psih-arno Black E36

Profila bilde
GatisB.
Ziņojumi: 1030
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:56
Braucu ar: 2
Reputācija: 8
 

07 Okt 2013, 21:25

2.sēriju :welcome:
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 

07 Okt 2013, 21:36

Ridlihs rakstīja:Nu tad beidzot :rullz:
Šitas ir topiks dēļ kā vispār iereģistrējos forumā, jo nevarēju noturēties nepasakot, cik ļoti patīk :giggle:

yeah, Jap Factory ir pareiza izvēle :super: Ko pats saki par viņu darbu, apmierināts pilnībā? :rolleyes:
Kopumā esmu apmierināts. Tur gan daudz kas atkarīgs arī no tā, kurš tieši uzņemas darīt darbus.
Joprojām Atis nav izdarījis šo to ko bija solījis :rolleyes:
Armando rakstīja:auto kaa vienmer- top topzurnalu vaaku vetrs :super:
kapee piekari neatjaunoji? kaa ari kapee neactaji veco m3 piekari, tomer velak butu lielakas iespejas paspeleties ar attiecibam...
katraa zinjaa. beidzot sagaidu seit kadu updeitu un gaidu ari nakamos :clap:
Atjaunoju tās daļas, ko ņēma nost no kabrja. Ja atjaunotu pilnīgi visu tad viss ievilktos vēl ilgāk + kopējās izmaksas tāpat ir gana iespaidīgas.
Un par kādām attiecībām biji domājis?
Riccijs rakstīja:Ledus atkal ir sakustējies !
Veco 2.8 liksi kabriķī !? :hahaha:
Vecais 2.8 pārdots un šobrīd dzīvo E30.
Kabris sagriezts. Vēl joprojām ir daudz visādas daļas, galvenokārt no salona un virsbūves. Ja kādam kaut kas interesē PM. :bye:

Izlīda kārtējās bērnu slimības, tāpēc ar otro sēriju nesteidzos. Šoreiz nekas nopietns, bet nebiju paspējis uztaisīt smukas bildes.

Liels prieks par Jums, kas arī novērtē ieguldīto un seko līdzi! :clap:
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

07 Okt 2013, 23:49

forshs projekts sanak :super:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

08 Okt 2013, 12:09

[quote="psih-arno"
Armando rakstīja:auto kaa vienmer- top topzurnalu vaaku vetrs :super:
kapee piekari neatjaunoji? kaa ari kapee neactaji veco m3 piekari, tomer velak butu lielakas iespejas paspeleties ar attiecibam...
katraa zinjaa. beidzot sagaidu seit kadu updeitu un gaidu ari nakamos :clap:
Atjaunoju tās daļas, ko ņēma nost no kabrja. Ja atjaunotu pilnīgi visu tad viss ievilktos vēl ilgāk + kopējās izmaksas tāpat ir gana iespaidīgas.
Un par kādām attiecībām biji domājis?

[/quote]
reduktora sazobes attiecibam. ;)
jaa tur gan piekritu par kopejam izmaksaam.
...
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1290
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 

08 Okt 2013, 12:25

Mans favorīt-sedans viennozīmīgi :super: :super: :super:
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

08 Okt 2013, 18:44

psih-arno rakstīja:
Riccijs rakstīja:Ledus atkal ir sakustējies !
Veco 2.8 liksi kabriķī !? :hahaha:
Vecais 2.8 pārdots un šobrīd dzīvo E30.
e30 piemineklis ar tavu 2.8 man pagalmā tagad dzīvo! :D
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

08 Okt 2013, 19:10

bildi studijā ar to e30 :rullz:
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 

09 Okt 2013, 11:38

Armando rakstīja:[quote="psih-arno"
Armando rakstīja:auto kaa vienmer- top topzurnalu vaaku vetrs :super:
kapee piekari neatjaunoji? kaa ari kapee neactaji veco m3 piekari, tomer velak butu lielakas iespejas paspeleties ar attiecibam...
katraa zinjaa. beidzot sagaidu seit kadu updeitu un gaidu ari nakamos :clap:
Atjaunoju tās daļas, ko ņēma nost no kabrja. Ja atjaunotu pilnīgi visu tad viss ievilktos vēl ilgāk + kopējās izmaksas tāpat ir gana iespaidīgas.
Un par kādām attiecībām biji domājis?
reduktora sazobes attiecibam. ;)
jaa tur gan piekritu par kopejam izmaksaam.[/quote]

Vecais bloķis nav pārdots, bet pagaidām neplānoju mainīt attiecības, jo šis pamatā ir ielas, ne trases auto un standarta attiecība apmierina.
jenchs rakstīja:
psih-arno rakstīja:
Riccijs rakstīja:Ledus atkal ir sakustējies !
Veco 2.8 liksi kabriķī !? :hahaha:
Vecais 2.8 pārdots un šobrīd dzīvo E30.
e30 piemineklis ar tavu 2.8 man pagalmā tagad dzīvo! :D
Jā, cik zinu, tad būvējas izplūde :yes:
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

16 Nov 2013, 22:01

Ja liksi 6 gang kārbu tad ideālais variants ielai būtu 3.64 = 2,5k rpm pie 100km/h, teorētiskais vmax = 300km/h, oem 3.23 (m3 3.2) reduktors ir bik par garu, 6 robs sanāk kā overdrive, netiek izmantots vis dzinēja potenciāls jo s50b32 nepietiek spēka lai 6 robā aizgriestu dzinēju līdz 7600rpm (337km/h) :lol:

Faktiski maksimālo ātrumu ar 3.2 emku var dabūt 5 robā (280km/h) ar 6 robu var dabūt max vēl ~10km/h ja labs ceļavējš vai ceļš iet bik no kalna lejā:lol:
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 

20 Nov 2013, 17:53

1) 6 gang jau labu laiciņu ir vietā
2) Vēl diezgan daudzus gadus pa mūsu ceļiem ātrums virs 250km/h nebūs nepieciešams :lol:
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 

20 Nov 2013, 17:54

2.sērija
Attēls
Viss sagatavots operācijai
Attēls
Attēls
Dzinējs ir vietā!
Attēls
Sākotnēji plānoju piesaistīt kādu, kas tiks galā ar vadiem un to pareizu savienošanu, bet izpētot konkrēto gadījumu sīkāk atklājās, ka pats ar to varu tikt galā. Gandrīz viss derēja 1:1. Nācās pievilkt pāris jaunus vadus, samainīt vienu releju, pārlodēt radiatora štekeri un tas praktiski viss, vismaz manā gadījumā. Ja ir radikāli tizla rūpnīcas komplektācija un izteikti nesaderīgi gadi, tad var būt citādāk.
Attēls
Vēl viena problēma bija, ka donoram bija tikai viena atslēga, kas nozīmēja vienu rūpnīcas imobilaizeru. Sakarā ar to, ka vēlējos saglabāt darba kārtībā visu savu pilno atslēgu komplektu nācās sapārot veco EWS ar jaunā dzinēja vadības bloku. Par to paldies Driver'am.

Sapirku visus vajadzīgos šķidrumus.
Attēls
No sākuma gan dzinējs tika izskalots ar lētāku 5w40, ne Motul.

Viss jau daudz-maz pa vietām
Attēls
Drīz vien saņēmu ziņu, ka dzinējs strādā un varu braukt pakaļ auto. Diemžēl dzinējs nestrādāja īsti kā tam vajadzētu. Tukšgaitā staigāja apgriezieni. Teica, ka jāved pie kāda cita, lai pieslēdz pie kompja, jo uz vietas Japfactory to tobrīd nevarēja izdarīt.
Pēdējās dienas viss notika diezgan lielā steigā, jo bija paredzēts piedalīties Auto 2013. Tā ka uzreiz no Japfactory devos uz automazgātuvi un Ķīpsalu.
Braucu pa mierīgo, jo 1)dzinējs tukšgaitā nestrādāja kā vajadzētu, 2)bija jaunas klaņu šāles un 3)Tā vajag :D
Attēls
Protams šī ir īsā versija, jo vēl bija daudz visādu sīkumu, ko lielākoties cilvēks, kas veica dzinēja maiņu atrisināja uzreiz.

EEnd

Nākamajā sērijā:
Pa ceļam no Ķīpsalas parādās jaunas problēmas un citi piedzīvojumi :emo: :hahaha:
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633

20 Nov 2013, 18:07

Skaistākais ko pagaidām esmu redzējis, ar lielu negribēšanu vakar nācās pamest tavu garāžu :hahaha:
Par darbu - :supeer:
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

20 Nov 2013, 18:10

Ar nepacietību gaidām turpinājumu, citādi tā izskatās, ka reports pamatīgi atpaliek no realās situācijas! :hahaha:
d[-_-]b
Profila bilde
mikelsons
Ziņojumi: 620
Pievienojies: 24 Sep 2011, 23:46
Braucu ar: e36 323i coupe

20 Nov 2013, 19:22

nemoki mūs un stāsti kas tālāk notika :D
Profila bilde
KLAVINS
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6347
Pievienojies: 07 Apr 2011, 08:45
Braucu ar: BMW
Atrašanās vieta: Titurga (Baloži)
Reputācija: 4
 

20 Nov 2013, 21:42

ceresim Hamalon rotaļu sēriju skaits šeit nebūs :lol:
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 

21 Nov 2013, 00:56

3.sērija

Pa ceļam no Ķīpsalas e36 sāka ar pieaugošu spēku bloķēties bremzes. Apstājoties pārbaudīju situāciju un konstatēju, ka visi 4 suporti ķīlē :emo:
Ieturot kādu ~10 minūšu pauzi tie panāca vaļā un varēju turpināt ceļu uz savu garāžu. Protams, problēma tāpat vien, pati no sevis neatrisinājās, jo lietojot bremzes tas atkārtojās.

Tika izskatīti dažādi varianti, bet vaina bija tāda, ka pie dzinēja maiņas bija samainīts tikai bremžu cilindrītis no M3, bet vakumņiks atstāts vecais. Check

Vēl viena kaite bija ar bākas ventilāciju, bet tur problēmu radīja ogļu filtrs, kas M3 kabrim nāca bagāžniekā, M52 motortelpā, bet manā gadījumā nebija uzlikts vispār. Viss tika atrisināts ar ogļu filtra aizstāšanu ar ko mazāku :shura:

Trešā lieta bija tāda, ka kopš dzinēja maiņas bija nobraukti ~50km, bet zem 'dubultā vanosa' tika konstatēta eļļas sūce. Tas nozīmēja tikai to, ka nav jēga čakarēties un jāpārlasa visas ar vanosu saistītās blīves un gredzeni. Pasūtīju komplektu no beisansystems.com ar daļām ko pats BMW atsevišķi nepiedāvā un pārējo vajadzīgo OEM. Atlika gaidīt pasūtījumu.

Tāpat, ciemos atbrauca kaimiņš Digital un pieslēdza diagnostiku, lai redzētu kas varētu būt par iemeslu nevienmērīgai dzinēja darbībai.
Par laimi, vai tieši otrādi, izrādījās, ka kļūdu nav. Kaut kādas novirzes bija manāmas tikai lasot dzīvos datus. Ja sākotnēji cerēju, ka pietiks ar kāda devēja nomaiņu, tad tagad bija skaidrs, ka tā viss nebūs.
Pārbaudot atsevišķi zondes tika konstatēts, ka vienai nestrādā apsilde, kas savukārt nozīmēja to, ka tā jāmaina.
Pēc rekomendācijām nomainītas tika abas zondes:
Attēls
Dzinēja darbība kļuva nedaudz vienmērīgāka, bet vibrācija tukšgaitā saglabājās.

Saņēmu paciņas ar Vanos saistītajām lietām:
Attēls
Kamēr tika veikta Vanos blīvju maiņa, es noņēmu nost ieplūdes kolektoru, jo bija aizdomas, ka nevienmērīgā darbība ir saistīta ar kādu gaisa sūci. Noņemot ieplūdes kolektoru secināju, ka tā tas varētu būt, jo atklāju vienu praktiski izjukušu vakuuma trubiņu un pāris aizdomīgas un sasprēgājušas gumijas daļas - lai gan biju piekodinājis, lai to visu jau sākotnēji pārbauda, kad dzinējs vēl bija uz stenda.

Trubiņas, protams, var dabūt jebkādas, bet atsevišķas daļas atkal nācās pagaidīt:
Attēls
Beidzot visu saliekot pa vietām liels bija mans prieks, ka dzinējs beidzot strādāja kā paredzēts! Jau bija zināms pesimisms uznācis.
Te neliels video ar laimīgo brīdi un Martinsa komentārs :gigigi:
http://instagram.com/p/dubO6ROlqh/

Tā nu veiksmīgi nobraukāju ~300km.

Tad izdomāju, ka jāuzpilda kondiška, lai pārbaudītu vai arī tā strādā.
Uzpildīju, notestēju un viss bija labi... tobrīd.

Nākamajā dienā konstatēju, ka viss freons aizgājis pastaigāties, ko konstatēju pēc pleķiem uz plastmasas aizsargiem auto apakšā.
Jau domāju, ka šo darbu vajadzētu atlikt uz nākamo sezonu, kad radiatora difuzoru ierāva dzinēja ventilators. (Iespējams kāds stiprinājums nesēdēja pareizi vietā). Rezultātā viss, ieskaitot muftu vesels, vienīgi norauta viena ventilatora lāpstiņa.
Tika nojaukta priekša, sapirktas vajadzīgās daļas un konstatēts sūces iemesls:
Attēls
Kāds ''meistars'' bija izmantojis pārāk garas skrūves un ieskrūvējis radiatorā :emo:
Attēls
Lieki piebilst, ka e36 m3 nāk pašiem savs kondicioniera radiators, ko veiksmīgi izdevās atrast. To vai tiešām tam nav sūces, diemžēl, varēs notestēt tikai nākamgad.

Vēl sanāca izdevība tikt pie OEM M bampera atbilstošā krāsā un arī to pie reizes nomainīju. Vizuāli nekas nemainās, bet sirdi silda :shura:
Bilde no apskrūvēšanas procesa:
Attēls
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 

21 Nov 2013, 01:04

Šobrīd viss ir labi, vienīgi sezonai, tāpat kā TA pienācis gals. Paldies visiem, kas iesaistījās gan fiziski, gan ar padomu. :drink:
Attēls
Attēls
Attēls
Pēdējais labojis psih-arno - 21 Nov 2013, 01:05, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

21 Nov 2013, 01:04

Bez komentāriem. :super:
Attēls
Profila bilde
Laurix
Ziņojumi: 841
Pievienojies: 08 Aug 2013, 16:25
Braucu ar: Kabri 330
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 5
 

21 Nov 2013, 01:31

Idritvai kociņ! ..zvērā! :pupi: Un kādas tad sajūtas tagad slīdēt ar M3? :super:
Beautiful Mechanical Wonder
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 

21 Nov 2013, 02:03

Dzinējs vēl jāpiebrauc, tāpēc par sajūtām virs 4k RPM varu tikai minēt. Kārdinājums protams liels. :giggle:

Cik ikdienā pabraukājos, tad viens no secinājumiem ir tāds, ka ikdienai M52 dzinējs ir pateicīgāks - auto ir klusāks, elastīgāks. S50 uzvedība ir kā jau sporta dzinējam, tas ir kā radīts brīvdienām, vakara izbraucieniem un trases dienām.