Denisa Z3

cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

31 Jūl 2018, 14:02

deni2s rakstīja: 31 Jūl 2018, 11:42
Kurlis rakstīja: 31 Jūl 2018, 09:20 Labs, začot, iedod vēl bildes 8)
Šī pašam patīk:
Attēls
nesmu baigā ekstāzē par šiem modeļiem,bet tev ir smuks ekseplārs :super:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

31 Jūl 2018, 15:05

Es ka pirku krabīti, biju piemirsis par Z3, moš būtu paņēmis ar.

Bet vairāk patīk coupe
- ikey07
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

31 Jūl 2018, 16:13

ikey07 rakstīja: 31 Jūl 2018, 15:05 Bet vairāk patīk coupe
Nez, kas tur var vairāk patikt. Manuprāt izskatās diezgan kroplīgi, sauli vasarā nevar baudīt, detaļas īsti nevar atrast, auto pasākumi kupejām arī mazāk. Latvijā kupejas ir cieņā - gandrīz tikpat daudz, cik rodsteru, tikai uz ielām nemana pavisam, arī kad ir kādi z3 izbraukumi, kupejas reti pievienojas. Bet tas, protams, mans personīgais viedoklis, dažiem maniem draugiem ir kupejas un viņi ir priecīgi, katram savs.
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

31 Jūl 2018, 17:10

Godīgi sakot mans parastais viedoklis, būtu fuj z3 neizdevusies kaka, bet šis eksemplārs... bļāviens, nekad nedomāju, ka to atzīśu, smuka zetka, man patīk :super:
Tiešām glīts auto :supeer:
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Ritvars
Ziņojumi: 192
Pievienojies: 10 Apr 2011, 17:21
Braucu ar: BMW e34
Atrašanās vieta: Cēsis

31 Jūl 2018, 17:48

Linda rakstīja: 31 Jūl 2018, 17:10 Godīgi sakot mans parastais viedoklis, būtu fuj z3 neizdevusies kaka, bet šis eksemplārs... bļāviens, nekad to atzīśu, smuka zetka, man patīk :super:
Tiešām glīts auto :supeer:
Tieši to pašu gribēju teikt. z3 nekad nav uzrunājis. Bet šis eksemplārs gan ir ievērības cienīgs! Super pastrādāts pie auto!
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

31 Jūl 2018, 20:02

Paldies par atzinību! Jo īpaši patīkami dzirdēt no cilvēkiem, kurus z3 nesaista!
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 

01 Aug 2018, 08:09

deni2s rakstīja: 31 Jūl 2018, 16:13
ikey07 rakstīja: 31 Jūl 2018, 15:05 Bet vairāk patīk coupe
Nez, kas tur var vairāk patikt. Manuprāt izskatās diezgan kroplīgi, sauli vasarā nevar baudīt, detaļas īsti nevar atrast, auto pasākumi kupejām arī mazāk. Latvijā kupejas ir cieņā - gandrīz tikpat daudz, cik rodsteru, tikai uz ielām nemana pavisam, arī kad ir kādi z3 izbraukumi, kupejas reti pievienojas. Bet tas, protams, mans personīgais viedoklis, dažiem maniem draugiem ir kupejas un viņi ir priecīgi, katram savs.
atver kautvai to pašu mobile.de un sapratīsi kapēc kupejas ir mazāk!

Tās ir daudz eksluzīvākas un retāk sastopamas, līdz ar to arī iekārojamākas!
BugiWugi
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 13 Jūl 2015, 18:47

01 Aug 2018, 11:55

Denis, reāli labs! :super:
Sveicieni no NP. :bye:
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

01 Aug 2018, 12:08

Kalnz rakstīja: 01 Aug 2018, 08:09 atver kautvai to pašu mobile.de un sapratīsi kapēc kupejas ir mazāk!

Tās ir daudz eksluzīvākas un retāk sastopamas, līdz ar to arī iekārojamākas!
Pēc tādas loģikas Ford Sierra ir vēl iekārojamāks, jo mūsdienās vēl retāk sastopams :D

Kupejas ir mazāk, tāpēc ka viņas saražoja 10x mazāk, jo viņas mazāk pirka, jo viņas uz pārdošanas brīdi nebija neko daudz iekārojamas. Neko stipri ekskluzīvs arī nav, izvēle ir jebkurā laikā. Vienīgā modifikācija, kas ir ekskluzīva, ir ar S54 motoru, ja viņu tur plauktā un nebrauc. Un Latvijā apmēram 1/3 no z3 ir kupejas (pats personīgi zinu kādus 7 kupeju īpašniekus, bet uz ielām vēl ir manītas). Nē, nu ir cilvēki, kas čurā karstu no kupejas dizaina, bet neesmu to vidū, man rodsteris šķiet daudz pievilcīgāks un foršāks, kaut vai tāpēc, ka var nolaist jumtu vasarā - pilnīgi citas sajūtas.
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

01 Aug 2018, 12:11

BugiWugi rakstīja: 01 Aug 2018, 11:55 Denis, reāli labs! :super:
Sveicieni no NP. :bye:
Paldies, lai kas Tu būtu :drink:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

01 Aug 2018, 12:20

Sūds ar jūsu virsbūvju kariem.
Auto ir bijis uz jaudas stenda pēc visām dzinēja modifikācijām? Par strokera izveidi nēesi domājis? izskatās, ka brīvie līdzekļi ir pietiekoši, tad vismaz būtu atdeve tagadējajiem salīdzinoši dārgajiem dzinēja apgriediem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
BugiWugi
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 13 Jūl 2015, 18:47

01 Aug 2018, 12:41

deni2s rakstīja: 01 Aug 2018, 12:11
BugiWugi rakstīja: 01 Aug 2018, 11:55 Denis, reāli labs! :super:
Sveicieni no NP. :bye:
Paldies, lai kas Tu būtu :drink:
Padomā, kur kādreiz esi strādājis, tad jau sapratīsi. :D
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

01 Aug 2018, 15:19

BugiWugi rakstīja: 01 Aug 2018, 12:41 Padomā, kur kādreiz esi strādājis, tad jau sapratīsi. :D
Tur daudzi strādāja - liela izvēle ;)
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44

01 Aug 2018, 15:25

Vienmēr ir patikuši Z3 un šis nav izņēmums.
3er atklāšanas pasākums tikai ieguva, kad visi Z ieradās strīpiņā.
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

01 Aug 2018, 15:26

he9600 rakstīja: 01 Aug 2018, 12:20 Sūds ar jūsu virsbūvju kariem.
Auto ir bijis uz jaudas stenda pēc visām dzinēja modifikācijām? Par strokera izveidi nēesi domājis? izskatās, ka brīvie līdzekļi ir pietiekoši, tad vismaz būtu atdeve tagadējajiem salīdzinoši dārgajiem dzinēja apgriediem.
Pēc visām nē, nebija laika šosezon aizvest, bija pirms izplūdes un rullīšu/ventilatora maiņas.
Par strokeri neesmu domājis, izklausās pēc pārāk liela čakara priekš manis (tāpat kā turbo). Skatos laba kompresora virzienā, bet lēmumu vēl pieņēmis neesmu, vai man to vajag.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

01 Aug 2018, 18:39

cik bija jauda?
Profila bilde
Klavz
Ziņojumi: 583
Pievienojies: 09 Jūl 2012, 16:47
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Limbaži
Reputācija: 1
 

01 Aug 2018, 20:01

Interesants auto, pašam vairāk patīk klauna kurpe nekā kabris, bet šis tiešām izceļas - pozitīvā nozīmē, patīk pieeja retām autentiskām detaļām, tā turpini :super:
Kompresors būtu labs papildinājums šim auto :yes:
:lol:
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

01 Aug 2018, 20:52

RENIO rakstīja: 01 Aug 2018, 18:39cik bija jauda?
Pēc maniem aprēķiniem ap 235hp (stock ir 192hp), jeb 181 whp pēc zudumiem, bet tad bija vēl Vanos pārslēgšanas punkts izvēlēts nepareizi (par zemu). Minu, ka tagad pēc izplūdes nomaiņas varētu būt ap 250+. Kaut ko domāšu, ko darīt ar gaisa mērītāju (stock vairs nespēj visu samērīt), esmu arī platjoslas lambdu iegādājies, lai normāli sačipotu, bet vēl nav sanācis laika pieslēgt un paskatīties.
Attēls
Sarkanā līnija ir gandrīz stock, zaļā pēc tam, kad normāli saregulēja S52 sadalenes, bet kā jau minēju, Vanos pārslēgšanās punkts vēl aizvien par zemu.
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

01 Aug 2018, 21:00

Klavz rakstīja: 01 Aug 2018, 20:01 Interesants auto, pašam vairāk patīk klauna kurpe nekā kabris, bet šis tiešām izceļas - pozitīvā nozīmē, patīk pieeja retām autentiskām detaļām, tā turpini :super:
Kompresors būtu labs papildinājums šim auto :yes:
Paldies! Jā, cenšos ieturēt German style un pēc iespējas mazāk šķūningu. Par kompresoru neesmu pārliecināts, vai man to tiešām vajag, jo labs kompresors nav arī lētais prieks, plus jādomā, kas vēl jāmaina.
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

06 Aug 2018, 12:17

Pamazām domāju par savas 10+ gadus vecās audio sistēmas uzlabošanu. Sākotnējā (ar kādu iegādājos auto) konfigurācija bija tāda:
  • Pioneer DEH-P77MP galva
    Steg 240.1x AB klases sabvūfera pastiprinātājs
    1F kondensātors
    JL 6w10v2 10" sabvūferis, custom kastē
    Steg 45.4x AB klases pastiprinātājs
    Focal 130mm skaļruņi priekšā un aizmugurē
    Visur izvilkti labi kabeļi, un viss auto nolīmēts ar skaņas izolējošu materiālu.
Audio taisīts esot Maskavā 2000. gadu sākumā, toreiz iztērēti ap 2000$ (man pat čeki ir saglabājušies no iepriekšējiem īpašniekiem), taisīts tiešām no sirds un jo vairāk tagad lasu par audio lietām (tai skaitā atsauksmes par izmantotajām komponentēm), jo vairāk saprotu, ka pat tagad, 10 gadus vēlāk, tas, kas bija salikts, bija no labā gala un komponentes izvēlētas un saliktas ļoti profesionāli un tendētas tieši uz skaņas kvalitāti mašīnas iekšpusē.

Pastāv viedoklis, ka rodsterī tāpat labu skaņu nevar dabūt. Iespējams, ka nevar dabūt tik labu, kādu var dabūt slēgtā auto, bet zinu, ka skaņa manā auto bija labāka par jebkuru standarta audio sistēmu, kādu esmu iekš auto dzirdējis (un atzīšos, ka es neesmu dzirdējis SQ līmeņa skaņu).

Diemžēl Pioneer DEH-P77MP galva morāli novecoja, un kaut arī pieslēdzu pie viņas adapteri, lai varētu pieslēgt iPhone, pēc tam, kad CD lasītājā iestrēga disks, pēc kura izdabūšanas laukā vairs nevienu disku nelasīja, sāku meklēt pēc labākas galvas un iegādājos DEX-P99RS - kas jau ir pavisam cits līmenis - gan dizaina ziņā, gan skaņas kvalitātes ziņā. Palasot par to atsauksmes, bija skaidrs, ka, lai dabūtu no viņa ārā pilnu potenciālu, ir jāatsakās no esošās sistēmas un jābūvē 3 joslu sistēma (sabvūferis, apakšas, vidi, augšas). Par ko tagad sāku domāt.

Tāpat "mazliet" pabojāju sabvūfera skaņu, tā kastē izgriežot caurumus priekš drošības dugām aiz sēdekļiem, tagad kaste laiž gaisu, arī ārējā kārta ziemas aukstumos sāka plaisāt, bet plānoju pa ziemu izveidot jaunu kasti ar novērstiem trūkumiem.

Pamanīju, ka kāds interneta paziņa no Pēterburgas, kurš nesen nopirka bmw z3m rodsteri, izravēja visu audio tehniku ārā un salika oriģinālu. Starp izravētajām daļām gadījās Pioneer PRS-D1200M (Stage 4 PRS Series Class D Mono Amplifier with 1,200 Max. Power) pastiprinātājs. Pa lielam no tās pašas "augstā plaukta" sērijas, kā mana nesen iegādātā DEX-P99RS galva, tāpēc domāju, ka tas varētu būt labs apgreids manam auto.

Vienojāmies par cenu ieskaitot piegādi, izrunājām apmaksas/piegādes grūtības, un beigās piegādāja man personīgi :).

Attēls

Tagad metu acis uz Alpine PDX-F6 4 kanālu D klases pastiprinātāju ar 150W uz kanālu (realitātē ap 180), cik lasu atsauksmes - viens no labākajiem (ja ne labākais) pastiprinātājiem, labāks praktiski visos parametros nekā Pioneer piedāvātais.

Attēls

Domāju pagaidām nomainīt tikai pastiprinātājus, un pēc tam varbūt domāt par pāreju uz 3 joslām, pieslēdzot papildus veco Steg 45.4 pastiprinātāju augšējām frekvencēm un apgreidojot visus skaļruņus. Bet tur būs baigi jādomā, kur priekšā izvietot midrange skaļruņus, lai nesabojātu auto vizuālo izskatu. Ceru, ka varēs izvietot durvīs - mazākais, kādu esmu atradis ir TS-S062PRS no tās pašas Pioneer Stage 4 sērijas.

Jaunajiem pastiprinātājiem, bez apsolītās skaņas kvalitātes, man ļoti patīk vizuālais izskats - lai gan viņi praktiski nebūs redzami, bet tomēr patīkami apzināties, ka viņi pat vizuāli izskatās ļoti pamatīgi nostrādāti. Bija svarīgi, lai viņi būtu daudz maz kompakti, jo pārejot uz 3 joslām būs jāizvieto nevis 2, bet 3 pastiprinātāji, bet z3 bagāžnieks jau tā nav pārāk ietilpīgs ;). D klases pastiprinātāji nozīmē, ka viņi ir digitāli - mazāk patērē elektrību, nekā A/B klase, ceru, ka varbūt būs iespēja atteikties no kondensātora (jaunajā iegādātajā pastiprinātājā it kā esot iestrādāts kondensātoru bloks), bet tur es neesmu tik kompetents, lai par to spriestu, būs jāinteresējas pie zinošākiem. A/B klases pastiprinātāji skaitās labāki skaņas kvalitātes ziņā, tāpēc pārējot uz 3 joslām domāju esošo A/B klases pastiprinātāju izmantot augstajām frekvencēm, kur skaņas kvalitāte ir visbūtiskākā, savukārt jauda - ne tik būtiska.

Ja gadījumā kādu interesē iegādāties Pioneer DEH-P77MP galvu (ar nestrādājošu CD lasītāju) ar CD-IB100 adapteri mūzikas lasīšanai no iPad/iPhone digitālā formātā (vismaz ar iPhone 5 vēl strādāja, ar jaunākiem neesmu mēģinājis) vai Steg 240.1 pastiprinātāju sabvūferim, rakstiet pm.