E36-A bit spōrt
Baigais darbs ieguldīts
Kas tev ar sliekniem darijas? Darbs labi ieguldits tu jaunajam kabatam metinaji pari vel pastiprinosas?
Baigais malacis
Paldies
ejam tālāk pa auto iekšpusi - salons
sākam ar pečku, paneli
ar pečku bija labāk nekā likās ka būs - nebija jāgriež pati pečkas kaste, bet tomēr gaisa lūkas palika tikai uz kājām un vējstiklu
tālāk, viens no svarīgajiem instrumentiem, rokas bremze
kad gruntis sažuvušas, pārejam šuves
nenormāli domājot par izsvarojumu plus nemaz ne tik nesvarīgi, aizvācam visu lieko no motortelpas
VW AG technologies
Turpinot darbu pie salona, sapratām ka lai būtu normāli, vajag pasmilšot, katrs pie sava lonžerona, un bembītis ''izbrauc'' pirmo reiz ārā
gatavs, tieši tas ko gribējām, ātrāk un kvalitatīvāk aizvācām balto grunti ko ieprikšējie censoņi bija vnk tupa sapūtuši pa visurieni, plus kur bija rūsaināks, tās vietas līdz bleķim tika notīrītas
tād tās fokin smilšu strūklas smiltis, hz cik stundas, tika grozīta grillā, sūkta, dauzīta virsbūve lai izbirtu smiltis no visiem kaktiem, bet mum tas izdevās
aiziet skābā grunts
kad viss izžuvis, āāiziet šuvītes
daudz šuvītes
turpinam, grunts. smūks balts
lai novērstu atspulgu vējstiklā, visa priekšpuse nokrāsota melna matēta
ūn arī apakšai final touch, sagruntēta un jau nokrāsota, balc i balc
kā arī motortelpa gatava
turpinam maisīt krāsiņas
Sliekšņi ir metināti pirms tam, un bija apmierinoši, laika tā jau nebija, jo metināšana psc ievilkās tāpēc netika pašlaik aiztikti, jo bija doma vēlāk, nu jau pagājušajā ziemā taisīt sliekšņos vietas spoorta jackiem, lai var uzlikt uz kājām, tāpēc tas vēl priekšā..kaut kadraivoraivo rakstīja: ↑16 Nov 2021, 19:52 Kas tev ar sliekniem darijas? Darbs labi ieguldits tu jaunajam kabatam metinaji pari vel pastiprinosas?
ejam tālāk pa auto iekšpusi - salons
sākam ar pečku, paneli
ar pečku bija labāk nekā likās ka būs - nebija jāgriež pati pečkas kaste, bet tomēr gaisa lūkas palika tikai uz kājām un vējstiklu
tālāk, viens no svarīgajiem instrumentiem, rokas bremze
kad gruntis sažuvušas, pārejam šuves
nenormāli domājot par izsvarojumu plus nemaz ne tik nesvarīgi, aizvācam visu lieko no motortelpas
VW AG technologies
Turpinot darbu pie salona, sapratām ka lai būtu normāli, vajag pasmilšot, katrs pie sava lonžerona, un bembītis ''izbrauc'' pirmo reiz ārā
gatavs, tieši tas ko gribējām, ātrāk un kvalitatīvāk aizvācām balto grunti ko ieprikšējie censoņi bija vnk tupa sapūtuši pa visurieni, plus kur bija rūsaināks, tās vietas līdz bleķim tika notīrītas
tād tās fokin smilšu strūklas smiltis, hz cik stundas, tika grozīta grillā, sūkta, dauzīta virsbūve lai izbirtu smiltis no visiem kaktiem, bet mum tas izdevās
aiziet skābā grunts
kad viss izžuvis, āāiziet šuvītes
daudz šuvītes
turpinam, grunts. smūks balts
lai novērstu atspulgu vējstiklā, visa priekšpuse nokrāsota melna matēta
ūn arī apakšai final touch, sagruntēta un jau nokrāsota, balc i balc
kā arī motortelpa gatava
turpinam maisīt krāsiņas
M Power or no power..
Pa lielam taisīju lai ir vnk labi, jo tomēr tā ir pirmā mašīna, un rallija, uc sporta mašīnas mēdz sasisties, tāpēc pārāk neaizrāvos ar perfekcionismu, vnk lai ir labi.
uzjaucām krāsu salonam, salonu gan krāsoja čoms, kā ne kā krāsotājs
sulīgs
tad jāsāk domāt par visa likšanu kopā
sākās elektrības epopeja, pagriezu biš ''liekos'' vadus
doma bija izgriezt visu kas itkā nebūs vajadzīgs..cerot ka kkas pēc tam arī strādās un izmantot oem pravotku
ātri apnika, pieķēros kkam ko izdarot ir redzams kāds rezultāts
savilktas bremžu un degvielas trubas
atkal..
ķipa liekais
ielikts..gatavs
tād pa vidu tam visam ar ebay kitu noflokoju paneli...nūteiksim tā, sanāca uz 65% labi
te sabārstīts utt, nav nopūsts liekais
tād kkur vēl pa vidu visam, bija laiks izjaukt kompaktu, jo plāns bija, protams, visu maximāli kas der pārmest no kompakta
paldies par visiem piedzīvojumiem kompakt
viss apmazgāts un kautkas jau pieskrūvēts
tālāk arī motors, motoram bija parādijies kkāds minimāls troknsis, hz no kā, tīri virspusēji visu nočekojot tā arī netika atrasta vaina, bet nu jaunas šāles un skrūvējam visu kopā un liekam iekšā
panna arī būs vajadzīga, taisam rāmi utt stiprinājumus
kad priekša plus/mīnus, pieķēros azimugurei, tā kā daudz kā vēl nebija, sāku ar pusrāmi, biš pastiprināts, sakrāsots
kamēr gaidu regulējamās sviras, lai nolaistu uz ratiem uzliktas stock sviras. amīši/atsperes arī pagaidām no kompakta
bremzes uzliku no e46 mazās ventilējamās
nu un izplūdei iemetināts starpgabals, kompakts tomēr īsāks līdz aizmugurei
kaut kā tā
salonā arī kautkas vairāk, šifteris, rocene, viss saslēgts
pa lielam uz elektrību bija sarunāts elektriķis, la ipats netērētu laiku, bet kā jau elektriķiem, nekad nav laika
beidzot atkal uz ratiem
M Power or no power..
laiks kaut kā baigi ātri gāja uz priekšu, bet sezona tepat jau pie durvīm.
lai lieki netērētu laiku, vizinot auto šurp un turp, nolēmām krāsot auto saliktā veidā, tātad sakrāsot visu ko var tepat garāžā un saliktu jau krāsotavā.
pirmās tika izkrāsotas visas ailes utt, skaidrs kādā krāsā būs auto
turpinam garage stail paintshop
durvju iekšas
kā jau salons - sarkans
kad jau nožuvis
no āras sāk izskatīties pēc mašīnas
diena x, krāsojam visu ārpusi
balts uz balta
nebij laika kavēties, krāsa vēl nedaudz jēla, bet maucam
uz baltajiem pagriezieniem, viss kā vajag
sānu logi arī jau iekšā, priekšā polikarbonāts, aizmugurē stikla ar līmplēvi
stalts
lai lieki netērētu laiku, vizinot auto šurp un turp, nolēmām krāsot auto saliktā veidā, tātad sakrāsot visu ko var tepat garāžā un saliktu jau krāsotavā.
pirmās tika izkrāsotas visas ailes utt, skaidrs kādā krāsā būs auto
turpinam garage stail paintshop
durvju iekšas
kā jau salons - sarkans
kad jau nožuvis
no āras sāk izskatīties pēc mašīnas
diena x, krāsojam visu ārpusi
balts uz balta
nebij laika kavēties, krāsa vēl nedaudz jēla, bet maucam
uz baltajiem pagriezieniem, viss kā vajag
sānu logi arī jau iekšā, priekšā polikarbonāts, aizmugurē stikla ar līmplēvi
stalts
M Power or no power..