Anriosss e36 cab
būs labi!
Tā kā biju nedaudz aizrāvies ar savu atvaļinājumu, te neko neliku.
Bet tomēr kaut kas ir izdarīts..
Bet tomēr kaut kas ir izdarīts..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kā arī uzlikām aftermarket bamperi ...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Atradu arī stūri, kas simpatizēja :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kopskats interesants, bet sēdināt vajag steidzīgi -savādāk lieeeeeels džips ar mazu motoru
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Archizlv rakstīja:Nebūtu slikti kādus pāris cm nomest zemāk, bet tā jau ir labi.
Es Tev piekrītu,tāpēc meklēju koilas šobrīd :)
p.s ja ir kādam m sliekšņi un kāds nopietnāks motors -dodiet ziņu :)
Tauta, iesakiet,apstāstiet cik reāli daudz ir jāmaina ,lai ielikt normāli sešcilindrinieku, un cik lielas problēmas ar to ir, jo cik esmu runājis -saka dažādas lietas, un drosmes pašam nepietiek sākt šo visu.
p.s saka, ka ja liec piemēram no e39 ir jāmaina karteris un vēl sazin kas, kā ir realitātē,gribētos dzirdēt gan ieteikumus,gan varbūt kādas īpašas lietas ar ko ir jāsaskarās mainot motoru.
p.s saka, ka ja liec piemēram no e39 ir jāmaina karteris un vēl sazin kas, kā ir realitātē,gribētos dzirdēt gan ieteikumus,gan varbūt kādas īpašas lietas ar ko ir jāsaskarās mainot motoru.
Nevajag Tev to. Karteris tas ir spļāviens jurā salīdzinot at to ko vēl vajadzēs....
Labāk pastāsti cik traki ir, nevis biedēvitjazz rakstīja:Nevajag Tev to. Karteris tas ir spļāviens jurā salīdzinot at to ko vēl vajadzēs....
Nē,nu kā - ja ir uzreiz ap 1k,tad easy viss. Ja nav,ja viss jālasa pa detaļai,ne uzreiz var visu sapirkt,tad laiks,laiks,nauda. Motors, apkare, izplūde, (karteris, kronšteini, kulise -ja no e39), bremzes -( vismaz priekšā), stab. stienis, gaisa filtra kaste, motora spilveni, eļļas,filtri,blīves, šķidrumi,remkomplekti.. tas tā pa minimumam. Pa maksimumam pluss reduktors,pusasis,radiators,sajūga komplekts u.t.t)
P.S 100% kaut ko palaidu garām....
P.S 100% kaut ko palaidu garām....
Pats 6 cyl swaps jau nav nekas sarežģīts. Atkarīgs no kā tiek ņemts motors, ja no e36 tad vispār nav uz ko iespringt, galvenais, lai visa apkare ir, tad pavisam labi, nevis mainot motoru saproti, ka puse detaļu nemaz nav līdzi iedotas. No e39/e34 nāksies meklēt detaļas atsevišķi, kas palielina izmaksas.
Tad arī atkarīgs no motora m50/m52/m54, jo jaunāks motors, jo sarežģītāk būs ar vadiem, īpaši pirmo reizi liekot motoru iekšā, bet m50/m52, manuprāt, var ieswapot jebkurš, īpaši ja palīgos ir kāds čoms, kas ar to ir darbojies.
Tad arī atkarīgs no motora m50/m52/m54, jo jaunāks motors, jo sarežģītāk būs ar vadiem, īpaši pirmo reizi liekot motoru iekšā, bet m50/m52, manuprāt, var ieswapot jebkurš, īpaši ja palīgos ir kāds čoms, kas ar to ir darbojies.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Es Tev piekrītu, bet piemēram esmu pamanījis tirgū tādu lietu, ka 2.8 maksā kosmosu, bet 2.5 (tas saucamais 2.3) gandrīz pakaļ met, bet ja paskatīties taisnībai acīs, 170 zirgi nemaz nav tik slikti, un cenas arī ir pavisam citas... Man vairāk interesē vai es labāk meklēju 323i donoru zborā , vai arī skatos 528i.vitjazz rakstīja:Nē,nu kā - ja ir uzreiz ap 1k,tad easy viss. Ja nav,ja viss jālasa pa detaļai,ne uzreiz var visu sapirkt,tad nekā grūta. Motors, apkare, izplūde, (karteris, kronšteini, kulise -ja no e39), bremzes -( vismaz priekšā), eļļas,filtri,blīves, šķidrumi,remkomplekti.. tas tā pa minimumam. Pa maksimumam pluss reduktors,pusasis,radiators u.t.t)
P.S 100% kaut ko palaidu garām....
Manuprāt no e36 uz e36 nav tik liela problēma pārlikt kā pielāgot visu no e39.. :)
Aptuveni tādu domu arī biju domājis :)Linda rakstīja:Pats 6 cyl swaps jau nav nekas sarežģīts. Atkarīgs no kā tiek ņemts motors, ja no e36 tad vispār nav uz ko iespringt, galvenais, lai visa apkare ir, tad pavisam labi, nevis mainot motoru saproti, ka puse detaļu nemaz nav līdzi iedotas. No e39/e34 nāksies meklēt detaļas atsevišķi, kas palielina izmaksas.
Tad arī atkarīgs no motora m50/m52/m54, jo jaunāks motors, jo sarežģītāk būs ar vadiem, īpaši pirmo reizi liekot motoru iekšā, bet m50/m52, manuprāt, var ieswapot jebkurš, īpaši ja palīgos ir kāds čoms, kas ar to ir darbojies.
Par m54 dzirdēju, ka elektriķis laimīgs nebūs, jo stāv elektriskais akseleratora pedālis, un tā jau esot problēma..
Es no e39 paņēmu. Nebij tā ka meta pa priekšu. Motors 450€,izplūde 150€. Ja no e36,tad kā Linda teica,viss vieglāk. Bet es neņēmu no e36 tpc,ka visus kurus gadījās skatīties,visiem riktīgi zem astes bij tā dots,ka labāk pišos ar e39 motoru ( 170 zs tiešām domāju pietiks),nekā lētāk no e36 paņemt,bet knapi dzīvu
Vienkāršāk ir auto nopirkt ,un ar viņu atbraukt, nevis vēl domāt par transportēšanuvitjazz rakstīja:Es no e39 paņēmu. Nebij tā ka meta pa priekšu. Motors 450€,izplūde 150€. Ja no e36,tad kā Linda teica,viss vieglāk. Bet es neņēmu no e36 tpc,ka visus kurus gadījās skatīties,visiem riktīgi zem astes bij tā dots,ka labāk pišos ar e39 motoru ( 170 zs tiešām domāju pietiks),nekā lētāk no e36 paņemt,bet knapi dzīvu
Tur bija 600€,te vēl kādi 300€. Un vēl uz bremzēm tā rīktīgi salasās...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bremzes man jau stāv disku,žēl - ne ventilējamās.
daudz + Tev par glabātuvi- dīvāns ir riktīga forša lieta
daudz + Tev par glabātuvi- dīvāns ir riktīga forša lieta
Pats neticu,bet ir iegûts tas,ko ļoti vēlējos. Tagad jāpāršuj un jāsāk draudzēties ar lodāmuru :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.