Elstiņa E36 Melns Touring
Paldies, uzzināju ko jaunuDandijs rakstīja:smuka kūts bet aizmugurējais buferis nav M,tur ir tik uzlika pats savam arī iespējam uzlikšu,ja neatradīšu pa lēto m buferi
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
par paneli nav ko brinities,piemeram Irijaa lidz pat 99 gadam meedz buut sadi paneli E36Elstins rakstīja:Jā, par paneli ar nobrīnījos. Vajadzēja taču būt jau ar airbagu (vai arī ko jaucu?) Var jau būt, ka ražots 95. gadā un vēlu ticis piereģistrēts vai panelis ticis mainīts, bet nu reāli rodas jautājums kāpēc
Lai vai kā, tas plauktiņš ir ellīgi praktisks
bet man jau liekas kad sim razojums ir 95 gada beigas un pirma registracija ir 96 gada aprilis
Takš jau rakstīts, ka Production date: 03.04.1996
Papildopcijās nav paņemts pasažieru puses airbags un viss. Ne jau pirmais šāds.
Papildopcijās nav paņemts pasažieru puses airbags un viss. Ne jau pirmais šāds.
Džeki, pietiks diskutēt par to s*da paneli. Esmu ļoti apmierināts ar to, ka tur ir plauktiņš nevis airbags
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Ha nemaz arī nezināju ka tur tam slēdzim lampiņai jādeg! Bet auto ir smuks , un apsveicu! :)
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Bija sanācis aizvest savu auto dzimteni apskatīt.
Braucot pa bāni vairākas stundas virs 3000 rpm savu darbību izbeidza turbīna. Izdzina eļļu gar ieplūdes kolektora blīvi un vēl šur tur. Pirmā doma, meklēt citu turbīnu vietā. Biju aizbraucis līdz Sīkajam, parunājam kas un kā, rezultātā nonacām pie domas, ka ja dara, tad dara un liek iekšā benzīnu.
Zinu, ka apetīte rodas ēdod, taču plāns aktīvi šo mašīnu likt plakaniski nav, tāpēc doma par 2,8 laikam šobrīd nav aktuāla.
Vairāk sliecos uz M52B20. Atklāti sakot, nav sanācis izbraukt ar šo motoru, lai saprastu kā dzīvē uzvedās.
Kāds ieguvums ir no Double Vanoss? Cik skatijos un atradu M52 nāk arī tāds.
Tad nu tagad sēžu un domāju visus par un pret dīzeļa remontēšanai un iespējams vēlāk auto pārdošanai, lai nopirktu benzīnu, vai tomēr būvēt pašam iekšā benzīnu.
Zinu, ka apetīte rodas ēdod, taču plāns aktīvi šo mašīnu likt plakaniski nav, tāpēc doma par 2,8 laikam šobrīd nav aktuāla.
Vairāk sliecos uz M52B20. Atklāti sakot, nav sanācis izbraukt ar šo motoru, lai saprastu kā dzīvē uzvedās.
Kāds ieguvums ir no Double Vanoss? Cik skatijos un atradu M52 nāk arī tāds.
Tad nu tagad sēžu un domāju visus par un pret dīzeļa remontēšanai un iespējams vēlāk auto pārdošanai, lai nopirktu benzīnu, vai tomēr būvēt pašam iekšā benzīnu.
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Uzreiz varu pateikt,ka 2,0 ir apetīte kā 2,8 bet jauda nekāda. Liec vismaz 2,5 un būs normāla jauda un arī sapratīsi kāda jēga tik daudz degvielu liet.
Zināšanas šobrīd vēl nekādas par motoriem un par to uzvedību ikdienā. Biju jau iepriekš kaut kur šo dzirdējis, ka atšķirība starp 2.0 un 2.8 uz taisnes neesot, tik cik ja trases režīmā gāzējot virsū apetīte lielāka par mazo motoru.
Tas ir labs arguments. Viela pārdomām.
Tas ir labs arguments. Viela pārdomām.
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
+318Inutak rakstīja:Uzreiz varu pateikt,ka 2,0 ir apetīte kā 2,8 bet jauda nekāda. Liec vismaz 2,5 un būs normāla jauda un arī sapratīsi kāda jēga tik daudz degvielu liet.
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Ir atšķirība.Elstins rakstīja:Zināšanas šobrīd vēl nekādas par motoriem un par to uzvedību ikdienā. Biju jau iepriekš kaut kur šo dzirdējis, ka atšķirība starp 2.0 un 2.8 uz taisnes neesot, tik cik ja trases režīmā gāzējot virsū apetīte lielāka par mazo motoru.
Tas ir labs arguments. Viela pārdomām.
Par šo jautājumu noteikti vēl parunāšo kādā no mītingiem dzīvē, ko cilvēki no pieredzes saka.
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
simp'atiska kuts!
tik tas dzinejs biede!
tik tas dzinejs biede!
Tik daudz plānu un ieceru, bet laika trūkuma dēļ nesanāk kā gribētos visu padarīt. Šodien sakrāsoju melnas nāsis un uztaisiju ierakstu DIY sadaļā.
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=3390
Izslīpētas un novērstas vairākas mazas rūsiņas uz lauku pacēlāja
Šofera durvīm nedarbojas cenrrālā atslēga. Ar pulti ne aizslēgt, ne atslēgt viņas, taču griežot atslēgu atslēdzas visas durvis. Šodien izjaucu visu un sāku meklēt vainu. Pagaidām netieku gudrs, kas nobrucis un kā atvienot kabeli no motoriņa. Tur ir tāds dīvains štekeris.
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=3390
Izslīpētas un novērstas vairākas mazas rūsiņas uz lauku pacēlāja
Šofera durvīm nedarbojas cenrrālā atslēga. Ar pulti ne aizslēgt, ne atslēgt viņas, taču griežot atslēgu atslēdzas visas durvis. Šodien izjaucu visu un sāku meklēt vainu. Pagaidām netieku gudrs, kas nobrucis un kā atvienot kabeli no motoriņa. Tur ir tāds dīvains štekeris.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Elstins - 03 Okt 2014, 23:18, kopā labots 1 reizi.
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Man bija tādi pati problēma ka ar atslēgu tik varēja aizgriezt. Bija vads pušu no signalizācijas uz centralku .
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Kā atradi vainu?
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Man cits stāsts. Pele bijusi mašīnā tapēc ja kaut kas negāja tad vēlu vainu uz vadiem. Sākumā gribēju meklēt tieši no signalizācijas vadus vai nav pušu , beigās arī atradu ka pie šoferpuses pie kājām tur viens vads cauri kas iet caur kuzavu uz durvim taja caurumā
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Kur īsti meklēt to signalizācijas, centrālās atslēgas vadības kasti?
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Ļoti darbīga nedēļas nogale sanāca. Salāpiju lauku mājā jumtu un padarbojos ap auto. Nokrāsoju nāsis, pielaboju šur tur rūsu, bet par to jau rakstiju.
Tā kā ieprieksējais saimnieks nebija lietojis paklājiņus jutu, ka paklājs piesūcināts ar mitrumu. Līdz šim nekad neko nebiju jaucis salonā, lēnām sāku knibināties un krietni aizrāvos Tā kā paklājs tiešām bija piesūcies ar mitrumu, neizbēgami grīda sākusi uzrūsēt Sēdekļa sliedes ar nesmukas palikušas Nokasiju visu nost, beigās nemaz tik traki neizskatijās. Sagrūdu virsū rūsas pārveidotāju un atstāju, lai dara savu darbu. Atkal visu nokasiju un tad jau uz daudz patīkamāka skata uzklāju mastiku visā laukumā, kur bija rūsas pazīmes. Mastikai pa virsu piegriezu kaut kādu bituma apšuvumu, ko izmanto jumtiem. Pie reizes aizmugurei ar Jau smuki viss salikts atpakaļ Paklāju izžāvēt ir pilnīga nāve, ja vien tev nav milzīgs karstā gaisa ventilators
Sažāvēts un satīrīts Stutējam kopā Arī sēdekļa sliedes ieguva svaigumu, jaunu smēru un viss pa skaisto tagad Katrs plastmass pirms likšanas kopā nomazgāts, izpūsts ar gaisu, ievaskots. Tagad klusāks kā bija, jo iepriekš viss bijis darīts caur dir*u. Āda savaskota ar turtli, atrasti jauni salona apgaismojumi, salikti vadi kā pienākas, atrasta vaina kāpēc centrālā niķojās utt.. Ļoti patīkami un gandarījums par paveikto. Salons tagad dikti svaigs. No ārpuses ar sapucēts. Kopumā neticēju, ka to paspēšu pa pusotru dienu, jo svētdienas vakarā bija jādodas atpakaļ uz Rīgu.
Lietojiet salona paklājiņus, lai jūsu grīda nekļūst par lielu švammi, kas beigās piebeidz kuzavu
Tagad, kad vizuāli sapucēts un draudzenei patīk vizināties, jāķeras pie hadenes un motora, bet par to kādā no nākošajām brīvdienām.
Tā kā ieprieksējais saimnieks nebija lietojis paklājiņus jutu, ka paklājs piesūcināts ar mitrumu. Līdz šim nekad neko nebiju jaucis salonā, lēnām sāku knibināties un krietni aizrāvos Tā kā paklājs tiešām bija piesūcies ar mitrumu, neizbēgami grīda sākusi uzrūsēt Sēdekļa sliedes ar nesmukas palikušas Nokasiju visu nost, beigās nemaz tik traki neizskatijās. Sagrūdu virsū rūsas pārveidotāju un atstāju, lai dara savu darbu. Atkal visu nokasiju un tad jau uz daudz patīkamāka skata uzklāju mastiku visā laukumā, kur bija rūsas pazīmes. Mastikai pa virsu piegriezu kaut kādu bituma apšuvumu, ko izmanto jumtiem. Pie reizes aizmugurei ar Jau smuki viss salikts atpakaļ Paklāju izžāvēt ir pilnīga nāve, ja vien tev nav milzīgs karstā gaisa ventilators
Sažāvēts un satīrīts Stutējam kopā Arī sēdekļa sliedes ieguva svaigumu, jaunu smēru un viss pa skaisto tagad Katrs plastmass pirms likšanas kopā nomazgāts, izpūsts ar gaisu, ievaskots. Tagad klusāks kā bija, jo iepriekš viss bijis darīts caur dir*u. Āda savaskota ar turtli, atrasti jauni salona apgaismojumi, salikti vadi kā pienākas, atrasta vaina kāpēc centrālā niķojās utt.. Ļoti patīkami un gandarījums par paveikto. Salons tagad dikti svaigs. No ārpuses ar sapucēts. Kopumā neticēju, ka to paspēšu pa pusotru dienu, jo svētdienas vakarā bija jādodas atpakaļ uz Rīgu.
Lietojiet salona paklājiņus, lai jūsu grīda nekļūst par lielu švammi, kas beigās piebeidz kuzavu
Tagad, kad vizuāli sapucēts un draudzenei patīk vizināties, jāķeras pie hadenes un motora, bet par to kādā no nākošajām brīvdienām.
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Baigais malacis!