psih-arno Black E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 16
- chevron_right
+M3540i rakstīja:Pa skaisto! Patīk kā izpucēta motortelpa!...
Dēļ šī eksemplāra tā vairāk iepatikās e36 no laika gala, un beidzot šim arī ir motors
Tieši ar šādu situāciju pirms pāris dienām saskāros kad seeingman ķērās klāt mana auto dzinējam, lai savestu visu kārtībāpsih-arno rakstīja: Kamēr tika veikta Vanos blīvju maiņa, es noņēmu nost ieplūdes kolektoru, jo bija aizdomas, ka nevienmērīgā darbība ir saistīta ar kādu gaisa sūci. Noņemot ieplūdes kolektoru secināju, ka tā tas varētu būt, jo atklāju vienu praktiski izjukušu vakuuma trubiņu un pāris aizdomīgas un sasprēgājušas gumijas daļas - lai gan biju piekodinājis, lai to visu jau sākotnēji pārbauda, kad dzinējs vēl bija uz stenda.[/img]
Par pašu auto.... nu prieks, ka beidzot viss ir pabeigts , gāja jau gan kā pa kalniem un lejām. Njā, Tu te tiešām esi uzraklstījis tikai tādu mazo atskaiti par visu
Drusku manas domas sasšķobījušās par Jap Factory.... dikit pārsteigts esmu, likās, ka augstākais levels tur puikām.
Kā man šitas teikums patīk un noteikti pārliecina ka arī ikdienā vajag S50psih-arno rakstīja: Cik ikdienā pabraukājos, tad viens no secinājumiem ir tāds, ka ikdienai M52 dzinējs ir pateicīgāks - auto ir klusāks, elastīgāks. S50 uzvedība ir kā jau sporta dzinējam, tas ir kā radīts brīvdienām, vakara izbraucieniem un trases dienām.
Sveiks, vai vari ierakstit, kuras vakuma trubinas mainiji?
Varētu parādīt ar pirkstu pie noņemta ieplūdes kolektora.
Principā pateikt, kura viena būtu bijusi pie vainas būtu grūti, jo pārskatīju visu cik nu varēju un samainīju vairākus savienojumus.
Principā pateikt, kura viena būtu bijusi pie vainas būtu grūti, jo pārskatīju visu cik nu varēju un samainīju vairākus savienojumus.
Jā,visu cieņu
apsveicu ar mieru sirdī!
cepuri nost par paveito darbu lai labi rip
prieks lasit sadus topikus.
malacis buus jagaida atsauksmes kad kartiigi notestesi to motoru- slodzee ieliksi
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
bez komentariem
s50 arī līdz 4k ir jāiet ļoti labi, ir tāču divi vanosi, dēļ kuriem griezes ir praktiski vienāda visā apgriezienu diapazonā un "driveability" arī jābūt kaut kādampsih-arno rakstīja:Dzinējs vēl jāpiebrauc, tāpēc par sajūtām virs 4k RPM varu tikai minēt. Kārdinājums protams liels.
Cik ikdienā pabraukājos, tad viens no secinājumiem ir tāds, ka ikdienai M52 dzinējs ir pateicīgāks - auto ir klusāks, elastīgāks. S50 uzvedība ir kā jau sporta dzinējam, tas ir kā radīts brīvdienām, vakara izbraucieniem un trases dienām.
un vispār vai piebraukšana nenotiek līdz 3k?
Nevarētu teikt, ka līdz 4K RPM tas dzinējs neiet labi, bet ja mēs runājam par kaut kādām jaudas izraisītām emocijām, tad to komentēt pagaidām nevaru, jo šis tomēr ir augstu apgriezienu dzinējs.
Par piebraukšanu domas dalās, cik cilvēku, tik viedokļu. Citi saka, ka klaņu šāles piedilst daudz ātrāk un 1000km nav jēga braukt, citi saka, ka galvenais nelikt auto ilgstošā slodzē uzreiz u.t.t
Es pieturos pie 1000km un 4k RPM esmu noteicis kā ierobežotāju.
Par piebraukšanu domas dalās, cik cilvēku, tik viedokļu. Citi saka, ka klaņu šāles piedilst daudz ātrāk un 1000km nav jēga braukt, citi saka, ka galvenais nelikt auto ilgstošā slodzē uzreiz u.t.t
Es pieturos pie 1000km un 4k RPM esmu noteicis kā ierobežotāju.
Te nu tev pilnīga taisnība! Tas labi raksturo manas emocijas pēc tā visaerda rakstīja:apsveicu ar mieru sirdī!
Tavs sedans ir vienkārši tīrākā konfekte, praktiski vienīgais no LV E36 sedaniem, kas vispār piesaista. Apbrīnoju Tavu apņēmību un novēlu veiksmi turpmākajos darbos.
Viennozīmīgi labākais e36 iekš LV
Te vairs nav ko piebilst
Te vairs nav ko piebilst
seeingman rakstīja:s50 arī līdz 4k ir jāiet ļoti labi, ir tāču divi vanosi, dēļ kuriem griezes ir praktiski vienāda visā apgriezienu diapazonā un "driveability" arī jābūt kaut kādampsih-arno rakstīja:Dzinējs vēl jāpiebrauc, tāpēc par sajūtām virs 4k RPM varu tikai minēt. Kārdinājums protams liels.
Cik ikdienā pabraukājos, tad viens no secinājumiem ir tāds, ka ikdienai M52 dzinējs ir pateicīgāks - auto ir klusāks, elastīgāks. S50 uzvedība ir kā jau sporta dzinējam, tas ir kā radīts brīvdienām, vakara izbraucieniem un trases dienām.
un vispār vai piebraukšana nenotiek līdz 3k?
kaut kādas emocijas tas dzinējs izraisa tikai pēc 4.5k, līdz tam iet mazliet labāk par b28. Ja grib braukšanai nevis ķekša pēc, ka ir s50, ir jāliek īss reduktors (varbūt b32 ar 6 pārnesumu kārbu situācija ir labāka, bet par b30 ar 5robnieci un standarta reduktoru biju mazliet vīlies)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
m3 forumos daudzi saka ka m3 3.0 ir labaks jaudas sadalijums, respektivi vienmerigaks visos diapazonos saldzinot ar evo.
pats salidzinajios abus neesmu.
6robu kaarba jau neko nemaina, jo pirmie pieci robi jau pamataa ir tadi pasi kaa vislaik, 6tais sanak 0.8 pret rpm.
taateikt taa karba ir paredzeta isakam reduktoram
pa teemu runajot, cepuri nost auto prieksaa, pastoties motortelpas bildes, siekjis saaka tecet
pats salidzinajios abus neesmu.
6robu kaarba jau neko nemaina, jo pirmie pieci robi jau pamataa ir tadi pasi kaa vislaik, 6tais sanak 0.8 pret rpm.
taateikt taa karba ir paredzeta isakam reduktoram
pa teemu runajot, cepuri nost auto prieksaa, pastoties motortelpas bildes, siekjis saaka tecet
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 16
- chevron_right