KObreto auto
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 24
- chevron_right
A kapēc oranžās lampiņas? Varēji iepirkt hroma, i spīdētu oranžs, i neredzētos no ārpuses. :P
A diskus Tev kāds pulēja, vai pats pulēji?
es vispār girbēju ordžinal dzeltenos pagriezonus,bet dīvaini,ka cena viņiem tā paceļas tāpēc paņēmu šitos,nebūs ne vainas ar šitām dzletenajām,apskatīsies kā ir un tad jau redzēs. ar tām hroma bail ka būs pa gaišu uz tumšas mašinasRuu rakstīja:A kapēc oranžās lampiņas? Varēji iepirkt hroma, i spīdētu oranžs, i neredzētos no ārpuses. :P
es pats pulēju tāpēc jau teicu,ka ir doma aizbraukt pie cilvekiem,kas uz virpas virpo. varbūt būs labāks efekts Jo tās pastas(pulējamās),kas man ir nedod man vēlamo rezūltātu un ātri nolietojas Nezinu varbūt pats vainīgs! jo džeki ārzemēs ar to pastu,kas man ir uzpulē tā,ka acis iztek,bet man ņifiga uz ziemu būs ko čakarētiesRENIO rakstīja:A diskus Tev kāds pulēja, vai pats pulēji?
pirkums labs, bet kopa ar orandzajam lampinam nekadi neies!!!
diski labie
...
He he he is alive
Ja kāds sekoja līdzi mana dzinēja problēmām,tad varam uzelpot dūc kā bitīte! ne rīstās,ne dūmo-kaifs braukt testdrivā nobraucu 20km ļoti ļoti agresīvi un benzīna būltiņa pat nepakustējās,atceroties iepriekšējo patēriņu bāka jau būtu bijusi sausa Tad rezumējums vai nu zonde vai tomēr sprauslas
Pamainīto un pārbaudīto detalu sarakst--
-kartera ventilācijas truba(piesūc gaisu)
-degvielas spiediena regulatora trubiņa(piesūc gaisu)
-lamda zonde(oridžinal bosch)
-iztīrītas sprauslas
-uzlikta trakā zeme aizdedzes spolēm
Pārbaudīto detālu sarakst--
-iztīrīts brīvgaitas regulātors
-pārbaudītas visas gaisa trubas
-samērīti visi devēji
-pārbaudītas spoles
Paldies RENIO par sprauslu micītēm,ja Tu te esi tad zini,ka nederēja nācās pielāgot tas pats centriņš tai micei nebija pēc izmēra,tāpēc pārurbu kā vajag UN lai cik smieklīgi nebūtu labi vien bij kad iedevi 4gab,jo vien ņemot nost saplīsa
Vēl piemesti jaunie pagriezieni,skats pa pirmo
Ja kāds sekoja līdzi mana dzinēja problēmām,tad varam uzelpot dūc kā bitīte! ne rīstās,ne dūmo-kaifs braukt testdrivā nobraucu 20km ļoti ļoti agresīvi un benzīna būltiņa pat nepakustējās,atceroties iepriekšējo patēriņu bāka jau būtu bijusi sausa Tad rezumējums vai nu zonde vai tomēr sprauslas
Pamainīto un pārbaudīto detalu sarakst--
-kartera ventilācijas truba(piesūc gaisu)
-degvielas spiediena regulatora trubiņa(piesūc gaisu)
-lamda zonde(oridžinal bosch)
-iztīrītas sprauslas
-uzlikta trakā zeme aizdedzes spolēm
Pārbaudīto detālu sarakst--
-iztīrīts brīvgaitas regulātors
-pārbaudītas visas gaisa trubas
-samērīti visi devēji
-pārbaudītas spoles
Paldies RENIO par sprauslu micītēm,ja Tu te esi tad zini,ka nederēja nācās pielāgot tas pats centriņš tai micei nebija pēc izmēra,tāpēc pārurbu kā vajag UN lai cik smieklīgi nebūtu labi vien bij kad iedevi 4gab,jo vien ņemot nost saplīsa
Vēl piemesti jaunie pagriezieni,skats pa pirmo
Labi ka noderēja
kas ir spoleem trakaa zeme???
Tasisi rat style?:) pagaidaam esi uz loti pareiza celja, novelu izturiibu
pārvilku uz katru spoli atsevišku zemi. Nezinu vai jēga,bet dubults neplīst!
JO testdraivā sanāca neliels crash test braucu testēt biju kādus 5km nobraucis šūrpu turpu gar māju un kaut kas sāka nereāli smirdēt pēc deguma. Apstājos (ar iedarbinātu dzinēju) visu izošnāju,tipo nekas nesmird,iekāpu atpakāļ S būrtu uzīmēdams aizlidoju,nenobraucu ne km kad sāka smirdēt 3reize trakāk! Apstajos vēlreiz 2km no mājām izdarbinu motoru parauju haubi vaļļa un pirmo reiz dzirēju,ka spoles varās (vismaz es tā maldīgi domāju)! aizcirtu haubi uztinu tabaciņū un gaju mājās pēc testera! anācis atpakaļ konstatēju,ka pēdejiem tris podiem(kuriem spoles vārijas)visas skrūvēs bija pilknīgi baltas sāku mērit zemi,un tiem pedejiem tris nebija tīra,ar kaut kādu presteību jau! pieškīlos,uzreiz uz kādiem 4podiem aizbubināju mājās un saku skatīties.. un atklājās zili brīnumi,takā autiņš bija stāvejis 2 ned nekustināts,un bija noārdīti slauķi tas plauktiņs,daļa haubes gumijas,un nebija vārstu vāka platsmas pēdējiem 3 cilidriem sveču šahtas bija līdz lūpai pilnas ar ūdeni,kurš vārijas,kad motors bija sakarsis. Rezūltāta ievilku vadu uz katru spoles korpusu atseviški drošībai
JO testdraivā sanāca neliels crash test braucu testēt biju kādus 5km nobraucis šūrpu turpu gar māju un kaut kas sāka nereāli smirdēt pēc deguma. Apstājos (ar iedarbinātu dzinēju) visu izošnāju,tipo nekas nesmird,iekāpu atpakāļ S būrtu uzīmēdams aizlidoju,nenobraucu ne km kad sāka smirdēt 3reize trakāk! Apstajos vēlreiz 2km no mājām izdarbinu motoru parauju haubi vaļļa un pirmo reiz dzirēju,ka spoles varās (vismaz es tā maldīgi domāju)! aizcirtu haubi uztinu tabaciņū un gaju mājās pēc testera! anācis atpakaļ konstatēju,ka pēdejiem tris podiem(kuriem spoles vārijas)visas skrūvēs bija pilknīgi baltas sāku mērit zemi,un tiem pedejiem tris nebija tīra,ar kaut kādu presteību jau! pieškīlos,uzreiz uz kādiem 4podiem aizbubināju mājās un saku skatīties.. un atklājās zili brīnumi,takā autiņš bija stāvejis 2 ned nekustināts,un bija noārdīti slauķi tas plauktiņs,daļa haubes gumijas,un nebija vārstu vāka platsmas pēdējiem 3 cilidriem sveču šahtas bija līdz lūpai pilnas ar ūdeni,kurš vārijas,kad motors bija sakarsis. Rezūltāta ievilku vadu uz katru spoles korpusu atseviški drošībai
khe izklausiijaas interesanti :) stokaa skiet uz vienu spoli vispaar nav specialai pievilkta masa ja?
Ir, uz 2 spolēm, t.i., uz katrām 3 spolēm 1 masa.
bija jābūt,bet protams,ka viena no tām skrūvem kur skrūvējās klāt masa nolūza un tie bleķīši arī puse tika nozūmēti tāpēc uztaisiju to papildus
nebūs nebūs ratstyle tas tikai ozdziņai! Tam spārnam visa krasa bija burbuļos,bija doma krāsot,bet nu tur ir kapi tā vai tāKV_ rakstīja:Tasisi rat style?:) pagaidaam esi uz loti pareiza celja, novelu izturiibu
Izskatās pēc normāla drapaka. Vismaz savādāks (disku un spārna dēļ).
paldies vēl daudz,daudz kas darams
Zini, esmu pārliecinājies ka gluži kā Rīga, arī hobijauto nekad nebūs gatavs un vienmēr tur būs darāms kas.
zelta vārdi pat tad kad liekās,ka ir vienalga gribās ko vēl
diskus pa cik pirki?no e36 viņi ir?
diksus pirku pa 80ls ar riepām viņi manuprāt no e34 ir,bet viens draugs teica,ka šītādi nākušī kaut kādām ļoti senām mersedes tuna versijam
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 24
- chevron_right