E36-Laurix Kabrix
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir ļoti labs risinājums, bet nezinu vai saglabāsi spoguļā efektu, caurspīdīgā aizsargplēve, noteikti ka izmaksas nav mazas, bet no visādiem sīkiem sū*iem pasargāsLaurix rakstīja:Tā varētu būt! Man jau pirms krāsošanas besija tie, kuri stutē pakaļas uz auto, tiklīdz kkur noparkojies! It īpaši ja vel džinsas ar tolmetu apkarinātas.. Tagad vispār būs
Bet no tā neizbēgt!
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Kas šeit jauns ?
Nav bildes, nav atskaites
Nav bildes, nav atskaites
Nebaries!
Būs, būs apdeits.. Jāaizbrauc vel vienā atvaļinājumā. Atpakaļ ceļā čerez LV, jānosvilina tak tā gumija līdz galam un tad jau nolikšu ziemas miegā un uzskricelēšu reportu.
P.S Bet.. nu jebal acī uz 1.6 pārsēsties!
Būs, būs apdeits.. Jāaizbrauc vel vienā atvaļinājumā. Atpakaļ ceļā čerez LV, jānosvilina tak tā gumija līdz galam un tad jau nolikšu ziemas miegā un uzskricelēšu reportu.
P.S Bet.. nu jebal acī uz 1.6 pārsēsties!
Beautiful Mechanical Wonder
Vai tik kāds neteica, Ka Es varēšu nokūpināt to gumiju?
..Kopsavilkums un rezumē..
Nekādīgi nevarēju saņemties uzskricelēt atskaiti, it īpaši,jo konstatēts, ka nifiga nav bilžu, bet nu, lai iet!
Tad nu tā..
Sākšu ar to, ka gada sākumā kabrix tika izjaukts un atdots krāsotājam. Līdz ar to papildinājās saraksts ar vajadzīgajām virsbūves daļām, kuras bija/gribējās mainīt. Tad nu aptuvenais sarakstiņš, kas tika samainīts:
*Bagažnieks ar stopņiku
*Aizm. M bampers
*M sliekšņu uzlikas
*M moldingi
*pr. lampas ar pavarotiem + miglas
*šādas tādas gumijas
*plastmasas panelis zem logu tīrītājiem
*Durvju ručku plastmasi
*Kaudze ar puļķīšiem un stiprinājumiem
*un gan jau vel kkas, bet nu, kurš to vairs atceras!
Tad pienāca brīdis visu to likt kopā!
BET, protams, ka gaidītākais brīdis visā tajā procesā, kā jau zinat, bija m54b30 instals un pirmais rūciens!
Gatavojoties tam, tika izlīmēta ugunssiena, ielikts pats motorīts un gaidīts Sancix'a uznāciens!
Ko lai saka! Viss Tika salikt rūpīgi un kvalitatīvi! Katrs vadiņš noizolēts un savās vietās! Rūc un iet ideāli, bez gļukiem un erroriem! Pie pc pielikts un pārbaudīts! Par to milzīgs paldies Tev, Sancix
Pirmais testa brauciens bija ar pusizjauktu būri, bez salona un ar r15.. Iespaids bija vnk Bet sūdīgākais tajā visā, ka bija ziema, atvaļinājums cauri un, līdz normālam testa braucienam, jāgaida vasara!
Grūts periods!
Un ne čiku ne grabu, vasara klāt!
Divu dienu laikā tika salikts viss pārējais, lai var braukt uz skati un gāzt testa braucienā! Dēļ salīdzinoši ātrās kopā likšanas ir biki pašķībi bleķi un prasās šur tur pieregulēt, bet tajā brīdī svarīgākais bija tikt uz strīpas! Kkad viss tiks saregulēts kārtīgi.
Pirmais brauciens sākās ar tripiņu uz Latgali. Tika nobraukti apm 700km un tika pievarēti ar neviltotu smaidu sejā. Var forši kruizēt un tajā pat laikā, bez pārmešanās, var brīvi noskriet trīs fūres zibenīgi, nemanot ātrums jau krietni virs atļautā! Viss čotka, bez starpgadijumiem, ja neskaita to, ka tripiņa vidū, pēc vienas pīpauzes stopa, pa ceļam, autiņš sāka vibrēt un smirdēt.. smaka pēc sajūga.. Metu kolonnu mierā.. Domāju, ka kkas dupsī ar sajūgu un sāku kasīt pauri.. Bet tad atcerējos, ka virsū tak keramika! Nevajadzētu tā būt! Protams, pieskāros pakaļējiem diskiem un skaidrs bija, ka ručņiku neatlaidu!
Nu neko, apsmiets un ar sarkanu ģīmi, turpinājām ceļu! Dēļ tā, gandrīz katrā stopā, čomi atgādināja par ručņiku!
Pa vidam vel saņēmos un iepirku stoiku gumijas, jo biku pilēja. Bet uzliekot, tika konstatēts, ka pil tāpat un vaina izrādijās jumta priekšējās gumijas blīvējumā!
Vel pārliktas pogas no kompota stūres. Vel nav pievienotas, bet būs!
Ir vel lietas, kuras samainītas, jauns lielais raģiks un vel kkas bija, bet vairs neatceros kas!
Uz nākošo sezonu jāsapulē kārtīgi, jo ir sauleszaķi un šur tur krāsojuma kāši. Gribās sataisīt kulisi un uzlikt šortšifteru. Virsū jau ir kkāds homemade. Kompotam ir krietni īsāks gājiens un slēdzas daudz precīzāk. Baigi jūt atšķirību. Gribu sataisīt tāpat. Kārbā eļļa jāpamaina un jācer, ka graboņa dēļ atvieglinātā spararata samazināsies.
Un vel nevaru izdomāt vai gribu atstāt keramiku vai uzlikt parasto.. No vienas puses gāšanai ideāli un itkā ikdienā ar nav problēmu, bet, tajā pat laikā, gribās mierīgāku.. hvz.. Gan jau atstāšu to pašu!
Kkā tā, pa lielam!
Vel liels paldies tiešajam daļu dīlerim Kļaviņam Pārsvarā viss caur viņu tika ņemts! Ātri, ērti, kvalitatīvi! :reklāma:
Vel kāds random snaps!
To Be Continued..
Nekādīgi nevarēju saņemties uzskricelēt atskaiti, it īpaši,jo konstatēts, ka nifiga nav bilžu, bet nu, lai iet!
Tad nu tā..
Sākšu ar to, ka gada sākumā kabrix tika izjaukts un atdots krāsotājam. Līdz ar to papildinājās saraksts ar vajadzīgajām virsbūves daļām, kuras bija/gribējās mainīt. Tad nu aptuvenais sarakstiņš, kas tika samainīts:
*Bagažnieks ar stopņiku
*Aizm. M bampers
*M sliekšņu uzlikas
*M moldingi
*pr. lampas ar pavarotiem + miglas
*šādas tādas gumijas
*plastmasas panelis zem logu tīrītājiem
*Durvju ručku plastmasi
*Kaudze ar puļķīšiem un stiprinājumiem
*un gan jau vel kkas, bet nu, kurš to vairs atceras!
Tad pienāca brīdis visu to likt kopā!
BET, protams, ka gaidītākais brīdis visā tajā procesā, kā jau zinat, bija m54b30 instals un pirmais rūciens!
Gatavojoties tam, tika izlīmēta ugunssiena, ielikts pats motorīts un gaidīts Sancix'a uznāciens!
Ko lai saka! Viss Tika salikt rūpīgi un kvalitatīvi! Katrs vadiņš noizolēts un savās vietās! Rūc un iet ideāli, bez gļukiem un erroriem! Pie pc pielikts un pārbaudīts! Par to milzīgs paldies Tev, Sancix
Pirmais testa brauciens bija ar pusizjauktu būri, bez salona un ar r15.. Iespaids bija vnk Bet sūdīgākais tajā visā, ka bija ziema, atvaļinājums cauri un, līdz normālam testa braucienam, jāgaida vasara!
Grūts periods!
Un ne čiku ne grabu, vasara klāt!
Divu dienu laikā tika salikts viss pārējais, lai var braukt uz skati un gāzt testa braucienā! Dēļ salīdzinoši ātrās kopā likšanas ir biki pašķībi bleķi un prasās šur tur pieregulēt, bet tajā brīdī svarīgākais bija tikt uz strīpas! Kkad viss tiks saregulēts kārtīgi.
Pirmais brauciens sākās ar tripiņu uz Latgali. Tika nobraukti apm 700km un tika pievarēti ar neviltotu smaidu sejā. Var forši kruizēt un tajā pat laikā, bez pārmešanās, var brīvi noskriet trīs fūres zibenīgi, nemanot ātrums jau krietni virs atļautā! Viss čotka, bez starpgadijumiem, ja neskaita to, ka tripiņa vidū, pēc vienas pīpauzes stopa, pa ceļam, autiņš sāka vibrēt un smirdēt.. smaka pēc sajūga.. Metu kolonnu mierā.. Domāju, ka kkas dupsī ar sajūgu un sāku kasīt pauri.. Bet tad atcerējos, ka virsū tak keramika! Nevajadzētu tā būt! Protams, pieskāros pakaļējiem diskiem un skaidrs bija, ka ručņiku neatlaidu!
Nu neko, apsmiets un ar sarkanu ģīmi, turpinājām ceļu! Dēļ tā, gandrīz katrā stopā, čomi atgādināja par ručņiku!
Pa vidam vel saņēmos un iepirku stoiku gumijas, jo biku pilēja. Bet uzliekot, tika konstatēts, ka pil tāpat un vaina izrādijās jumta priekšējās gumijas blīvējumā!
Vel pārliktas pogas no kompota stūres. Vel nav pievienotas, bet būs!
Ir vel lietas, kuras samainītas, jauns lielais raģiks un vel kkas bija, bet vairs neatceros kas!
Uz nākošo sezonu jāsapulē kārtīgi, jo ir sauleszaķi un šur tur krāsojuma kāši. Gribās sataisīt kulisi un uzlikt šortšifteru. Virsū jau ir kkāds homemade. Kompotam ir krietni īsāks gājiens un slēdzas daudz precīzāk. Baigi jūt atšķirību. Gribu sataisīt tāpat. Kārbā eļļa jāpamaina un jācer, ka graboņa dēļ atvieglinātā spararata samazināsies.
Un vel nevaru izdomāt vai gribu atstāt keramiku vai uzlikt parasto.. No vienas puses gāšanai ideāli un itkā ikdienā ar nav problēmu, bet, tajā pat laikā, gribās mierīgāku.. hvz.. Gan jau atstāšu to pašu!
Kkā tā, pa lielam!
Vel liels paldies tiešajam daļu dīlerim Kļaviņam Pārsvarā viss caur viņu tika ņemts! Ātri, ērti, kvalitatīvi! :reklāma:
Vel kāds random snaps!
To Be Continued..
Beautiful Mechanical Wonder
Salons ljoti smuks.kur tas jumta gumijas var pasutiit?man ari pil nedaudz gar to gumiju
Reali ir verts piemeram 2.8 vietaa likt 3.0?
Reali ir verts piemeram 2.8 vietaa likt 3.0?
ar kompatu pa brugji
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
kam tas sarkanais kabris? katru dienu redzu.
Ja nemaldos,tas ir tas kuram bundza shkjiba kaa omes seeta
ar kompatu pa brugji
pat pret dzivu 2.8 vai pat double vanos 2.8 starpiba ir loti jutamacipruss18 rakstīja:Salons ljoti smuks.kur tas jumta gumijas var pasutiit?man ari pil nedaudz gar to gumiju
Reali ir verts piemeram 2.8 vietaa likt 3.0?
Piekrītu Ejansonam, no mana iepriekšējā 2.8 starpība ļoti jūtama!
Pēdējais labojis Laurix - 19 Sep 2016, 00:07, kopā labots 1 reizi.
Beautiful Mechanical Wonder
cipruss18 rakstīja:Salons ljoti smuks.kur tas jumta gumijas var pasutiit?..
Par gumijām uzmet PM Kļaviņam!
Beautiful Mechanical Wonder
Foršākais kabrio ko esmu redzējis
Prieks ka mans bīdeklis aizgāja labās rokās.
Prieks ka mans bīdeklis aizgāja labās rokās.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right