psih-arno Black E36

Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

21 Nov 2013, 05:28

Pa skaisto! :super: Patīk kā izpucēta motortelpa!... :supeer:
e36
Profila bilde
Rapakivi
Ziņojumi: 1748
Pievienojies: 22 Feb 2012, 22:25
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 3
 

21 Nov 2013, 07:35

540i rakstīja:Pa skaisto! :super: Patīk kā izpucēta motortelpa!... :supeer:
+M3
Profila bilde
GatisB.
Ziņojumi: 1030
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:56
Braucu ar: 2
Reputācija: 8
 

21 Nov 2013, 07:40

Dēļ šī eksemplāra tā vairāk iepatikās e36 no laika gala, un beidzot šim arī ir motors :super:
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

21 Nov 2013, 08:56

psih-arno rakstīja: Kamēr tika veikta Vanos blīvju maiņa, es noņēmu nost ieplūdes kolektoru, jo bija aizdomas, ka nevienmērīgā darbība ir saistīta ar kādu gaisa sūci. Noņemot ieplūdes kolektoru secināju, ka tā tas varētu būt, jo atklāju vienu praktiski izjukušu vakuuma trubiņu un pāris aizdomīgas un sasprēgājušas gumijas daļas - lai gan biju piekodinājis, lai to visu jau sākotnēji pārbauda, kad dzinējs vēl bija uz stenda.[/img]
Tieši ar šādu situāciju pirms pāris dienām saskāros kad seeingman ķērās klāt mana auto dzinējam, lai savestu visu kārtībā :doh:

Par pašu auto.... nu prieks, ka beidzot viss ir pabeigts , gāja jau gan kā pa kalniem un lejām. Njā, Tu te tiešām esi uzraklstījis tikai tādu mazo atskaiti par visu :giggle:

Drusku manas domas sasšķobījušās par Jap Factory.... dikit pārsteigts esmu, likās, ka augstākais levels tur puikām.
psih-arno rakstīja: Cik ikdienā pabraukājos, tad viens no secinājumiem ir tāds, ka ikdienai M52 dzinējs ir pateicīgāks - auto ir klusāks, elastīgāks. S50 uzvedība ir kā jau sporta dzinējam, tas ir kā radīts brīvdienām, vakara izbraucieniem un trases dienām.
Kā man šitas teikums patīk :hahaha: :super: un noteikti pārliecina ka arī ikdienā vajag S50 :hahaha:
Profila bilde
///MM
Ziņojumi: 63
Pievienojies: 13 Mai 2013, 19:13
Braucu ar: e36 M3

21 Nov 2013, 10:20

Sveiks, vai vari ierakstit, kuras vakuma trubinas mainiji?
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 

21 Nov 2013, 10:42

Varētu parādīt ar pirkstu pie noņemta ieplūdes kolektora. :lol:
Principā pateikt, kura viena būtu bijusi pie vainas būtu grūti, jo pārskatīju visu cik nu varēju un samainīju vairākus savienojumus.
Profila bilde
Rolands
Ziņojumi: 2500
Pievienojies: 13 Mar 2011, 17:49
Atrašanās vieta: Garkalne,Ādaži

21 Nov 2013, 10:53

Jā,visu cieņu :super:
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

21 Nov 2013, 18:34

apsveicu ar mieru sirdī! :lol:
Profila bilde
gastello
Ziņojumi: 417
Pievienojies: 11 Jūn 2012, 22:54
Braucu ar: Isku-e46
Atrašanās vieta: Ādažiem

21 Nov 2013, 19:03

cepuri nost par paveito darbu :super: lai labi rip :clap:
Profila bilde
marens
Ziņojumi: 327
Pievienojies: 27 Jūl 2013, 20:35
Braucu ar: BMW
Reputācija: 1
 

21 Nov 2013, 19:21

prieks lasit sadus topikus. :super:
Profila bilde
KLAVINS
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6347
Pievienojies: 07 Apr 2011, 08:45
Braucu ar: BMW
Atrašanās vieta: Titurga (Baloži)
Reputācija: 4
 

21 Nov 2013, 20:00

malacis :super: buus jagaida atsauksmes kad kartiigi notestesi to motoru- slodzee ieliksi ;)
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
matissc
Ziņojumi: 1167
Pievienojies: 30 Dec 2011, 19:44
Atrašanās vieta: Cēsis

21 Nov 2013, 20:08

bez komentariem :supeer: :super:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

21 Nov 2013, 21:44

psih-arno rakstīja:Dzinējs vēl jāpiebrauc, tāpēc par sajūtām virs 4k RPM varu tikai minēt. Kārdinājums protams liels. :giggle:

Cik ikdienā pabraukājos, tad viens no secinājumiem ir tāds, ka ikdienai M52 dzinējs ir pateicīgāks - auto ir klusāks, elastīgāks. S50 uzvedība ir kā jau sporta dzinējam, tas ir kā radīts brīvdienām, vakara izbraucieniem un trases dienām.
s50 arī līdz 4k ir jāiet ļoti labi, ir tāču divi vanosi, dēļ kuriem griezes ir praktiski vienāda visā apgriezienu diapazonā un "driveability" arī jābūt kaut kādam
un vispār vai piebraukšana nenotiek līdz 3k?
Profila bilde
psih-arno
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 21 Mar 2011, 10:30
Braucu ar: 332
Reputācija: 2
 

21 Nov 2013, 22:27

Nevarētu teikt, ka līdz 4K RPM tas dzinējs neiet labi, bet ja mēs runājam par kaut kādām jaudas izraisītām emocijām, tad to komentēt pagaidām nevaru, jo šis tomēr ir augstu apgriezienu dzinējs.

Par piebraukšanu domas dalās, cik cilvēku, tik viedokļu. Citi saka, ka klaņu šāles piedilst daudz ātrāk un 1000km nav jēga braukt, citi saka, ka galvenais nelikt auto ilgstošā slodzē uzreiz u.t.t
Es pieturos pie 1000km un 4k RPM esmu noteicis kā ierobežotāju.
erda rakstīja:apsveicu ar mieru sirdī! :lol:
Te nu tev pilnīga taisnība! Tas labi raksturo manas emocijas pēc tā visa :D
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 

22 Nov 2013, 00:01

Pa smuko! :pupi: :super: Kādreiz arī es iestellēšu Mkas dzinēju savā drotā. :yes:
Attēls
Profila bilde
Kristaaaaps
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 21 Okt 2013, 19:39
Braucu ar: 325, pasātu
Atrašanās vieta: Rīga, Zolitūde

22 Nov 2013, 00:09

Tavs sedans ir vienkārši tīrākā konfekte, praktiski vienīgais no LV E36 sedaniem, kas vispār piesaista. Apbrīnoju Tavu apņēmību un novēlu veiksmi turpmākajos darbos. :super:
Profila bilde
blondaaa
Ziņojumi: 510
Pievienojies: 12 Mar 2013, 00:26
Braucu ar: 325 coupe
Atrašanās vieta: Balvi

22 Nov 2013, 00:46

Viennozīmīgi labākais e36 iekš LV :supeer: :rullz:
Te vairs nav ko piebilst :supeer:
Profila bilde
Liberis
Ziņojumi: 123
Pievienojies: 21 Feb 2013, 09:40
Braucu ar: Sedanu

22 Nov 2013, 09:41

:super:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

22 Nov 2013, 11:55

seeingman rakstīja:
psih-arno rakstīja:Dzinējs vēl jāpiebrauc, tāpēc par sajūtām virs 4k RPM varu tikai minēt. Kārdinājums protams liels. :giggle:

Cik ikdienā pabraukājos, tad viens no secinājumiem ir tāds, ka ikdienai M52 dzinējs ir pateicīgāks - auto ir klusāks, elastīgāks. S50 uzvedība ir kā jau sporta dzinējam, tas ir kā radīts brīvdienām, vakara izbraucieniem un trases dienām.
s50 arī līdz 4k ir jāiet ļoti labi, ir tāču divi vanosi, dēļ kuriem griezes ir praktiski vienāda visā apgriezienu diapazonā un "driveability" arī jābūt kaut kādam
un vispār vai piebraukšana nenotiek līdz 3k?

kaut kādas emocijas tas dzinējs izraisa tikai pēc 4.5k, līdz tam iet mazliet labāk par b28. Ja grib braukšanai nevis ķekša pēc, ka ir s50, ir jāliek īss reduktors (varbūt b32 ar 6 pārnesumu kārbu situācija ir labāka, bet par b30 ar 5robnieci un standarta reduktoru biju mazliet vīlies)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

22 Nov 2013, 12:15

m3 forumos daudzi saka ka m3 3.0 ir labaks jaudas sadalijums, respektivi vienmerigaks visos diapazonos saldzinot ar evo.
pats salidzinajios abus neesmu.
6robu kaarba jau neko nemaina, jo pirmie pieci robi jau pamataa ir tadi pasi kaa vislaik, 6tais sanak 0.8 pret rpm.
taateikt taa karba ir paredzeta isakam reduktoram :lol:

pa teemu runajot, cepuri nost auto prieksaa, pastoties motortelpas bildes, siekjis saaka tecet :super: :super: :super:
...