normālā čaļa normālā kūts
Uz simtu ir ap 2800rpm.
Ir jau noripināts labs gabaliņš (400km) gan pa šoseju, gan pilsētu un sapratu, ka 3.36 reduktors 1.8tds dīzelim ir riktīgi laba fīča. Patēriņš pilsētā ir samazinājies, uz šosejas, šķiet, ka tāds pats vai arī minimāli palielinājies. :)
Un visvairāk prieks par to, ka dīzelītis riktīgi dzīvīgs palicis! Kā iespiež, aiziet labi!
Protams, vācijas štrāsei - no no no.
Ir jau noripināts labs gabaliņš (400km) gan pa šoseju, gan pilsētu un sapratu, ka 3.36 reduktors 1.8tds dīzelim ir riktīgi laba fīča. Patēriņš pilsētā ir samazinājies, uz šosejas, šķiet, ka tāds pats vai arī minimāli palielinājies. :)
Un visvairāk prieks par to, ka dīzelītis riktīgi dzīvīgs palicis! Kā iespiež, aiziet labi!
Protams, vācijas štrāsei - no no no.
Ir sānos iestellēti baltie pagriezieni un uzsākti meklējumi pēc cita aizmugurējā bampera. Ja kādam ir, dodiet ziņu!
Viens noguris sābists korķī ielika dupsī. :(
Viens noguris sābists korķī ielika dupsī. :(
ir aizm bampers, titansilber.
Cena, hvz, 10eur?
edit: atkrīt, steigā nepamanīju, ka vajag m-pakas.
Cena, hvz, 10eur?
edit: atkrīt, steigā nepamanīju, ka vajag m-pakas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
cik tev ar 2.79 reduktoru bija rpm uz 100km/h?
p.s.-forša kūtiņa
p.s.-forša kūtiņa
2,2k rpm bija. :) Tagad 2,8k.
Paldies! :)
Paldies! :)
Sametināta visa grīda pie Kalika, kvalitatīvs darbs grīdai paveikts. Par grīdas raizēm var uz labu laiku tagad aizmirst.
Sestdien saliku visos četros stūros glāžu pastiprinošos elementus. Paldies RM1 un Kļaviņam! Uzskatu, ka visiem e36 būtu jābūt tādiem uzstādītiem.
Sasistais bamperis arī nomainīts, un saprasts, ka visa mašīna ir bijusi pārkrāsota ne pēc oriģinālā krāsas koda, jo bamperis, kurš ir īstajā krāsas kodā, ir mazliet gaišāks par virsbūvi. :(
Pirms jaunā gada iepirku eļļu ar filtru un nākošajā dienā vinnēju Autocentrs Rīga bezmaksas eļļas maiņu un Bosch filtru. Prieciņš.
Sestdien saliku visos četros stūros glāžu pastiprinošos elementus. Paldies RM1 un Kļaviņam! Uzskatu, ka visiem e36 būtu jābūt tādiem uzstādītiem.
Sasistais bamperis arī nomainīts, un saprasts, ka visa mašīna ir bijusi pārkrāsota ne pēc oriģinālā krāsas koda, jo bamperis, kurš ir īstajā krāsas kodā, ir mazliet gaišāks par virsbūvi. :(
Pirms jaunā gada iepirku eļļu ar filtru un nākošajā dienā vinnēju Autocentrs Rīga bezmaksas eļļas maiņu un Bosch filtru. Prieciņš.
Redz kā, būs nākamajai eļļas maiņai nopirktā eļļa un filtrs
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Jupp! Esmu nodrošinājies jau uz priekšu! :)
Paldies Tev par eļļu un filtru! :)
Paldies Tev par eļļu un filtru! :)
Naktī ļoti mērķtiecīgi apciemoja mani, mašīnai stikls šofera nu ir ielikts, pamatīgi sabuhtētā melnā daļa arī.
Policijā iesniegums arī ir, safočēts viss.
(bildē jau gandrīz viss izslaucīts)
Redzēju, kā taksis bija pie mājas. Tākā rokā tiks dabūts vainīgais. (atbrauca ar taksi)
Un vēl - ir tikai viens cilvēks, ar ko man bijušas domstarpības.
Par stiklu paldies siikajam. :)
Vakar uzliktas koilas, nav jau tik traki koka rati, sāk iepatikties, ka līkumos nešūpojas. Par koilām paldies Psih-arno!
Policijā iesniegums arī ir, safočēts viss.
(bildē jau gandrīz viss izslaucīts)
Redzēju, kā taksis bija pie mājas. Tākā rokā tiks dabūts vainīgais. (atbrauca ar taksi)
Un vēl - ir tikai viens cilvēks, ar ko man bijušas domstarpības.
Par stiklu paldies siikajam. :)
Vakar uzliktas koilas, nav jau tik traki koka rati, sāk iepatikties, ka līkumos nešūpojas. Par koilām paldies Psih-arno!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kā arī!!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
blin sapigi ka kads p...as tev sita parsteidz..
lai veicas neliesa nokersana....
lai veicas neliesa nokersana....
E36///M3 1996.coupe S50B32
Paldies! :)
episks pasakums ar to atpakal gaitu!
kuts izskatas feina ,bet sitas kurpes kka mana uztvere neiet klat kutij. Bet tas protams gaumes jautajums!
kuts izskatas feina ,bet sitas kurpes kka mana uztvere neiet klat kutij. Bet tas protams gaumes jautajums!
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
Tā jau šķiet, ka gaumes jautājums. :)
Nezinu īsti vai atjaunot šos diskus. Ir plaisas 2 gab. :(
Kā arī, tuvākajā laikā gaidāmas mazas pārmaiņas tehniskajā pusē.
Nezinu īsti vai atjaunot šos diskus. Ir plaisas 2 gab. :(
Kā arī, tuvākajā laikā gaidāmas mazas pārmaiņas tehniskajā pusē.
Nu ko, kāds laiciņš nu ir pagājis.
Izdarīto darbu saraksts palicis krietni prāvāks, darāmo darbu saraksts arī nesarūk.
Sāksim ar to, ka ir iebērts vēl viens litrs klāt. Tagad kūtī mājo m52tub28.
Pirmajā dienā, pirmajā testā, jaunā radiatorā ir ielaists ventilators, tad, pa ceļam uz skati, nodedzināti dzinēja vadi. Tā pati nakts pavadīta lodējot vadus.
Trešajā dienā pirmais pods atslēdzās, ilgi funktierējām, sveces mainījām, spoles čekojām. Beigās, naktī, tālu no mājām, izņēmu sprauslu un sprauslas blīve tā vienkārši pazuda. Pilnīgas haļavas rezultātā dabūju sprauslu naktī.
Pēctam ir dabūta melnā skate, neppārreģistrējot uz benzīnu, nebija laika. (:D)
Tagad nu ir sākušās bloķa klapatas. Ielēja jaunu dārgo eļļu, pirmajā vakarā skatos, ka reduktors mikls, ok, nākošajā dienā izceļam, uzliekam uz galda, tur gan vāka blīve, gan sāna blīvslēgs mīž garām. Nomainam blīvslēgu, uzliekam vāku uz hermētiķi, pielejam eļļu. Mazliet pakūpinātas riepas un šodien atkal no rīta mikls maita. Jāskatās tālāk.
Garlaicīgi nav. Šī tāda supersaīsinātā versija par piedzīvojumiem.
Izdarīto darbu saraksts palicis krietni prāvāks, darāmo darbu saraksts arī nesarūk.
Sāksim ar to, ka ir iebērts vēl viens litrs klāt. Tagad kūtī mājo m52tub28.
Pirmajā dienā, pirmajā testā, jaunā radiatorā ir ielaists ventilators, tad, pa ceļam uz skati, nodedzināti dzinēja vadi. Tā pati nakts pavadīta lodējot vadus.
Trešajā dienā pirmais pods atslēdzās, ilgi funktierējām, sveces mainījām, spoles čekojām. Beigās, naktī, tālu no mājām, izņēmu sprauslu un sprauslas blīve tā vienkārši pazuda. Pilnīgas haļavas rezultātā dabūju sprauslu naktī.
Pēctam ir dabūta melnā skate, neppārreģistrējot uz benzīnu, nebija laika. (:D)
Tagad nu ir sākušās bloķa klapatas. Ielēja jaunu dārgo eļļu, pirmajā vakarā skatos, ka reduktors mikls, ok, nākošajā dienā izceļam, uzliekam uz galda, tur gan vāka blīve, gan sāna blīvslēgs mīž garām. Nomainam blīvslēgu, uzliekam vāku uz hermētiķi, pielejam eļļu. Mazliet pakūpinātas riepas un šodien atkal no rīta mikls maita. Jāskatās tālāk.
Garlaicīgi nav. Šī tāda supersaīsinātā versija par piedzīvojumiem.
Tagad visi mīzīs karstu par tavu kūti, sēdināta un ahūnais dzinējs, pohuj ka gatera problēmas, bet būsi visu acīs čotnais pacans. Izrādies vien tālāk, uzmanības trūkuma cietējs.
Da labi, vecīt, man arī nepatīk vietējā mode, bet nevajag jau tagad dirst visos topikos pēc kārtas!Alpine rakstīja:Tagad visi mīzīs karstu par tavu kūti, sēdināta un ahūnais dzinējs, pohuj ka gatera problēmas, bet būsi visu acīs čotnais pacans. Izrādies vien tālāk, uzmanības trūkuma cietējs.
Reduktors metināts?
Nada Feģa, nada.Inferno rakstīja:Da labi, vecīt, man arī nepatīk vietējā mode, bet nevajag jau tagad dirst visos topikos pēc kārtas!Alpine rakstīja:Tagad visi mīzīs karstu par tavu kūti, sēdināta un ahūnais dzinējs, pohuj ka gatera problēmas, bet būsi visu acīs čotnais pacans. Izrādies vien tālāk, uzmanības trūkuma cietējs.