E36-green garage
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
Tā jau štelle riktīgi laba savienojumā ar epoxiida grunti, bet lanžronus atkal jau gribas pārsmērēt, jo pēc brauciena pa mežu nedaudz notīrijās.
Atskaitei ka bembis vēl ir- gāze darbojas ļoti labi, nav nekādu smaku utt, ar ko tiku biedēts.
Jūtami vajadzīgs remonts bremzēm. sanāca diezgan padaudz nobraukt pa līkumainu ceļu, daudz bremzējoties un gāzējot līdz brīdim kad vajadzēja ļoti strauji apstāties. kautkādā veidā ir saliekts viens priekšējais bremžu disks. tādēļ tuvākajā plānoju uzlikt abus diskus jaunus+ salikt suportiem jaunas gumijas, nomainīt klučus un bremžu eļlu.
vizuālais arī prasa pārmaiņas. šajā sezonā diskus tomēr nemainīšu, tas lai paliek uz nākamo sezonu. ir doma par krustiem lampās+ hood bra, vai arī Dzeltenie engeļi + dzeltenas miglas. pagaidām neesmu izlēmis starp šiem abiem variantiem jo abi ierakstās apmēram vienādā cenā.
kā arī ielikšu pārskatāmāk divas bildes- iegādes brīdī un tagad, lai pārskatāmāk sekot tam kas uzlabots un kas sačakarēts. PS- uzacu vairs nav.
Jūtami vajadzīgs remonts bremzēm. sanāca diezgan padaudz nobraukt pa līkumainu ceļu, daudz bremzējoties un gāzējot līdz brīdim kad vajadzēja ļoti strauji apstāties. kautkādā veidā ir saliekts viens priekšējais bremžu disks. tādēļ tuvākajā plānoju uzlikt abus diskus jaunus+ salikt suportiem jaunas gumijas, nomainīt klučus un bremžu eļlu.
vizuālais arī prasa pārmaiņas. šajā sezonā diskus tomēr nemainīšu, tas lai paliek uz nākamo sezonu. ir doma par krustiem lampās+ hood bra, vai arī Dzeltenie engeļi + dzeltenas miglas. pagaidām neesmu izlēmis starp šiem abiem variantiem jo abi ierakstās apmēram vienādā cenā.
kā arī ielikšu pārskatāmāk divas bildes- iegādes brīdī un tagad, lai pārskatāmāk sekot tam kas uzlabots un kas sačakarēts. PS- uzacu vairs nav.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
bildes nosaukumā ir rakstīts.
Tomer nemi vera manu padomu par krustiem
Prieks, ka esi apmierināts ar manu veikumu
tieši tā, un liekas ka ar bra kopā varētu izskatīties tiešām labi.Elvijs rakstīja:Tomer nemi vera manu padomu par krustiem
Forši, kad litri skrien pa priekšu, eiro. cerams tā arī paliks, jo cena jūtami ceļas.e36_coupe rakstīja:Prieks, ka esi apmierināts ar manu veikumu
Cena Galverā ir tāda pati kā bija janvārī
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
a statoilā šodien 3 no rīta bija 66 centi. Pie galvera jau protams lēti bet bieži sanāk pildīt arī citās pilsētās. vēl pirms kādām divām nedeļām pildot statoilā ar extra karti cena bija = ar galveru. a tagad jau atskiriba 8 centi. Tāpat jau ekanomija sanāk, bet itkā jau celsies tās cenas.
Liec tik miglas iekšā...
Kkad iepriekš jau gribēju uzprasīt - kur gāzi liki? Jēkabpilī?
Kkad iepriekš jau gribēju uzprasīt - kur gāzi liki? Jēkabpilī?
gāzes meistars pieteicās pāris postus augstāk, bet jēkabpilī arī esot labs meistars kas par sapratīgām naudām liekot, kaut kur uz pormaļa ielas.
Diezgan normāls fail sanāca. Parādijās mistiski sitieni aizmugures daļā tieši dodot gāzi, sāku domāt jau par no vietas izlauztu tiltu utt, izpētīju apakšu, hadeni, bet tur viss kārtībā, pārsteigts biju šodien beidzot iztīrot bagažnieku, atklāju, ka subja kaste nedaudz sitas pret gāzes balonu un rada to biedējošo skaņu. nācās starp viņiem izveidot mīkstu sieniņu, lai viņi labāk sadzīvo un nebiedē mani tā.
Sanāca arī kāda bilde.
Sanāca arī kāda bilde.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bet pa lielam auto šobrīd tiek vienkārši uzturēts labā tehniskā stāvoklī, jo visi līdzekļi aiziet citiem mērķiem un auto nolikts otrajā plānā. Uzlabojumi būs, kad parādīsies vairāk brīvu līdzekļu. Pa ziemu plānā iegādāt normālus diskus vasarai, ja neizlemšu pārsēsties uz jaunākas virsbūves kompaktu.
Vēršos pie visiem ar savu šodienas problēmu.
braucu vienmērīgi pa šoseju kādus 15 km, un pēkšņi pamanu, ka panelī temperatūra aiziet līdz galam, protams uzreiz stājos malā, un temperatūra nokrītas līdz 0 pirms vēl noslāpēju un tajā pat laikā benzīna bulta aiziet līdz galam. Noslāpēju, kāpju ārā skatīties, motors nav pārkarsis, viss pilnīgi normāli itkā- atslēga otrajā pozīcijā un aptuveni zem GMM kaut kāda dīvaina rūkšana. iekāpju mašīnā- mēģinu startēt, bet tur 0 reakcijas. nav pat klikškis kurš parasti ir kad aķis beidzas, noņēmu klemmes pagaidīju brīdi, uzliku atpakaļ, bet nekā. mēģinājām ievilkt, bet bez rezultātiem. Kamēr tiku vilkts mājās, atslēga otrajā pozīcijā un benzīna dačiks pa brīdim kā vējstiklu slotiņa līdz galam un atpakaļ. motora temperatūru pēc noslāpēšanas vairs tā arī neparādija. Kur meklēt vainu? ar ko sākt? varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?
braucu vienmērīgi pa šoseju kādus 15 km, un pēkšņi pamanu, ka panelī temperatūra aiziet līdz galam, protams uzreiz stājos malā, un temperatūra nokrītas līdz 0 pirms vēl noslāpēju un tajā pat laikā benzīna bulta aiziet līdz galam. Noslāpēju, kāpju ārā skatīties, motors nav pārkarsis, viss pilnīgi normāli itkā- atslēga otrajā pozīcijā un aptuveni zem GMM kaut kāda dīvaina rūkšana. iekāpju mašīnā- mēģinu startēt, bet tur 0 reakcijas. nav pat klikškis kurš parasti ir kad aķis beidzas, noņēmu klemmes pagaidīju brīdi, uzliku atpakaļ, bet nekā. mēģinājām ievilkt, bet bez rezultātiem. Kamēr tiku vilkts mājās, atslēga otrajā pozīcijā un benzīna dačiks pa brīdim kā vējstiklu slotiņa līdz galam un atpakaļ. motora temperatūru pēc noslāpēšanas vairs tā arī neparādija. Kur meklēt vainu? ar ko sākt? varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?
Sveiks man kaut kas lidzigs bija vainigs bija kompis
Atradu vainu drošinātājā- visdrīzāk iemesls varēja būt tas ka salonā bija diezgan pienesies sniegs un piemircis paklājs. varbūt kautkur mitrums tika. Uzlādēju akumulātoru, un piešķīlu. Sabiedēja jau diezgan. Un tā kā tāpat jau biju atvēlējis naudu remontam kuru īsti nevajadzēja nemaz tad iepirku jaunu eļļu un antifrīzu lai jau tam dzelzim kāds prieks tiek.
Un protams paldies liet Elvijs par izpalīdzēšanu.
Un protams paldies liet Elvijs par izpalīdzēšanu.
Kaut kas atskaitei ka auto vēl dzīvs un topiks nav jāklapē.
Nav tā ka ap auto nekas nenotiek, tika nobraukāta ziema un protams vietām izsitās nedaudz rūsiņa. Pienāca TA laiks un neskatoties uz to ka arī pārējā gada laikā ritošajai tika sekots līdzi, dabūju 3 divniekus par šarnīriem un vienu par neeksistējošo roceni. Protams tas nebija vienīgais jo mistiski pazuda stopņiki kuri vēl no rīta dega un braucot nost no bremžu stenda izlija viss logu šķidrums (nokrita šlandziņa kas ir pie sūknīša.) Nu neko darīt, iepirku šarnīrus un devos pie lietotāja DriftGo to visu veikli nomainīt, Kad tas bija izdarīts atlikusi bija tikai rocenes problēma, jo stopņiki tajā pašā dienā atsāka degt. Devos uz servisu ar visu rocenes remkomplektu, jo pašam laika mainīt nebija nu necik- pēc 3 stundām zvans no servisa, ka troses ir katastrofālas- steidzos uz tuvāko veikalu un sagādāju arī troses jaunas. Vakarā pēc darba dodos uz TA lai atrādītu paveikto, bet diemžēl mani pasauc apakšā un norāda uz to ka balsta šarnīriem abās pusēs ir jābūt vienādu konstrukciju- manā gadījumā viens peldošais un viens cietais (īsti nezinu ko tas maina braukšanā vai drošībā, bet saņemu 2) Apbraukāju veikalus, visos apgalvo ka cietos vairs dabūt nevar- jāņem peldošie, līdz izlēmu pasūtīt MARTEKS servisā kur arī nākamajā dienā to nomainīja. Protams skate logā un priecīgs, neskatoties uz to cik tas viss prieks kopā izmaksāja.
Tā kā baltie diski negāja pie sirds, tika iegādāti diski no e39 kuri arkās izskatās daudz skaistāk un ir pat ļoti viegli, uz tiem samontējās 205/50 aizmugurē un 195/50 priekšā. Saliku virsū nomazgāju un nu jau izskatījos šādi; Tā arī braukāju kādu laiku, bija domas par priekšas bampera un spārna maiņu.
Kādā dienā kolēģis sauc mani un saka, ka mans auto stāvvietā bļauj, protams dodos pie sava drauga un ieraugu- moldingi pa zemi, bampers blakus mašīnai un blakus stāv vecs onkulis ar mercedes sprinter busu. Parkojies un nepamanījis ka ar riepu uzbrauc bembim uz bampera. Iznākums; skaistf dzivoth skaisti bravkt negribējās, Iegādājos FL bamperu ar resti un moldingiem un saliku visu, pagaidām nekrāsojot jo ir problēmas ar laiku un vēl jāatrod spārns jo šito rūsu labot negribas- tad arī visu reizē sakrāsos. tad nu uz šo brīdi izskatos šādi. Plāni jau vēl ir uz šo auto vajadzētu priekšu nedaudz zemāk palaist, ir doma par nelielu aizmugures logu tonējumu apmeram 50%, un vēl dažādi sīkumi, bet tas viss ar laiku.
Nav tā ka ap auto nekas nenotiek, tika nobraukāta ziema un protams vietām izsitās nedaudz rūsiņa. Pienāca TA laiks un neskatoties uz to ka arī pārējā gada laikā ritošajai tika sekots līdzi, dabūju 3 divniekus par šarnīriem un vienu par neeksistējošo roceni. Protams tas nebija vienīgais jo mistiski pazuda stopņiki kuri vēl no rīta dega un braucot nost no bremžu stenda izlija viss logu šķidrums (nokrita šlandziņa kas ir pie sūknīša.) Nu neko darīt, iepirku šarnīrus un devos pie lietotāja DriftGo to visu veikli nomainīt, Kad tas bija izdarīts atlikusi bija tikai rocenes problēma, jo stopņiki tajā pašā dienā atsāka degt. Devos uz servisu ar visu rocenes remkomplektu, jo pašam laika mainīt nebija nu necik- pēc 3 stundām zvans no servisa, ka troses ir katastrofālas- steidzos uz tuvāko veikalu un sagādāju arī troses jaunas. Vakarā pēc darba dodos uz TA lai atrādītu paveikto, bet diemžēl mani pasauc apakšā un norāda uz to ka balsta šarnīriem abās pusēs ir jābūt vienādu konstrukciju- manā gadījumā viens peldošais un viens cietais (īsti nezinu ko tas maina braukšanā vai drošībā, bet saņemu 2) Apbraukāju veikalus, visos apgalvo ka cietos vairs dabūt nevar- jāņem peldošie, līdz izlēmu pasūtīt MARTEKS servisā kur arī nākamajā dienā to nomainīja. Protams skate logā un priecīgs, neskatoties uz to cik tas viss prieks kopā izmaksāja.
Tā kā baltie diski negāja pie sirds, tika iegādāti diski no e39 kuri arkās izskatās daudz skaistāk un ir pat ļoti viegli, uz tiem samontējās 205/50 aizmugurē un 195/50 priekšā. Saliku virsū nomazgāju un nu jau izskatījos šādi; Tā arī braukāju kādu laiku, bija domas par priekšas bampera un spārna maiņu.
Kādā dienā kolēģis sauc mani un saka, ka mans auto stāvvietā bļauj, protams dodos pie sava drauga un ieraugu- moldingi pa zemi, bampers blakus mašīnai un blakus stāv vecs onkulis ar mercedes sprinter busu. Parkojies un nepamanījis ka ar riepu uzbrauc bembim uz bampera. Iznākums; skaistf dzivoth skaisti bravkt negribējās, Iegādājos FL bamperu ar resti un moldingiem un saliku visu, pagaidām nekrāsojot jo ir problēmas ar laiku un vēl jāatrod spārns jo šito rūsu labot negribas- tad arī visu reizē sakrāsos. tad nu uz šo brīdi izskatos šādi. Plāni jau vēl ir uz šo auto vajadzētu priekšu nedaudz zemāk palaist, ir doma par nelielu aizmugures logu tonējumu apmeram 50%, un vēl dažādi sīkumi, bet tas viss ar laiku.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Un protams arī jāsaregulē škirbas priekšai. cik dzirdēts, tad ļoti patīkams process.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right