Smileboy 320 Individual series
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 10
- chevron_right
Paldies būs tad dvīņiraudzha rakstīja:Buferus un sliekšņus norkrāso , un izskatīsies tāpat kā mans Apsveicu ar pirmo auto! P.S priekšējos lukturus ar celtniecības fēnu , var mierīgi izžāvēt un nosvīdums pazudīs
Kreiso tā varētu sataisīt, bet labais lukturis ir sasists vai hz kas ar viņu darīts, kroč tālā lampa riktīg šķība Bildēs ,ja ieskatas, var pamanīt nezināju ka tāds ir rūpnīcas metinājums
Pēdējais labojis Smileboy - 02 Sep 2014, 00:02, kopā labots 1 reizi.
Pēc kā tu to spried? pēc virspusējām bildēm?zuze91 rakstīja:Bāze laba. Veiksmi darbos.
Kupeja - daudz daļu
1.8IS - pats par sevi ir laba lieta.
Nav sēdināts - apakša nebūs nostrīķēta.
Un jā bildes.
1.8IS - pats par sevi ir laba lieta.
Nav sēdināts - apakša nebūs nostrīķēta.
Un jā bildes.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Tādas tās glāzes ir ,vienkārši mastika nav žēlota
Kas varētu būt pa vainu ka tahometrs ķeras pie ~2 - 2.5 štukām apgriezienu ?
Ķeras un pēc tam iet tālāk, vai vnk apstājās pie 2,5? A kad taisi spidometra testu, tad iziet pilnus apgriezienus?
Varētu būt spidometrs no 6 cilindru motora?
Manam iS'am ir līdzīgi - pie 4k limiters bļauj.
Teorētiski pieturot odometra reset pogu un ieslēdzot aizdedzi, var tikt pie testa funkcijām, kur test 02 reizinātāju var piekoriģēt cilindru skaitam. Tas gan laikam bija vēlākiem modeļiem, bet vari mēģināt. Ja sanāk tikt 02 testa funckijās, tad Tev vajag uzstādīt 2 priekš 4cyl. 3 ir priekš 6cyl, 4 - 8cyl motoriem. Man bail samelot, bet man šķiet, ka es tiku ('94. gads) pie savām test funkcijām un tagad vairs netieku. Vai arī vnk atskatījos tik daudz video, ka tikai liekas, ka tiku.
Varētu būt spidometrs no 6 cilindru motora?
Manam iS'am ir līdzīgi - pie 4k limiters bļauj.
Teorētiski pieturot odometra reset pogu un ieslēdzot aizdedzi, var tikt pie testa funkcijām, kur test 02 reizinātāju var piekoriģēt cilindru skaitam. Tas gan laikam bija vēlākiem modeļiem, bet vari mēģināt. Ja sanāk tikt 02 testa funckijās, tad Tev vajag uzstādīt 2 priekš 4cyl. 3 ir priekš 6cyl, 4 - 8cyl motoriem. Man bail samelot, bet man šķiet, ka es tiku ('94. gads) pie savām test funkcijām un tagad vairs netieku. Vai arī vnk atskatījos tik daudz video, ka tikai liekas, ka tiku.
Norek rakstīja:Ķeras un pēc tam iet tālāk, vai vnk apstājās pie 2,5? A kad taisi spidometra testu, tad iziet pilnus apgriezienus?
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Nebūs Tev taisnība.Norek rakstīja:arētu būt spidometrs no 6 cilindru motora?
Manam iS'am ir līdzīgi - pie 4k limiters bļauj.
Kad būs brīvdiena ta pamēģināšuNorek rakstīja:Ķeras un pēc tam iet tālāk, vai vnk apstājās pie 2,5? A kad taisi spidometra testu, tad iziet pilnus apgriezienus?
Varētu būt spidometrs no 6 cilindru motora?
Manam iS'am ir līdzīgi - pie 4k limiters bļauj.
Teorētiski pieturot odometra reset pogu un ieslēdzot aizdedzi, var tikt pie testa funkcijām, kur test 02 reizinātāju var piekoriģēt cilindru skaitam. Tas gan laikam bija vēlākiem modeļiem, bet vari mēģināt. Ja sanāk tikt 02 testa funckijās, tad Tev vajag uzstādīt 2 priekš 4cyl. 3 ir priekš 6cyl, 4 - 8cyl motoriem. Man bail samelot, bet man šķiet, ka es tiku ('94. gads) pie savām test funkcijām un tagad vairs netieku. Vai arī vnk atskatījos tik daudz video, ka tikai liekas, ka tiku.
Kad uzdod vairāk gāzi , aiziet tālāk no 4k .
Ta mainot spidometru var tik sataisīt to?Nixon rakstīja:Taisot to testu, viņš ķersies tieši tāpat.
Beidzot bembīts ir uz mana vārda
Pamēģināju to instrumentu paneļa testu un tur neķērās tahometrs
Pamēģināju to instrumentu paneļa testu un tur neķērās tahometrs
Itkā likās tikai virspusējs ruslansraudzha rakstīja:Vaii
Nekas baigi traks nav. Tikai laicīgi notīri un apstrādā.
Aiz labā luktura atradu notrūkušu vadu no nez kā..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 10
- chevron_right