E36-Tommas kupeja
Tas bij kā domāts, viss parējais slikti un box vienīgais labs?! Tu gribi teikt, ka motoram labāk visu atstāt stock un nekam citam nav jēgas? Es gan tā nedomāju, vismaz eksperimentēju ar kko nevis nedaru neko! Kad liks lielāku motoru, tad arī domās par nopietnakiem upgrade, tikmēt paeksperimentēs ar šo!-AF- rakstīja:Vismaz box uztaisīts normāls, tik kur jēga, ja oem izpildījums ir labākais kas var būt šim motoram
Nekas tur nav jūtams un stock gaisa filtra kaste pilnā komplektā ir labākais risinājums bez nekāda gatera, sienām un konusiem, stock kastei ir aukstā gaisa pievads no priekšējām nāsīm
+1, vienīgais kad konuss pieņemams, ja liek no e39 motoru un stūres pastiprinātāja bačoku atstāj 5er stock vietā. Tad vienkārši oem kaste tur nav ieliekama...
kaliks rakstīja:Nekas tur nav jūtams un stock gaisa filtra kaste pilnā komplektā ir labākais risinājums bez nekāda gatera, sienām un konusiem, stock kastei ir aukstā gaisa pievads no priekšējām nāsīm
Nu jā, protams, es nejūtu savam auto atšķirību un viss man tur ir gaterii!!
jāa, šitās sienas un konusi uz stock motora ar stock ieplūdi ir gateris
šitie visi brīnumi ir domāti reāli pārbūvētām motortelpām ar turbo utt. kur standarta gaisa filtra kasti reāli nav iespējams piekombinēt, šeit 10x labāks apgreids būtu bijis ielikt tajā kastē kkādu pipercross vai K&N filtru, ja jau ļoti gribējās sporta filtru un uzskati ka viņš dod uz žopa metru jūtamu jaudas pieaugumu...
šitie visi brīnumi ir domāti reāli pārbūvētām motortelpām ar turbo utt. kur standarta gaisa filtra kasti reāli nav iespējams piekombinēt, šeit 10x labāks apgreids būtu bijis ielikt tajā kastē kkādu pipercross vai K&N filtru, ja jau ļoti gribējās sporta filtru un uzskati ka viņš dod uz žopa metru jūtamu jaudas pieaugumu...
ir, ja lietotājs canibal (ceru ka nejaucu nikus) šo lasa, tad iemet bildi ar savu filtra kasti, respektīvi to trīsstūr veida pagarinājumu saīsinot der perfekti tā kaste turROYALTY rakstīja:+1, vienīgais kad konuss pieņemams, ja liek no e39 motoru un stūres pastiprinātāja bačoku atstāj 5er stock vietā. Tad vienkārši oem kaste tur nav ieliekama...
1kārt te neviens nerunā, ka tas dod nereālu jaudu, mērķis ir labāka un vēsāka gaisa ieplūde un uz mazām niansēm IR jūtama atšķirība ,nekas vairāk! 2kārt ta jau sanāk ka pus forums ir gateristi! 3kārt nevienam te neko netaisos pierādīt, auto taisu sev nevis kādam citam un šeit vnk atrādu padarīto, tgd jau sanāk, ja cilvēks kko uztaisa/izdara-gateris, ja nedara/netaisa arī gateris! Kas tad nav gateris?! Vot nesaprotu šitos daiļdirsējus, nu ja nepatīk nelasi nekomentē! Kpc es varu nevienam nedirst virsū un ja kkas nepatīk tad paturu to pie sevis!?kaliks rakstīja:jāa, šitās sienas un konusi uz stock motora ar stock ieplūdi ir gateris
šitie visi brīnumi ir domāti reāli pārbūvētām motortelpām ar turbo utt. kur standarta gaisa filtra kasti reāli nav iespējams piekombinēt, šeit 10x labāks apgreids būtu bijis ielikt tajā kastē kkādu pipercross vai K&N filtru, ja jau ļoti gribējās sporta filtru un uzskati ka viņš dod uz žopa metru jūtamu jaudas pieaugumu...
OEM nekad nav bijis gateris. Tu vienkārši pasniedzi savu konisko kā eksperimentu. Šis eksperiments jau ir veikts un @kaliks tikai pastāstīja rezultātus un priekšlikumus.
Tommas rakstīja:1kārt te neviens nerunā, ka tas dod nereālu jaudu, mērķis ir labāka un vēsāka gaisa ieplūde un uz mazām niansēm IR jūtama atšķirība ,nekas vairāk! 2kārt ta jau sanāk ka pus forums ir gateristi! 3kārt nevienam te neko netaisos pierādīt, auto taisu sev nevis kādam citam un šeit vnk atrādu padarīto, tgd jau sanāk, ja cilvēks kko uztaisa/izdara-gateris, ja nedara/netaisa arī gateris! Kas tad nav gateris?! Vot nesaprotu šitos daiļdirsējus, nu ja nepatīk nelasi nekomentē! Kpc es varu nevienam nedirst virsū un ja kkas nepatīk tad paturu to pie sevis!?kaliks rakstīja:jāa, šitās sienas un konusi uz stock motora ar stock ieplūdi ir gateris
šitie visi brīnumi ir domāti reāli pārbūvētām motortelpām ar turbo utt. kur standarta gaisa filtra kasti reāli nav iespējams piekombinēt, šeit 10x labāks apgreids būtu bijis ielikt tajā kastē kkādu pipercross vai K&N filtru, ja jau ļoti gribējās sporta filtru un uzskati ka viņš dod uz žopa metru jūtamu jaudas pieaugumu...
vecīt,get real. Šī foruma devīze jau gadiem ir "uzdirst kādam" . šeit piepišās par visu sākot ar Tavu nagu garumu ,beidzot ar atslēgu piekariņu.
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
nu kāds tur uzdirst kādām - normāli paskaidroja, ka no tā koniskā jēga ir maza (ja ne vispār nekāda) un to pašu varēja panākt ar elementu standarta kastē.
forums taču domāts lai apmainītos ar idejām un viedokļiem, ne jau lai tikai slavētu viens otru
forums taču domāts lai apmainītos ar idejām un viedokļiem, ne jau lai tikai slavētu viens otru
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Tu vari būvēt ko tu gribi un nevienam nerādīt, bet tu esi izlēmis atrādīt savu auto forumā. Forums vienkārši ievērtē tavu veikumu un uzraksta ieteikumus. Pats domā pieņemt tos vai nē.
Stock kasti vēl var modificēt, izņemt ārā debaffel, un pievadīt papildus auksto gaiso no apakšas, uztaisot papildus atveri bremžu dzeses lūkā, jo tas oem snorkels ir maziņš un šaurskaliks rakstīja:Nekas tur nav jūtams un stock gaisa filtra kaste pilnā komplektā ir labākais risinājums bez nekāda gatera, sienām un konusiem, stock kastei ir aukstā gaisa pievads no priekšējām nāsīm
Slēpts saturs: Parādīt
Jā esmu biju domājis šādi pasniegt savas domas, bet nu prieks, ka citi arī saprot to , kas reāli strādā un kas tik bendē motoru.ch. rakstīja:nu kāds tur uzdirst kādām - normāli paskaidroja, ka no tā koniskā jēga ir maza (ja ne vispār nekāda) un to pašu varēja panākt ar elementu standarta kastē.
forums taču domāts lai apmainītos ar idejām un viedokļiem, ne jau lai tikai slavētu viens otru
Un koniskais ir konkrēti tas, kas bendē motoru, jo ir paredzēts trasei (vairumā gadījumos)
Rallijiem u.t.t ir citi filtri kuri maksā kā Ķīnas riepu komplekts.
Stock filtrs , un pats galvenais - gaisa kaste, ir aprēķināts lielums, kas strādā noteiktam motoram un ar lielu jaudas rezervi.
Kāpēc koniskais bendē motoru? Jo vairums to ir paredzēti trasei , jeb šosejām vai tupa uz dyno
Līdz ar to tā filtra elementa spēja filtrēt noteiktas frakcijas- mikronu lieluma puteklus- ir mazāka, jeb nefiltre sīkākos putekļus.
Un atmo motors sūc tik daudz gaisa cik tam vajag, attiecīgi OEM filtrs ir tam paredzēts + rezerve.
Uzliekot konisko motors pēkšņi nesūks vairāk gaisa
Līdz ar to runāt par kaut kādu jaudas pieaugumu - ja nu tikai placebo līmenī..
Youtuba vari pameklēt video kur uz dyno mēra stock auto ar stock filtru un konisko - 90% ar konisko ir jaudas zudums...
Nu ja tā ir tāda huinja, ta jau jāņem nost!