
Domāju ko citu, uzrakstīju ko citu. 195/50
Mašīnu nesēdināšu dikti zemu. Būs kaut kas uz driftinieka pusi, jo gribu arī nākošgad ar to auto paceļot pa eiropu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right