Amerikānis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 25
- chevron_right
šitie diski ir R16, un zināmiem cilvēkiem jau apgrozās gadi...daudz gadi.. sākot no kāda 2005 gada. un tas plaukts gan ir vnk..
Pēdējais labojis Gailums - 03 Apr 2012, 20:30, kopā labots 1 reizi.
man ar bija R17
nopērkot bembi, bija problēmas ar sajūga slīdēšanu 2ajā robā. ta nu uzliku citu grozu, kas bija mazāk iedilis kā vecais un disku, kas bija biezāks par veco, bet rezultātā liec kurā gribi ātrumā izslīd spēcīgi , noņemta atkal kārba, uzlikts vecais disks, pie lietotāja Sīkais ar e30 novirpots nedaudz spararats, lai saspiež disku vairāk. ta nu braucu meigināt (mašīnā 4 vīri) izslīdēja no sākuma ar otro, bet pēc tam aizgāja, varēja griezt ar otro, bet tas prieks ilga tikai pāris min.
viss spēcīgi nokarsa sabrūkstot diskam un tur beržoties un tā rezultātā no karstuma sāka tecēt eļļa garām blīvslēgam kārbai. Itkā trešā reize ir uz laimi, bet nekā, šonakt ielikts tas disks kas spēcīgi slīdēja, rezultāts tas pats, kaut nu ir novirpots spararats
viss spēcīgi nokarsa sabrūkstot diskam un tur beržoties un tā rezultātā no karstuma sāka tecēt eļļa garām blīvslēgam kārbai. Itkā trešā reize ir uz laimi, bet nekā, šonakt ielikts tas disks kas spēcīgi slīdēja, rezultāts tas pats, kaut nu ir novirpots spararats
Nu smuks bembīts un skatos visu laiku kautko taisi. Tas labi, vismaz visu laiku ir ko darīt
6. lapā pēdējā bilde, vienkārši superīga..
6. lapā pēdējā bilde, vienkārši superīga..
Beautiful monster
viewtopic.php?f=29&t=641
viewtopic.php?f=29&t=641
Jaa interesanti tu tur nemies, man besiitu kaarbas vislaik cilaat nost, nav no tiem patiikamajiem darbiem.
P.S. Plaukts tam diskam vienkaarshi uber monstrs!
P.S. Plaukts tam diskam vienkaarshi uber monstrs!
šodien iepirkts jauns disks un ceru, ka 5. reize būs pēdējā kādu laiciņu, kad jārauj kārba nost slīdoša sajūga dēļ
vakar iezieta TA ar pirmo un bez vieniniekiem
Turpmākie darbi ir tikt galā ar dzinēju, jo kad auksts, spiežot gāzi rijas ciet un šauj pa gaisinieku.
Vel problēma ar gāzes piespiešanu, no sākuma pedālis spiežas grūti no atlaista stāvokļaun tad tāds kā parlauziens un tālāk spiežas normāli. likās ka trosīte vainīga, ķerās, jo ir ar līkumu, bet tās vaina laikam nav, jo noslāpētam dzinējam viss normāli spaidās. varētu padomāt, ka motors ar lielu vakumu tur ciet droseles un grūti viņas atvērt, bet kad paveras šķirbiņa gaisam, tad viss aiziet normāli
vakar iezieta TA ar pirmo un bez vieniniekiem
Turpmākie darbi ir tikt galā ar dzinēju, jo kad auksts, spiežot gāzi rijas ciet un šauj pa gaisinieku.
Vel problēma ar gāzes piespiešanu, no sākuma pedālis spiežas grūti no atlaista stāvokļaun tad tāds kā parlauziens un tālāk spiežas normāli. likās ka trosīte vainīga, ķerās, jo ir ar līkumu, bet tās vaina laikam nav, jo noslāpētam dzinējam viss normāli spaidās. varētu padomāt, ka motors ar lielu vakumu tur ciet droseles un grūti viņas atvērt, bet kad paveras šķirbiņa gaisam, tad viss aiziet normāli
ko darīsi ar grozu? atstāsi veco?
Kas te notiekas,kas padarīts?!
Pēdējo reizi manām acīm redzēts darbībā!
Pēdējo reizi manām acīm redzēts darbībā!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Smuka bilde
Isti nesapratu, ja sajugs slideja kapec netika uzreiz likts jauns sajuga komplekts?
Vai vnk tads hobijs karbu celat ?
Vai vnk tads hobijs karbu celat ?
tu jau man liekas vari kārbu uz kādām divām skruvēm pieķert vai izdomā kautko vel ātrāku,jo tāpat būs jaņem nost atkal
njā,ir jau doma kādā komplektā tiks likts sajūgs šo reiz?
kaut kas tur jums greizi nolaizts ar spararata virpošanu vai arī to sajūgu liec kopā ar līku grozu, cilvēki brauc ar stock m20 sajūgu auto, kuriem grieze, jauda lielāka kā amerikānim un viss tur (zagra e30 piem)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jā, zinu ka ir stiprāki un viņiem tur, tpc man nemiers, ka man netur.
Ir i bijais dabūts knapi lietots grozs ar disku, kuriem viss kā jauns, bet nekā. Ta šoreiz piestāts kārtīgi pie sajūga un testējam ar brāli, liekam gan m20, m50 komplektus visādās kombinācijās. karoč pieliekot m20 grozus pie nevirpota spararata, grozam nevar pievilkt skrūves līdz galam tad vel labāka saķere, kā kad pievelk, tā kā prasas ievirpot spararatā diska piespiešanās vietu.
jautājums
pie motora pielikts viss sajūgs un diskā iemaukts izjauktas kārbas gals un to cenšas pagriezt ar kkādu 60cm garu oreni, ar vidēja latvieša spēku jāvar izslidināt sajūga disku?
Ir i bijais dabūts knapi lietots grozs ar disku, kuriem viss kā jauns, bet nekā. Ta šoreiz piestāts kārtīgi pie sajūga un testējam ar brāli, liekam gan m20, m50 komplektus visādās kombinācijās. karoč pieliekot m20 grozus pie nevirpota spararata, grozam nevar pievilkt skrūves līdz galam tad vel labāka saķere, kā kad pievelk, tā kā prasas ievirpot spararatā diska piespiešanās vietu.
jautājums
pie motora pielikts viss sajūgs un diskā iemaukts izjauktas kārbas gals un to cenšas pagriezt ar kkādu 60cm garu oreni, ar vidēja latvieša spēku jāvar izslidināt sajūga disku?
mums m62b44, starp dzinēju un kārbu m62, atrodas m20 spararats ar keramisko sajūgu, nekas pa sezonu nav slīdējis, tikai slīpēs sķērsām pa trasi. jauda ~ 315 zs
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
domajau ka neizslidinasi sajuuga disku... driizaak motors grieziisies.. ja nu vieniigi taa tu redzeesi savu probleemu.. jo parekeini atstaaj pret kalnu, auto, piekabini veel piekabi klaat, pirmais kas saaks notikt ir dzinejes sakas burkshkjet, nevis sajuugs..
manuprat ar kautkas nav ar spararatu..
manuprat ar kautkas nav ar spararatu..
Aizmirsu pieminēt, ka otrs cilvēks tur, lai motors negriežas. nu skaidrs, ta nedrīkst varēt pārgriest disku.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 25
- chevron_right