Petkas E36 kaujamais

laikam tad bus jaaizbrauc un pasam dzive janoskaidro.trakaiszinatnieks rakstīja: dīvaini, man priekš KW coiliem 70, un es biju uz vietas.
kamēr ārā silts, atcerēsimies, ka šogad bija 3 nedēļas ziema:
Tātad, pāgājis laiks, žurka skumji stūrī stāv, gribas braukt un tagad ir nedaudz brīvi papildu līdzekļi.
3.0 M50 aizmirstam - tad ir lekt augstāk par savu drisu...
Motora iegādes budžets ap 500 eur (pārējam kas vajadzīgs ar kkas vēl ir), vajag motoru (ņiprāku par nojātu m50B20).
Kur pirkt? Skatos uz M5xB25 vai M52B28 (M54B30 izskatās baigais gemars ar elektrību un cenas ziņā laikam arī lekšana augstāk par dirsu)
M50B25 ar vai bez vanosa ielikt ir vispār tā kā divus pirkstus ampīzt, jautājums ir par M52B28:
1. Kas ar EWS?
2. Kas vajadzīgs lai uzliktu M50 ieplūdi (citādi tas motors sūds...)
3. M50 ieplūdei vēl vajadzīgs čips?
4. Kas ar izpūtēju?
Gribu vienkārši um max price/performance bez lieka čakara...
3.0 M50 aizmirstam - tad ir lekt augstāk par savu drisu...
Motora iegādes budžets ap 500 eur (pārējam kas vajadzīgs ar kkas vēl ir), vajag motoru (ņiprāku par nojātu m50B20).
Kur pirkt? Skatos uz M5xB25 vai M52B28 (M54B30 izskatās baigais gemars ar elektrību un cenas ziņā laikam arī lekšana augstāk par dirsu)
M50B25 ar vai bez vanosa ielikt ir vispār tā kā divus pirkstus ampīzt, jautājums ir par M52B28:
1. Kas ar EWS?
2. Kas vajadzīgs lai uzliktu M50 ieplūdi (citādi tas motors sūds...)
3. M50 ieplūdei vēl vajadzīgs čips?
4. Kas ar izpūtēju?
Gribu vienkārši um max price/performance bez lieka čakara...

1) - OEM Imboilaizeris.Petka rakstīja: M50B25 ar vai bez vanosa ielikt ir vispār tā kā divus pirkstus ampīzt, jautājums ir par M52B28:
1. Kas ar EWS?
2. Kas vajadzīgs lai uzliktu M50 ieplūdi (citādi tas motors sūds...)
3. M50 ieplūdei vēl vajadzīgs čips?
4. Kas ar izpūtēju?
Gribu vienkārši um max price/performance bez lieka čakara...
2) Esi braucis? Vai viena tante teica. M52B28 ar stock kolektoru ir ideāls motors ikdienai. Ar M50 kolektoru Tu sapisīsi visu ikdienas diapazonu, iegūstot mazliet jaudas augšā.
3) Vienkārši uzliekot, Tu tiešām iegūsi tikai sapistas apakšas un sajūtu, ka iet labāk. Nevis, ka iet labāk

4) M52 ir divas zondes. Visādi citādi derēs, bet ieteiktu tomēr meklēt 2.8 izplūdi.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Tātad tavs ieteikums - met iekšā stock m52b28 un pis viņu kamēr atmet pekas?

Ta arī dari, ielikt tur visu ir galīgi elementāri + tas motors iet +/- normāliPetka rakstīja:Tātad tavs ieteikums - met iekšā stock m52b28 un pis viņu kamēr atmet pekas?

Nav jau viņi tik izmirstoši.
Ja vari, pabrauc ar abiem variantiem. Es pamēģināju, braukāju ar stock kolektoru un pat neplānoju mainīt uz M50. :) Tur arī ir čakars ar kartera ventilāciju. Pagūglē M52B28 M50 manifold upgrade.
Dzīvu M52B28, starp citu, ir tikpat grūti atrast kā dzīvu M50B25.
Ja vari, pabrauc ar abiem variantiem. Es pamēģināju, braukāju ar stock kolektoru un pat neplānoju mainīt uz M50. :) Tur arī ir čakars ar kartera ventilāciju. Pagūglē M52B28 M50 manifold upgrade.
Dzīvu M52B28, starp citu, ir tikpat grūti atrast kā dzīvu M50B25.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
labi tas kolektors pa lielam tad nav problēma.Kikaps rakstīja:Nav jau viņi tik izmirstoši.
Ja vari, pabrauc ar abiem variantiem. Es pamēģināju, braukāju ar stock kolektoru un pat neplānoju mainīt uz M50. :) Tur arī ir čakars ar kartera ventilāciju. Pagūglē M52B28 M50 manifold upgrade.
Dzīvu M52B28, starp citu, ir tikpat grūti atrast kā dzīvu M50B25.
Pagūglēju - cik ir čakars ar elektroniku?
Moška vari ieteikt kādu motoru, ko var atrast normālā stāvoklī?

M52B25, parasti, ir dzīvāki. (tie ir tie, kas nāca 323). Bet tiem, atkal, nav tik daudz jaudas (kaut gan, ar žopometru ne vienmēr pateiksi starpību :) ). M52B28, manuprāt, ir labākais variants, tikai jāmeklē! Un kā mēs visi zinām - kas meklē, tas atrod. Ir viņiem visādas problēmas - alumīnija bloks, nikasila pārklājums cilindros, bet ja dzinējs ir dzīvs, tad tiešām ir tā vērts! :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
pa lielam jāpērk no sākuma kompresijas testeris un jābrauc skrūvēt sveces?

Tas būtu minimālais. Atkal jau, google būs Tavs draugs. Vari googlēt M52 nikasil problems (te gan jāatcerās, ka USA M52 nāca čuguna bloki, viņi nerubī problēmas
), M50 problems utt. Varēsi saprast lēnā garā, kas jāmeklē. Vislabāk jau, protams, skatīties dzinēju, kuru var iedarbināt, vēlams izbraukt.

Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
m52tub25 tiiri atsauciigs ir, dziivu atrast varetu buut salidzinoshi viegli, cenas ari tiem motoriem nekaapj kosmosaa :)
vēl jautājums - no kādiem modeļiem der?
protams e36, e46, bet ar ko jārēķinās ņemot motoru no e34, e39, e38? karteris der? provodka?
protams e36, e46, bet ar ko jārēķinās ņemot motoru no e34, e39, e38? karteris der? provodka?
Tātad kaut kas pakustējies, jeb vasara pusē un gribas braukt.
1) Izlūzis tilts, vakar noņēmu...
priekšējie stiprinājumi viens pilnībā pipec otru vajadzētu atgriezt vaļā un pārmetināt + pastiprināt... Aizmugurējie kā par brīnumu - kā jauni...
+poly bukses tiltam + visu pārjaukt un satīrīt.
+Difu vajadzētu pārskatīt, notīrīt, samainīt saļņiku, kas tek un eļļu jaunu.
2) Rīt braucu pakaļ 2.8 dubultvanosam no Marihuāna. Motors notestēts un atdzīts, ka būs +/- Ok. 13-14bar kompresija podos. +Pie Digitāla vajadzētu čipu...
+Vajadzēs uzmetināt kkādu pataisnu izplūdi
3.0 atliekas, jo parunājot apkārt - visi, kas būvē, būvē mūžīgi. tie, kas iesvapo, tie brauc bēdu nezinādami...
3) Pieteicu augusta sākumu kā BMW skrūvēšanas atvaļinājumu. Plānā:
-Sametināt tiltu un vēl šo to
-Iecelt 2.8
-Sakārtot tukšo salonu
-Uzmetināt glāžu atsaites
-Iztaisnot līko glāzi pēc kraša ziemā... (kādam ir attālumi starp glāzēm?
Cerams, ka 2 nedēļas pietiks šim pasācienam...
Kāda bilde arī: Idilliskā garāžas sajūta, jeb sūdīgam dejotājam olas traucē un laba kamera nenozīmē, ka esi fotogrāfs. Bildēts ar prastu telefonu, standarta filtru un jūtos lepns
1) Izlūzis tilts, vakar noņēmu...
priekšējie stiprinājumi viens pilnībā pipec otru vajadzētu atgriezt vaļā un pārmetināt + pastiprināt... Aizmugurējie kā par brīnumu - kā jauni...
+poly bukses tiltam + visu pārjaukt un satīrīt.
+Difu vajadzētu pārskatīt, notīrīt, samainīt saļņiku, kas tek un eļļu jaunu.
2) Rīt braucu pakaļ 2.8 dubultvanosam no Marihuāna. Motors notestēts un atdzīts, ka būs +/- Ok. 13-14bar kompresija podos. +Pie Digitāla vajadzētu čipu...
+Vajadzēs uzmetināt kkādu pataisnu izplūdi
3.0 atliekas, jo parunājot apkārt - visi, kas būvē, būvē mūžīgi. tie, kas iesvapo, tie brauc bēdu nezinādami...
3) Pieteicu augusta sākumu kā BMW skrūvēšanas atvaļinājumu. Plānā:
-Sametināt tiltu un vēl šo to
-Iecelt 2.8
-Sakārtot tukšo salonu
-Uzmetināt glāžu atsaites
-Iztaisnot līko glāzi pēc kraša ziemā... (kādam ir attālumi starp glāzēm?
Cerams, ka 2 nedēļas pietiks šim pasācienam...
Kāda bilde arī: Idilliskā garāžas sajūta, jeb sūdīgam dejotājam olas traucē un laba kamera nenozīmē, ka esi fotogrāfs. Bildēts ar prastu telefonu, standarta filtru un jūtos lepns

Diezgan daudz pa šo laiku sadarīts. Updeits būs vēlāk, bet tagad strauji vajag info kā savienot m50b20 probodku ar M52TUB28 provodku no e39.
Vajadzēja vakar!
Vajadzēja vakar!

Neies tev tas 2.8 ar 2.0 pravotku, deres tev visas m52 pravotkas un kompji.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.

Kur tad updates??? 


Tur ir LIELS čakars, šaubos ka pats tiktu galā..Petka rakstīja:Diezgan daudz pa šo laiku sadarīts. Updeits būs vēlāk, bet tagad strauji vajag info kā savienot m50b20 probodku ar M52TUB28 provodku no e39.
Vajadzēja vakar!
Ne velti cilvēki tādas lietas uztic pieredzējušiem elektriķiem..