E36 Mans 318i pēc nelielas pārbūves.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 10
- chevron_right
Plus pāris mērītāju, paša drinājums.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kāds spiediens?Gatich rakstīja:Nemo vērā , ka galvas blīve ir jauna, bet nav metāla decompresijas, maksimālais spiediens varētu būt 1.2 bar plus čipošana mazliet pāri 200zsGinekologs rakstīja:Lūk, nevis tikai runā, bet uzreiz darbi!
Vajag video ar šo! Kāds paredzamais rezultāts- Zs, Nm?
Varu vēl pateikt ja tas ko izsaka 17 psi,patreiz maksimums.
Pāris mērītāju, turbo spiediens, eļļas spiediens.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ko ar degvielas sprauslām?
Šitam ir tād gudrās ar gaisa padevi, ja gribu saglabāt tukšgaitu, tad no m44 , ja konkrēti neesmu vēl mainījis.
Ko ar vadību tad īsti?
Cepuri nost.. gribētu dzīvē redzēt..
Cepuri nost.. gribētu dzīvē redzēt..
VEMS mazliet tākā pr sālītu, pagaidām pietiks ar kompja pārprogammēšanu,čipošana
Ka doma 1,8 ilgi tures? bet darbs
Apraksts nav garš, toties bildes labi izsakās , pieņemu, ka tauta gaida video
poweredbygirts rakstīja:Ko ar vadību tad īsti?
Cepuri nost.. gribētu dzīvē redzēt..
Nu e36 foruma sezonas atklāšanā lūdzu skatās kas grib.
Izskatās prasmīgas rokas
Gaidu iznākumu!
Gaidu iznākumu!
Nav īsti pamata lai neturētu , atkārtoju tas projekts nav sportam, ja runa par metālu 96g, kad mašīna tika ražota metāls bija labāk nekā tgad. Jautājums varētu būt cik pati bundža izturēs.Robiiiits rakstīja:Ka doma 1,8 ilgi tures? bet darbs
Patīk, ka darbojies ap to nemotoru - tomēr interesanti.
Bet ir lietas, kas ir pavisam wtf :
1.2 bar. Ja plāno etanolu vai 100+ oktāna degvielu, vai gāzi, tad vēl varbūt. Bet pat par 98o vari aizmirst.
Stock sprauslas vai m44 pie 1.2bar? Izkusīs tev viss dzinējs uz līdzenas vietas. Tev vajag tur jau ļoti nopietnas sprauslas. Vismaz no kāda 2.3t SAAB.
Un zs ar 10:1 kompresijas pakāpi un 1.2 bar būtu tev ap 300zs točna. Vienam izbraucienam dzinējs būtu, bet, jā, figūras tādas varētu būt.
Bet, pa lielam, pie stock kompresijas pakāpes beidz smīdināt ar 1.2 bar, ja pat neapjaut, cik tiešām daudz tas ir.
P.s. - tas nav izplūdes "zirneklis", tas ir vnk izplūdes kolektors visprastākajā formā. Un pa lielam nemaina, kāds metāls, ja grib - var uztaisīt tāpat labi.
EDIT: un, vispār, tā turbīne, kuru tu izvēlējies, nespēs tev dot kvalitatīvus(jā, ir tāda lieta) 1.2 bar.
Bet ir lietas, kas ir pavisam wtf :
1.2 bar. Ja plāno etanolu vai 100+ oktāna degvielu, vai gāzi, tad vēl varbūt. Bet pat par 98o vari aizmirst.
Stock sprauslas vai m44 pie 1.2bar? Izkusīs tev viss dzinējs uz līdzenas vietas. Tev vajag tur jau ļoti nopietnas sprauslas. Vismaz no kāda 2.3t SAAB.
Un zs ar 10:1 kompresijas pakāpi un 1.2 bar būtu tev ap 300zs točna. Vienam izbraucienam dzinējs būtu, bet, jā, figūras tādas varētu būt.
Bet, pa lielam, pie stock kompresijas pakāpes beidz smīdināt ar 1.2 bar, ja pat neapjaut, cik tiešām daudz tas ir.
P.s. - tas nav izplūdes "zirneklis", tas ir vnk izplūdes kolektors visprastākajā formā. Un pa lielam nemaina, kāds metāls, ja grib - var uztaisīt tāpat labi.
EDIT: un, vispār, tā turbīne, kuru tu izvēlējies, nespēs tev dot kvalitatīvus(jā, ir tāda lieta) 1.2 bar.
Jā tur arto turbīnu varēt būt ne pārāk laba izvēle, iegriešanas moments, pēc 3000 šak just drbību.
šito mazo mēslu tev jāvar sapūst jau pirms 2500rpm
Pastudē vēl par pūtieniem, kompresijas pakāpēm un gaisa-degvielas attiecībām, un tā labi daudz. Citādi būs ddm(dirsā darbs un materiāls).
Un turbo projekts bez platjoslu zondes(un, vēlams, A/F ratio gauge) ir pašnāvība jau by default.
Pastudē vēl par pūtieniem, kompresijas pakāpēm un gaisa-degvielas attiecībām, un tā labi daudz. Citādi būs ddm(dirsā darbs un materiāls).
Un turbo projekts bez platjoslu zondes(un, vēlams, A/F ratio gauge) ir pašnāvība jau by default.
tev tur vajadzēja no 1,8 tds urbīnu un būtu atliektiem galiem.
Tāpēc jau ir forums, labi ka varam apmainīties ar idejām, par turbīnu no dīzeļa man redzes lokā jau ir kādu laiku. Turbīna no volvo bija ieteikumu rezultāts. Ideja ir ,turbīnas kas paredzētas līdz 1.8i, jā es piekeistu šādam apgalvojumam.
Tad gan sanāktu gateris ar to 1.8 tds turbīnu. Volvo turbīnas izmērs vēl būtu optimāls, bet kompresijas pakāpe, pūtiens un sprauslas - nav! Ja samazinātu kaut vai uz 8.5:1, iemestu ražīgākas sprauslas un pūstu 0.8(vai pat 1)bar, aizvestu saregulēt motronicu + platjoslu zonde, tad varētu braukt bez problēmām un vēl ar rezervīti. Un būtu arī tie ~200zs, bet ar tīri labu griezi.
Ta kā īsti tur ir ar to vadību.netiku gudrs..eļļošanai ņemi adapteri uz eļļas filtra korpusa??
degvielas sūknis stoc.sprauslas??? kā sajūgs uzvedās?? projekts patiesi interesants
degvielas sūknis stoc.sprauslas??? kā sajūgs uzvedās?? projekts patiesi interesants
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 10
- chevron_right