Jāņa 323t (M50TU2B23 turbo, MS43)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 17
- chevron_right

Izdarītas lietas:

- uzlikts metinātais reduktors 3.64,
eļļas radiators stūres pastiprinātājam,
jauna eļļa pastiprinātājam,
priekša pacelta nedaudz augstāk, bišķīt esmu par daudz pacēlis, jālaiž atpakaļ lejā par apm. pusi no tā ko pacēlu,
R16 priekšā ar 205/45 riepām.
uzlikts atpakaļ stabilizatora stienis priekšā ar Mondeo atsaitēm, lai derētu stienim bija jāizurbj caurumi priekš atsaitēm tuvāk mašīnas priekšai,
uzlikta glāžu atsaite priekšā.
Uzlikta blakussēdētājam sportsitze,
šoferim Recaro krēsls ar regulējamo atzveltni, bet jāpārtaisa stiprinājumi.
- Pastiprinātāja sūknis galīgi mirst nost,
vajag centrējošos gredzenus priekš R16,
vel joprojām ik pa laikam izmet kļūdu par droseli, sāk šķist ka droselei nebija nekādas vainas un vados ir kkur īsais.
Uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni,
izpūtēju heatwrapot.

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Jānis.P - 27 Aug 2015, 11:48, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Slīdēja traki ar 3.5bar?
lai veicas taisnojot rokas. 



Riepām sakarstot paceļas spiediens un viņas sapūtās kā baloni, viena pat pārsprāga. 

M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

emm, kādas pakaļā riepas bija? r16,r15? 195/65, 185/55, 205/55? 


Tas jau neko daudz nemaina kādas bija.
R14 175/70, R15 195/55.
R14 175/70, R15 195/55.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

kādēļ liki strūres pastiprinātājam eļļas radiātoru?

Tāpēc ka nebija vispār dzesēšanas elementi. Vienk. pa taisno uz bačoku gāja šķidrums, viņš bija ļoti karsts.
Naivā cerība ka sūknis gaudo tāpēc ka sūdīgs ATFs un pārkarsis.
Naivā cerība ka sūknis gaudo tāpēc ka sūdīgs ATFs un pārkarsis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

iemet bildi,kā esi uztaisījis 


Uztaisi centriņus diskiem 


Šī rūsas čupiņa vel dzīva.
Izdarītas lietas:

Izdarītas lietas:
- Pastiprinātāja sūknis samainīts, jauna eļļa,
motoram eļļa, filtrs.
noņemts stabilizatora stienis priekšā,
sametināts viens slieksnis un daļa grīdas,
izņemts salons & skaņas izolācija,
priekšā uzlikts vel braucams ferodo bremžu komplekts,
izpūtējs heatwrapots,
izņemti liekie vadi ārā (divi lielie rimi maisi).
- Samainīt amortizatoru atbalstus aizmugurē,
sametināt otru slieksni un pārējo & piekrāsot,
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni & ieplūdes kolektoru,
uzlikt dekoratīvās sliekšņu uzlikas,
uzlikt hidraulisko rokas bremzi,
samainīt bremzes aizmugurē uz ventilējamām.
Riepas uz R16.
Ieplūdes sadalenes devējs.

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

redzēju no malas šito rūsas čupiņu un teicu: 'Šis ir paredzēts tikai vienam pielietojumam - likt slīpi'
Vienīgi jāpiebilst kad motors gan skanēja pieklājīgi, patīkami bubināja
Bruacot ārā no 333, biju tev aiz muguras ar zalo kupeju

Vienīgi jāpiebilst kad motors gan skanēja pieklājīgi, patīkami bubināja

Bruacot ārā no 333, biju tev aiz muguras ar zalo kupeju

Ja nezinātu šo auto un saimnieku, tad redzot uz ielas noteikti liktos, ka brauc kārtējais students-pāķis ar beigtu M50B20 un taisno trubu, jo vizuāli auto ir tāds kāds ir.
Bet te viss tiešām ir tikai vienam mērķim - gāzt un gāzt, un sanācis ir ļoti labs "sleeper", jo autiņš var bez diršanas turēt līdzi e93 335i. Kad pabeigs pēdējās motora štelles, tad tam pašam 335i jau būs jāsargās. Malacis!
Bet te viss tiešām ir tikai vienam mērķim - gāzt un gāzt, un sanācis ir ļoti labs "sleeper", jo autiņš var bez diršanas turēt līdzi e93 335i. Kad pabeigs pēdējās motora štelles, tad tam pašam 335i jau būs jāsargās. Malacis!

neliec enģeļus

Pāris reizes biju treniņos šogad un visas redzēju tevi
pareiza mašīna ar pareizu pielietojumu
No malas skatoties hidrauliska rokasbremze protāms prasās, lai nav tik daudz jāsit pa sajugu


No malas skatoties hidrauliska rokasbremze protāms prasās, lai nav tik daudz jāsit pa sajugu


Kāpēc nońēmi priekšējo stabilizatoru?
P.s 335i vs.vecs 2,8 - atlikt diršanu
302hp un 400nm un 5'4sek lidz 100km.
Vs knapiem 200hp un 280nm
Nestāstiet mułkības
P.s 335i vs.vecs 2,8 - atlikt diršanu
302hp un 400nm un 5'4sek lidz 100km.
Vs knapiem 200hp un 280nm
Nestāstiet mułkības

Noņēmu tpc ka nepatika esošais atsaišu risinājums, to nepieciešams pārtaisīt.-AF- rakstīja:Kāpēc nońēmi priekšējo stabilizatoru?
P.s 335i vs.vecs 2,8 - atlikt diršanu
302hp un 400nm
Vs knapiem 200hp un 280nm
Nestāstiet mułkības
Un nav nekāda diršana, Rumbula, e93 335i sēdēja iekšā 4 cilvēki pret šo e36 ar diviem cilvēkiem iekšā. Apdzīt nevarēju, bet līdzi turēja un atrauties no manis nesanāca.
Gribi gudri paspriest parēķini cik tur sanāk HP/NM katram kombo uz tonnu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram


Jā, jā. Un arī tas ka man mašīna ir gandrīz uz pusi vieglāka jau neko neizsaka.Vladlen rakstīja:Foruma visiem gandriz iet ka m3 :)

M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Es tev saku, tās ir tikai tādas tupas izjūtas. Man pašam ir kartings, kas iet līdz 100 +/- 5.6 sekundēsJānis.P rakstīja:Jā, jā. Un arī tas ka man mašīna ir gandrīz uz pusi vieglāka jau neko neizsaka.Vladlen rakstīja:Foruma visiem gandriz iet ka m3 :)
Pēc viņa iekāpjot 2.8 bumerā, liekās, ka esi iekāpis beigtā sunī. Tā starpība starp 5.5 un 6.5 sekundēm ir diezgan ļoti milzīga. Tieši izjūtu ziņā. Ja ir vēlme, man ir ar ko nomērīt 0-100

edzis rakstīja:Es tev saku, tās ir tikai tādas tupas izjūtas. Man pašam ir kartings, kas iet līdz 100 +/- 5.6 sekundēsJānis.P rakstīja:Jā, jā. Un arī tas ka man mašīna ir gandrīz uz pusi vieglāka jau neko neizsaka.Vladlen rakstīja:Foruma visiem gandriz iet ka m3 :)
Pēc viņa iekāpjot 2.8 bumerā, liekās, ka esi iekāpis beigtā sunī. Tā starpība starp 5.5 un 6.5 sekundēm ir diezgan ļoti milzīga. Tieši izjūtu ziņā. Ja ir vēlme, man ir ar ko nomērīt 0-100
Viegla masina paatrinajums jutams vairak, tiesi tapec hondas driveri doma, ka viniem iet zvera


Man ar likās ka ir 300hp kad rumbulā noskrēju e46fl coupe kurš teica ka esot 260hp
Es sadirsu un acīm redzot arī vińš sadirsa, jo man izrādījās 256hp
Un rumbula ēd pakału, segums mēsls, un nevar izspiest līdz 200km/h
P.s nesaprotu kāpēc hondisti vispār domā ka brauc ar mašīnu
Es sadirsu un acīm redzot arī vińš sadirsa, jo man izrādījās 256hp

Un rumbula ēd pakału, segums mēsls, un nevar izspiest līdz 200km/h
P.s nesaprotu kāpēc hondisti vispār domā ka brauc ar mašīnu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 17
- chevron_right