E36 andrjuha tourings
Vakar vakara nebija ko darit nolemu uznemt lajku 0-100 sanaca +/- 10 sek un lidz 140 20 sec , manuprat nav tik slikti , bet sajugs citreiz sliid kko jasak domat
priekš 2,5 tds tas pulskstens pa lēnu kust
Nu pēc pases 9.9 s līdz 100 km/h... tāka kust apmēram tā kā vajag :)
P.S. Touringam pat 10.5 s
P.S. Touringam pat 10.5 s
d[-_-]b
pirmaja roba sajugs sliid , un ko tu gribi , ja vinjš man pa trasi rij 4,5 litri pilseta kadi 6-7 normali braucot , no melniem dumiem ne ziņas ne miņas rudeni gaja labak , un rija pa 1-1.5 litru vajrakBMW-Valcha rakstīja:priekš 2,5 tds tas pulskstens pa lēnu kust
Kust tā kā jākust, viss kartibā viņam.BMW-Valcha rakstīja:priekš 2,5 tds tas pulskstens pa lēnu kust
ņemot vera ka vinjsh ir čipots , kust biku par lenu , bet spriežot pec paterinja , viss ir kartiba
J čipots tad gan jā ir par švaku, bet tpt vsmaz iet uz preikshu un nav 12 sekundes lidz 100 un vsmaz need
Motora jauda ar gadiem pazūd, čipojot tu vnk atguvi orģinālo jaudu. pamēģini kādus sprauslu tīrītājus un tādas fiģņas moš sanāk labāk.
- ikey07
ja pakruķit sukniti bisku un nomajnit sajugu , domaju ka zem 9 sec butu to4na , vienigajs kur atrast kompi laj normali sareguletu sukni un nemaksat kosmosu
un vel blin kam neprasiju neviens nezin kas pa lietu bija 15" diski , tagad stav 17" diski , slipejot pakalja leka it ipaši laba puse , sac slipet un sak pakaļa lekat , bukses kartiba , atbalsti jauni , amiši jauni , nezinu kas vel varetu but pie vainas , bloķis nav metinats , bet mierigi lenam griezot pagrieziena kkada skanja nak no reduktora , itka kautkas kkur berztos , vaj grauž , nevar saprast , no pirkšanas briža reduktora neesu lidis , bet lekašana bija no paša sakuma
prisadkas visadas liet negribu , zinu ka citreiz palidz , bet citreiz ir otradi , sprauslas visas normalas , galveno sprauslu majniju un divus smidzinatajus , jo bija beigti , tagad tagad tik suknitis piegriezts mazak un uzlikti 17" riteņi , deļ riepam diezvaj švakak ietikey07 rakstīja:Motora jauda ar gadiem pazūd, čipojot tu vnk atguvi orģinālo jaudu. pamēģini kādus sprauslu tīrītājus un tādas fiģņas moš sanāk labāk.
un vel blin kam neprasiju neviens nezin kas pa lietu bija 15" diski , tagad stav 17" diski , slipejot pakalja leka it ipaši laba puse , sac slipet un sak pakaļa lekat , bukses kartiba , atbalsti jauni , amiši jauni , nezinu kas vel varetu but pie vainas , bloķis nav metinats , bet mierigi lenam griezot pagrieziena kkada skanja nak no reduktora , itka kautkas kkur berztos , vaj grauž , nevar saprast , no pirkšanas briža reduktora neesu lidis , bet lekašana bija no paša sakuma
Tu laikam nezini, kas ir čipots 2,5 tds
nu nez , esu braucis ar 2.5 td 2.5 tds (nečipotiem) un ar tds'u čipotu , atšķiribas ir , čipots ir asaks un labak paķer
ka ari kad pedejo reizi sledzu pie kompja pateica ka turbina puš aptuveni 1.5 bar
ka ari kad pedejo reizi sledzu pie kompja pateica ka turbina puš aptuveni 1.5 bar
Turbīnas spiediena regulators un jauda būs diezgan , tik sūknis ātri nobirs
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
nu "viss par dizeļiem" tema biju rakstijis divus variantus ka man bija saregulets pirms un pec , nezinu vaj tur kada starpiba ir , bet parlasija galvu un nomajniju turbinu , ja jau starpibas nekadas nav tajos variantos , kape mašina sudigak iet
kadu lajcinju nebiju atradijis , bet pamazam viss iet talak
davaj vienu apliti - teica viņi , brauc uz plača , bus jautri - teica viņi
uzbraucu izmetu 2us apljus un prom ( nejau kad baidos vaj kas , vnk riepas jau ta bija lisas , a nakamaja diena bija jabrauc uz rigu no bauskas) pectam pipejot saku skatities uz riepam un pamaniju ka gumija plist nost ( tobiš ar rokam nem un ples gabalus ara ) labi ka atcerejos kad man pie bralena ir vecie r15 ar kkadam gumijam uzliku tas tiku lidz rigaj un 17iekiem nopirku jaunas gumijas , bet likt atpakalj r17 jau nesteidzos
ta ka kadu bridi nacas vizinaties ar šitadiem krutiem ļitakiem aizmugure
ka ari pa nedeļu satikts dogMa un beidzot ielikts 18 pogu OBC
tagad tikaj japiesledz pie kompja laj uzstaditu degvielas tipu un motora modeli (laj pareizi raditu pateriņu)
ka ari jaskatas ar degvielas datčiku , jo šis nepareizi rada , vaj nu patc datčiks beigts vaj pravodka
Ka ari tika dabutas e36.lv uzlimes un kutiņa tika bisku aplimeta
Nakamais saraksta rusas likvidešana
davaj vienu apliti - teica viņi , brauc uz plača , bus jautri - teica viņi
uzbraucu izmetu 2us apljus un prom ( nejau kad baidos vaj kas , vnk riepas jau ta bija lisas , a nakamaja diena bija jabrauc uz rigu no bauskas) pectam pipejot saku skatities uz riepam un pamaniju ka gumija plist nost ( tobiš ar rokam nem un ples gabalus ara ) labi ka atcerejos kad man pie bralena ir vecie r15 ar kkadam gumijam uzliku tas tiku lidz rigaj un 17iekiem nopirku jaunas gumijas , bet likt atpakalj r17 jau nesteidzos
ta ka kadu bridi nacas vizinaties ar šitadiem krutiem ļitakiem aizmugure
ka ari pa nedeļu satikts dogMa un beidzot ielikts 18 pogu OBC
tagad tikaj japiesledz pie kompja laj uzstaditu degvielas tipu un motora modeli (laj pareizi raditu pateriņu)
ka ari jaskatas ar degvielas datčiku , jo šis nepareizi rada , vaj nu patc datčiks beigts vaj pravodka
Ka ari tika dabutas e36.lv uzlimes un kutiņa tika bisku aplimeta
Nakamais saraksta rusas likvidešana
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
gana ok skats
Kā dabūji uzlimes ar 64 postiem?
viewtopic.php?f=2&t=112
сцепление сука скользит
Tad tevi pedeja laika esmu bieži redzejis Jelgavā
Tad tevi pedeja laika esmu bieži redzejis Jelgavā
bildes izskatas tiri neko , bet aplukojot tuvak - vel ir daudz kasjaku ko janovershRENIO rakstīja:gana ok skats
Es tevi ari biezi manu pie rim4ika vakarosgan4a rakstīja:сцепление сука скользит
Tad tevi pedeja laika esmu bieži redzejis Jelgavā