E36-A bit spōrt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 11
- chevron_right
Izcili, Bravo!
Ļoti patīk topiks.
Bez mazvai pašam arī gribas ko tādu..
Ļoti patīk topiks.
Bez mazvai pašam arī gribas ko tādu..
elksnis rakstīja:UK - ir šāds pasakums http://www.bmwracedays.co.uk/race-calen ... -calendar/
reāli ja ir kur skrūvēt, tad tikai brīvais laiks paliek šķērslisAlps rakstīja:Izcili, Bravo!
Ļoti patīk topiks.
Bez mazvai pašam arī gribas ko tādu..
M Power or no power..
Reti kad to daru bet šo topiku ar aizrautību izlasīju no a līdz z. Bija interesanti.
Veiksmi nākamajās gonkās
Veiksmi nākamajās gonkās
6dien atkal Rīgas ziemas kauss, tagad skaitīs punktus
Pa ledu jau tas 1.6 kā reiz tieši laikā, var visiem 6cyl ierādīt vietu
Pa ledu jau tas 1.6 kā reiz tieši laikā, var visiem 6cyl ierādīt vietu
ja 5dien būsi rīgā, tad man tevi gaidīt ciemos , brauksi čipsim pakaļ?
TencinuBeerzins rakstīja:Reti kad to daru bet šo topiku ar aizrautību izlasīju no a līdz z. Bija interesanti.
Veiksmi nākamajās gonkās
diemžēl tāpat kā uz 333 gonku, tā arī uz šo gonku nesanāks aizbraukt, jāstrādā...skumjšs stāstsh2o rakstīja:6dien atkal Rīgas ziemas kauss, tagad skaitīs punktus
Pa ledu jau tas 1.6 kā reiz tieši laikā, var visiem 6cyl ierādīt vietu
nu 1majā posmā diezgan labi tas itkā izdevās, jā
nebūšu kā jau te rakstu, bet nu padomāšu par Tavu piedāvājumu :)-AF- rakstīja:ja 5dien būsi rīgā, tad man tevi gaidīt ciemos , brauksi čipsim pakaļ?
un varbūt tiešām istūķēt is? skatos te brīžiem fantastiskas cenas pilniem swapiem ap 100 eiro?
bet vasarā/uz sausa tāpat viņš kāsīs visiem diupiec utt, lai arī kāds būtu vai nebūtu skills...
M Power or no power..
Kompakts dabuj iekšas
Labs topiks!
Labs topiks!
Ak redz kur ir šis sporta kompakts. Galvenais ir piedalīties.
Mauc tik kamēr nav ko kopā salikt.
Mauc tik kamēr nav ko kopā salikt.
BMW - Best Motorsport Weapon
laiks iet....kompakts joprojām arī
labu laiku atpakaļ kāds joprojām nezināmu iemeslu dēļ izdomāja bākā izveidot urbumu (nozagt degvielu?),
nu neko, nācās mainīt bāku...
Policija pētīja sporta piekari uc mezglus pa vidam gadījās joki, kad tika pabraukāts pa dziļo sniegu, atstāju mašīnu stāvlaukumā, ārā bija ap -25 ? mašīna kkādas 2h pastāvēja, gribu braukt mājās, nevar, mašīna uz līdzena asfaltēta plača stāv un buksē
Priekšas diskos sniegs bij sasalis un noķīlējis abus ratus, nācās ar mietu dauzīt diskus lai dabūtu vaļā
te jau nākamajā dienā, labs siltums bijis no bremzēm, viss ledū...reāli kas tika saprasts, ka ziemā bremzes vairāk cepjās kā vasarā, kā arī vidējais ātrums ir lielāks gāžot pa zeminiekiem, kā ievērots kā arī jāatzīmē ka sporta style2 diski nav diezgo izturīgi, šādi skati ļoti bieži jāvēro, bet kuvalda ļoti labi viņus valcē Tad uzšāvām vienu gonku tepat rajonā, trase laba, bet kā nedaudz nesaiet tā, oi oi oi
sanāca biš apdauzīt un apskādēt auto, kā vienmēr priekša, slieksnis tika ielauzts un apakša uzsista
BET tas rezultējās ar to ka Kretīns paņēma pleķi uz piedestāla
tajā pašā vakarā viss tika savests atkal skatāmā stāvoklī, bilžu baigi nav, bija jādarbojās..
šādi izskatījās pannas aizmugures gals
aizmugurējais šķērsstienis kas tur pannu un saskrūvējas starp lanžeriem, mums viņš ir 2 trubas sametinātas kopā, un tas bija brutāli pielocīts līks līdz izplūdei kā panna
priekšas gals te jau ir iztaisnots.. tad nākamajā dienā bija Rīgas gonka
Trase bija baigi okuenčiks, patika.
Kā ierasts braucu 2 klasēs, rwd kur mēģināju kko nobraukt un 2wd open, kur parasti tiek mēģināts no trases izspiest kkas vairāk
devām džezu.. sen kompakts nebij tik daudz sniega ierijis, open klasē sanāca labi pabraukt ārpus trases..sajūtas kā ar Evo, kārpījās labi ar pilnu ručku
tikai kasjaks bij tāds ka, logu slotiņas reizēm atsaka, un, protams, kad logs bija pilnīgi ciet braucot pa kupenu, slotas tajā momentā bija mierā :reeka: speeeeed :] ne tik speeed... Kretīnworks uzšāva video
xenonas žilbinaitisas, pedalisas v gridises
gonkas izskaņā, pēdējais brauciens, open klasē, kur vnk vajadzēja nobraukt un braukt mājā, es izdomāju ka vajag tā no sirds nogāzt, bija tāds labs līkums, kur 3šajā ar pārmetienu ienācu, nedaudz uz rūķa ar priekšu gar riepu bloku un pilna gāze, viss ļoti cerīgi, gaidam kad pakaļa tiek pie saķeres, atsitas, viss ok, bēēēt, atsitas nēdaudz par traku, un hujakš priekšu ierauj valnī diezgan labā ātrumā, a tur riepu bloks tas no RX, uiiii, kāds pissaks bij
tā nu sanāca aplocīt nedaudz priekšu
Cik nu var saprast,...kapotam stūris uz leju, buferis labi iemīcīts, spārns utt bet, rokdarbi + Kretīns izballēja spārnu un voilā respektīvi kompakts atkal lāsīte, starta gatavībā :]
kāds varbūt joprojām var pa sporta cenu piedāvāt ST46 r15 ? (varu iemainīt pret R16) noslēgumā
divas BMW paaudzes vienā bildē bauda braukt :reeka:
labu laiku atpakaļ kāds joprojām nezināmu iemeslu dēļ izdomāja bākā izveidot urbumu (nozagt degvielu?),
nu neko, nācās mainīt bāku...
Policija pētīja sporta piekari uc mezglus pa vidam gadījās joki, kad tika pabraukāts pa dziļo sniegu, atstāju mašīnu stāvlaukumā, ārā bija ap -25 ? mašīna kkādas 2h pastāvēja, gribu braukt mājās, nevar, mašīna uz līdzena asfaltēta plača stāv un buksē
Priekšas diskos sniegs bij sasalis un noķīlējis abus ratus, nācās ar mietu dauzīt diskus lai dabūtu vaļā
te jau nākamajā dienā, labs siltums bijis no bremzēm, viss ledū...reāli kas tika saprasts, ka ziemā bremzes vairāk cepjās kā vasarā, kā arī vidējais ātrums ir lielāks gāžot pa zeminiekiem, kā ievērots kā arī jāatzīmē ka sporta style2 diski nav diezgo izturīgi, šādi skati ļoti bieži jāvēro, bet kuvalda ļoti labi viņus valcē Tad uzšāvām vienu gonku tepat rajonā, trase laba, bet kā nedaudz nesaiet tā, oi oi oi
sanāca biš apdauzīt un apskādēt auto, kā vienmēr priekša, slieksnis tika ielauzts un apakša uzsista
BET tas rezultējās ar to ka Kretīns paņēma pleķi uz piedestāla
tajā pašā vakarā viss tika savests atkal skatāmā stāvoklī, bilžu baigi nav, bija jādarbojās..
šādi izskatījās pannas aizmugures gals
aizmugurējais šķērsstienis kas tur pannu un saskrūvējas starp lanžeriem, mums viņš ir 2 trubas sametinātas kopā, un tas bija brutāli pielocīts līks līdz izplūdei kā panna
priekšas gals te jau ir iztaisnots.. tad nākamajā dienā bija Rīgas gonka
Trase bija baigi okuenčiks, patika.
Kā ierasts braucu 2 klasēs, rwd kur mēģināju kko nobraukt un 2wd open, kur parasti tiek mēģināts no trases izspiest kkas vairāk
devām džezu.. sen kompakts nebij tik daudz sniega ierijis, open klasē sanāca labi pabraukt ārpus trases..sajūtas kā ar Evo, kārpījās labi ar pilnu ručku
tikai kasjaks bij tāds ka, logu slotiņas reizēm atsaka, un, protams, kad logs bija pilnīgi ciet braucot pa kupenu, slotas tajā momentā bija mierā :reeka: speeeeed :] ne tik speeed... Kretīnworks uzšāva video
xenonas žilbinaitisas, pedalisas v gridises
gonkas izskaņā, pēdējais brauciens, open klasē, kur vnk vajadzēja nobraukt un braukt mājā, es izdomāju ka vajag tā no sirds nogāzt, bija tāds labs līkums, kur 3šajā ar pārmetienu ienācu, nedaudz uz rūķa ar priekšu gar riepu bloku un pilna gāze, viss ļoti cerīgi, gaidam kad pakaļa tiek pie saķeres, atsitas, viss ok, bēēēt, atsitas nēdaudz par traku, un hujakš priekšu ierauj valnī diezgan labā ātrumā, a tur riepu bloks tas no RX, uiiii, kāds pissaks bij
tā nu sanāca aplocīt nedaudz priekšu
Cik nu var saprast,...kapotam stūris uz leju, buferis labi iemīcīts, spārns utt bet, rokdarbi + Kretīns izballēja spārnu un voilā respektīvi kompakts atkal lāsīte, starta gatavībā :]
kāds varbūt joprojām var pa sporta cenu piedāvāt ST46 r15 ? (varu iemainīt pret R16) noslēgumā
divas BMW paaudzes vienā bildē bauda braukt :reeka:
M Power or no power..
turpinot iesākto..
tā arī kopmpakts kompakts turpināja rotēt pa Latvijas sneigotajiem grunts ceļiem un trasēm :naac:
Pa lielam kompatam nekādas kaites netika novērotas, tik vien kā jauna uzlīme logā un tā nu ar jaunu skatu uz dzīvi kompakts nonāca Rīgas ziemas kausā, kur bij salīdzinoši ledaina trase, pa malām sniega valnīši.
Pirmajā braucienā pēc trases iziešanas, domāju, ka šoreiz ir tā reize, kad jābrauc ir prātīgi, lēnāk = ātrāk, izbraucot pirmo braucienu sapratu, atā.... lēnāk ir lēnāk, ko pie velna es esmu tur trasē darījis :reeka: tad nākamajā braucienā biš par traku iedevu džazu un gandrīz attapos Biķernieku trases sētā, bet neko, dziļais sniegs paglāba, un džīps izvilka
tālāk pēdējos 2 iRwd klases braucienos, kkur parādījās asfalts, ar ļoti labu saķeri, vietām ledus, braucu kā varēju/ mācēju, ne sūda nevarēju nevienu panākt, hāzē
bet vismaz skatītājiem mož nedaudz patika :naac: yēah Ja nesakita to ka beidzot reduktors iet uz otru galu, tad viss joprojām kompaktam bij vislabākajā kaŗtībā, tik vien kā ar kupenu sadzītais buferis bija atkal jāpielabo ar savilcējiem
tād nāca 333 ziemas kauss (asfalts+grunts) ar klasisko formātu (3 braucieni, katrā 10min no vietas dod ručkā, un ņem vienu labāko laiku, respektīvi ideāli var pabraukāt race režīmā ) pirmajā braucienā viss vēl bija diezagn sasalis, asfalts arī ar biš ledu, grunts daļa vnk ledū.
braucu, protams, joprojām ar tām pašām vienīgajām ziemenēm kas ir...kas ir nu jau pilnīgi metamas :reeka:
1. braucienā likās ka turas ļoti labi, patikās. Pēc rezultātiem, piem. no kolēģu sporta diu astoņi atpaliku vien pa 2 vai 3 sekundēm, likās ņihujova :O :-D Tālāk 2. un 3. iebraucienos asfalts jau bija vnk slapjš asfalts, un grunts daļa bija ledus un vietām grunts kur varēja labi atsperties.
Daudzi brauca ar vasaras uniroyalu. Un jā, lai arī savu laiku salīdzinot ar pirmo braucienu uzlaboju, jāteic gan nedaudz, laikam tikai pa 3 sekundēm, tad visi citi uzleca uzreiz 10+ sec uz augšu Respektīvi parādījās saķere un es ar savu 1.6 varēju iet d*rst
šļifujet, te bija vnk dirsā slidens :susnaks: ar to arī bija finišs visam :reeka: lai vai kā atceros šo frāzi...
atgriežameis bāzē ielikām melnos griestus karoč nu ir gandrīz maximāli viss izmests, jā, ziemai tas varbūt nav labākais, bet nu nākamā pa lielam būs pēdējā ziemas gonka, nolaidīs gaisu, ganjau saies, savādāk tas auto nekust.
tātad kkādā plānā ir tas ka noteikti vajag citu motoru, tas varētu būt 2.5, tā kā man stāv liekas 2.8 kloķenes, tad tas varētu pārtapt arī par 2.8, vienīgi tad sākas problēmas ar to ka būs smaga priekša, priekšas piekare noteikti paliks par mīkstu, vēl šis tas būs jāmaina, karoč d*rsā gatavu arī nav ko nopirkt, žurcīte laiakm jau nākotnes klasika palikusi
..un šeit snaps no vakarnakts
updeits būs...cerams vēl šonedēļ
tā arī kopmpakts kompakts turpināja rotēt pa Latvijas sneigotajiem grunts ceļiem un trasēm :naac:
Pa lielam kompatam nekādas kaites netika novērotas, tik vien kā jauna uzlīme logā un tā nu ar jaunu skatu uz dzīvi kompakts nonāca Rīgas ziemas kausā, kur bij salīdzinoši ledaina trase, pa malām sniega valnīši.
Pirmajā braucienā pēc trases iziešanas, domāju, ka šoreiz ir tā reize, kad jābrauc ir prātīgi, lēnāk = ātrāk, izbraucot pirmo braucienu sapratu, atā.... lēnāk ir lēnāk, ko pie velna es esmu tur trasē darījis :reeka: tad nākamajā braucienā biš par traku iedevu džazu un gandrīz attapos Biķernieku trases sētā, bet neko, dziļais sniegs paglāba, un džīps izvilka
tālāk pēdējos 2 iRwd klases braucienos, kkur parādījās asfalts, ar ļoti labu saķeri, vietām ledus, braucu kā varēju/ mācēju, ne sūda nevarēju nevienu panākt, hāzē
bet vismaz skatītājiem mož nedaudz patika :naac: yēah Ja nesakita to ka beidzot reduktors iet uz otru galu, tad viss joprojām kompaktam bij vislabākajā kaŗtībā, tik vien kā ar kupenu sadzītais buferis bija atkal jāpielabo ar savilcējiem
tād nāca 333 ziemas kauss (asfalts+grunts) ar klasisko formātu (3 braucieni, katrā 10min no vietas dod ručkā, un ņem vienu labāko laiku, respektīvi ideāli var pabraukāt race režīmā ) pirmajā braucienā viss vēl bija diezagn sasalis, asfalts arī ar biš ledu, grunts daļa vnk ledū.
braucu, protams, joprojām ar tām pašām vienīgajām ziemenēm kas ir...kas ir nu jau pilnīgi metamas :reeka:
1. braucienā likās ka turas ļoti labi, patikās. Pēc rezultātiem, piem. no kolēģu sporta diu astoņi atpaliku vien pa 2 vai 3 sekundēm, likās ņihujova :O :-D Tālāk 2. un 3. iebraucienos asfalts jau bija vnk slapjš asfalts, un grunts daļa bija ledus un vietām grunts kur varēja labi atsperties.
Daudzi brauca ar vasaras uniroyalu. Un jā, lai arī savu laiku salīdzinot ar pirmo braucienu uzlaboju, jāteic gan nedaudz, laikam tikai pa 3 sekundēm, tad visi citi uzleca uzreiz 10+ sec uz augšu Respektīvi parādījās saķere un es ar savu 1.6 varēju iet d*rst
šļifujet, te bija vnk dirsā slidens :susnaks: ar to arī bija finišs visam :reeka: lai vai kā atceros šo frāzi...
varbūt uz šosejas velkot liekas ka ceļ ātrumu diezgan ļoti ok, tad trasē, tas auto ir vnk lēns, jau kuro reizi ir pamanīta sakritība, ja trasē ir saķere, nevienu nevar noķert, sniegs... jā, tad kompakts ar visām no*istajām riepām tur kkur tuvu dūžiem :reeka:Abit e30 rakstīja:nu palielam tas 1.6 iet ļoti ok, + šis projekts ir kā budžetnieks, respektīvi pēc iespējas lētākordii rakstīja:es saprotu ka meetaajaas bet ja jau auto pishanai tad pie vienas lietas iecelt ja ne seshinieku tad vismaz 1.8 IpashiStipro? nav jau tik daudz ta darba :)
tāpēc swaps pagaidām neplānojas itkā :? mož pēc ziemas
atgriežameis bāzē ielikām melnos griestus karoč nu ir gandrīz maximāli viss izmests, jā, ziemai tas varbūt nav labākais, bet nu nākamā pa lielam būs pēdējā ziemas gonka, nolaidīs gaisu, ganjau saies, savādāk tas auto nekust.
tātad kkādā plānā ir tas ka noteikti vajag citu motoru, tas varētu būt 2.5, tā kā man stāv liekas 2.8 kloķenes, tad tas varētu pārtapt arī par 2.8, vienīgi tad sākas problēmas ar to ka būs smaga priekša, priekšas piekare noteikti paliks par mīkstu, vēl šis tas būs jāmaina, karoč d*rsā gatavu arī nav ko nopirkt, žurcīte laiakm jau nākotnes klasika palikusi
..un šeit snaps no vakarnakts
updeits būs...cerams vēl šonedēļ
M Power or no power..
tad nu tā..
tika ieswapots m42b18
iepirkās tādā diezgan izjauktā stāvoklī un ar daudz iztrūkstošām lietām
pa lielam samainījām tikai klaņu šāles profilaksei, sapirkās blīves vākiem utt un tika saskrūvēts kopā.
m43 ārā... rally workshop m42 iekšā.. m42 bija vēl ar ķīļsiksnām, tā kā tās negribēju, visi agregāti, skriemeļi, tika pārmesti no m43, palika tikai vecā tipa eļļas filtra korpuss.
ielikām motoru, visu saslēdzu, šķiļu, motors tupa grieza bez degvielas un dzirksteles.
tad te tika saprasts, ka jāapiet evs (mož pat nevajadzēja), tas neko nedeva.
tad tika saprasts, ka galvenais relejs ir ielikts ar 4 kājām, nevis 5, cik vadi pienāk, sākumā ieliku no čoma kūtiņas, bet arī tad nekas nemainījās, jo tam bija nepareizais slēgums, beigās paņēmu no sava e30, uzreiz parādījās dzīvība
tikai svečvadi bija baigi greizi, gribēja šaut ieplūdē, izzvanījām, kura ir kura spole, un aidā, sportinieks atkal dzīvs
viens no pirmajiem startiem....
nepatīkamākais bija tas, ka motors tika izslidīts, tip izskalots, un uzreiz mainījām eļļu.
bet...
eļļa likās pilna ar alumīnija skaidām...itkā
vāi arī tā bija molidbena ziede, ko izmantoju šālu montāžai...cerams ka tā
jebkurā gadījumā motors sliktas skaņas neizdveš, tā ka lai brauc kamēr apstāsies
laika trūkuma dēļ neietaisīju vietu zondei, apakšas bija tādas nekādas, bet no kādiem 4k bija baigais pūtiens
biš testdraivs un bija jādodas kaujā ņēmu dalību 333 ziemas kausa noslēgumā, jo klasiskais formāts - daudz var izbraukāties un ietestēt to motoru
iesākumā labs video no posma..
segums bija baigi mainīgs, no rīta kā vnmēr ledus, un tad pamazām kusa, plus vēl sniega orkāni gāja pāri
kampats gāja diezgan plakaniski motors likās ka iet labāk kā 1.6 protams, bet tāpat gribētos ko vairāk
te biš onboards no viena brauciena
un tad, protams, visā jaukajā pasākumā iebira sāls
nu jā, vienā līkumā baigi sačakarējos, aizgāju taisni, un praktiski apstājos līkuma jau gandrīz izejas ārmalā, un tajā pašā brīdī man konkrēti durvīs ielika čemsestais, kurš bija mani pirmstam piedzinis... joprojām gan nesaprotu, kā viņš bija domājis izņemt to līkumu, ja viņš pa tādu trajektoriju un tajā brīdī ar vēl kkādu ātrumu manī tā ielika..
durvis konkrēti iestumtas uz salonu, augšā ir prom no jumta, slieksnis ļoti labi iedzīts..
plus sametoties uzsita arī pa jāāāunajām arkām
bet nu neko, durvis iepirktas, sedana slieksnis iepirkts, būs jāsāk darboties..
ir vēl doma uztaisīt COP setupu, bet tur jāsaņemās
uz vasaras diskiem..
tika ieswapots m42b18
iepirkās tādā diezgan izjauktā stāvoklī un ar daudz iztrūkstošām lietām
pa lielam samainījām tikai klaņu šāles profilaksei, sapirkās blīves vākiem utt un tika saskrūvēts kopā.
m43 ārā... rally workshop m42 iekšā.. m42 bija vēl ar ķīļsiksnām, tā kā tās negribēju, visi agregāti, skriemeļi, tika pārmesti no m43, palika tikai vecā tipa eļļas filtra korpuss.
ielikām motoru, visu saslēdzu, šķiļu, motors tupa grieza bez degvielas un dzirksteles.
tad te tika saprasts, ka jāapiet evs (mož pat nevajadzēja), tas neko nedeva.
tad tika saprasts, ka galvenais relejs ir ielikts ar 4 kājām, nevis 5, cik vadi pienāk, sākumā ieliku no čoma kūtiņas, bet arī tad nekas nemainījās, jo tam bija nepareizais slēgums, beigās paņēmu no sava e30, uzreiz parādījās dzīvība
tikai svečvadi bija baigi greizi, gribēja šaut ieplūdē, izzvanījām, kura ir kura spole, un aidā, sportinieks atkal dzīvs
viens no pirmajiem startiem....
nepatīkamākais bija tas, ka motors tika izslidīts, tip izskalots, un uzreiz mainījām eļļu.
bet...
eļļa likās pilna ar alumīnija skaidām...itkā
vāi arī tā bija molidbena ziede, ko izmantoju šālu montāžai...cerams ka tā
jebkurā gadījumā motors sliktas skaņas neizdveš, tā ka lai brauc kamēr apstāsies
laika trūkuma dēļ neietaisīju vietu zondei, apakšas bija tādas nekādas, bet no kādiem 4k bija baigais pūtiens
biš testdraivs un bija jādodas kaujā ņēmu dalību 333 ziemas kausa noslēgumā, jo klasiskais formāts - daudz var izbraukāties un ietestēt to motoru
iesākumā labs video no posma..
segums bija baigi mainīgs, no rīta kā vnmēr ledus, un tad pamazām kusa, plus vēl sniega orkāni gāja pāri
kampats gāja diezgan plakaniski motors likās ka iet labāk kā 1.6 protams, bet tāpat gribētos ko vairāk
te biš onboards no viena brauciena
un tad, protams, visā jaukajā pasākumā iebira sāls
nu jā, vienā līkumā baigi sačakarējos, aizgāju taisni, un praktiski apstājos līkuma jau gandrīz izejas ārmalā, un tajā pašā brīdī man konkrēti durvīs ielika čemsestais, kurš bija mani pirmstam piedzinis... joprojām gan nesaprotu, kā viņš bija domājis izņemt to līkumu, ja viņš pa tādu trajektoriju un tajā brīdī ar vēl kkādu ātrumu manī tā ielika..
durvis konkrēti iestumtas uz salonu, augšā ir prom no jumta, slieksnis ļoti labi iedzīts..
plus sametoties uzsita arī pa jāāāunajām arkām
bet nu neko, durvis iepirktas, sedana slieksnis iepirkts, būs jāsāk darboties..
ir vēl doma uztaisīt COP setupu, bet tur jāsaņemās
uz vasaras diskiem..
M Power or no power..
vienmēr interesanti palasīt šādus topikus
Tofiks tiešam super,interesanti palasīt. Visu cieņu.
Aduks rakstīja:Vienīgais e36 mīnus atrodas uz aķa pretī plusam
tencinu, cenšos
ķeramies klāt čemsestā nodarījumiem trīmsestajam :-D
arrrrā! kkā tā
izskatās ķip nekas traks, bet reāli tā apakša ir savilkta banānā biš, sprauga starp durvīm-aizm. spārnu gandrīz nemaz nav, kaut pret priekšējo tā jau ir minimāla gatavs!
nē
vīkendā mēģinās izvilkt to slieksni, izgriezt un iemetināt kko jaunu vietā :)
ķeramies klāt čemsestā nodarījumiem trīmsestajam :-D
arrrrā! kkā tā
izskatās ķip nekas traks, bet reāli tā apakša ir savilkta banānā biš, sprauga starp durvīm-aizm. spārnu gandrīz nemaz nav, kaut pret priekšējo tā jau ir minimāla gatavs!
nē
vīkendā mēģinās izvilkt to slieksni, izgriezt un iemetināt kko jaunu vietā :)
M Power or no power..
turpinot iesākto..
izvilkām slieksni un stoiku un ar nelielām modifikācijām ievārīju sedana remonta slieksni tālāk pēc iespējas ātrāk sakrāsot
izvilkām slieksni un stoiku un ar nelielām modifikācijām ievārīju sedana remonta slieksni tālāk pēc iespējas ātrāk sakrāsot
M Power or no power..
nu ko, lamata tika čih pih sakrāsota
špaktelīts mmmm neilgi pirms testdraiva ātri finish look jāuzpūš sport car parking un tad bija beidzot pirmais testdraivs šogad pa puslīdz sausu grunti, uiiii, tik daudz labu emociju un sirds sitās gana ātrāk kā parasti.
bremzes arī dabūja ierīt tā kā esmu šura tūners, tad miera nav..
tā kā kompatam priekšas piekare neliekas īsti apmierinoša un mājās stāvēja e30 koni ''regulējamie'' amji, tika nolemts, ka vajag tos iemūrēt kompatā.
iepirku statnes no motoriskā e36, kam ir garās atsaites (ir doma pāriet uz tām, jo ar tādam atsaitēm stienim būtu jāstrādā labāk ), izrāvu patronas.
virpotājs uzvirpoja smukas vītnes, un tās pievārījām klāt
vara smērīte laukos iet uz urrā kopskatā
sanāk gan ka šitas setups kopumā ir biš garāks, un vieta cik amis dziļi var iespiesties arī nedaudz augstāk, bet gājiens vēl tur ir pilnīgi pietiekams
plus vēl tika piemestas 4mm šaibas sagāzumam, un saregulēs savirzi uz to 0,1 vai 0,2 toe out, redzēs kas sanāks biš kuriōzs sanāca...ka iepriekš uz maza ātruma priekšā kkas baigi klaudzēja, likās ka reika izdauzīta, jo tā itkā kustās kreisajā pusē biš, bēē''et, mainot amjus, gribēju atskrūvēt amim augšu....a šī jau gandrīz pilnībā atskrūvēta
cik ātri iztestēju liekas itkā ok, bet tāpat pamīksts uz roll'u, bet tur gan vairāk stabilizators, kkas tāds varētu līdzēt
pagaidām viss āāā, vēl aizmugure tiks piesēdināta, iepriekš kad tā bija, likās vispaŗ fenomenāla saķere
pa lielam tiekās pēc paŗis nedēļām Teperī.
špaktelīts mmmm neilgi pirms testdraiva ātri finish look jāuzpūš sport car parking un tad bija beidzot pirmais testdraivs šogad pa puslīdz sausu grunti, uiiii, tik daudz labu emociju un sirds sitās gana ātrāk kā parasti.
bremzes arī dabūja ierīt tā kā esmu šura tūners, tad miera nav..
tā kā kompatam priekšas piekare neliekas īsti apmierinoša un mājās stāvēja e30 koni ''regulējamie'' amji, tika nolemts, ka vajag tos iemūrēt kompatā.
iepirku statnes no motoriskā e36, kam ir garās atsaites (ir doma pāriet uz tām, jo ar tādam atsaitēm stienim būtu jāstrādā labāk ), izrāvu patronas.
virpotājs uzvirpoja smukas vītnes, un tās pievārījām klāt
vara smērīte laukos iet uz urrā kopskatā
sanāk gan ka šitas setups kopumā ir biš garāks, un vieta cik amis dziļi var iespiesties arī nedaudz augstāk, bet gājiens vēl tur ir pilnīgi pietiekams
plus vēl tika piemestas 4mm šaibas sagāzumam, un saregulēs savirzi uz to 0,1 vai 0,2 toe out, redzēs kas sanāks biš kuriōzs sanāca...ka iepriekš uz maza ātruma priekšā kkas baigi klaudzēja, likās ka reika izdauzīta, jo tā itkā kustās kreisajā pusē biš, bēē''et, mainot amjus, gribēju atskrūvēt amim augšu....a šī jau gandrīz pilnībā atskrūvēta
cik ātri iztestēju liekas itkā ok, bet tāpat pamīksts uz roll'u, bet tur gan vairāk stabilizators, kkas tāds varētu līdzēt
pagaidām viss āāā, vēl aizmugure tiks piesēdināta, iepriekš kad tā bija, likās vispaŗ fenomenāla saķere
pa lielam tiekās pēc paŗis nedēļām Teperī.
M Power or no power..
Tiekās, tiekās, cerams ka būšu paspējis novērst savam defektus.
labas topikas labas
te vajag ar d30 kloķeni
te vajag ar d30 kloķeni
tak 2 nedēļas laika vēlzarins rakstīja:Tiekās, tiekās, cerams ka būšu paspējis novērst savam defektus.
kasiks rakstīja:labas topikas labas
te vajag ar d30 kloķeni
varētu jau, bet 6cyl kloķene būs biš pa garu šamajā motorā
M Power or no power..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 11
- chevron_right