Petkas E36 kaujamais

Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

21 Jan 2016, 19:39

trakaiszinatnieks rakstīja: dīvaini, man priekš KW coiliem 70, un es biju uz vietas.
laikam tad bus jaaizbrauc un pasam dzive janoskaidro.
Petka
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 28 Aug 2015, 09:40

04 Feb 2016, 09:33

kamēr ārā silts, atcerēsimies, ka šogad bija 3 nedēļas ziema:

Petka
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 28 Aug 2015, 09:40

06 Jūn 2016, 12:35

Tātad, pāgājis laiks, žurka skumji stūrī stāv, gribas braukt un tagad ir nedaudz brīvi papildu līdzekļi.

3.0 M50 aizmirstam - tad ir lekt augstāk par savu drisu...

Motora iegādes budžets ap 500 eur (pārējam kas vajadzīgs ar kkas vēl ir), vajag motoru (ņiprāku par nojātu m50B20).

Kur pirkt? Skatos uz M5xB25 vai M52B28 (M54B30 izskatās baigais gemars ar elektrību un cenas ziņā laikam arī lekšana augstāk par dirsu)

M50B25 ar vai bez vanosa ielikt ir vispār tā kā divus pirkstus ampīzt, jautājums ir par M52B28:
1. Kas ar EWS?
2. Kas vajadzīgs lai uzliktu M50 ieplūdi (citādi tas motors sūds...)
3. M50 ieplūdei vēl vajadzīgs čips?
4. Kas ar izpūtēju?

Gribu vienkārši um max price/performance bez lieka čakara...
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

06 Jūn 2016, 12:50

Petka rakstīja: M50B25 ar vai bez vanosa ielikt ir vispār tā kā divus pirkstus ampīzt, jautājums ir par M52B28:
1. Kas ar EWS?
2. Kas vajadzīgs lai uzliktu M50 ieplūdi (citādi tas motors sūds...)
3. M50 ieplūdei vēl vajadzīgs čips?
4. Kas ar izpūtēju?

Gribu vienkārši um max price/performance bez lieka čakara...
1) - OEM Imboilaizeris.
2) Esi braucis? Vai viena tante teica. M52B28 ar stock kolektoru ir ideāls motors ikdienai. Ar M50 kolektoru Tu sapisīsi visu ikdienas diapazonu, iegūstot mazliet jaudas augšā.
3) Vienkārši uzliekot, Tu tiešām iegūsi tikai sapistas apakšas un sajūtu, ka iet labāk. Nevis, ka iet labāk :lol:
4) M52 ir divas zondes. Visādi citādi derēs, bet ieteiktu tomēr meklēt 2.8 izplūdi.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Petka
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 28 Aug 2015, 09:40

06 Jūn 2016, 12:57

Tātad tavs ieteikums - met iekšā stock m52b28 un pis viņu kamēr atmet pekas?
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

06 Jūn 2016, 12:59

Petka rakstīja:Tātad tavs ieteikums - met iekšā stock m52b28 un pis viņu kamēr atmet pekas?
Ta arī dari, ielikt tur visu ir galīgi elementāri + tas motors iet +/- normāli
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

06 Jūn 2016, 13:00

Nav jau viņi tik izmirstoši.
Ja vari, pabrauc ar abiem variantiem. Es pamēģināju, braukāju ar stock kolektoru un pat neplānoju mainīt uz M50. :) Tur arī ir čakars ar kartera ventilāciju. Pagūglē M52B28 M50 manifold upgrade.
Dzīvu M52B28, starp citu, ir tikpat grūti atrast kā dzīvu M50B25.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Petka
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 28 Aug 2015, 09:40

06 Jūn 2016, 13:05

Kikaps rakstīja:Nav jau viņi tik izmirstoši.
Ja vari, pabrauc ar abiem variantiem. Es pamēģināju, braukāju ar stock kolektoru un pat neplānoju mainīt uz M50. :) Tur arī ir čakars ar kartera ventilāciju. Pagūglē M52B28 M50 manifold upgrade.
Dzīvu M52B28, starp citu, ir tikpat grūti atrast kā dzīvu M50B25.
labi tas kolektors pa lielam tad nav problēma.
Pagūglēju - cik ir čakars ar elektroniku?

Moška vari ieteikt kādu motoru, ko var atrast normālā stāvoklī?
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

06 Jūn 2016, 13:17

M52B25, parasti, ir dzīvāki. (tie ir tie, kas nāca 323). Bet tiem, atkal, nav tik daudz jaudas (kaut gan, ar žopometru ne vienmēr pateiksi starpību :) ). M52B28, manuprāt, ir labākais variants, tikai jāmeklē! Un kā mēs visi zinām - kas meklē, tas atrod. Ir viņiem visādas problēmas - alumīnija bloks, nikasila pārklājums cilindros, bet ja dzinējs ir dzīvs, tad tiešām ir tā vērts! :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Petka
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 28 Aug 2015, 09:40

06 Jūn 2016, 13:19

pa lielam jāpērk no sākuma kompresijas testeris un jābrauc skrūvēt sveces?
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

06 Jūn 2016, 13:21

Tas būtu minimālais. Atkal jau, google būs Tavs draugs. Vari googlēt M52 nikasil problems (te gan jāatcerās, ka USA M52 nāca čuguna bloki, viņi nerubī problēmas :lol: ), M50 problems utt. Varēsi saprast lēnā garā, kas jāmeklē. Vislabāk jau, protams, skatīties dzinēju, kuru var iedarbināt, vēlams izbraukt.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

06 Jūn 2016, 13:26

m52tub25 tiiri atsauciigs ir, dziivu atrast varetu buut salidzinoshi viegli, cenas ari tiem motoriem nekaapj kosmosaa :)
Petka
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 28 Aug 2015, 09:40

06 Jūn 2016, 14:20

vēl jautājums - no kādiem modeļiem der?

protams e36, e46, bet ar ko jārēķinās ņemot motoru no e34, e39, e38? karteris der? provodka?
Petka
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 28 Aug 2015, 09:40

18 Jūl 2016, 15:02

Tātad kaut kas pakustējies, jeb vasara pusē un gribas braukt.

1) Izlūzis tilts, vakar noņēmu...

priekšējie stiprinājumi viens pilnībā pipec otru vajadzētu atgriezt vaļā un pārmetināt + pastiprināt... Aizmugurējie kā par brīnumu - kā jauni...

+poly bukses tiltam + visu pārjaukt un satīrīt.
+Difu vajadzētu pārskatīt, notīrīt, samainīt saļņiku, kas tek un eļļu jaunu.

2) Rīt braucu pakaļ 2.8 dubultvanosam no Marihuāna. Motors notestēts un atdzīts, ka būs +/- Ok. 13-14bar kompresija podos. +Pie Digitāla vajadzētu čipu...
+Vajadzēs uzmetināt kkādu pataisnu izplūdi

3.0 atliekas, jo parunājot apkārt - visi, kas būvē, būvē mūžīgi. tie, kas iesvapo, tie brauc bēdu nezinādami...

3) Pieteicu augusta sākumu kā BMW skrūvēšanas atvaļinājumu. Plānā:
-Sametināt tiltu un vēl šo to
-Iecelt 2.8
-Sakārtot tukšo salonu
-Uzmetināt glāžu atsaites
-Iztaisnot līko glāzi pēc kraša ziemā... (kādam ir attālumi starp glāzēm?

Cerams, ka 2 nedēļas pietiks šim pasācienam...

Kāda bilde arī:
Attēls
Idilliskā garāžas sajūta, jeb sūdīgam dejotājam olas traucē un laba kamera nenozīmē, ka esi fotogrāfs. Bildēts ar prastu telefonu, standarta filtru un jūtos lepns :D
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Petka
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 28 Aug 2015, 09:40

09 Aug 2016, 01:40

Diezgan daudz pa šo laiku sadarīts. Updeits būs vēlāk, bet tagad strauji vajag info kā savienot m50b20 probodku ar M52TUB28 provodku no e39.

Vajadzēja vakar!
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

09 Aug 2016, 22:36

Neies tev tas 2.8 ar 2.0 pravotku, deres tev visas m52 pravotkas un kompji.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11572
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

15 Okt 2016, 16:05

Kur tad updates??? :hahaha:
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

15 Okt 2016, 19:19

Petka rakstīja:Diezgan daudz pa šo laiku sadarīts. Updeits būs vēlāk, bet tagad strauji vajag info kā savienot m50b20 probodku ar M52TUB28 provodku no e39.

Vajadzēja vakar!
Tur ir LIELS čakars, šaubos ka pats tiktu galā..
Ne velti cilvēki tādas lietas uztic pieredzējušiem elektriķiem..