BAKER 328i
2.8..
Vēl joprojām ielās uz visiem četriem.
1.6 ekšens! Update:
Kas sadarīts-
*Motors- Izjaukts, saberzts, satīrīts, saslīpēts, čuguna bloks, jauni gredzeni, šāles, blīves, kompensatori, vanosa remkomplekts, jauns radiators, 3.0 izplūde, liquimoly 10w60 eļļa, jauni filtri.
*Piekare- no trumuļiem uz ventilējamām bremzēm(vēl jāsaliek), jaunas bremžu trubiņas, jauni bremžu diski, suportu remkomplekti. *Virsbūve- sakrāsota brille, spārni, uzliktas sliekšņu uzlikas, durvis vadītāja bez rūsas , ieķerts M bampers.
P.S. Ironiski, vakarā kad saliku sakrāsotās detaļas lija lietus, devos vēl ar veco labo 1.6 krāmēt, bet asfalts jau bija sažuvis, kā nu beigās attapos uz apmales un svaigi sakrāsotais spārns kopā ar plauktu un disku bija metami...
Šādi izskatījās brīdī, kad tika saliktas sakrāsotās daļas - Šobrīd pēc divu nedēļu pūlēm pielaist motoru tas beidzot ir sanācis -
Pirms: Pēc: First start video būs rīt.
Pirms swapa mašīna izskatījās šādi - Šobrīd atrodas uz pacēlāja diezgan izjauktā stāvoklī, tāpēc pirms lielajiem ziemas priekiem vēl daudz darbu...
Tuvākajos plānos: Salikt motoru līdz galam tā lai viss arī pienācīgi strādā, salikt bremzes un nolaist uz ripuļiem. Pēc tam arī jāieliek nesaplēsts paklājs pie reizes sakārtojot EWS vadu mudžekli zem bardačoka. Kad nāks kāds brīvāks brīdis un būšu attapies no lielajiem tēriņiem saistībā ar motoru sākšu sakrāsot, iespējams pat pārkrāsot visu mašīnu, bet tas tuvāk uz pavasara pusi. Šobrīd par vizuālo necenšos baigi iespringt, galvenais lai tehniskais ir tiptop.
1.6 ekšens! Update:
Kas sadarīts-
*Motors- Izjaukts, saberzts, satīrīts, saslīpēts, čuguna bloks, jauni gredzeni, šāles, blīves, kompensatori, vanosa remkomplekts, jauns radiators, 3.0 izplūde, liquimoly 10w60 eļļa, jauni filtri.
*Piekare- no trumuļiem uz ventilējamām bremzēm(vēl jāsaliek), jaunas bremžu trubiņas, jauni bremžu diski, suportu remkomplekti. *Virsbūve- sakrāsota brille, spārni, uzliktas sliekšņu uzlikas, durvis vadītāja bez rūsas , ieķerts M bampers.
P.S. Ironiski, vakarā kad saliku sakrāsotās detaļas lija lietus, devos vēl ar veco labo 1.6 krāmēt, bet asfalts jau bija sažuvis, kā nu beigās attapos uz apmales un svaigi sakrāsotais spārns kopā ar plauktu un disku bija metami...
Šādi izskatījās brīdī, kad tika saliktas sakrāsotās daļas - Šobrīd pēc divu nedēļu pūlēm pielaist motoru tas beidzot ir sanācis -
Pirms: Pēc: First start video būs rīt.
Pirms swapa mašīna izskatījās šādi - Šobrīd atrodas uz pacēlāja diezgan izjauktā stāvoklī, tāpēc pirms lielajiem ziemas priekiem vēl daudz darbu...
Tuvākajos plānos: Salikt motoru līdz galam tā lai viss arī pienācīgi strādā, salikt bremzes un nolaist uz ripuļiem. Pēc tam arī jāieliek nesaplēsts paklājs pie reizes sakārtojot EWS vadu mudžekli zem bardačoka. Kad nāks kāds brīvāks brīdis un būšu attapies no lielajiem tēriņiem saistībā ar motoru sākšu sakrāsot, iespējams pat pārkrāsot visu mašīnu, bet tas tuvāk uz pavasara pusi. Šobrīd par vizuālo necenšos baigi iespringt, galvenais lai tehniskais ir tiptop.
Iespaidīgs darbiņš paveikts!! Malacis!
EWS rullē
Malacis!Gaidam ielās
ps- kur 1st start video?
ps- kur 1st start video?
Kātad Šodien pēc vadu mudžekļa kārtošanas šķiļu un atkal nekas neiet Rīt jāpāriet pāri vadiem.dogMa rakstīja:EWS rullē
TIEM, KAS DOMĀ KA 1.6 NEVAR
Čoms, kas bija atbraucis pa vasaru uz latviju sataisija video.
Vakar motors tika iedarbināts uz burtiski 10 sekundēm, video tika uzņemts, bet bez izpūtēja un neko nevar saprast, šodien uzliku izpūtēju, radiatoru un gribēju pielaist ar proper first start a.k.a. second start, bet kā jau minēju EWS visu pasākumu izjauca.Darks rakstīja:Malacis!Gaidam ielās
ps- kur 1st start video?
Dod ziņu, kad apnīk cīnīties
Ews nebija tā vaina. Izrādās kloķenes devējs nebija ilgdzīvotājs, par to nebiju iedomājies, jo biju pārbaudījis uz cita auto gāja, kā arī savam tak vienu reizi piešķīlās... Paldies par padomu.dogMa rakstīja:Dod ziņu, kad apnīk cīnīties
Bet tāpat izskatās, ka tavu palīdzību vajadzēs, jo kaut kas motoram īsti nav laikam labi salikts, vai vēl kaut kas līdz galam nestrādā. Kaut vai tāpat tā paša iemesla pēc, ka motors pārjaukts varētu pieslēgt pie kompja paskatīties, kas tur darās. Tā kā, kad esi brīvs štekeris ir tavā rīcībā.
Kupejai pienāca klāt 2 durvis un pazuda rūsa
Viena no labākajām bundžām kādu vispār esmu redzējis.
Vēlāk būs more info un fotkas.
Viena no labākajām bundžām kādu vispār esmu redzējis.
Vēlāk būs more info un fotkas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Buktes gan ir dažas lai labi ripo jaunajam saimniekam
buktes ir buktes, bet rūsa ir rusa.Ģirts rakstīja:Buktes gan ir dažas lai labi ripo jaunajam saimniekam
Tieši tā!
Diezgan pazīstams aparāts lai labi ripo
Thats how we roll
Principā E36-jiem skaistākā krāsa. Nezinu, moš dēļ tā, kad 90-jos redzēju biezajiem tādu. Toreiz tādu iegūt, bija tas pats, kas lidot kosmosā.
Diegabiksis
Jā, nekādu apdeitu nebiju licis, jo neko diži šai mašīnai vēl nebiju darījis.
Īsāk sakot kupeja apstājās 2.8 projekta vidū, motors piešķīlās, bet kaut kas īsti neiet kā vajag, varētu būt kaut kas ar vakumu saistīts vai kas cits īsti neesmu vēl paspējis papētīt.
Kādu laiku jau bija doma par 4 durvīm un auto ar kuru nebūtu kauns uz sezonas sākumu/noslēgumu ierasties un tad vienu vakaru uzradās šis dranduļets, un nevarēju atteikt, uzdavīnāju sev pāragru ziemassvētku dāvanu. Ar pirkumu ļoti apmierināts, vienīgais kas pietrūkst ir bloķis Un kupejai šobrīd jau teorētiski cits saimnieks un gaida savu 2.0 dvēseli.
PAR AUTO:
1997. gada ar m52b20. Vizuāli jau paši redzat kas ir un kas nav. No ekstrām, digitālā klima, stūres lifts, obc ar check, apsildāmie beņķi priekšā un vēl šādas tādas fīčas. Kā jau pēc apskates datiem var spriest diezgan labā tehniskā stāvoklī
PLĀNI- šobrīd vēl neesmu izdomājis vai savu 2.8 likt šajā vai pirkt laužamu aparātu un taisīt pēc pilnas programmas leņķa vāģi. Vairāk sliecos uz otro, jo dikti nepatiktu šo mašīnu lauzt, tikai LSD gan gribētos uzlikt.
Priekā un tiekās uz ceļiem.
Īsāk sakot kupeja apstājās 2.8 projekta vidū, motors piešķīlās, bet kaut kas īsti neiet kā vajag, varētu būt kaut kas ar vakumu saistīts vai kas cits īsti neesmu vēl paspējis papētīt.
Kādu laiku jau bija doma par 4 durvīm un auto ar kuru nebūtu kauns uz sezonas sākumu/noslēgumu ierasties un tad vienu vakaru uzradās šis dranduļets, un nevarēju atteikt, uzdavīnāju sev pāragru ziemassvētku dāvanu. Ar pirkumu ļoti apmierināts, vienīgais kas pietrūkst ir bloķis Un kupejai šobrīd jau teorētiski cits saimnieks un gaida savu 2.0 dvēseli.
PAR AUTO:
1997. gada ar m52b20. Vizuāli jau paši redzat kas ir un kas nav. No ekstrām, digitālā klima, stūres lifts, obc ar check, apsildāmie beņķi priekšā un vēl šādas tādas fīčas. Kā jau pēc apskates datiem var spriest diezgan labā tehniskā stāvoklī
PLĀNI- šobrīd vēl neesmu izdomājis vai savu 2.8 likt šajā vai pirkt laužamu aparātu un taisīt pēc pilnas programmas leņķa vāģi. Vairāk sliecos uz otro, jo dikti nepatiktu šo mašīnu lauzt, tikai LSD gan gribētos uzlikt.
Priekā un tiekās uz ceļiem.
Redzets ir , auto labs , labi skan ari :)
Lai ripo un ripo
Lai ripo un ripo