325 coupe E36-trotils
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 16
- chevron_right
Izfresejam mazliet plastmasu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Lai iesezas saiba ar skruvi m5 viitne 30mm gara
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ievietojam sliede
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Mehanisma aboliem urbis 5,5mm cauri un tad saiba un divi uzgriezni
Galvenais lai brivi kustaas ar otru uzgriezni piefikse lai neskruvejas vaļā
Galvenais lai brivi kustaas ar otru uzgriezni piefikse lai neskruvejas vaļā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Logs domaju straadaas muzigi
Varbut kadam noder galvenais ar iesmeret visas sliedes un mehanismu un buus super
Ceru kadam noderees
Varbut kadam noder galvenais ar iesmeret visas sliedes un mehanismu un buus super
Ceru kadam noderees
Pie vienas saapes samainitas sveces un indukcenem saliktas jaunas pīpītes
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tnx par instrukciju, noderēs!
Jasak domat par parlasīšanu
Motors japarlasa
Japarbauda hadene vai ko jaunu nevajaga
Nu un ceru savest lidz galam salonu beidzot
Motors japarlasa
Japarbauda hadene vai ko jaunu nevajaga
Nu un ceru savest lidz galam salonu beidzot
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kādi plāni motoram?
Vel sapratu ka lsd bus japarlasa bloket jau bloke labi bet salniki sulo
Plus ja jau jaukt ara tad domaju papildus nosaibot lidz 35% jo paslaik stok 15%
Plus ja jau jaukt ara tad domaju papildus nosaibot lidz 35% jo paslaik stok 15%
Visu maksimāli jaunu? Tu zini ka tas nostāsies ļoti liela ciparaa nevis pāris simtos? Pats tam gāju cauri, vēl jau sagribēsies niknākas sadalenes, izplūdes zirnekli utt un beigās būs tāds cipars + dažas detaļas nāksies ņemt oem kuras maksā labu ciparu!
Būtu man vēl viena iespēja, paņemtu gatavu nekā ietu tam cauri vēlreiz
Kāds ir mērķis veicamajiem darbiem?Garaisss rakstīja: ↑24 Okt 2019, 12:33Visu maksimāli jaunu? Tu zini ka tas nostāsies ļoti liela ciparaa nevis pāris simtos? Pats tam gāju cauri, vēl jau sagribēsies niknākas sadalenes, izplūdes zirnekli utt un beigās būs tāds cipars + dažas detaļas nāksies ņemt oem kuras maksā labu ciparu!
Būtu man vēl viena iespēja, paņemtu gatavu nekā ietu tam cauri vēlreiz
Da saprotu ka cipars kosmos salasisies bet uz kopeja fona kas jau ieguldiits pilnigi pie kajas
Merkis auto ir maksimali labi savest kartibaa un lai vasara var normali izbraukt un arì iedot kartigak mizā
Plus ja pats salasi saproti kur kas ir nevis kaurko ejosu panem isti nezinot kas tur var jukt brukt
Merkis auto ir maksimali labi savest kartibaa un lai vasara var normali izbraukt un arì iedot kartigak mizā
Plus ja pats salasi saproti kur kas ir nevis kaurko ejosu panem isti nezinot kas tur var jukt brukt
Jo sakuma domaju stoka visu parlasit virzuli ar gredzeniem un klaniem vien labs kosmos jauni
Lai nesadirstu m50b25 viens virzulis ar klani un gredzeniem no rupnicas ap500€
Lai nesadirstu m50b25 viens virzulis ar klani un gredzeniem no rupnicas ap500€
Proces aizgaja
Motoram 26 gadi nekas nav darits
Taakaa interesanti kas lacitim buus vedaraa
Motoram 26 gadi nekas nav darits
Taakaa interesanti kas lacitim buus vedaraa
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Eļļu daudz kur dzen gan salņiki gan gar eļļas filta korpusu bet tad jau redzees kas kaa
Tahimetrs gan rada 300k bet domaju ka visi 500k ir
Tad jau manis m50 cik izturiga kad tiks ieksa
Tahimetrs gan rada 300k bet domaju ka visi 500k ir
Tad jau manis m50 cik izturiga kad tiks ieksa
Gaidu update ar motora remontu, būtu interesanti, ja procesa beigās padalītos arī ar izmaksām
Ja neatstāsi tās pašas iekšas, tad kpc izvēlējies likt no b28 nevis no b30?
Ja neatstāsi tās pašas iekšas, tad kpc izvēlējies likt no b28 nevis no b30?
Bik pacelt jaudu gribas bet parak aizrauties netaisos
2.8 tomer ir plug and play
Bet atkarigs kas bus ar cilindriem ja bus baigais nodilums tad buus visi 3.2 litri gala iznakumaa
Izmaksas buus un proces arii
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 16
- chevron_right