Gruzs E36 rūsa
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
es ar manis teikto domāju, ka tu visu izdarīji pareizi liekot uzreiz visu grīdu.gruzs rakstīja:labāk ir likt ielāpu pie ielāpa?
Uzņēmība Tik man tāds retorisks jautājums. tiešām nevar aizņemties pusautomātu ? Mūsdienās tā manta ir diezgan izplatīta un ir katrā trešajā garažā.
paldies! lieta tāda, ka pusautomāts bija pašiem, tas tika aizdots un tas, kas aizņēmās mistiskā veidā pamanījās viņu kaut kā nokūpināt, hz kas tur notika un tā kā pie auto nesanāk dienu dienā strādāt, tad negribas visu laiku vadāt uz riņķi to kasti
kadā sakārā ne co2?Kukijs rakstīja:Sveikts barā, veiksmi darbos??? Viens jautājums kādu gāzi izmanto metinot sliekšņus???? Ceru kad ne CO2
Ar co2 rūsē vairāk :joks: visi tādi "blatnie" ka var atļauties agamix, vai citu "kokteili". rezultāts, protams, kā diena pret nakti.
nu jā, tas ir mans pirmais "pa ceļu" topošais braucamais, tāpēc pieredze vēl nav tik liela, lai zinātu visu, kas un kā, bet tapēc cenšos kaut ko darīt, lai nākotnē taptu vēl zajebuhāki drapaki!
Interese kā tu piestiprinaji/stiprināsi tos plastmasus pie grīdas kuri nak uz vadiem virsū?
Neteiktu ka rezultāts ir diena pret nakti
salīdzinājumā ar to, kas tagad tiek darīts, domāju, ka tur nebūs īpaši ko iespringt, kad līdz tam nonāks, tad arī tiks meklētas alternatīvasKops rakstīja:Interese kā tu piestiprinaji/stiprināsi tos plastmasus pie grīdas kuri nak uz vadiem virsū?
Protams, neko sliktu jau nesaku. Paldies vispār, ka par ko tādu atgādini, biju jau piemirsis šo to, ko vajadzēs pēc tam tur krāmēt iekšā
Nu nezinu,izputeju metināju gan ar aga mixu gan ar Co2 sarūsēja tur viss vienādi atriRons rakstīja:Ar co2 rūsē vairāk :joks: visi tādi "blatnie" ka var atļauties agamix, vai citu "kokteili". rezultāts, protams, kā diena pret nakti.
Tak joks. Es priekš sevīm izpūtējus lāpu ar "neržu". 1x izdari un aizmirti. par gāzēm: jo rūsaināks, jo mazāk vajag argonu. Darbā speciāli testu taisīju (aparāts migatronic) agamix =šuve super. co2= šuve super, bet neliela šļakata ik pa laikam. metinot ar "kokteli" klusāk "iet". (šņāc). varbūt placebo, varbūt nē. tajos aparātos ir tik daudz nianses... gāze pirms stieples/ gāze pēc stieples/ stieples bremze...utt. suns jāapēd, lai saprastu kas ir kas.Kobreti rakstīja:Nu nezinu,izputeju metināju gan ar aga mixu gan ar Co2 sarūsēja tur viss vienādi atriRons rakstīja:Ar co2 rūsē vairāk :joks: visi tādi "blatnie" ka var atļauties agamix, vai citu "kokteili". rezultāts, protams, kā diena pret nakti.
Radās jautājums. Esmu pieķēries pie mašīnas apakšas šobrīd. Cik sapratu apakša ir vispirms jānogruntē un tad tikai grubuli virsū, pareizi? Un vēl par orģinālo mastiku, kas ir apakšā, visa ir jākasa nost vai tikai vietas, kur viņa nāk nost un ar pārējo nemeklēt kašķi un pūst virsū? Vai arī, ja visu esmu pateicis nepareizi, tad lūdzu izlabojiet mani.
domājams, ka jākasa nost tik tas, kas atlipis, lai jaunais turētos klāt!
Sev pūtu ar gruntīm, tad grubuli un tad krāsu!
Kaut kā tā!
Tikai , kad pūtīsi sliekšniem sānu malas (zem dekoratīvajām sliekšņu uzlikām), tad kārtīgi nolīmē šķirbu, kura veidoj'\as starp slieksni un durvīm, citādi sanāsks nopūst sliekšņa iekšmalu, zem druvīm un tas nav vajadzīgs!
Sev pūtu ar gruntīm, tad grubuli un tad krāsu!
Kaut kā tā!
Tikai , kad pūtīsi sliekšniem sānu malas (zem dekoratīvajām sliekšņu uzlikām), tad kārtīgi nolīmē šķirbu, kura veidoj'\as starp slieksni un durvīm, citādi sanāsks nopūst sliekšņa iekšmalu, zem druvīm un tas nav vajadzīgs!
un aukstums ievelk visus darbus, garāžā mīnus grādi un piekurināt ar nesanāk bet nu neko, jāiet vēlak kaut ko mēģināt padarīt
Neskatoties uz aukstumu, šodien lielos vilcienos metināšanas darbi ir pabeigti Rīt foto.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right