Dzeerves 320i daily tourings
Kaut kas izdarīts atkal ir. uzliku sveces vītnes remontkomplektu, viss ok, super. ja kas komplekts maksāja ap 25 eur un visu var izdarīt pats. youtubē ir ap stundu garš video kurā tiek smalki parādīts, kā lai izvairās no skaidu nokļušanas cilindrā utt Pie reizes nokrāsotas nāsis melnas, jo hroms bija palicis nesmuks. tiesa gan nekas izcili smuks tur arī nesanāca ar baloniņu pūšot. Vēl pie reizes pacelta aizmugure par apmēram 2cm augstāk. savā dzimtajā pilsētā, kur zāle zaļāka un ceļi labāki problēmu vispār nav braukt ar sēdinātu auto, bet te Rīgā visu laiku sanāk diezgan stipri atsist apakšu cerams būs labāk tagad pie reizes secināts, ka apakša nav tik solīda, kā sākumā likās, līdz ar to uz pavasari noteikti būs vajadzīgi metināšanas darbi. atrasta nākamā problēma - pie vadītāja kājām viss paklājs slapjš. uzcēlu paklāju uz augšu, apakšā peļķe, cik varēju ar dvieli izslaucīju, bet nu viss tāpat slapjš palika. jāmeklē, pa kurieni tek iekšā korķis zem kājām grīdā vietā, tā kā tā nav problēma. Jālasa forumi atkal un jāmeklē risinājumi. šķiet, ka lūka tā nevaretu būt, jo tad slapjš būtu arī aizmugurē pie kājām, bet tur viss sauss. aizdoma, ka varbūt kaut no vējstikla tek, grūti saprast. stulbi, jau ka līst katru dienu, ārā mitrs, izžāvēt kārtīgi to visu tagad man būs praktiski neiespējami.
Notekas , kas aiz motora , ugunssienaa tiiras? Pasam bija taada probleema... taas iztiirija , draza bija sakraajusies pamatiigi daudz . Peec tam uudeni vairs nevilka salonaa.Dzeerve rakstīja: ↑24 Okt 2018, 16:04 Kaut kas izdarīts atkal ir. uzliku sveces vītnes remontkomplektu, viss ok, super. ja kas komplekts maksāja ap 25 eur un visu var izdarīt pats. youtubē ir ap stundu garš video kurā tiek smalki parādīts, kā lai izvairās no skaidu nokļušanas cilindrā utt Pie reizes nokrāsotas nāsis melnas, jo hroms bija palicis nesmuks. tiesa gan nekas izcili smuks tur arī nesanāca ar baloniņu pūšot. Vēl pie reizes pacelta aizmugure par apmēram 2cm augstāk. savā dzimtajā pilsētā, kur zāle zaļāka un ceļi labāki problēmu vispār nav braukt ar sēdinātu auto, bet te Rīgā visu laiku sanāk diezgan stipri atsist apakšu cerams būs labāk tagad pie reizes secināts, ka apakša nav tik solīda, kā sākumā likās, līdz ar to uz pavasari noteikti būs vajadzīgi metināšanas darbi. atrasta nākamā problēma - pie vadītāja kājām viss paklājs slapjš. uzcēlu paklāju uz augšu, apakšā peļķe, cik varēju ar dvieli izslaucīju, bet nu viss tāpat slapjš palika. jāmeklē, pa kurieni tek iekšā korķis zem kājām grīdā vietā, tā kā tā nav problēma. Jālasa forumi atkal un jāmeklē risinājumi. šķiet, ka lūka tā nevaretu būt, jo tad slapjš būtu arī aizmugurē pie kājām, bet tur viss sauss. aizdoma, ka varbūt kaut no vējstikla tek, grūti saprast. stulbi, jau ka līst katru dienu, ārā mitrs, izžāvēt kārtīgi to visu tagad man būs praktiski neiespējami.
Kā viņām vislabāk piekļūt, lai iechekotu. ? īsti nepaspēju neko pārbaudīt, jo lietus sāka līt.
e36 elephant drains, te var redzēt kā izskatās
Lai tiktu klāt jānoņem slotiņas, tā plastmasa kas zem viņām un jātskrūvē tas vidējais bleķa gabals, kur provadka stiprinās.
Man tāda pati problēma bija/ir arī iztīriju abus ziloņa snuķus, bet tik un tā mazliet nāk iekšā ūdens pie stipra lietus, tek viņš gar pečku (blīve skaltusi, neblīvē vai tas vāks zem kā slēpjās ventilātors pie vainas) ūdens tek vai nu vadītāja vai pasažiera pusē, tā kā braukāju bez paklāja tad varu vnk saslaucīt to ūdeni, tiem kas brauc ar paklāju viņš tur laika gaitā piesūcās un sakrājās nereālos daudzumos, ļoti grūti izžāvēt, ja vēl brauc pa ziemu tad tur veidojās ideāls perēklis priekš rūsas.
Taisīšu pavasarī pečkas delete, aiztaisīšu to caurumu ugunssienā pavisam ciet un miers mājās
Man tāda pati problēma bija/ir arī iztīriju abus ziloņa snuķus, bet tik un tā mazliet nāk iekšā ūdens pie stipra lietus, tek viņš gar pečku (blīve skaltusi, neblīvē vai tas vāks zem kā slēpjās ventilātors pie vainas) ūdens tek vai nu vadītāja vai pasažiera pusē, tā kā braukāju bez paklāja tad varu vnk saslaucīt to ūdeni, tiem kas brauc ar paklāju viņš tur laika gaitā piesūcās un sakrājās nereālos daudzumos, ļoti grūti izžāvēt, ja vēl brauc pa ziemu tad tur veidojās ideāls perēklis priekš rūsas.
Taisīšu pavasarī pečkas delete, aiztaisīšu to caurumu ugunssienā pavisam ciet un miers mājās
paldies, skatišos rīt, mēģināšu tīrīt. rokas diezgan resnas, cerams izdosies tikt klāt cerams palīdzēs, bet nu pat ja izdosies apturēt sūci, paklājs būs slapjš un izžāvēt šajos apstākļos, man škiet, gandrīz nereālikars rakstīja: ↑24 Okt 2018, 17:43 e36 elephant drains, te var redzēt kā izskatās
Lai tiktu klāt jānoņem slotiņas, tā plastmasa kas zem viņām un jātskrūvē tas vidējais bleķa gabals, kur provadka stiprinās.
Man tāda pati problēma bija/ir arī iztīriju abus ziloņa snuķus, bet tik un tā mazliet nāk iekšā ūdens pie stipra lietus, tek viņš gar pečku (blīve skaltusi, neblīvē vai tas vāks zem kā slēpjās ventilātors pie vainas) ūdens tek vai nu vadītāja vai pasažiera pusē, tā kā braukāju bez paklāja tad varu vnk saslaucīt to ūdeni, tiem kas brauc ar paklāju viņš tur laika gaitā piesūcās un sakrājās nereālos daudzumos, ļoti grūti izžāvēt, ja vēl brauc pa ziemu tad tur veidojās ideāls perēklis priekš rūsas.
Taisīšu pavasarī pečkas delete, aiztaisīšu to caurumu ugunssienā pavisam ciet un miers mājās
Fun fact, facelift modeļiem tās drenāžas ir div tik platas, tas vien parāda ka pat bmw saprata ka nav labi.
- ikey07
pret sudrabotiem e36 parasti ir dalītas jūtas, bet tavs universālis izskatās baigi labi!
veiksmi darbos un lai izdodas turpmākie plāni.
veiksmi darbos un lai izdodas turpmākie plāni.
Paldies!
Pārbaudīti tie elephant drains. Tiesām grūti tikt klāt, ja rokas lielākas, kā 15 gadīgai meitenei Labi, izņemt viņus ārā vēl nav tik traki, bet ielikt atpakaļ tiešām čakars Diemžēl, abi viņi bija pilnībā tīri, ne mazākās aizsērēšanas pazīmes. jāmeklē kādu citu vietu, pa kurieni tas ūdens tek. sliktākajā gadījumā jājauc viss salons ārā un jāaplaista no ārpuses un jāskatās pa kurieni tek iekšā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kur tās estakādes ir? Kur pats var remontēt savu afto..
Adresi iedosi?
Adresi iedosi?
Nobraucot no Zemitana tilta virzienā uz Purvciemu,labajā puse būs CircleK. tur arī ir tas etekades
ar kompatu pa brugji
Dzelzavas 14a. Sētā iekšā redzēsi estakādes. Vajag pieiet pie garāžu apsarga lai atslēdz tev to estakādi vaļā un tur pat pie viņa būs jānorēķinās. Liels pluss, ka mainot eļļu tur pat var mucā izliet veco eļļu un nav pašam jādomā, kur viņu likt...
Ja ir zems auto, jābrauc virsū atmuguriski un Ļoti prātīgi, man nācās likt dēlīšus zem riteņiem, bet tāpat uzsēdos. Var jau būt, ka man vienkārši prasmes trūka.
Dzeerve rakstīja: ↑28 Okt 2018, 01:25Dzelzavas 14a. Sētā iekšā redzēsi estakādes. Vajag pieiet pie garāžu apsarga lai atslēdz tev to estakādi vaļā un tur pat pie viņa būs jānorēķinās. Liels pluss, ka mainot eļļu tur pat var mucā izliet veco eļļu un nav pašam jādomā, kur viņu likt...
Ja ir zems auto, jābrauc virsū atmuguriski un Ļoti prātīgi, man nācās likt dēlīšus zem riteņiem, bet tāpat uzsēdos. Var jau būt, ka man vienkārši prasmes trūka.
Super! Paldies par info! Tik tiešām plāns ir mainīt eļļu.
Pabūts skatē slimības lapa dabūta, kaut arī ir labāk nekā gaidīju. lai izietu skati, nāksies nomainīt abus stūres pirkstus Bet vismaz zināšu, uz kuru tehniskās apskates vietu nekad vairs nebraukt, braucot uz pacēlāja inspektors atsita apakšu diez gan sāpīgi, tad atlauza bufera lūpiņu un vēl braucot ārā neaizķert apakšu ir praktiski nerēali Tas viss Grobiņā, neiesaku braukt, ja auto ir pat nosacīti neliels sēdinājums. Pirms skates izņēmu miglas lukturus ārā, izrādījās tur visi stiprinājumi aplauzti, vienā pusē vispār uz savilcēju turās, tāpēc nāksies vienkārši nopirkt jaunus lukturus ar rāmīšiem. Vēl neatrisināta ir ūdens sūkšanās salonā, ne mazāko ideju kur skatīties
Izņem paklāju ārā (nav grūti), uzreiz būs skaidrs.
Varu pievienoties slapjo paklāju balītei, man ar paklājs zem šofera kājām izmircis pilnībā.
- ikey07
notekas tīras vai plaisas trubas nav? kas darās ar grīdas tehniskā cauruma korķiem ? loga blīvējumi ok ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Es mēģināšu atrast no kurienes tek ar ūdenskrāsām, citu ideju nav kā ātri atrast, nejaucot visu salonu ārā.
- ikey07
Parbaudi salona peckai trubas virs blakusedetaja kajam.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.