Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 32
- chevron_right
Reāli labi izskatas bez tās ribas!
Haube nav baigajā galertā bez viņas?
Haube nav baigajā galertā bez viņas?
https://www.youtube.com/watch?v=RVS0yjbsM48&t=0m30sPatins rakstīja:Reāli labi izskatas bez tās ribas!
Haube nav baigajā galertā bez viņas?
Ir galertā, bet tas nav svarīgi jo galvenais ir - weight reduction bro
Pēdējais labojis kars - 02 Feb 2017, 01:02, kopā labots 2 reizes.
Šādi izzāģējot, galerta nav un arī tas zaudētais svars nemaz nav tik liels.
Bet ja zāģē pilnīgi visas ribas, tā kā es krosiniekam biju izzāģējis, tad ir gan galerts, gan haube jūtami vieglāka.
Lai gan, tagad ciet spiežot haubi, arī jūt, ka ir pāris gramus vieglāka.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Bet ja zāģē pilnīgi visas ribas, tā kā es krosiniekam biju izzāģējis, tad ir gan galerts, gan haube jūtami vieglāka.
Lai gan, tagad ciet spiežot haubi, arī jūt, ka ir pāris gramus vieglāka.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Es zināju, ka no Tevis būs tāds komentārskars rakstīja:https://www.youtube.com/watch?v=RVS0yjbsM48&t=0m30sPatins rakstīja:Reāli labi izskatas bez tās ribas!
Haube nav baigajā galertā bez viņas?
Ir galertā, bet tas nav svarīgi jo galvenais ir - weight reduction bro
Bet tā bilde bez haubes gan ir laba
Oo jā. Man arī patika bez haubes braukāt... more racecar izskatās.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Smuks salons prieks racing auto, nevis ka man
Neesi domajis uz Baldones trasi aizraukt izgonkot?
Neesi domajis uz Baldones trasi aizraukt izgonkot?
Nav šipu. Nav rocenes vēl. Un līdz ar to nav arī leņķa. Tātad nē.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Bez shipiem var braukt, rokjenes ari.Nixon rakstīja:Nav šipu. Nav rocenes vēl. Un līdz ar to nav arī leņķa. Tātad nē.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Nekā interesanta gan nenotiek, bet ar auto tiek braukts
Pēc šīs gonkas izlidoja ārējais šarnīrs un nomainīju koilas
Pēc gonkas ar grabošu šarnīru nobraucu vēl vismaz 150km un naktī tieši braucot mājās viņš izlidoja. Veiksmīgi.
Paldies Bepsim par koilām! Vītne sasmērēta un notīta ar izoleni, lai nav lieku problēmu.
Vēl samainīti bremžu kluči aizmugurē un tiltam plaukta bukse, kas slieksnī nāk. Bet kuru gan tas interesē.
Bet tā jā, ar auto tiek braukts un lēnām sākts domāt jau par virsbūves daļu savešanu kārtībā uz pavasari. Visas detaļas itkā ir, tik būs jāsakrāso. Ā, bampers būs jāsameklē cits, drošvien.
Ā jā, jaunākais apdeits
Paņemts palietot no čoma, bet pārliecinājos, ka vajag tādus tikai regulējamus. Manā skatījumā, braukt vienkārši kaifs. Protams, komforta nav.
Nomainot koilas, paskruvēju tās 15mm zemāk un tagad, bieži pa ''šoseju'' braucot, X-Brace taisa dzirksteles dēļ risēm, kas ir uz mūsu ceļiem. Uzskatu, ka man vēl ir džips, bet kā jau teicu - X-Brace tiešām nav domāts stanceriem.
Pavizināti pāris čomi pa ielām hardkore režīmā un dzirdētas labas atsauksmes, ka tas divnieks iet. Tātad, sirds mierīga un uzslava seeingmanam. Bet tomēr, gribētos nolikt blakus kādam 325 ar tādu pašu reduktoru.
Turpmāk - pa galvu raisās domas par pusslikiem un bremžu pārlasīšanu. Meklēju aizmugurējos suportus ventilējamiem diskiem. Stay tuned!
Paldies Bepsim par koilām! Vītne sasmērēta un notīta ar izoleni, lai nav lieku problēmu.
Vēl samainīti bremžu kluči aizmugurē un tiltam plaukta bukse, kas slieksnī nāk. Bet kuru gan tas interesē.
Bet tā jā, ar auto tiek braukts un lēnām sākts domāt jau par virsbūves daļu savešanu kārtībā uz pavasari. Visas detaļas itkā ir, tik būs jāsakrāso. Ā, bampers būs jāsameklē cits, drošvien.
Slēpts saturs: Parādīt
Nomainot koilas, paskruvēju tās 15mm zemāk un tagad, bieži pa ''šoseju'' braucot, X-Brace taisa dzirksteles dēļ risēm, kas ir uz mūsu ceļiem. Uzskatu, ka man vēl ir džips, bet kā jau teicu - X-Brace tiešām nav domāts stanceriem.
Pavizināti pāris čomi pa ielām hardkore režīmā un dzirdētas labas atsauksmes, ka tas divnieks iet. Tātad, sirds mierīga un uzslava seeingmanam. Bet tomēr, gribētos nolikt blakus kādam 325 ar tādu pašu reduktoru.
Turpmāk - pa galvu raisās domas par pusslikiem un bremžu pārlasīšanu. Meklēju aizmugurējos suportus ventilējamiem diskiem. Stay tuned!
Kādā ziņā nav komforts?
imho komforta ziņā kauss > dajebkuri citi benķi
imho komforta ziņā kauss > dajebkuri citi benķi
Iekāpšana/izkāpšana ir apgrūtinātāka. Vismaz manam augumam. Parasti kruīzējot, mēdzu kārtīgi ''apgulties'' uz aizmuguri. Tagad par to ir jāaizmirst. Bet nu, man patīk tā kartinga sajūta.
kāds tev reduktors? rekur kapteinim tagad ir 2.5 ar 3.45, brauc ciemos uzskrieties es gan domāju, ka tas divnieks TIK labi neiet, lai 2.5 izliktu.
Jums numura apgaismojums nedeg
Un X-brace kā reiz ir domāts stanceriem, tieši tāpēc, lai dzirksteļotu viņš, nevis karteris
Un X-brace kā reiz ir domāts stanceriem, tieši tāpēc, lai dzirksteļotu viņš, nevis karteris
Tas ir skaidrs, ka neiet kā 2.5. Gribu tik redzēt, cik ļoti sliktāk iet. Tas, ka stock 2.0 m50b20 vanos paliek aiz manis, ir skaidrs.seeingman rakstīja:kāds tev reduktors? rekur kapteinim tagad ir 2.5 ar 3.45, brauc ciemos uzskrieties es gan domāju, ka tas divnieks TIK labi neiet, lai 2.5 izliktu.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Zinu.Inferno rakstīja:Jums numura apgaismojums nedeg
Un X-brace kā reiz ir domāts stanceriem, tieši tāpēc, lai dzirksteļotu viņš, nevis karteris [emoji38]
Līdz karterim vēl tālu.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Ja netaisies startēt un nevajag homo tad jauni Bimarco ir ap 120e/gab + 20e shippings uz Latvijucipruss18 rakstīja:Cik maksa tada taburete? Kabriii man gribas ko tadu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 32
- chevron_right