E36-e36_coupe
Gandrīz gads būs pagājis, bet nav tā, ka nekas nebūtu darīts. Vienīgi nekas netika izdarīts, no sākumā ieplānotajiem darbiem, jo mašīna atrodas nepārtrauktā kustībā kā arī saistībā ar profesijas maiņu un saspringto darba grafiku. Tāpēc netika arī nekas šeit rakstīts
Pa visu šo laiku mašīna vienkārši uzturēta labā tehniskā kārtībā, lai varētu pilnvērtīgi pārvietot savu pakaļu. Mainītas eļļas, filtri, riepas, kluči, blīves utt.. Uz ziemu bija iepirktas jaunas riepas un jauns aķis. Uz skati ziemā tika aizlāpīti 2 mazi caurumiņi sliekšņos un nomainīts vējstikls. Bet pie vizuālā tā arī nekad nepietika laika pieķerties.
Pāris bildes no sliekšņu lāpīšanas un stikla maiņas, protams bildēts ar kartupeli un garāža arī ir tāda kāda viņa ir tajos laukos Bet nu labāk tā nekā nekā Jēkabpilī ejot atkārtotu TA, piebraucot pie CSDD tiku pie neliela pārsteiguma, jo visus dzina iekšā, kur tiek pārbaudīti smagie, knapi uzlīdu uz tām trubām, kas apkārt bedrei un bampers šļūca pa viņām. Bet nu šīs ziemas sāļi piebeidza vēl vairāk manu auto un beidzot esmu saņēmies kaut ko darīt lietas labā. Nolēmu nečakarēt prātu restaurējot savas sarūsējošas detaļas, tāpēc iepirkti jauni abi spārni, brille, aizmugurējā labās puses arka, dabūts nesarūsējis bagāžnieka vāks kā arī tikts pie laba priekšējā m bampera pilnā komplektā. Tagad lēnā garā būs arī viss jāsakrāso un jāsaliek, vienīgi varētu kāds ieteikt ar ko labāk visu apstrādāt, lai pirmajā ziemā atkal nesāktu līst ārā rūsa. Nomainīta arī eļļas vāka blīve,jo pie svecēm krājās eļļa Gaidu kādu ieteikumu ar ko tad labāk visu apstrādāt, jo īpaši daudz saskare pagaidām nav bijusi ar nopietnu krāsošanu.
Pa visu šo laiku mašīna vienkārši uzturēta labā tehniskā kārtībā, lai varētu pilnvērtīgi pārvietot savu pakaļu. Mainītas eļļas, filtri, riepas, kluči, blīves utt.. Uz ziemu bija iepirktas jaunas riepas un jauns aķis. Uz skati ziemā tika aizlāpīti 2 mazi caurumiņi sliekšņos un nomainīts vējstikls. Bet pie vizuālā tā arī nekad nepietika laika pieķerties.
Pāris bildes no sliekšņu lāpīšanas un stikla maiņas, protams bildēts ar kartupeli un garāža arī ir tāda kāda viņa ir tajos laukos Bet nu labāk tā nekā nekā Jēkabpilī ejot atkārtotu TA, piebraucot pie CSDD tiku pie neliela pārsteiguma, jo visus dzina iekšā, kur tiek pārbaudīti smagie, knapi uzlīdu uz tām trubām, kas apkārt bedrei un bampers šļūca pa viņām. Bet nu šīs ziemas sāļi piebeidza vēl vairāk manu auto un beidzot esmu saņēmies kaut ko darīt lietas labā. Nolēmu nečakarēt prātu restaurējot savas sarūsējošas detaļas, tāpēc iepirkti jauni abi spārni, brille, aizmugurējā labās puses arka, dabūts nesarūsējis bagāžnieka vāks kā arī tikts pie laba priekšējā m bampera pilnā komplektā. Tagad lēnā garā būs arī viss jāsakrāso un jāsaliek, vienīgi varētu kāds ieteikt ar ko labāk visu apstrādāt, lai pirmajā ziemā atkal nesāktu līst ārā rūsa. Nomainīta arī eļļas vāka blīve,jo pie svecēm krājās eļļa Gaidu kādu ieteikumu ar ko tad labāk visu apstrādāt, jo īpaši daudz saskare pagaidām nav bijusi ar nopietnu krāsošanu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.