E36-Violetā misija
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right
Aizmugurējās arkas sagatavošana felony formai.
Arī aizmugurējais 2,5mm dzelzis izzāģēts un piemetināts.
Abās pusēs, iekšpusē, kur slieksnis veido to mazo plauktu, kur krājas visi mēsli un pūdē sliekšņa galu pie bākas, arī likvidēju, to plauktu uztaisīju uz iekšpusi un ir daudz labāk. Šofera pusē slieksnis arī visās pusēs piemetināts,
Palika tik lanžerons, kaste un sliekšņa gals zem lanžerona. Tad nu pienāca laiks grīdas apakšai.
Tika veikti pēdējie slīpēšanas un tīrīšanas darbi. dažviet apakšējais lanžerons, kas nāk no motortelpas palocīts atpakaļ uz leju, jo bija tā pamatīgi iemīcīts. un Volā, rezultāts, pa soļiem atspoguļots bildēs.
Šofera puses slieksnis un pacelšanas vietas gāja daudz ātrāk.Arī aizmugurējais 2,5mm dzelzis izzāģēts un piemetināts.
Abās pusēs, iekšpusē, kur slieksnis veido to mazo plauktu, kur krājas visi mēsli un pūdē sliekšņa galu pie bākas, arī likvidēju, to plauktu uztaisīju uz iekšpusi un ir daudz labāk. Šofera pusē slieksnis arī visās pusēs piemetināts,
Palika tik lanžerons, kaste un sliekšņa gals zem lanžerona. Tad nu pienāca laiks grīdas apakšai.
Tika veikti pēdējie slīpēšanas un tīrīšanas darbi. dažviet apakšējais lanžerons, kas nāk no motortelpas palocīts atpakaļ uz leju, jo bija tā pamatīgi iemīcīts. un Volā, rezultāts, pa soļiem atspoguļots bildēs.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Šito tiešām var nosaukt par misijas auto.
Grezni
Esmu bijis tava situacija,bet iznakums man bija sliktaaks
Esmu bijis tava situacija,bet iznakums man bija sliktaaks
ar kompatu pa brugji
Ja viss tiks ļoti rūpīgi izdarīts kā izskatās, tad šī kupeja vēl ilgi un ilgi brauks!
P.S- Kā Tev pašam liekas kā tas 2.8 iet? Man likās, ka īsti neiet..
P.S- Kā Tev pašam liekas kā tas 2.8 iet? Man likās, ka īsti neiet..
Kad esi pieradis pie M52TU/M54, tad liekas, ka neiet tie 2.8, kur nu vēl M50.Riks* rakstīja:Ja viss tiks ļoti rūpīgi izdarīts kā izskatās, tad šī kupeja vēl ilgi un ilgi brauks!
P.S- Kā Tev pašam liekas kā tas 2.8 iet? Man likās, ka īsti neiet..
Visu cieņu! Šo auto sludinājumā vasarā redzēju un siekalojos, beigās izskatās ka diezgan bēdīga bija.
Kādi diski plānojas?
Kādi diski plānojas?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Tad vēl man nebija 2.8. Tolaik braucu ar 2.0 tomātu.funkyasshit rakstīja:Kad esi pieradis pie M52TU/M54, tad liekas, ka neiet tie 2.8, kur nu vēl M50.Riks* rakstīja:Ja viss tiks ļoti rūpīgi izdarīts kā izskatās, tad šī kupeja vēl ilgi un ilgi brauks!
P.S- Kā Tev pašam liekas kā tas 2.8 iet? Man likās, ka īsti neiet..
Pēc izbraukšanas ar to 2.8 mans 2.0 nešķita tik sūdīgs
Vienmēr patikuši topiki, kuru īpašnieki spēj savest kārtībā bundžu nevis pārdot e36 un paņemt vietā tikpat "labu", sakot, ka tā ir lētāk, kaut gan paceļot tepiķi pēc mēneša auto nonāk ss.lv
Lielisks darbs padarīts
Lielisks darbs padarīts
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Zināms auto, daudz redzēts un sekots līdzi remontēšanas procesam! Tiešām milzīgs cepums īpašniekam par apņēmību, bet kā jau pats tev teicu, neesmu pārliecināts vai e36 ir tādu laika un milzīgu līdzekļu ieguldījuma vērts. Šeit man nav šaubu, ka viss tiks novests līdz galam un iznākums būs konfekte.
Visu cieņu, darbs ir ieguldīts milzīgs, bet... tur ir pārmetināta 90% apakša mašīnai, sliekšņi - iekšā, ārā, visā garumā, grīda, viss, tik tunelis palicis.
Kā jums liekas kas notiktu avārijā kur kāds ieliek sānā?
Kā jums liekas kas notiktu avārijā kur kāds ieliek sānā?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Interesants paņēmiens kā neļaut virsbūvei savērpties - paļauties uz piekari Savērpjas viņa jau tur, kur metina, no uzkaršanas, nevis dēļ katra izgrieztā elementa. Izgriezts elements būs noteicošais tad, kad bundža atstrādās savu funkciju pie kreša vai braucot līkumos, nevis stāvot uz vietas. Stāvošai uz vietas var ļoti daudz ko amputēt un tāpat turēsies kopā Riba, par kuru runāju - tā, kura savieno priekšējo arku ar stoiku un slieksni.LZ-222 rakstīja:Lai izvairītos no tā, ka virsbūve sašķiebjas, atstāju virsū visu piekari, kā jau bildēs redzams. Lai ir drošības garants, ka piekari varēs pēc tam pielikt atpakaļ.Inferno rakstīja:Izskatās labi, novēlu tik pat skaisti pabeigt visu atlikušo. Vienīgi es nezinu vai es tā vienkārši graizītu un metinātu visas tās pastiprinājuma ribas, labāk tad jau nourbt pa punktiem, ja baigā nepieciešamība.
Par kurām pastiprinājuma ribām ir runa?
Es domāju ja kāds būtu ielicis sānā tajā brīdi kad auto sastāvēja no logu līmes, makroflekša un citiem celtnieku atribūtiem rezultāts būtu noteikti sliktāks. Kā tu domā?Jānis.P rakstīja:Visu cieņu, darbs ir ieguldīts milzīgs, bet... tur ir pārmetināta 90% apakša mašīnai, sliekšņi - iekšā, ārā, visā garumā, grīda, viss, tik tunelis palicis.
Kā jums liekas kas notiktu avārijā kur kāds ieliek sānā?
Auto tiek remontēts izmantojot kvalitatīvus materiàlus, ķīmijas un risinājumus...
Tāpat daudzas šuves un mezgli ir pastiprināti līdzīgi kā rallija auto.
Un skrūvējamās dugas noteikti palidzes braukt ar šo auto ātri un droši.
elksnis rakstīja:Es domāju ja kāds būtu ielicis sānā tajā brīdi kad auto sastāvēja no logu līmes, makroflekša un citiem celtnieku atribūtiem rezultāts būtu noteikti sliktāks. Kā tu domā?Jānis.P rakstīja:Visu cieņu, darbs ir ieguldīts milzīgs, bet... tur ir pārmetināta 90% apakša mašīnai, sliekšņi - iekšā, ārā, visā garumā, grīda, viss, tik tunelis palicis.
Kā jums liekas kas notiktu avārijā kur kāds ieliek sānā?
Auto tiek remontēts izmantojot kvalitatīvus materiàlus, ķīmijas un risinājumus...
Tāpat daudzas šuves un mezgli ir pastiprināti līdzīgi kā rallija auto.
Un skrūvējamās dugas noteikti palidzes braukt ar šo auto ātri un droši.
Motors ir jau nākamā misija. Šobrīd par to neiespringstu, bet noteikti būs nākamais solis, pēc jau ieplānotajiem darbiem.Riks* rakstīja:Ja viss tiks ļoti rūpīgi izdarīts kā izskatās, tad šī kupeja vēl ilgi un ilgi brauks!
P.S- Kā Tev pašam liekas kā tas 2.8 iet? Man likās, ka īsti neiet..
Nu sākumā jau likās, ka vērpjas lopā, bet pēc 2ned. sapratu, ka pietrūkst asuma.
Gribētos kādus 400HP uz riteņiem dabūt, bet ne vairāk, priekš ielas, nedaudz trases un brīvdienām pilnīgi pietiktu, bet vai no šī paša motora vai kāda cita to izspiest, vēl nezinu.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Gribu piebilst, ka visi materiāli ir monolīti un lielās plāksnēs, nevis mozaīkā sametināts, kad, tu maini sliekšņus, tu tā pat noņem veco un liec jaunu vietā, pie esošās konstrukcijas, te ir tā pat, kad metini grīdā 30x10 plāksnīti, kur ir rūsa bijusi tu viņu, metini pie esošas konstrukcijas, te ir tā pat, tik pa lielāku perimetru nometināts, ar pilnām šuvēm, nevis punktiem + uzskatu, ka jaunās grīdas 1mm pret orģinālo 0,8 mm dod savu stingrību uz deformāciju + visos stūros ir papildus dzelži salikti + visas sliekšņu iekšējās detaļa ( pacelšanas vietas) ir semtinātas kopā ar grīdas vertikālo sienu, kas ir jau no prese monolīta ar horizontālo daļu, uzskatu, ka tas arī dod savu stigrību. Salīdzini vēl orģinālās grīdas presētās stingrības buktes un salīdzini šīs grīdas presētās buktes, lielākas un visā garumā. Vēl sarūsējušās krēsla ribas vienā pusē ir vispār pilnīgi jaunas, otrā rūsa ir izgriesta un ielikts jauns dzelsis. Es vienozīmīgi šajā izpildījumā jutīšos drošāk, kā tai rūsas un ruberoīda perēklī. Man subjektīvs 0% iepriekšējās pieredzes viedoklis, nekas personisks uz tevi, izskaidorju situāciju tik.Jānis.P rakstīja:Visu cieņu, darbs ir ieguldīts milzīgs, bet... tur ir pārmetināta 90% apakša mašīnai, sliekšņi - iekšā, ārā, visā garumā, grīda, viss, tik tunelis palicis.
Kā jums liekas kas notiktu avārijā kur kāds ieliek sānā?
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Pilnībā piekrītu.elksnis rakstīja:Es domāju ja kāds būtu ielicis sānā tajā brīdi kad auto sastāvēja no logu līmes, makroflekša un citiem celtnieku atribūtiem rezultāts būtu noteikti sliktāks. Kā tu domā?Jānis.P rakstīja:Visu cieņu, darbs ir ieguldīts milzīgs, bet... tur ir pārmetināta 90% apakša mašīnai, sliekšņi - iekšā, ārā, visā garumā, grīda, viss, tik tunelis palicis.
Kā jums liekas kas notiktu avārijā kur kāds ieliek sānā?
Auto tiek remontēts izmantojot kvalitatīvus materiàlus, ķīmijas un risinājumus...
Tāpat daudzas šuves un mezgli ir pastiprināti līdzīgi kā rallija auto.
Un skrūvējamās dugas noteikti palidzes braukt ar šo auto ātri un droši.
Paldies par dugu ideju.
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Protams ka pirms tam vispār bija garantētas nāves aprāts, to jau vispār nav vērts apspriest.elksnis rakstīja:Es domāju ja kāds būtu ielicis sānā tajā brīdi kad auto sastāvēja no logu līmes, makroflekša un citiem celtnieku atribūtiem rezultāts būtu noteikti sliktāks. Kā tu domā?Jānis.P rakstīja:Visu cieņu, darbs ir ieguldīts milzīgs, bet... tur ir pārmetināta 90% apakša mašīnai, sliekšņi - iekšā, ārā, visā garumā, grīda, viss, tik tunelis palicis.
Kā jums liekas kas notiktu avārijā kur kāds ieliek sānā?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Būs updeitir3served rakstīja:Visu cieņu! Šo auto sludinājumā vasarā redzēju un siekalojos, beigās izskatās ka diezgan bēdīga bija.
Kādi diski plānojas?
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right