LEO E36 330i kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
Zem obc kas metajas? Smadzenes 413?
respekt un uvažuha
domāju, ka viennozīmīgi sterilākā un perfektākā kupeja kāda jebkad pa LV ceļiem ripojusi
P.S. es arī sev tādu gribu
domāju, ka viennozīmīgi sterilākā un perfektākā kupeja kāda jebkad pa LV ceļiem ripojusi
P.S. es arī sev tādu gribu
šitā un krs kupejas. 2 cienijamākie šāda tipa auto forumā. bet man arī jautājums, kapēc uz grīdas nav kautkādas aizsargmastikas utt?
vienīgais kas nepatīk ir diski. ar šiem būtu daudz labāk. bilde zem spoilera
un seeingman, gaidu tavu materiālu par vārstiem, interesē jo jau kuro reizi lasu no tevis šito
vienīgais kas nepatīk ir diski. ar šiem būtu daudz labāk. bilde zem spoilera
Slēpts saturs: Parādīt
AHUJEĶ
Visu cieņu topika autoram
Visu cieņu topika autoram
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
100% labaka e36 kuru LV redzeju,veiksmi darbos!!
Ex:
BMW e36 325Ci 1992g
BMW e46 330i 2001g
BMW e39 525d 2003g
BMW e36 320Cabrio 1997g
BMW e46 328Ci 1999g
BMW e65 730D 2002g
BMW e46 325Ci Clubsport 2003g
BMW e36 325Ci 1992g
BMW e46 330i 2001g
BMW e39 525d 2003g
BMW e36 320Cabrio 1997g
BMW e46 328Ci 1999g
BMW e65 730D 2002g
BMW e46 325Ci Clubsport 2003g
Kad ieraudzīju, ka pārliki visu ugunssienu no donora, jau sapratu, ka šis topiks būs tā vērts... Jo dogMa kautkad sen bija dienas snapshotos licis bildes ar šo projektu.
Šķiet, ka katra cienīga E36 lietotāja sapnis, uzbūvēt E36 pārejot pāri visam no A-Z. Cepuri nost.
Šķiet, ka katra cienīga E36 lietotāja sapnis, uzbūvēt E36 pārejot pāri visam no A-Z. Cepuri nost.
Stīgā!
Tad kad dogMa bija ievietojis pa kādam attēlam no šī projekta, tad tas jau mani pamudināja savam bijušajam pilnībā visam pāriet pāri, bet tomēr kaut kā nenovedu līdz galam.
Tad kad dogMa bija ievietojis pa kādam attēlam no šī projekta, tad tas jau mani pamudināja savam bijušajam pilnībā visam pāriet pāri, bet tomēr kaut kā nenovedu līdz galam.
Ja, labu laiku atpakal, no Māra dzirdeju par so auto. Beidzot vins ir apskatams, super eksemplars
Oja, seksigi!
NV vārstu vāki visi ir šķībi, tāpēc tika pieņemts lēmums, lai tas motors arī izskatās labi, uzlikt vanosa korpusu ar izņemtām iekšām un uzlikt m52 plastmasas vāku.Kikaps rakstīja:Palaidu garām vai kā... Kurā brīdī NV dzinējam uzauga Vanos galva?[emoji38]
bet projekts riktīgi labs! :)
Tas tāds pagaidu eļļas spiediena dačiks. Vadība 402.Vladlen rakstīja:Zem obc kas metajas? Smadzenes 413?
Tagad ziniet, kāpēc mans auto nav pabeigts[emoji38]Nixon rakstīja:Kad ieraudzīju, ka pārliki visu ugunssienu no donora, jau sapratu, ka šis topiks būs tā vērts... Jo dogMa kautkad sen bija dienas snapshotos licis bildes ar šo projektu.
Šķiet, ka katra cienīga E36 lietotāja sapnis, uzbūvēt E36 pārejot pāri visam no A-Z. Cepuri nost.
Ok, es klusēju, lai saimnieks pats atbild
Siekalas tek,tāda e36 perfekcija sen nebija redzēta!
Prieks skatīties par tādiem e36 īpašniekiem kuriem rokas aug no pareizās vietas un ir tāds apņemšanās spars!
Malacis, tā tik turpināt!
Malacis, tā tik turpināt!
Paldies! Vienkārši auto ziemu neredzēs tādēļ grīdu nepapildināju to ar jaunu pārklājumu, bet vienkārši to pārkrāsoju.
A_C rakstīja:Apsveicu ar ļoti labu projekta iesākumu. Sen nebiju redzējis, ka tik pedantiski tiek pieiets pie grīdas krāsošanas. Interesē kādēļ netika uzlikta grīdai kāda gumijota aizsargkārta no apakšas. Auto kāds sportisks ceļs ejams?
Aizsargmastika ir, tā vienkārši ir pārieta ar krāsu. Diskus neatstāšu kā ir, domāju tie ir jāsapulē + 10mm flanči tad style22 izskatīsies daudz labāk.
EJANSONS rakstīja:šitā un krs kupejas. 2 cienijamākie šāda tipa auto forumā. bet man arī jautājums, kapēc uz grīdas nav kautkādas aizsargmastikas utt?
vienīgais kas nepatīk ir diski. ar šiem būtu daudz labāk. bilde zem spoileraun seeingman, gaidu tavu materiālu par vārstiem, interesē jo jau kuro reizi lasu no tevis šitoSlēpts saturs: Parādīt
Interesanti, kas ar vārstu slīpēšanai kaiš?
seeingman rakstīja:Galva tur ir bezvanos, tas ir redzams pēc 7mm vārsta kāta, kā arī pārsvarā visām NV galvām, galvas skrūvju šaibas ir ievalcētas savās vietās.
Vanos pats brīvi ņemas nost, liekas virsū, viss, kas traucē ir tikai ieplūdes sadalene, to pamainam un viss aiziet, protams vēl vadība, vadi...
Man piemēram būs m52 galva, bez vanosa, ar 2x nv ieplūdes sadalenēm.
Par projektu , tikai tā "vārstu pieslīpēšana" grauž acis ārā, kaut kad, kad būs laiks, uztaisīšu topiku, par vārstiem un sēžām, a to servisnieki visai tautai saborējuši, ka 70to gadu metode, kad sēžām bija tikai viens leņķis un nebija nekādi instrumenti pieejami, ir afigennā un tā vajag darīt...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right