BLACK coupe e36
iegadats veel shis tas, bet shis lietas uzstadiis pec krasosanas
- jauni pakalejo arku elementi (vecajas ruslans nedaudz iemeties)
- enges durviim
- prieksejo- ieksejo arku plastmasi
- jauni pakalejo arku elementi (vecajas ruslans nedaudz iemeties)
- enges durviim
- prieksejo- ieksejo arku plastmasi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sapnus buvee, nevis noperk...
joprojam sak radiit aptuveni no vidus, grutibas ar eletrikiem liepajas pusee, un uz rigu nav sanacis doties....ch. rakstīja:Kas ar temperatūru?
Sapnus buvee, nevis noperk...
nu tad stasts ka man TA gaja
biju iedevis auto servisa lai parbauda visas lietas kas saistitas ar tehnisko pusi... nu tad samontejis jaunas riepas prieksa un ar 6mm protektoru aizmugure laizu uz skati, visaa parlieciba ka viss ok, jo servisa viss nomainits kas mainams u.t.t.
vienigais nezinu ka TA cali reagetu uz temperaturas daciku kas uzsilstot auto, rada 3/4, un pastavot uz vietas tuvu sarkanam, tapec auto turu aukstu, pie skates slapeeju nost.
pienak mana karta laizu ieksa, tur jau pirmais koments, ka auto takaa paskaljs, ok neko daudz domaju...tad liek vert valja haubi, un tad aiziet....sak jautat kas tas par motoru u.tt. - saku ka 2.0 no jaunaka modelja....nakamais jautajums kapec tik lielas bremzes, kapec gabaritos led lampinas(to gan nebiju piefiksejis) kapec aizmugure led nummuru apgaismojums(bet tas izradijas ar TUV simbolu), talak sak prasit par 5 jostas vietu, kas izradas nav. Talak jau saprotu ka apskate ies garam, bet vismaz slimibeni dabosu....
talak celj gaisa, tur sak petit no visiem sturiem un beigas saka, " tev pie motora paduskas sijaa ir plaisa" skatos nu piz#gets ko tadu ieraudziit aptuveni 4-5 mm gara gandriz aiz skruves noslepusies...
tagad tocna bisku dusmigs jau par tadu attieksmi un zb jau, gaidu kad nesis manu slimibeni....ta vieta skatos nak 2 TA vechi un saka lai braucu rinki un velreiz ieksaa, essiem prasu kas par lietu, sie saka ka riga kameras redzejusi un velreiz liek raut cauri...tai bridi bisku dusha sasluka papezos, domaju kas tad nu par problemam.
Neko, laizu cauri otreiz, atkal viss tas pats vingrinajums....beigas atkal araa un gaidu savu papiru iznes un ielime 30 apskati.
tad nu paris dienas dabuju jaunu balku, nostrukloja sakrasoja un uzmonteja, nomainiju gabaritus uz parastiem un ieliku 5 sedvietas jostas, kuras tik un ta pectam noslepu zem sedekla...
nu ta man gaja. pirmo reizi kas tads gadas kad ar auto japavada 40 viena reize apskates caurgajienaa...
atklati sakot biju bisku sabijies...
biju iedevis auto servisa lai parbauda visas lietas kas saistitas ar tehnisko pusi... nu tad samontejis jaunas riepas prieksa un ar 6mm protektoru aizmugure laizu uz skati, visaa parlieciba ka viss ok, jo servisa viss nomainits kas mainams u.t.t.
vienigais nezinu ka TA cali reagetu uz temperaturas daciku kas uzsilstot auto, rada 3/4, un pastavot uz vietas tuvu sarkanam, tapec auto turu aukstu, pie skates slapeeju nost.
pienak mana karta laizu ieksa, tur jau pirmais koments, ka auto takaa paskaljs, ok neko daudz domaju...tad liek vert valja haubi, un tad aiziet....sak jautat kas tas par motoru u.tt. - saku ka 2.0 no jaunaka modelja....nakamais jautajums kapec tik lielas bremzes, kapec gabaritos led lampinas(to gan nebiju piefiksejis) kapec aizmugure led nummuru apgaismojums(bet tas izradijas ar TUV simbolu), talak sak prasit par 5 jostas vietu, kas izradas nav. Talak jau saprotu ka apskate ies garam, bet vismaz slimibeni dabosu....
talak celj gaisa, tur sak petit no visiem sturiem un beigas saka, " tev pie motora paduskas sijaa ir plaisa" skatos nu piz#gets ko tadu ieraudziit aptuveni 4-5 mm gara gandriz aiz skruves noslepusies...
tagad tocna bisku dusmigs jau par tadu attieksmi un zb jau, gaidu kad nesis manu slimibeni....ta vieta skatos nak 2 TA vechi un saka lai braucu rinki un velreiz ieksaa, essiem prasu kas par lietu, sie saka ka riga kameras redzejusi un velreiz liek raut cauri...tai bridi bisku dusha sasluka papezos, domaju kas tad nu par problemam.
Neko, laizu cauri otreiz, atkal viss tas pats vingrinajums....beigas atkal araa un gaidu savu papiru iznes un ielime 30 apskati.
tad nu paris dienas dabuju jaunu balku, nostrukloja sakrasoja un uzmonteja, nomainiju gabaritus uz parastiem un ieliku 5 sedvietas jostas, kuras tik un ta pectam noslepu zem sedekla...
nu ta man gaja. pirmo reizi kas tads gadas kad ar auto japavada 40 viena reize apskates caurgajienaa...
atklati sakot biju bisku sabijies...
Sapnus buvee, nevis noperk...
Vajag iet Kuldīgā, tur visvieglāk iziet. Bet nu jautri :) 2L.... Lol Tak skaidrs pat āzim, ka bremzes milzīgas, lai apturētu to 2L zvēru Nu auni.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
jautri. man temperaturas dačiks visu laiku redlainā, skatē tādām lietām nepievērš uzmanību.
Teorētiski ja motors neeksplodē apskates laikā tad par dzesēšanas sistēmu 2 tā pat grūti ieliktImagine rakstīja:jautri. man temperaturas dačiks visu laiku redlainā, skatē tādām lietām nepievērš uzmanību.
kapec tev vins redlaina rada ?Imagine rakstīja:jautri. man temperaturas dačiks visu laiku redlainā, skatē tādām lietām nepievērš uzmanību.
Sapnus buvee, nevis noperk...
Labdien,
sen neko neesmu ierakstijis, tas tapec ka esmu bijis diezgan aiznemts pedeja laika, tad nu megionasu atcereties un kko uzrakstiit, kas izdarits un ka gajis
izdarits pa so laiku:
- kartigi salimeti visi plastmasi un jauni stiprinajumi salona absivkam
- kresli pieskruveti ar visam 4 skruvem (pirms tam bija tikai 2 prieksas skruves)
- nonemts aizmugureja stikla - huijvinzinkas tas bija...
- Nonemts bagaznieka spoileris
- Ieliktas jaunas miglas ar stiprinajumiem + parvilkti vadi miglam
- ielikts jauns motora dzeses radiators
- nomainits termostats
- jaunas meyle stabilizatora atsaites
- ieliktas jaunas atdures enges durvim ( beidzot vismaz durvis turas vala kad attaisa)
- Ieliktas jaunas plastmasa pasparnes prieksaa, uzreiz labaks skats arkaas....
- uzlikti koiloveri prieksa ( kad bus laika uzliksu ari aizmugure, jo iegadati ir)
- Jaunas riepas prieksa 205/40
- jauni stiprinajumi Slieksniem, lai nav skirbas starp uzliku un slieksni
- muzikai parvilkti visi vadi un pastiprinatajs, vecais Pastiprinatajs bija izsists + noversta pikstosa skana
- uzlikta jauna mufta, veca atteicas attiecigi stradat...
Prasaas izdarit:
- Pakarnieku kardanam nomainit
- Uzstadit Elektrisko ventilatoru
- Kko izdomat ar izpludi, parak skala un uzkritoss sak palikt kad biezak braukaa apkart....
nu isuma viss kko jau stabili esmu ari piemirsis bet nu.....
Pa so laiku manuprat kkas izdarits kkas nee, bet kopuma viss okei, bija sanacis ari aizmugurejo kegu saliekt, protams pret apmali
Uz so bridi prieksas piekare ir parvakta un parbaudita, nomainits kas skita aizdomigs, atlicis tikai piekerties aizmugurei
Tagad auto esmu atvedis uz labakiem medibu laukiem lai izbauda ari kko labaku par LV celiem, kad busu visu piekarei sataisijis un parbaudijis, tad ir doma nemt testu, uz ko tad sis e36 m54b30 spej izdarit uz autobana
talak vertejiet pashi...
sen neko neesmu ierakstijis, tas tapec ka esmu bijis diezgan aiznemts pedeja laika, tad nu megionasu atcereties un kko uzrakstiit, kas izdarits un ka gajis
izdarits pa so laiku:
- kartigi salimeti visi plastmasi un jauni stiprinajumi salona absivkam
- kresli pieskruveti ar visam 4 skruvem (pirms tam bija tikai 2 prieksas skruves)
- nonemts aizmugureja stikla - huijvinzinkas tas bija...
- Nonemts bagaznieka spoileris
- Ieliktas jaunas miglas ar stiprinajumiem + parvilkti vadi miglam
- ielikts jauns motora dzeses radiators
- nomainits termostats
- jaunas meyle stabilizatora atsaites
- ieliktas jaunas atdures enges durvim ( beidzot vismaz durvis turas vala kad attaisa)
- Ieliktas jaunas plastmasa pasparnes prieksaa, uzreiz labaks skats arkaas....
- uzlikti koiloveri prieksa ( kad bus laika uzliksu ari aizmugure, jo iegadati ir)
- Jaunas riepas prieksa 205/40
- jauni stiprinajumi Slieksniem, lai nav skirbas starp uzliku un slieksni
- muzikai parvilkti visi vadi un pastiprinatajs, vecais Pastiprinatajs bija izsists + noversta pikstosa skana
- uzlikta jauna mufta, veca atteicas attiecigi stradat...
Prasaas izdarit:
- Pakarnieku kardanam nomainit
- Uzstadit Elektrisko ventilatoru
- Kko izdomat ar izpludi, parak skala un uzkritoss sak palikt kad biezak braukaa apkart....
nu isuma viss kko jau stabili esmu ari piemirsis bet nu.....
Pa so laiku manuprat kkas izdarits kkas nee, bet kopuma viss okei, bija sanacis ari aizmugurejo kegu saliekt, protams pret apmali
Uz so bridi prieksas piekare ir parvakta un parbaudita, nomainits kas skita aizdomigs, atlicis tikai piekerties aizmugurei
Tagad auto esmu atvedis uz labakiem medibu laukiem lai izbauda ari kko labaku par LV celiem, kad busu visu piekarei sataisijis un parbaudijis, tad ir doma nemt testu, uz ko tad sis e36 m54b30 spej izdarit uz autobana
talak vertejiet pashi...
Sapnus buvee, nevis noperk...
Kapēc mainīji radiatoru? Es ieliku pilnīgi jaunu Nissens lielo.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Nedaudz no Procesa...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sapnus buvee, nevis noperk...
Amish rakstīja:Kapēc mainīji radiatoru? Es ieliku pilnīgi jaunu Nissens lielo.
vecais uzspraga viena riepu dedzinasana, patiesiba galigi nevajadzeja jo bbija turejis ari ilgaku slodzi, bet nu ta ir tehnika...
Sapnus buvee, nevis noperk...
Nezinu vai ir kas kvalitatīvāks par Nissens. Bet nemaksā miljonu - 110 eiro.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Par koilu izveli varu pateikt tikai vienu, negribeju neko dargu, gadijuma ja man nepatiks iznakums vai brauksanas komforts....
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sapnus buvee, nevis noperk...
Pagaidam uzliku leto galu, bet drizuma kad busu atpakalj ir doma likt speciali veidutu, pec iespejas lielaku, lai labaka dzesesana...Amish rakstīja:Nezinu vai ir kas kvalitatīvāks par Nissens. Bet nemaksā miljonu - 110 eiro.
Sapnus buvee, nevis noperk...
Nevar normālu temp. devēju ielikt?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Foto 21.07.2015 vakars kautkur Eiropa
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sapnus buvee, nevis noperk...
Gribēju kko pateikt par priekšejām riepām, bet šoreiz atturēšos
Bet tā smuka kupeja, pa to naudu labs deel's
Par cik tev ir 6speed, es tev ieteiktu īsāku reduktoru, 3,64 vai 3,73 būtu ideāli, uzlabotu dinamiku un neko nezaudētu ikdienas braukšana kā tas būtu ar 5ganģi ar tagadējo 3.15 tev motoram nepietiks spēka lai dabūtu galu ar 6 robu, par cik tu esi vācijā, tev ir reāla iespēja par to pārliecināties pašam
*tagadējais teorētiskais vmax tev ir 286km/h
Bet tā smuka kupeja, pa to naudu labs deel's
Par cik tev ir 6speed, es tev ieteiktu īsāku reduktoru, 3,64 vai 3,73 būtu ideāli, uzlabotu dinamiku un neko nezaudētu ikdienas braukšana kā tas būtu ar 5ganģi ar tagadējo 3.15 tev motoram nepietiks spēka lai dabūtu galu ar 6 robu, par cik tu esi vācijā, tev ir reāla iespēja par to pārliecināties pašam
*tagadējais teorētiskais vmax tev ir 286km/h