psih-arno Black E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 16
- chevron_right
2.sēriju
Kopumā esmu apmierināts. Tur gan daudz kas atkarīgs arī no tā, kurš tieši uzņemas darīt darbus.Ridlihs rakstīja:Nu tad beidzot
Šitas ir topiks dēļ kā vispār iereģistrējos forumā, jo nevarēju noturēties nepasakot, cik ļoti patīk
yeah, Jap Factory ir pareiza izvēle Ko pats saki par viņu darbu, apmierināts pilnībā?
Joprojām Atis nav izdarījis šo to ko bija solījis
Atjaunoju tās daļas, ko ņēma nost no kabrja. Ja atjaunotu pilnīgi visu tad viss ievilktos vēl ilgāk + kopējās izmaksas tāpat ir gana iespaidīgas.Armando rakstīja:auto kaa vienmer- top topzurnalu vaaku vetrs
kapee piekari neatjaunoji? kaa ari kapee neactaji veco m3 piekari, tomer velak butu lielakas iespejas paspeleties ar attiecibam...
katraa zinjaa. beidzot sagaidu seit kadu updeitu un gaidu ari nakamos
Un par kādām attiecībām biji domājis?
Vecais 2.8 pārdots un šobrīd dzīvo E30.Riccijs rakstīja:Ledus atkal ir sakustējies !
Veco 2.8 liksi kabriķī !?
Kabris sagriezts. Vēl joprojām ir daudz visādas daļas, galvenokārt no salona un virsbūves. Ja kādam kaut kas interesē PM.
Izlīda kārtējās bērnu slimības, tāpēc ar otro sēriju nesteidzos. Šoreiz nekas nopietns, bet nebiju paspējis uztaisīt smukas bildes.
Liels prieks par Jums, kas arī novērtē ieguldīto un seko līdzi!
forshs projekts sanak
[quote="psih-arno"
Un par kādām attiecībām biji domājis?
[/quote]
reduktora sazobes attiecibam.
jaa tur gan piekritu par kopejam izmaksaam.
Atjaunoju tās daļas, ko ņēma nost no kabrja. Ja atjaunotu pilnīgi visu tad viss ievilktos vēl ilgāk + kopējās izmaksas tāpat ir gana iespaidīgas.Armando rakstīja:auto kaa vienmer- top topzurnalu vaaku vetrs
kapee piekari neatjaunoji? kaa ari kapee neactaji veco m3 piekari, tomer velak butu lielakas iespejas paspeleties ar attiecibam...
katraa zinjaa. beidzot sagaidu seit kadu updeitu un gaidu ari nakamos
Un par kādām attiecībām biji domājis?
[/quote]
reduktora sazobes attiecibam.
jaa tur gan piekritu par kopejam izmaksaam.
...
Mans favorīt-sedans viennozīmīgi
e30 piemineklis ar tavu 2.8 man pagalmā tagad dzīvo!psih-arno rakstīja:Vecais 2.8 pārdots un šobrīd dzīvo E30.Riccijs rakstīja:Ledus atkal ir sakustējies !
Veco 2.8 liksi kabriķī !?
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
bildi studijā ar to e30
reduktora sazobes attiecibam.Armando rakstīja:[quote="psih-arno"Atjaunoju tās daļas, ko ņēma nost no kabrja. Ja atjaunotu pilnīgi visu tad viss ievilktos vēl ilgāk + kopējās izmaksas tāpat ir gana iespaidīgas.Armando rakstīja:auto kaa vienmer- top topzurnalu vaaku vetrs
kapee piekari neatjaunoji? kaa ari kapee neactaji veco m3 piekari, tomer velak butu lielakas iespejas paspeleties ar attiecibam...
katraa zinjaa. beidzot sagaidu seit kadu updeitu un gaidu ari nakamos
Un par kādām attiecībām biji domājis?
jaa tur gan piekritu par kopejam izmaksaam.[/quote]
Vecais bloķis nav pārdots, bet pagaidām neplānoju mainīt attiecības, jo šis pamatā ir ielas, ne trases auto un standarta attiecība apmierina.
Jā, cik zinu, tad būvējas izplūdejenchs rakstīja:e30 piemineklis ar tavu 2.8 man pagalmā tagad dzīvo!psih-arno rakstīja:Vecais 2.8 pārdots un šobrīd dzīvo E30.Riccijs rakstīja:Ledus atkal ir sakustējies !
Veco 2.8 liksi kabriķī !?
Ja liksi 6 gang kārbu tad ideālais variants ielai būtu 3.64 = 2,5k rpm pie 100km/h, teorētiskais vmax = 300km/h, oem 3.23 (m3 3.2) reduktors ir bik par garu, 6 robs sanāk kā overdrive, netiek izmantots vis dzinēja potenciāls jo s50b32 nepietiek spēka lai 6 robā aizgriestu dzinēju līdz 7600rpm (337km/h)
Faktiski maksimālo ātrumu ar 3.2 emku var dabūt 5 robā (280km/h) ar 6 robu var dabūt max vēl ~10km/h ja labs ceļavējš vai ceļš iet bik no kalna lejā:lol:
Faktiski maksimālo ātrumu ar 3.2 emku var dabūt 5 robā (280km/h) ar 6 robu var dabūt max vēl ~10km/h ja labs ceļavējš vai ceļš iet bik no kalna lejā:lol:
1) 6 gang jau labu laiciņu ir vietā
2) Vēl diezgan daudzus gadus pa mūsu ceļiem ātrums virs 250km/h nebūs nepieciešams
2) Vēl diezgan daudzus gadus pa mūsu ceļiem ātrums virs 250km/h nebūs nepieciešams
2.sērija
Viss sagatavots operācijai
Dzinējs ir vietā!
Sākotnēji plānoju piesaistīt kādu, kas tiks galā ar vadiem un to pareizu savienošanu, bet izpētot konkrēto gadījumu sīkāk atklājās, ka pats ar to varu tikt galā. Gandrīz viss derēja 1:1. Nācās pievilkt pāris jaunus vadus, samainīt vienu releju, pārlodēt radiatora štekeri un tas praktiski viss, vismaz manā gadījumā. Ja ir radikāli tizla rūpnīcas komplektācija un izteikti nesaderīgi gadi, tad var būt citādāk.
Vēl viena problēma bija, ka donoram bija tikai viena atslēga, kas nozīmēja vienu rūpnīcas imobilaizeru. Sakarā ar to, ka vēlējos saglabāt darba kārtībā visu savu pilno atslēgu komplektu nācās sapārot veco EWS ar jaunā dzinēja vadības bloku. Par to paldies Driver'am.
Sapirku visus vajadzīgos šķidrumus. No sākuma gan dzinējs tika izskalots ar lētāku 5w40, ne Motul.
Viss jau daudz-maz pa vietām Drīz vien saņēmu ziņu, ka dzinējs strādā un varu braukt pakaļ auto. Diemžēl dzinējs nestrādāja īsti kā tam vajadzētu. Tukšgaitā staigāja apgriezieni. Teica, ka jāved pie kāda cita, lai pieslēdz pie kompja, jo uz vietas Japfactory to tobrīd nevarēja izdarīt.
Pēdējās dienas viss notika diezgan lielā steigā, jo bija paredzēts piedalīties Auto 2013. Tā ka uzreiz no Japfactory devos uz automazgātuvi un Ķīpsalu.
Braucu pa mierīgo, jo 1)dzinējs tukšgaitā nestrādāja kā vajadzētu, 2)bija jaunas klaņu šāles un 3)Tā vajag Protams šī ir īsā versija, jo vēl bija daudz visādu sīkumu, ko lielākoties cilvēks, kas veica dzinēja maiņu atrisināja uzreiz.
EEnd
Nākamajā sērijā:
Pa ceļam no Ķīpsalas parādās jaunas problēmas un citi piedzīvojumi
Sapirku visus vajadzīgos šķidrumus. No sākuma gan dzinējs tika izskalots ar lētāku 5w40, ne Motul.
Viss jau daudz-maz pa vietām Drīz vien saņēmu ziņu, ka dzinējs strādā un varu braukt pakaļ auto. Diemžēl dzinējs nestrādāja īsti kā tam vajadzētu. Tukšgaitā staigāja apgriezieni. Teica, ka jāved pie kāda cita, lai pieslēdz pie kompja, jo uz vietas Japfactory to tobrīd nevarēja izdarīt.
Pēdējās dienas viss notika diezgan lielā steigā, jo bija paredzēts piedalīties Auto 2013. Tā ka uzreiz no Japfactory devos uz automazgātuvi un Ķīpsalu.
Braucu pa mierīgo, jo 1)dzinējs tukšgaitā nestrādāja kā vajadzētu, 2)bija jaunas klaņu šāles un 3)Tā vajag Protams šī ir īsā versija, jo vēl bija daudz visādu sīkumu, ko lielākoties cilvēks, kas veica dzinēja maiņu atrisināja uzreiz.
EEnd
Nākamajā sērijā:
Pa ceļam no Ķīpsalas parādās jaunas problēmas un citi piedzīvojumi
Skaistākais ko pagaidām esmu redzējis, ar lielu negribēšanu vakar nācās pamest tavu garāžu
Par darbu -
Par darbu -
Ar nepacietību gaidām turpinājumu, citādi tā izskatās, ka reports pamatīgi atpaliek no realās situācijas!
d[-_-]b
nemoki mūs un stāsti kas tālāk notika
ceresim Hamalon rotaļu sēriju skaits šeit nebūs
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
3.sērija
Pa ceļam no Ķīpsalas e36 sāka ar pieaugošu spēku bloķēties bremzes. Apstājoties pārbaudīju situāciju un konstatēju, ka visi 4 suporti ķīlē
Ieturot kādu ~10 minūšu pauzi tie panāca vaļā un varēju turpināt ceļu uz savu garāžu. Protams, problēma tāpat vien, pati no sevis neatrisinājās, jo lietojot bremzes tas atkārtojās.
Tika izskatīti dažādi varianti, bet vaina bija tāda, ka pie dzinēja maiņas bija samainīts tikai bremžu cilindrītis no M3, bet vakumņiks atstāts vecais. Check
Vēl viena kaite bija ar bākas ventilāciju, bet tur problēmu radīja ogļu filtrs, kas M3 kabrim nāca bagāžniekā, M52 motortelpā, bet manā gadījumā nebija uzlikts vispār. Viss tika atrisināts ar ogļu filtra aizstāšanu ar ko mazāku :shura:
Trešā lieta bija tāda, ka kopš dzinēja maiņas bija nobraukti ~50km, bet zem 'dubultā vanosa' tika konstatēta eļļas sūce. Tas nozīmēja tikai to, ka nav jēga čakarēties un jāpārlasa visas ar vanosu saistītās blīves un gredzeni. Pasūtīju komplektu no beisansystems.com ar daļām ko pats BMW atsevišķi nepiedāvā un pārējo vajadzīgo OEM. Atlika gaidīt pasūtījumu.
Tāpat, ciemos atbrauca kaimiņš Digital un pieslēdza diagnostiku, lai redzētu kas varētu būt par iemeslu nevienmērīgai dzinēja darbībai.
Par laimi, vai tieši otrādi, izrādījās, ka kļūdu nav. Kaut kādas novirzes bija manāmas tikai lasot dzīvos datus. Ja sākotnēji cerēju, ka pietiks ar kāda devēja nomaiņu, tad tagad bija skaidrs, ka tā viss nebūs.
Pārbaudot atsevišķi zondes tika konstatēts, ka vienai nestrādā apsilde, kas savukārt nozīmēja to, ka tā jāmaina.
Pēc rekomendācijām nomainītas tika abas zondes: Dzinēja darbība kļuva nedaudz vienmērīgāka, bet vibrācija tukšgaitā saglabājās.
Saņēmu paciņas ar Vanos saistītajām lietām: Kamēr tika veikta Vanos blīvju maiņa, es noņēmu nost ieplūdes kolektoru, jo bija aizdomas, ka nevienmērīgā darbība ir saistīta ar kādu gaisa sūci. Noņemot ieplūdes kolektoru secināju, ka tā tas varētu būt, jo atklāju vienu praktiski izjukušu vakuuma trubiņu un pāris aizdomīgas un sasprēgājušas gumijas daļas - lai gan biju piekodinājis, lai to visu jau sākotnēji pārbauda, kad dzinējs vēl bija uz stenda.
Trubiņas, protams, var dabūt jebkādas, bet atsevišķas daļas atkal nācās pagaidīt: Beidzot visu saliekot pa vietām liels bija mans prieks, ka dzinējs beidzot strādāja kā paredzēts! Jau bija zināms pesimisms uznācis.
Te neliels video ar laimīgo brīdi un Martinsa komentārs
http://instagram.com/p/dubO6ROlqh/
Tā nu veiksmīgi nobraukāju ~300km.
Tad izdomāju, ka jāuzpilda kondiška, lai pārbaudītu vai arī tā strādā.
Uzpildīju, notestēju un viss bija labi... tobrīd.
Nākamajā dienā konstatēju, ka viss freons aizgājis pastaigāties, ko konstatēju pēc pleķiem uz plastmasas aizsargiem auto apakšā.
Jau domāju, ka šo darbu vajadzētu atlikt uz nākamo sezonu, kad radiatora difuzoru ierāva dzinēja ventilators. (Iespējams kāds stiprinājums nesēdēja pareizi vietā). Rezultātā viss, ieskaitot muftu vesels, vienīgi norauta viena ventilatora lāpstiņa.
Tika nojaukta priekša, sapirktas vajadzīgās daļas un konstatēts sūces iemesls: Kāds ''meistars'' bija izmantojis pārāk garas skrūves un ieskrūvējis radiatorā Lieki piebilst, ka e36 m3 nāk pašiem savs kondicioniera radiators, ko veiksmīgi izdevās atrast. To vai tiešām tam nav sūces, diemžēl, varēs notestēt tikai nākamgad.
Vēl sanāca izdevība tikt pie OEM M bampera atbilstošā krāsā un arī to pie reizes nomainīju. Vizuāli nekas nemainās, bet sirdi silda :shura:
Bilde no apskrūvēšanas procesa:
Pa ceļam no Ķīpsalas e36 sāka ar pieaugošu spēku bloķēties bremzes. Apstājoties pārbaudīju situāciju un konstatēju, ka visi 4 suporti ķīlē
Ieturot kādu ~10 minūšu pauzi tie panāca vaļā un varēju turpināt ceļu uz savu garāžu. Protams, problēma tāpat vien, pati no sevis neatrisinājās, jo lietojot bremzes tas atkārtojās.
Tika izskatīti dažādi varianti, bet vaina bija tāda, ka pie dzinēja maiņas bija samainīts tikai bremžu cilindrītis no M3, bet vakumņiks atstāts vecais. Check
Vēl viena kaite bija ar bākas ventilāciju, bet tur problēmu radīja ogļu filtrs, kas M3 kabrim nāca bagāžniekā, M52 motortelpā, bet manā gadījumā nebija uzlikts vispār. Viss tika atrisināts ar ogļu filtra aizstāšanu ar ko mazāku :shura:
Trešā lieta bija tāda, ka kopš dzinēja maiņas bija nobraukti ~50km, bet zem 'dubultā vanosa' tika konstatēta eļļas sūce. Tas nozīmēja tikai to, ka nav jēga čakarēties un jāpārlasa visas ar vanosu saistītās blīves un gredzeni. Pasūtīju komplektu no beisansystems.com ar daļām ko pats BMW atsevišķi nepiedāvā un pārējo vajadzīgo OEM. Atlika gaidīt pasūtījumu.
Tāpat, ciemos atbrauca kaimiņš Digital un pieslēdza diagnostiku, lai redzētu kas varētu būt par iemeslu nevienmērīgai dzinēja darbībai.
Par laimi, vai tieši otrādi, izrādījās, ka kļūdu nav. Kaut kādas novirzes bija manāmas tikai lasot dzīvos datus. Ja sākotnēji cerēju, ka pietiks ar kāda devēja nomaiņu, tad tagad bija skaidrs, ka tā viss nebūs.
Pārbaudot atsevišķi zondes tika konstatēts, ka vienai nestrādā apsilde, kas savukārt nozīmēja to, ka tā jāmaina.
Pēc rekomendācijām nomainītas tika abas zondes: Dzinēja darbība kļuva nedaudz vienmērīgāka, bet vibrācija tukšgaitā saglabājās.
Saņēmu paciņas ar Vanos saistītajām lietām: Kamēr tika veikta Vanos blīvju maiņa, es noņēmu nost ieplūdes kolektoru, jo bija aizdomas, ka nevienmērīgā darbība ir saistīta ar kādu gaisa sūci. Noņemot ieplūdes kolektoru secināju, ka tā tas varētu būt, jo atklāju vienu praktiski izjukušu vakuuma trubiņu un pāris aizdomīgas un sasprēgājušas gumijas daļas - lai gan biju piekodinājis, lai to visu jau sākotnēji pārbauda, kad dzinējs vēl bija uz stenda.
Trubiņas, protams, var dabūt jebkādas, bet atsevišķas daļas atkal nācās pagaidīt: Beidzot visu saliekot pa vietām liels bija mans prieks, ka dzinējs beidzot strādāja kā paredzēts! Jau bija zināms pesimisms uznācis.
Te neliels video ar laimīgo brīdi un Martinsa komentārs
http://instagram.com/p/dubO6ROlqh/
Tā nu veiksmīgi nobraukāju ~300km.
Tad izdomāju, ka jāuzpilda kondiška, lai pārbaudītu vai arī tā strādā.
Uzpildīju, notestēju un viss bija labi... tobrīd.
Nākamajā dienā konstatēju, ka viss freons aizgājis pastaigāties, ko konstatēju pēc pleķiem uz plastmasas aizsargiem auto apakšā.
Jau domāju, ka šo darbu vajadzētu atlikt uz nākamo sezonu, kad radiatora difuzoru ierāva dzinēja ventilators. (Iespējams kāds stiprinājums nesēdēja pareizi vietā). Rezultātā viss, ieskaitot muftu vesels, vienīgi norauta viena ventilatora lāpstiņa.
Tika nojaukta priekša, sapirktas vajadzīgās daļas un konstatēts sūces iemesls: Kāds ''meistars'' bija izmantojis pārāk garas skrūves un ieskrūvējis radiatorā Lieki piebilst, ka e36 m3 nāk pašiem savs kondicioniera radiators, ko veiksmīgi izdevās atrast. To vai tiešām tam nav sūces, diemžēl, varēs notestēt tikai nākamgad.
Vēl sanāca izdevība tikt pie OEM M bampera atbilstošā krāsā un arī to pie reizes nomainīju. Vizuāli nekas nemainās, bet sirdi silda :shura:
Bilde no apskrūvēšanas procesa:
Šobrīd viss ir labi, vienīgi sezonai, tāpat kā TA pienācis gals. Paldies visiem, kas iesaistījās gan fiziski, gan ar padomu.
Pēdējais labojis psih-arno - 21 Nov 2013, 01:05, kopā labots 1 reizi.
Idritvai kociņ! ..zvērā! Un kādas tad sajūtas tagad slīdēt ar M3?
Beautiful Mechanical Wonder
Dzinējs vēl jāpiebrauc, tāpēc par sajūtām virs 4k RPM varu tikai minēt. Kārdinājums protams liels.
Cik ikdienā pabraukājos, tad viens no secinājumiem ir tāds, ka ikdienai M52 dzinējs ir pateicīgāks - auto ir klusāks, elastīgāks. S50 uzvedība ir kā jau sporta dzinējam, tas ir kā radīts brīvdienām, vakara izbraucieniem un trases dienām.
Cik ikdienā pabraukājos, tad viens no secinājumiem ir tāds, ka ikdienai M52 dzinējs ir pateicīgāks - auto ir klusāks, elastīgāks. S50 uzvedība ir kā jau sporta dzinējam, tas ir kā radīts brīvdienām, vakara izbraucieniem un trases dienām.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 16
- chevron_right