Kapteiņa m43b16 -> m50b20 -> m50b27iT
Sveiks kurā vietā pirki Crown T40 1l
Autoveikalā, kas piederas pie servissa, kurā strādāju, Ogrē. Ja interesē sīkāk, pmGrunte rakstīja:Sveiks kurā vietā pirki Crown T40 1l
Neliels update. Nekas īpašs gan pagaidām darīts netiek, tik vien kā uzliktas priekšējo plauktu galu ekscentriskās bukses (3B poly), kā arī, par cik beidzās reduktors, tad uzlikts cits 4.44 metinātais, arī visas 3 bukses nomainītas uz poly. Pieļauju, ka ja es būtu pacenties kārtīgi noregulēt sazobi, tad tas reduktors kalpotu vēl tagad.
Visādi citādi, auto diezgan regulāri tiek likts slīpi un nekas cits pagaidām tā īsti nav salūzis
Sen neviens nav update ielicis
Tad nu topikam jau jāpieliek bija -> m50b27iT, jo kā jau noslēgumā daži redzēja sabūvējām uz ātru roku un pa lēto 2.7 strokera projektu ar turbo, izmaksas sanāca kaut kas ap 80e , jo motoru likām kopā kā parasti jebonāti to dara -neslīpējot plaknes, sēžas nerestaurējot, pat saļņikus nenomainījām
Sākās viss tā, ka izdomājām jau uz pakautā 2.0 uzlikt manu turbo kitu, nedēļa līdz noslēguam, nav ko zaudēt, bet motors baigi dūmoja, pūtām tik iekšā un beigās 2 cilindros sāka sveces mest ciet ar eļļu sapratām, ka ar tādu braukšana nebūs un ātri jāuzlasa kautkas no tā, kas garāžā mētājas.
Salasījām m50b25 bloku, bezvanosa klaņus, m52b28 virzuļus, m51d25 kloķeni ar šālēm, m50b20nv galvu, sanāca 2.7 ar cr 9.8:1
Likām visu ātri kopā Pa 1 dienu sametām kopā motoru nākošajā noswapojām Regulējot visu to šrotu sapratām, ka vairāk par 0.3-0.4bar nevar iepūst, savādāk detonē - atmosfēras aizdedzes leņķis ir daudz par agru + tam 2.7 vajag dahuja degvielas lai varētu normāli iepūst, braucām ar to, kas bija - 2.5 bezvanosa vadība + papildus sprausla pirs droseles ar 440ccm, kas mīž iekšā pie 0.3 bar turbo spiediena.
Jauda jau beigās bija normāla, ar 4.44 reduktoru varēja mierīgi arī ar 4. ātrumu laist slīpi, pie normāla ātruma (~100) varēja arī 5. štepselēt. Problēma tikai tāda, ka mēs ar kapteini neesam tie labākie piloti un nevarējām tajā mazajā trasē normāli iežmiegt to motoru, lai pēc tam mūs nedzītu ārā par zaļās zonas izvarošanu
Nixonam jau iedevām izbraukt, tas tā aizrāvās ar jaudu, ka starta taisni izspolēja, par ko pēc tam mani sabinchix bāra, ka es gribot cilvēkus nogalināt
Saprasta arī viena kļūda motora būvēšanas procesā, tā kā nebija laika izmērīju tikai bloku, bet virzuļus nē, pieņēmu, ka bloka dilums -0.01 -0.02mm būs pietiekams, kur 2.8 virzuļiem izplesties un neķīlēt karstiem - WRONG, motors karsts tukšgaitu nevarēja noturēt dēļ berzes, gribēja slāpt un ja noslāpa tad starteris vairs nespēja pagriezt to lūzni (atvainojos visiem butthurtiem kam patraucēja 3x mašīnas stumdīšana pa trasi)
Protams arī bez tehniskajām ķibelēm neiztikt - 3. braucienā mistiski pazuda sajūgs, vēl nenoskaidrotu iemeslu dēļ, atgaisojām (paldies rullīša kartingu mehiem par 7mm atslēdziņu) un mīcījām tālāk
Tagad tikai atliek to kluci dabraukt, lai viņš pietiekami piedilst, lai virzuļi vairs neķīlē, jo jaukt ārā, pārtaisīt vienkārši nau vērc...
Tad nu topikam jau jāpieliek bija -> m50b27iT, jo kā jau noslēgumā daži redzēja sabūvējām uz ātru roku un pa lēto 2.7 strokera projektu ar turbo, izmaksas sanāca kaut kas ap 80e , jo motoru likām kopā kā parasti jebonāti to dara -neslīpējot plaknes, sēžas nerestaurējot, pat saļņikus nenomainījām
Sākās viss tā, ka izdomājām jau uz pakautā 2.0 uzlikt manu turbo kitu, nedēļa līdz noslēguam, nav ko zaudēt, bet motors baigi dūmoja, pūtām tik iekšā un beigās 2 cilindros sāka sveces mest ciet ar eļļu sapratām, ka ar tādu braukšana nebūs un ātri jāuzlasa kautkas no tā, kas garāžā mētājas.
Salasījām m50b25 bloku, bezvanosa klaņus, m52b28 virzuļus, m51d25 kloķeni ar šālēm, m50b20nv galvu, sanāca 2.7 ar cr 9.8:1
Likām visu ātri kopā Pa 1 dienu sametām kopā motoru nākošajā noswapojām Regulējot visu to šrotu sapratām, ka vairāk par 0.3-0.4bar nevar iepūst, savādāk detonē - atmosfēras aizdedzes leņķis ir daudz par agru + tam 2.7 vajag dahuja degvielas lai varētu normāli iepūst, braucām ar to, kas bija - 2.5 bezvanosa vadība + papildus sprausla pirs droseles ar 440ccm, kas mīž iekšā pie 0.3 bar turbo spiediena.
Jauda jau beigās bija normāla, ar 4.44 reduktoru varēja mierīgi arī ar 4. ātrumu laist slīpi, pie normāla ātruma (~100) varēja arī 5. štepselēt. Problēma tikai tāda, ka mēs ar kapteini neesam tie labākie piloti un nevarējām tajā mazajā trasē normāli iežmiegt to motoru, lai pēc tam mūs nedzītu ārā par zaļās zonas izvarošanu
Nixonam jau iedevām izbraukt, tas tā aizrāvās ar jaudu, ka starta taisni izspolēja, par ko pēc tam mani sabinchix bāra, ka es gribot cilvēkus nogalināt
Saprasta arī viena kļūda motora būvēšanas procesā, tā kā nebija laika izmērīju tikai bloku, bet virzuļus nē, pieņēmu, ka bloka dilums -0.01 -0.02mm būs pietiekams, kur 2.8 virzuļiem izplesties un neķīlēt karstiem - WRONG, motors karsts tukšgaitu nevarēja noturēt dēļ berzes, gribēja slāpt un ja noslāpa tad starteris vairs nespēja pagriezt to lūzni (atvainojos visiem butthurtiem kam patraucēja 3x mašīnas stumdīšana pa trasi)
Protams arī bez tehniskajām ķibelēm neiztikt - 3. braucienā mistiski pazuda sajūgs, vēl nenoskaidrotu iemeslu dēļ, atgaisojām (paldies rullīša kartingu mehiem par 7mm atslēdziņu) un mīcījām tālāk
Tagad tikai atliek to kluci dabraukt, lai viņš pietiekami piedilst, lai virzuļi vairs neķīlē, jo jaukt ārā, pārtaisīt vienkārši nau vērc...
Kapec 2.0 galva? Ar 2.5 tacu vajadzej but mazaka cr
nebija 2.5 galvas , kā jau rakstīju likām kopā no tā, kas bija...
Kapteinis savu 2.5 galvu pārdeva lašara tāds
Kapteinis savu 2.5 galvu pārdeva lašara tāds
Izrādās man ir arī topiks Principā seeingman jau visu ir pateicis
Tas auto būs ielai vai trasei?
Bundža izskatās, ka būs tolmetam, krown nepalīdzēja
Motors nomainīts, tagad atliek tik nomainīt virsbūvi Visticamāk tā arī tiks darīts jo vajag trases auto ar t.a. nerunājot vēl par to, ka arī trases auto būtu jābūt kaut cik estētiskam
Malaci ko lai saka. Es noteikti ari vienu turbo sakomplekteshu, ja neizdomashu tomer 3.0 d bazt kompakta.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.