Lomax'a e36 Cabrio
tas bija ka salidzinajums,kaa piemers,nekas vairaak.esmu pietiiekami uk dzivojis,lai zinatu,ka vinji izturas pret auto un shis konkretais piemers nav labakais variants,kuram ticet par nobraukumu.bez aizvainojuma.cena noteikti ari bija zem 1000 paundiemJānis.P rakstīja:nu vettsit,cipruss18 rakstīja:Jānis.P rakstīja:Cipruss, waaat?
Es neko neredzu bildēs kas liecinātu ka nobraukums ir stipri lieklāks...
Krēsls nav nereāli sadilis, stūre arī. Vizuāli - ok.
tad Tu esi vienigais,kas tic pasakam,ka anglji mashinas uztur laba stavoklii un nebrauc ar vinjam
jo vairak 20 gadus vecs bmw
ari uk vinji tin spidometrus,jo ar lieliem nobraukumiem neviens vinjas neperk
un kresls shifera dilst jo kapjot ieksha un araa vinjs norivejas sanos.nu vaaarbut es kljudis un tam auto tiesham ir mistiskie 200k tad mans semaks arii ir ar oem 2300k nobraukumu kuram es ticu jo vacu papiros vinjs uz LV atnaca ar 115k
Tu tgd sāc par pilnīgi citu lietu runāt, mēs neapriežam kādām pasākām es ticu vai neticu (btw. neticu tām "angļu pasakām").
Arī tavu semeri mēs neapspriežam un lielākā daļai no šejiens jau ir noteikti apnicis par viņu runāt!
Mēs runājam par šo auto. Tu varbūt, lūdzu, tad paskaidro, kas tieši no tā kas redzams šajās bildēs tev liecina ka ir tīts nobraukums.
ar kompatu pa brugji
Krabis kā krabis , patīk man tie 36tā krabji. Veiksmi darbos un kopšanā.
Un tas nobraukums... nerāls. 2006.gadā mby bij tīts uz 0 tad vel ticani. Jo vai tu pats tici , ka līdz 2011.gadam tas ir noripojis tikkai 60k? Un atlikušajos gados pēkšņi tik bieži sākts lietot?
Un tas nobraukums... nerāls. 2006.gadā mby bij tīts uz 0 tad vel ticani. Jo vai tu pats tici , ka līdz 2011.gadam tas ir noripojis tikkai 60k? Un atlikušajos gados pēkšņi tik bieži sākts lietot?
Kas tur tik neticams, pieņemsim ka pirms tam bija īpašnieks kas gadā nobrauca līdz 8k miles un tad pārdeva tālāk un cilvēks vairāk viņu sācis lietot.ElvijsR rakstīja:Krabis kā krabis , patīk man tie 36tā krabji. Veiksmi darbos un kopšanā.
Un tas nobraukums... nerāls. 2006.gadā mby bij tīts uz 0 tad vel ticani. Jo vai tu pats tici , ka līdz 2011.gadam tas ir noripojis tikkai 60k? Un atlikušajos gados pēkšņi tik bieži sākts lietot?
Manam cabrio(2000. Gada) bija 75k miles kad nopirku un tas bija kriģinālais nobraukums un pa 5 mēnešiem es nobraucu nedaudz virs 3k miles
Touringam 323 man ir 109k miles arī oriģinālais nobraukums ar pilnu servisa vēsturi un visiem vecajiem MOT sākot ar pirmo
A ko tie cilvēki ar tām mašīnām dara, nopērk jaunas un nebrauc? (es tīri tā intereses pēc, nav sarkasms)aarchijs rakstīja:Kas tur tik neticams, pieņemsim ka pirms tam bija īpašnieks kas gadā nobrauca līdz 8k miles un tad pārdeva tālāk un cilvēks vairāk viņu sācis lietot.ElvijsR rakstīja:Krabis kā krabis , patīk man tie 36tā krabji. Veiksmi darbos un kopšanā.
Un tas nobraukums... nerāls. 2006.gadā mby bij tīts uz 0 tad vel ticani. Jo vai tu pats tici , ka līdz 2011.gadam tas ir noripojis tikkai 60k? Un atlikušajos gados pēkšņi tik bieži sākts lietot?
Manam cabrio(2000. Gada) bija 75k miles kad nopirku un tas bija kriģinālais nobraukums un pa 5 mēnešiem es nobraucu nedaudz virs 3k miles
Touringam 323 man ir 109k miles arī oriģinālais nobraukums ar pilnu servisa vēsturi un visiem vecajiem MOT sākot ar pirmo
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Viņi brauc ar mazām maloļitražkām, pēc 3gadi atdod un ņem citas. Šie krabji ir kā brīvdienu auto.TomSkarsts rakstīja:A ko tie cilvēki ar tām mašīnām dara, nopērk jaunas un nebrauc? (es tīri tā intereses pēc, nav sarkasms)aarchijs rakstīja:Kas tur tik neticams, pieņemsim ka pirms tam bija īpašnieks kas gadā nobrauca līdz 8k miles un tad pārdeva tālāk un cilvēks vairāk viņu sācis lietot.ElvijsR rakstīja:Krabis kā krabis , patīk man tie 36tā krabji. Veiksmi darbos un kopšanā.
Un tas nobraukums... nerāls. 2006.gadā mby bij tīts uz 0 tad vel ticani. Jo vai tu pats tici , ka līdz 2011.gadam tas ir noripojis tikkai 60k? Un atlikušajos gados pēkšņi tik bieži sākts lietot?
Manam cabrio(2000. Gada) bija 75k miles kad nopirku un tas bija kriģinālais nobraukums un pa 5 mēnešiem es nobraucu nedaudz virs 3k miles
Touringam 323 man ir 109k miles arī oriģinālais nobraukums ar pilnu servisa vēsturi un visiem vecajiem MOT sākot ar pirmo
Man kolegim ir e34 bija ar noskrejienu 90k, kad mes to pirkam, pa vienu sezonu vins jau saripinaja pie 120k.
Starp citu sodien sinhronizeju jumtu, un tas strada. Kabris ir 97 gada. Un man kka neticas, ka pa sito ilgo laiku, visi ipasnieki ir tinusi to noskrejienu Te ir daduz cilveku, kuriem ir pa 2 un pat vairak auto. Gribat ticiet, gribat ne, man jau vienalga uz to nobraukumu. Latvija visi brauka ap 300 k pa 2-3 rinki, ta ka mani tas nobraukums nemoc. Ato uz cela stav stabili, hadene laba stavokli, nekas negrab, patikami viena varda. Motors labi ruc. Pateirns apmierinos, uz 100 norija kadi 13-14 litri, braucot pa pilsetas ielam un kalniem, spiedod uz pedali ar smago kaju :P uz strasi vel neesmu izbraucis.
Runajot par apdrosinasanu, nav nemaz tik traki, ja nomainit tiesibas uz vietejam un sadabut no claim bonusu, kurs mana gadijuma dereja no latvijas. Tad to sev var atlauties :)
Starp citu sodien sinhronizeju jumtu, un tas strada. Kabris ir 97 gada. Un man kka neticas, ka pa sito ilgo laiku, visi ipasnieki ir tinusi to noskrejienu Te ir daduz cilveku, kuriem ir pa 2 un pat vairak auto. Gribat ticiet, gribat ne, man jau vienalga uz to nobraukumu. Latvija visi brauka ap 300 k pa 2-3 rinki, ta ka mani tas nobraukums nemoc. Ato uz cela stav stabili, hadene laba stavokli, nekas negrab, patikami viena varda. Motors labi ruc. Pateirns apmierinos, uz 100 norija kadi 13-14 litri, braucot pa pilsetas ielam un kalniem, spiedod uz pedali ar smago kaju :P uz strasi vel neesmu izbraucis.
Runajot par apdrosinasanu, nav nemaz tik traki, ja nomainit tiesibas uz vietejam un sadabut no claim bonusu, kurs mana gadijuma dereja no latvijas. Tad to sev var atlauties :)
krabis nav ne vainas....
esi pameginaajis CARTELL.IE tur tu vari izcekot visu vesturi pat masinu un tas maksaa tikkai 35 eiro Anglim
esi pameginaajis CARTELL.IE tur tu vari izcekot visu vesturi pat masinu un tas maksaa tikkai 35 eiro Anglim
Kad mainīsi uz LV tiesībām tad braukšana jāpārliek
maz ticams...kad brauksana japarliek...Riks* rakstīja:Kad mainīsi uz LV tiesībām tad braukšana jāpārliek
bet lai zinaatu 100% japiezvana CSDD
kāpēc lai mainītu uz LV tiesībām ?Riks* rakstīja:Kad mainīsi uz LV tiesībām tad braukšana jāpārliek
jo LV ar arvalstu tiesibam tik gadu var vizinaties ja esi LV pilsonis
ar kompatu pa brugji
Ká vini zinás no kura laika es parvietojos pa lv ar árvalstu tiesibám? Ar uk tiesibám jau braucu 4 gadus pa lv un nau problému.
Braukšana arī nebūtu viegli pēkšņi braukt uz 50 visur un taisīt L veida trajektorijas, nevis normāli apaļas kā pierasts, vismaz man par to piesējās savā laikā tieši ar tekstu "iedomājies, ka pretī brauc autobuss" (tas jau po ka tukšs ceļš )...Lomax rakstīja:Galvenais lai nevaidzetu parlikt teoriju
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nu tev ir gads, lai pierast atkal pie lv celiem. lolTomSkarsts rakstīja:Braukšana arī nebūtu viegli pēkšņi braukt uz 50 visur un taisīt L veida trajektorijas, nevis normāli apaļas kā pierasts, vismaz man par to piesējās savā laikā tieši ar tekstu "iedomājies, ka pretī brauc autobuss" (tas jau po ka tukšs ceļš )...Lomax rakstīja:Galvenais lai nevaidzetu parlikt teoriju
Vakar rakstiju ka jumtu sataisiju, un tagad tas strada, bet radijas otra problema, ka vaditaja stojka tek, ar to ari ir tada stavokli tas vaditaja benkis, tatad bus jatiek gala ar to un tad parlikt sedeklus.
Tas man kabrī nepatika, ka vajadzēja jaunas gumijas, pie jumta kur hardtop/soft top savienojās tur pilēja kad lietus lija un braucot lielāka skaņa salonā, ja man ar soft top būtu bijis jābrauc tad es pat nezinu, jo biju pabraucis bez hard topa 2x dienas un tā vēja skaņa bija neizsciešama, jo bija pierasts braukt ar touringu kuram iekšā salonā viss bija klusi.
Bet nu hard topu te vajaga, jo ziemas laikā būs labāk, tāpat pārāk auksts lai jumtu laistu lejā un manuprāt izskatās labāk nekā ar soft topu(izņemot ro gadījumu ka jumts ir nolaists, jo tad jau uzreiz cita runa un izskats)
Bet nu hard topu te vajaga, jo ziemas laikā būs labāk, tāpat pārāk auksts lai jumtu laistu lejā un manuprāt izskatās labāk nekā ar soft topu(izņemot ro gadījumu ka jumts ir nolaists, jo tad jau uzreiz cita runa un izskats)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
hardtops laika jautajums, pagaidam gumijas jasadabu, ta pat vasara tuvojas, uz ziemas pusi ari par hardtopu domasim.
Bildite no vakardienas. Izravam e46'tajam dveseliti.
Bildite no vakardienas. Izravam e46'tajam dveseliti.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Neēsmu redzējis kabri kuram netecētu tie A-pillar'i.Lomax rakstīja:Nu tev ir gads, lai pierast atkal pie lv celiem. lolTomSkarsts rakstīja:Braukšana arī nebūtu viegli pēkšņi braukt uz 50 visur un taisīt L veida trajektorijas, nevis normāli apaļas kā pierasts, vismaz man par to piesējās savā laikā tieši ar tekstu "iedomājies, ka pretī brauc autobuss" (tas jau po ka tukšs ceļš )...Lomax rakstīja:Galvenais lai nevaidzetu parlikt teoriju
Vakar rakstiju ka jumtu sataisiju, un tagad tas strada, bet radijas otra problema, ka vaditaja stojka tek, ar to ari ir tada stavokli tas vaditaja benkis, tatad bus jatiek gala ar to un tad parlikt sedeklus.
Man pil stipra lietus laikā.. Var mēģināt uztaisīt gateri, smuki pielīmēt kameras gabalu, tik tā lai neaizlīmētu noteku