Mans zaļais - Nemotors :)
yanks rakstīja:nomaini lampas pret neizdegušām un nenomatētām OEM lampām un nebūs jārunā muļķības par to ka neko neredz
Tāpat ir jāmaina uz lukturiem ar lēcu jo man tgd bez lēcas tie lukturi
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
sigais rakstīja:Auto izskatās sterils
tikai nesaprotu kapēc jābāž ksenons, jāžilbina citi braucēji u.t.t. , var tak nomainīt stiklus lampām, iztīrīt lampas, ielikt normālas spuldzes un spīdēs 10x labāk par visiem hrenoniem un netraucēs citiem :)
Paldies, gan jau būs iespēja atrādīt ar laiku citiem forumistiem dzīvē :)
Katram ir sava gaume, man piemēram patīk kā auto izskatās ar viņiem, un vajag normāli noregulēt, un brauc bēdu nezinādams, nevis kā vairumam auto, kas naktī brauc pretī tuvie tādi kā tālie acis žilbst.
Nav laiks tīrīt lampas mainīt stiklus, darba režīms tāds, es jau visu nedēļu cenšos pakaļu nosēdināt bet vēl nav sanācis, pa kuru laiku stiklus tīrīšu un mainīšu???
Eat, sleep, welding!
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Pilnīgi piekrītu Yanks.yanks rakstīja:Bet gaisma ir labāka bezlēcu lukturiem jo lēcinieki nebija tik kvalitātīvi un pēc feislifta tikai aizstāti ar parastajiem lukturiem tas ir runājot par e36 nevis visiem lēcu lukturiem.Kukijs rakstīja:yanks rakstīja:nomaini lampas pret neizdegušām un nenomatētām OEM lampām un nebūs jārunā muļķības par to ka neko neredz
Tāpat ir jāmaina uz lukturiem ar lēcu jo man tgd bez lēcas tie lukturi
Man ir bezlēcu lukturi un nekāds xenons. Naktī braucu, kā lielais. Uz skati aizdevu savas lampas un pretī iedeva lēcu lampas ar xenoniem. Tumsā braucot gribas ar lukturīti ceļu spīdināt, jo gaismas ir pakaļā. Nevar pat salīdzināt!
Hmm un kā būtu ja ieliktu šajos lukturos xsenonu??? Tad sanāk kad šie ir labāki pa lēcniekiem???
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Dieva dēļ! Neliec xenonu bezlēcu lukturos!
Patīk kā izskatās auto krāsa ar disku krāsu
[quote="yanks"]tad dogMa atradīs tevi un piekaus
Viņam mani nebūs jāmeklē, man tāpat kkad pie viņa jābrauc lai ieliek 18obc
Viņam mani nebūs jāmeklē, man tāpat kkad pie viņa jābrauc lai ieliek 18obc
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
RENIO rakstīja:Patīk kā izskatās auto krāsa ar disku krāsu
Paldies RENIO dzīvē arī pašam ļoti patīk, vienīgi diski ir mājās ar baloniņu krāsoti, vnk pēc valcēšanas izskatījās nekā, tad nu kcik bija jāsaved kārtībā
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Sveika tauta, kā nu sanācis tā sanācis, bet ziņas bēdīgas. Braucot ar nemotoru, sanāca tā kad uzvārīju viņu, un nu kā teikt galva hanā iepriekšējais saimnieks ar viņu vispār tikai lēja benzīnu un brauca, un es arī muļķis nopērkot, nepaskatījos cik līmenis radiatorā
Pagājušo nedēļ atbraucot no Jelgavas, pie mājām klausos kad visu laiku ventilators slēdzas iekšā, iebraucu sētā skatījos radiatorā vakums. Ielēju freezi bet bija jau par vēlu, motors bija uzvārījies acīmredzot! No sākuma mainīju ūdens sūkni, pēc tam termostatu, utt utt bet vienalga rūcot savos RPM spieda ārā ūdeni pa lielo korķi. Rezultātā brīvdienās noņēmu galvu un sapratu ka starp 1 un 2 cilindru ir kārtīga plaisa, 1dien galvu aizvedu uz Zemīti, netālu no Tukuma, tur viņas remontē. Vakar aizbraucu pakaļ, un ziņas tādas kad galva pizģets
Sataisīt nevar, jo plaisa iet iekšā gar ūdens kanālu, un to sametināt nevar. Sanācis kad esmu pārkāpis atpakaļ uz melno kupeju.
Sekojoši tauta: Pērku M44B19 dzinēja galvu, var pliku, var ar visiem pričendāļiem. Cena pēc vienošanās.
Ja neko neatradīšu, tad ir doma ņemt no melnā M42B18 un pārlikt visu apkarināmo un vadību no M44B19 un likt iekšā zaļajā. Ceru kad motori būs vienādi, nākošnedēļ atvaļinājums tad būs ko garāžā darīt.
Bildes būs vēlāk, patreiz nav garīgais lai ko bildētu, škrobe pašam uz sevi
Bet būs laab BMW POWER 4EVER
Pagājušo nedēļ atbraucot no Jelgavas, pie mājām klausos kad visu laiku ventilators slēdzas iekšā, iebraucu sētā skatījos radiatorā vakums. Ielēju freezi bet bija jau par vēlu, motors bija uzvārījies acīmredzot! No sākuma mainīju ūdens sūkni, pēc tam termostatu, utt utt bet vienalga rūcot savos RPM spieda ārā ūdeni pa lielo korķi. Rezultātā brīvdienās noņēmu galvu un sapratu ka starp 1 un 2 cilindru ir kārtīga plaisa, 1dien galvu aizvedu uz Zemīti, netālu no Tukuma, tur viņas remontē. Vakar aizbraucu pakaļ, un ziņas tādas kad galva pizģets
Sataisīt nevar, jo plaisa iet iekšā gar ūdens kanālu, un to sametināt nevar. Sanācis kad esmu pārkāpis atpakaļ uz melno kupeju.
Sekojoši tauta: Pērku M44B19 dzinēja galvu, var pliku, var ar visiem pričendāļiem. Cena pēc vienošanās.
Ja neko neatradīšu, tad ir doma ņemt no melnā M42B18 un pārlikt visu apkarināmo un vadību no M44B19 un likt iekšā zaļajā. Ceru kad motori būs vienādi, nākošnedēļ atvaļinājums tad būs ko garāžā darīt.
Bildes būs vēlāk, patreiz nav garīgais lai ko bildētu, škrobe pašam uz sevi
Bet būs laab BMW POWER 4EVER
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
pasaukā vēl viņu par " nemotoru" netikai uzvāries
bet ja nopietni, tad sūdigi gan sanācis
bet ja nopietni, tad sūdigi gan sanācis
man dēļ strauji uz beigām ejoša ūdenssūkņa dēļ arī pazuda antifrīzs megadaudzumos, labi ka pamanīju laicīgi. Kopš tā laika regulāri čekoju antifrīza līmeni.