E36 Mans 318i pēc nelielas pārbūves.

Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Plus pāris mērītāju, paša drinājums.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
Gatich rakstīja:
Ginekologs rakstīja:Lūk, nevis tikai runā, bet uzreiz darbi! :super:
Vajag video ar šo! Kāds paredzamais rezultāts- Zs, Nm?
Nemo vērā , ka galvas blīve ir jauna, bet nav metāla decompresijas, maksimālais spiediens varētu būt 1.2 bar plus čipošana mazliet pāri 200zs
Kāds spiediens? :lol:
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Varu vēl pateikt ja tas ko izsaka 17 psi,patreiz maksimums.
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Pāris mērītāju, turbo spiediens, eļļas spiediens.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Ko ar degvielas sprauslām?
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Šitam ir tād gudrās ar gaisa padevi, ja gribu saglabāt tukšgaitu, tad no m44 , ja konkrēti neesmu vēl mainījis.
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Ko ar vadību tad īsti?

Cepuri nost.. gribētu dzīvē redzēt.. :rolleyes:
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
VEMS mazliet tākā pr sālītu, pagaidām pietiks ar kompja pārprogammēšanu,čipošana :clap:
Profila bilde
Robiiiits
Ziņojumi: 325
Pievienojies: 06 Dec 2013, 17:02
Braucu ar: e36 is kupeju
Atrašanās vieta: Jekabpils raj
Ka doma 1,8 ilgi tures? :hahaha: bet darbs :super:
Profila bilde
Konstruktors
Ziņojumi: 54
Pievienojies: 06 Nov 2013, 22:23
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Apraksts nav garš, toties bildes labi izsakās :super: , pieņemu, ka tauta gaida video :clap:
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
poweredbygirts rakstīja:Ko ar vadību tad īsti?

Cepuri nost.. gribētu dzīvē redzēt.. :rolleyes:

Nu e36 foruma sezonas atklāšanā lūdzu skatās kas grib.
Profila bilde
sandzhus
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 28 Jan 2014, 22:40
Reputācija: 1
 
Izskatās prasmīgas rokas :super:

Gaidu iznākumu!
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Robiiiits rakstīja:Ka doma 1,8 ilgi tures? :hahaha: bet darbs :super:
Nav īsti pamata lai neturētu , atkārtoju tas projekts nav sportam, ja runa par metālu 96g, kad mašīna tika ražota metāls bija labāk nekā tgad. Jautājums varētu būt cik pati bundža izturēs.
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
Patīk, ka darbojies ap to nemotoru - tomēr interesanti.

Bet ir lietas, kas ir pavisam wtf :
1.2 bar. Ja plāno etanolu vai 100+ oktāna degvielu, vai gāzi, tad vēl varbūt. Bet pat par 98o vari aizmirst. :lol:
Stock sprauslas vai m44 pie 1.2bar? Izkusīs tev viss dzinējs uz līdzenas vietas. Tev vajag tur jau ļoti nopietnas sprauslas. Vismaz no kāda 2.3t SAAB.

Un zs ar 10:1 kompresijas pakāpi un 1.2 bar būtu tev ap 300zs točna. Vienam izbraucienam dzinējs būtu, bet, jā, figūras tādas varētu būt.

Bet, pa lielam, pie stock kompresijas pakāpes beidz smīdināt ar 1.2 bar, ja pat neapjaut, cik tiešām daudz tas ir.


P.s. - tas nav izplūdes "zirneklis", tas ir vnk izplūdes kolektors visprastākajā formā. :lol: Un pa lielam nemaina, kāds metāls, ja grib - var uztaisīt tāpat labi.

EDIT: un, vispār, tā turbīne, kuru tu izvēlējies, nespēs tev dot kvalitatīvus(jā, ir tāda lieta) 1.2 bar.
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Jā tur arto turbīnu varēt būt ne pārāk laba izvēle, iegriešanas moments, pēc 3000 šak just drbību.
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
šito mazo mēslu tev jāvar sapūst jau pirms 2500rpm :lol:

Pastudē vēl par pūtieniem, kompresijas pakāpēm un gaisa-degvielas attiecībām, un tā labi daudz. Citādi būs ddm(dirsā darbs un materiāls).

Un turbo projekts bez platjoslu zondes(un, vēlams, A/F ratio gauge) ir pašnāvība jau by default.
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
tev tur vajadzēja no 1,8 tds urbīnu un būtu atliektiem galiem.
Profila bilde
Gatich
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 25 Nov 2011, 14:33
Tāpēc jau ir forums, labi ka varam apmainīties ar idejām, par turbīnu no dīzeļa man redzes lokā jau ir kādu laiku. Turbīna no volvo bija ieteikumu rezultāts. Ideja ir ,turbīnas kas paredzētas līdz 1.8i, jā es piekeistu šādam apgalvojumam. :gigigi:
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
Tad gan sanāktu gateris ar to 1.8 tds turbīnu. :lol: Volvo turbīnas izmērs vēl būtu optimāls, bet kompresijas pakāpe, pūtiens un sprauslas - nav! Ja samazinātu kaut vai uz 8.5:1, iemestu ražīgākas sprauslas un pūstu 0.8(vai pat 1)bar, aizvestu saregulēt motronicu + platjoslu zonde, tad varētu braukt bez problēmām un vēl ar rezervīti. Un būtu arī tie ~200zs, bet ar tīri labu griezi.
Profila bilde
VSKB
Ziņojumi: 194
Pievienojies: 06 Mar 2012, 18:05
Braucu ar: tdesu :D
Ta kā īsti tur ir ar to vadību.netiku gudrs..eļļošanai ņemi adapteri uz eļļas filtra korpusa??
degvielas sūknis stoc.sprauslas??? kā sajūgs uzvedās?? projekts patiesi interesants :clap: :clap: :clap:
Attēls