Denisa Z3
nesmu baigā ekstāzē par šiem modeļiem,bet tev ir smuks ekseplārs
ar kompatu pa brugji
Es ka pirku krabīti, biju piemirsis par Z3, moš būtu paņēmis ar.
Bet vairāk patīk coupe
Bet vairāk patīk coupe
- ikey07
Nez, kas tur var vairāk patikt. Manuprāt izskatās diezgan kroplīgi, sauli vasarā nevar baudīt, detaļas īsti nevar atrast, auto pasākumi kupejām arī mazāk. Latvijā kupejas ir cieņā - gandrīz tikpat daudz, cik rodsteru, tikai uz ielām nemana pavisam, arī kad ir kādi z3 izbraukumi, kupejas reti pievienojas. Bet tas, protams, mans personīgais viedoklis, dažiem maniem draugiem ir kupejas un viņi ir priecīgi, katram savs.
Godīgi sakot mans parastais viedoklis, būtu fuj z3 neizdevusies kaka, bet šis eksemplārs... bļāviens, nekad nedomāju, ka to atzīśu, smuka zetka, man patīk
Tiešām glīts auto
Tiešām glīts auto
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Tieši to pašu gribēju teikt. z3 nekad nav uzrunājis. Bet šis eksemplārs gan ir ievērības cienīgs! Super pastrādāts pie auto!
Paldies par atzinību! Jo īpaši patīkami dzirdēt no cilvēkiem, kurus z3 nesaista!
atver kautvai to pašu mobile.de un sapratīsi kapēc kupejas ir mazāk!deni2s rakstīja: ↑31 Jūl 2018, 16:13Nez, kas tur var vairāk patikt. Manuprāt izskatās diezgan kroplīgi, sauli vasarā nevar baudīt, detaļas īsti nevar atrast, auto pasākumi kupejām arī mazāk. Latvijā kupejas ir cieņā - gandrīz tikpat daudz, cik rodsteru, tikai uz ielām nemana pavisam, arī kad ir kādi z3 izbraukumi, kupejas reti pievienojas. Bet tas, protams, mans personīgais viedoklis, dažiem maniem draugiem ir kupejas un viņi ir priecīgi, katram savs.
Tās ir daudz eksluzīvākas un retāk sastopamas, līdz ar to arī iekārojamākas!
Denis, reāli labs!
Sveicieni no NP.
Sveicieni no NP.
Pēc tādas loģikas Ford Sierra ir vēl iekārojamāks, jo mūsdienās vēl retāk sastopams
Kupejas ir mazāk, tāpēc ka viņas saražoja 10x mazāk, jo viņas mazāk pirka, jo viņas uz pārdošanas brīdi nebija neko daudz iekārojamas. Neko stipri ekskluzīvs arī nav, izvēle ir jebkurā laikā. Vienīgā modifikācija, kas ir ekskluzīva, ir ar S54 motoru, ja viņu tur plauktā un nebrauc. Un Latvijā apmēram 1/3 no z3 ir kupejas (pats personīgi zinu kādus 7 kupeju īpašniekus, bet uz ielām vēl ir manītas). Nē, nu ir cilvēki, kas čurā karstu no kupejas dizaina, bet neesmu to vidū, man rodsteris šķiet daudz pievilcīgāks un foršāks, kaut vai tāpēc, ka var nolaist jumtu vasarā - pilnīgi citas sajūtas.
Sūds ar jūsu virsbūvju kariem.
Auto ir bijis uz jaudas stenda pēc visām dzinēja modifikācijām? Par strokera izveidi nēesi domājis? izskatās, ka brīvie līdzekļi ir pietiekoši, tad vismaz būtu atdeve tagadējajiem salīdzinoši dārgajiem dzinēja apgriediem.
Auto ir bijis uz jaudas stenda pēc visām dzinēja modifikācijām? Par strokera izveidi nēesi domājis? izskatās, ka brīvie līdzekļi ir pietiekoši, tad vismaz būtu atdeve tagadējajiem salīdzinoši dārgajiem dzinēja apgriediem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vienmēr ir patikuši Z3 un šis nav izņēmums.
3er atklāšanas pasākums tikai ieguva, kad visi Z ieradās strīpiņā.
3er atklāšanas pasākums tikai ieguva, kad visi Z ieradās strīpiņā.
Pēc visām nē, nebija laika šosezon aizvest, bija pirms izplūdes un rullīšu/ventilatora maiņas.
Par strokeri neesmu domājis, izklausās pēc pārāk liela čakara priekš manis (tāpat kā turbo). Skatos laba kompresora virzienā, bet lēmumu vēl pieņēmis neesmu, vai man to vajag.
cik bija jauda?
Interesants auto, pašam vairāk patīk klauna kurpe nekā kabris, bet šis tiešām izceļas - pozitīvā nozīmē, patīk pieeja retām autentiskām detaļām, tā turpini
Kompresors būtu labs papildinājums šim auto
Kompresors būtu labs papildinājums šim auto
Pēc maniem aprēķiniem ap 235hp (stock ir 192hp), jeb 181 whp pēc zudumiem, bet tad bija vēl Vanos pārslēgšanas punkts izvēlēts nepareizi (par zemu). Minu, ka tagad pēc izplūdes nomaiņas varētu būt ap 250+. Kaut ko domāšu, ko darīt ar gaisa mērītāju (stock vairs nespēj visu samērīt), esmu arī platjoslas lambdu iegādājies, lai normāli sačipotu, bet vēl nav sanācis laika pieslēgt un paskatīties.
Sarkanā līnija ir gandrīz stock, zaļā pēc tam, kad normāli saregulēja S52 sadalenes, bet kā jau minēju, Vanos pārslēgšanās punkts vēl aizvien par zemu.
Paldies! Jā, cenšos ieturēt German style un pēc iespējas mazāk šķūningu. Par kompresoru neesmu pārliecināts, vai man to tiešām vajag, jo labs kompresors nav arī lētais prieks, plus jādomā, kas vēl jāmaina.
Pamazām domāju par savas 10+ gadus vecās audio sistēmas uzlabošanu. Sākotnējā (ar kādu iegādājos auto) konfigurācija bija tāda:
Pastāv viedoklis, ka rodsterī tāpat labu skaņu nevar dabūt. Iespējams, ka nevar dabūt tik labu, kādu var dabūt slēgtā auto, bet zinu, ka skaņa manā auto bija labāka par jebkuru standarta audio sistēmu, kādu esmu iekš auto dzirdējis (un atzīšos, ka es neesmu dzirdējis SQ līmeņa skaņu).
Diemžēl Pioneer DEH-P77MP galva morāli novecoja, un kaut arī pieslēdzu pie viņas adapteri, lai varētu pieslēgt iPhone, pēc tam, kad CD lasītājā iestrēga disks, pēc kura izdabūšanas laukā vairs nevienu disku nelasīja, sāku meklēt pēc labākas galvas un iegādājos DEX-P99RS - kas jau ir pavisam cits līmenis - gan dizaina ziņā, gan skaņas kvalitātes ziņā. Palasot par to atsauksmes, bija skaidrs, ka, lai dabūtu no viņa ārā pilnu potenciālu, ir jāatsakās no esošās sistēmas un jābūvē 3 joslu sistēma (sabvūferis, apakšas, vidi, augšas). Par ko tagad sāku domāt.
Tāpat "mazliet" pabojāju sabvūfera skaņu, tā kastē izgriežot caurumus priekš drošības dugām aiz sēdekļiem, tagad kaste laiž gaisu, arī ārējā kārta ziemas aukstumos sāka plaisāt, bet plānoju pa ziemu izveidot jaunu kasti ar novērstiem trūkumiem.
Pamanīju, ka kāds interneta paziņa no Pēterburgas, kurš nesen nopirka bmw z3m rodsteri, izravēja visu audio tehniku ārā un salika oriģinālu. Starp izravētajām daļām gadījās Pioneer PRS-D1200M (Stage 4 PRS Series Class D Mono Amplifier with 1,200 Max. Power) pastiprinātājs. Pa lielam no tās pašas "augstā plaukta" sērijas, kā mana nesen iegādātā DEX-P99RS galva, tāpēc domāju, ka tas varētu būt labs apgreids manam auto.
Vienojāmies par cenu ieskaitot piegādi, izrunājām apmaksas/piegādes grūtības, un beigās piegādāja man personīgi :).
Tagad metu acis uz Alpine PDX-F6 4 kanālu D klases pastiprinātāju ar 150W uz kanālu (realitātē ap 180), cik lasu atsauksmes - viens no labākajiem (ja ne labākais) pastiprinātājiem, labāks praktiski visos parametros nekā Pioneer piedāvātais.
Domāju pagaidām nomainīt tikai pastiprinātājus, un pēc tam varbūt domāt par pāreju uz 3 joslām, pieslēdzot papildus veco Steg 45.4 pastiprinātāju augšējām frekvencēm un apgreidojot visus skaļruņus. Bet tur būs baigi jādomā, kur priekšā izvietot midrange skaļruņus, lai nesabojātu auto vizuālo izskatu. Ceru, ka varēs izvietot durvīs - mazākais, kādu esmu atradis ir TS-S062PRS no tās pašas Pioneer Stage 4 sērijas.
Jaunajiem pastiprinātājiem, bez apsolītās skaņas kvalitātes, man ļoti patīk vizuālais izskats - lai gan viņi praktiski nebūs redzami, bet tomēr patīkami apzināties, ka viņi pat vizuāli izskatās ļoti pamatīgi nostrādāti. Bija svarīgi, lai viņi būtu daudz maz kompakti, jo pārejot uz 3 joslām būs jāizvieto nevis 2, bet 3 pastiprinātāji, bet z3 bagāžnieks jau tā nav pārāk ietilpīgs . D klases pastiprinātāji nozīmē, ka viņi ir digitāli - mazāk patērē elektrību, nekā A/B klase, ceru, ka varbūt būs iespēja atteikties no kondensātora (jaunajā iegādātajā pastiprinātājā it kā esot iestrādāts kondensātoru bloks), bet tur es neesmu tik kompetents, lai par to spriestu, būs jāinteresējas pie zinošākiem. A/B klases pastiprinātāji skaitās labāki skaņas kvalitātes ziņā, tāpēc pārējot uz 3 joslām domāju esošo A/B klases pastiprinātāju izmantot augstajām frekvencēm, kur skaņas kvalitāte ir visbūtiskākā, savukārt jauda - ne tik būtiska.
Ja gadījumā kādu interesē iegādāties Pioneer DEH-P77MP galvu (ar nestrādājošu CD lasītāju) ar CD-IB100 adapteri mūzikas lasīšanai no iPad/iPhone digitālā formātā (vismaz ar iPhone 5 vēl strādāja, ar jaunākiem neesmu mēģinājis) vai Steg 240.1 pastiprinātāju sabvūferim, rakstiet pm.
- Pioneer DEH-P77MP galva
Steg 240.1x AB klases sabvūfera pastiprinātājs
1F kondensātors
JL 6w10v2 10" sabvūferis, custom kastē
Steg 45.4x AB klases pastiprinātājs
Focal 130mm skaļruņi priekšā un aizmugurē
Visur izvilkti labi kabeļi, un viss auto nolīmēts ar skaņas izolējošu materiālu.
Pastāv viedoklis, ka rodsterī tāpat labu skaņu nevar dabūt. Iespējams, ka nevar dabūt tik labu, kādu var dabūt slēgtā auto, bet zinu, ka skaņa manā auto bija labāka par jebkuru standarta audio sistēmu, kādu esmu iekš auto dzirdējis (un atzīšos, ka es neesmu dzirdējis SQ līmeņa skaņu).
Diemžēl Pioneer DEH-P77MP galva morāli novecoja, un kaut arī pieslēdzu pie viņas adapteri, lai varētu pieslēgt iPhone, pēc tam, kad CD lasītājā iestrēga disks, pēc kura izdabūšanas laukā vairs nevienu disku nelasīja, sāku meklēt pēc labākas galvas un iegādājos DEX-P99RS - kas jau ir pavisam cits līmenis - gan dizaina ziņā, gan skaņas kvalitātes ziņā. Palasot par to atsauksmes, bija skaidrs, ka, lai dabūtu no viņa ārā pilnu potenciālu, ir jāatsakās no esošās sistēmas un jābūvē 3 joslu sistēma (sabvūferis, apakšas, vidi, augšas). Par ko tagad sāku domāt.
Tāpat "mazliet" pabojāju sabvūfera skaņu, tā kastē izgriežot caurumus priekš drošības dugām aiz sēdekļiem, tagad kaste laiž gaisu, arī ārējā kārta ziemas aukstumos sāka plaisāt, bet plānoju pa ziemu izveidot jaunu kasti ar novērstiem trūkumiem.
Pamanīju, ka kāds interneta paziņa no Pēterburgas, kurš nesen nopirka bmw z3m rodsteri, izravēja visu audio tehniku ārā un salika oriģinālu. Starp izravētajām daļām gadījās Pioneer PRS-D1200M (Stage 4 PRS Series Class D Mono Amplifier with 1,200 Max. Power) pastiprinātājs. Pa lielam no tās pašas "augstā plaukta" sērijas, kā mana nesen iegādātā DEX-P99RS galva, tāpēc domāju, ka tas varētu būt labs apgreids manam auto.
Vienojāmies par cenu ieskaitot piegādi, izrunājām apmaksas/piegādes grūtības, un beigās piegādāja man personīgi :).
Tagad metu acis uz Alpine PDX-F6 4 kanālu D klases pastiprinātāju ar 150W uz kanālu (realitātē ap 180), cik lasu atsauksmes - viens no labākajiem (ja ne labākais) pastiprinātājiem, labāks praktiski visos parametros nekā Pioneer piedāvātais.
Domāju pagaidām nomainīt tikai pastiprinātājus, un pēc tam varbūt domāt par pāreju uz 3 joslām, pieslēdzot papildus veco Steg 45.4 pastiprinātāju augšējām frekvencēm un apgreidojot visus skaļruņus. Bet tur būs baigi jādomā, kur priekšā izvietot midrange skaļruņus, lai nesabojātu auto vizuālo izskatu. Ceru, ka varēs izvietot durvīs - mazākais, kādu esmu atradis ir TS-S062PRS no tās pašas Pioneer Stage 4 sērijas.
Jaunajiem pastiprinātājiem, bez apsolītās skaņas kvalitātes, man ļoti patīk vizuālais izskats - lai gan viņi praktiski nebūs redzami, bet tomēr patīkami apzināties, ka viņi pat vizuāli izskatās ļoti pamatīgi nostrādāti. Bija svarīgi, lai viņi būtu daudz maz kompakti, jo pārejot uz 3 joslām būs jāizvieto nevis 2, bet 3 pastiprinātāji, bet z3 bagāžnieks jau tā nav pārāk ietilpīgs . D klases pastiprinātāji nozīmē, ka viņi ir digitāli - mazāk patērē elektrību, nekā A/B klase, ceru, ka varbūt būs iespēja atteikties no kondensātora (jaunajā iegādātajā pastiprinātājā it kā esot iestrādāts kondensātoru bloks), bet tur es neesmu tik kompetents, lai par to spriestu, būs jāinteresējas pie zinošākiem. A/B klases pastiprinātāji skaitās labāki skaņas kvalitātes ziņā, tāpēc pārējot uz 3 joslām domāju esošo A/B klases pastiprinātāju izmantot augstajām frekvencēm, kur skaņas kvalitāte ir visbūtiskākā, savukārt jauda - ne tik būtiska.
Ja gadījumā kādu interesē iegādāties Pioneer DEH-P77MP galvu (ar nestrādājošu CD lasītāju) ar CD-IB100 adapteri mūzikas lasīšanai no iPad/iPhone digitālā formātā (vismaz ar iPhone 5 vēl strādāja, ar jaunākiem neesmu mēģinājis) vai Steg 240.1 pastiprinātāju sabvūferim, rakstiet pm.