turbo eksperimentālprojekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 24
- chevron_right
Strokeris 2.0 lielāks par 2.5 plus turbo.
Kā to saprast?
Kā to saprast?
no 2,0 nostroukots uz 2,5,nu tā pat kā no b25 uz b30 tikai pa lēto because shtencwerks
Vai tik šeit nav ņemts kaut kas no dīzeļa?
Tas ir autora kompetencē stāstīt kas no kā ņemts,bet Tu esi acīgs
Kas no kā ņemts dziļi nekomentēšu, zinātāji paši sapratīs.
Un kurš vispār var izdomāt, ka tas bloks ir izborēts uz 84 (2.5 standarta izmērs) tak uz aci redzams attālums starp cilindriem + nevienam 2.5/2.8/3.0 (visi ar bore size 84) nav tādi virzuļi (ar izvirzījumu augšpusē), tādi ir tikai m52b20 un m50tub20.
P.S. par virzuļiem paldies ValtersD, par visādu sudu tsk. m52 izplūdi, padušku u.c. paldies aquantus
Tātad motors ir uz 2.0 pamata būvēts strokeris - palielināts gājiens, lai iegūtu pašreizējo tilpumu 2497cm^3 tb diubļepiec galvai sēžas atjaunotas, vārsti atjaunoti, ieplūdes vārstiem paplidus 45* blīvējošajai virsmai uzslīpēts vēl 30* virsma, samazinot 45* virsmu un iegūstot maigāku pāreju gaisa plūsmai, sabildēts gan tas viss laikam nav
Galvas blīve 2.04mm standarta. Kompresijas pakāpe sanāca gan 10:1, tā kā baigi daudz "iepūst" es tur nevarēšu, bet ar 0.7bar vajadzētu pietikt, lai izārdītu mazās pusasis un reduktoru
Nākamnedēļ turpināsies darbi, jāsaliek ir eļļas sūknis, karteris, vārstu vāks, dzes. sistēmas trubas un pravodka, tad var stellēt iekšā un būvēt izplūdi.
Turbīnas eļļas atplūdi šoreiz uztaisīju blokā, redzēs kā būs, ja kādam interesēs būs pieejams karteris ar uztaisītu turbīnas eļļas atplūdes vietu.
Un kurš vispār var izdomāt, ka tas bloks ir izborēts uz 84 (2.5 standarta izmērs) tak uz aci redzams attālums starp cilindriem + nevienam 2.5/2.8/3.0 (visi ar bore size 84) nav tādi virzuļi (ar izvirzījumu augšpusē), tādi ir tikai m52b20 un m50tub20.
P.S. par virzuļiem paldies ValtersD, par visādu sudu tsk. m52 izplūdi, padušku u.c. paldies aquantus
Tātad motors ir uz 2.0 pamata būvēts strokeris - palielināts gājiens, lai iegūtu pašreizējo tilpumu 2497cm^3 tb diubļepiec galvai sēžas atjaunotas, vārsti atjaunoti, ieplūdes vārstiem paplidus 45* blīvējošajai virsmai uzslīpēts vēl 30* virsma, samazinot 45* virsmu un iegūstot maigāku pāreju gaisa plūsmai, sabildēts gan tas viss laikam nav
Galvas blīve 2.04mm standarta. Kompresijas pakāpe sanāca gan 10:1, tā kā baigi daudz "iepūst" es tur nevarēšu, bet ar 0.7bar vajadzētu pietikt, lai izārdītu mazās pusasis un reduktoru
Nākamnedēļ turpināsies darbi, jāsaliek ir eļļas sūknis, karteris, vārstu vāks, dzes. sistēmas trubas un pravodka, tad var stellēt iekšā un būvēt izplūdi.
Turbīnas eļļas atplūdi šoreiz uztaisīju blokā, redzēs kā būs, ja kādam interesēs būs pieejams karteris ar uztaisītu turbīnas eļļas atplūdes vietu.
tā nu pagaidu motors ir iekšā un rūc ar visu turbīnu. Kolektoru uztaisīju pareizāk, bet vēl ne pavisam ūber racing.
cik ar puspedālīti patestēju, kamēr iebraucas bišku - sajūgs netur un turbīnai ir bišku inerce, bet pareizi saslēdzoties var dabūt boostu pat pie 2k rpm
bildes vēlāk eju svinēt dz/d
cik ar puspedālīti patestēju, kamēr iebraucas bišku - sajūgs netur un turbīnai ir bišku inerce, bet pareizi saslēdzoties var dabūt boostu pat pie 2k rpm
bildes vēlāk eju svinēt dz/d
Netīšām youtubē uzgāju m50 2.9 turbo buildu
Tur jau nitros sistēma arī laikam tika pielikta
Ar ko ir metinats tas kolektors? Tigu?seeingman rakstīja:.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Izskatas ar MIGu un lielu strāvu...
Pie mums lielu strāvu nemaz nevar ieslēgt
Visu cieņu projektam, bet es lasu un domāju-
Kāpēc strokeris? Cik noprotu, Tev ir instrumenti un zināšanas, vai nebija prātīgāk bloku "borēt" uz lielākiem virzuļiem? Tomēr tad ir viss svaigs, nav jādomā vai nav izdiluma vai elipse. Un tākā virsū iet turbīna, dzinēju gribēsies iegriezt augstākos apgriezienos kā paredzēts un strokeris nav gluži savienojams ar to...
Nekritizēju nevienu, pašam pagaidām briest tikai maks un idejas priekš projekta.
Kāpēc strokeris? Cik noprotu, Tev ir instrumenti un zināšanas, vai nebija prātīgāk bloku "borēt" uz lielākiem virzuļiem? Tomēr tad ir viss svaigs, nav jādomā vai nav izdiluma vai elipse. Un tākā virsū iet turbīna, dzinēju gribēsies iegriezt augstākos apgriezienos kā paredzēts un strokeris nav gluži savienojams ar to...
Nekritizēju nevienu, pašam pagaidām briest tikai maks un idejas priekš projekta.
I don`t like bass, I love it!
Tiem, kas vēl nesaprata, 2.9l motors tiks būvēts nopietnāk par nopietnu, tas iekļauj sevī ārējo detaļu tīrīšanu ar stikla skrotīm, kolektora metināšanu pilnībā no 0 un pilnībā pareizu, performance šāles& gredzeni, specpasūtījuma kaltie klaņi, arp špiļkas, galvai kanālu grebšana, pulēšana, degkameras pulēšana, performance vārsti, atsperes un sadalenes, pyramid galvas blīve, ieplūdes kolektors arī custom alumīnija...
Bloks tam visam, starpcitu, jau ir izborēts uz 86mm...
Tas viss maksā lielu naudu un nebūvējas ātri, bet 2.0 motoram bija kapi, tāpēc tika uztaisīts no 2.0 detaļām, kas mums pilna garāža, strokeris ar tilpumu 2.5 un pielikta turbīna, lai pagaidām var braukt ar smaidu sejā. Bloks uz kā pamata uztaisīju to strokeri tāpat ir gandrīz perfekts: 1- 2 simtdaļas dilums. Augstākos apgriezienos šito griezt arī pilnīgi nav vajadzības, pie 2.5k rpm jau pamatīgi vērpjas.
P.S. Un jā izplūde metināta ar pusautomātu, ar kolektoru pamatīgi pačakarējos visām trubām fāzītes uzslīpēju, lai smuka šuve sanāk, savadāk nekūst iekšā tik labi, nevar jau uzgriezt max strāvu, sit korķus ārā... Downpipe gan jau bija zajebal viss, izskatās bišķi anāli 3mm sieniņas truba bija un šuve normāls kalns uz āru
Bloks tam visam, starpcitu, jau ir izborēts uz 86mm...
Tas viss maksā lielu naudu un nebūvējas ātri, bet 2.0 motoram bija kapi, tāpēc tika uztaisīts no 2.0 detaļām, kas mums pilna garāža, strokeris ar tilpumu 2.5 un pielikta turbīna, lai pagaidām var braukt ar smaidu sejā. Bloks uz kā pamata uztaisīju to strokeri tāpat ir gandrīz perfekts: 1- 2 simtdaļas dilums. Augstākos apgriezienos šito griezt arī pilnīgi nav vajadzības, pie 2.5k rpm jau pamatīgi vērpjas.
P.S. Un jā izplūde metināta ar pusautomātu, ar kolektoru pamatīgi pačakarējos visām trubām fāzītes uzslīpēju, lai smuka šuve sanāk, savadāk nekūst iekšā tik labi, nevar jau uzgriezt max strāvu, sit korķus ārā... Downpipe gan jau bija zajebal viss, izskatās bišķi anāli 3mm sieniņas truba bija un šuve normāls kalns uz āru
Bloks ,starp citu ,no mana sarkanā diulitrīgā ,kurš sāka klak klak klak taisīt feelin proud
nevajag uzgriežņus mest motorā, nebūs klak klak
Tavam arī sabērām,galvenais ir nemīzt
Ielejiet ar karoti mutē.
Ir E36 atmosfēras dzinēji, kuriem uzlikta turbīna. DME, pieļauju, ka pārraksta tās tabulas (pats tak neadaptēsies). Kas notiek kad turbīna astiepj kājas? Dzinējs brauc normāli, nebrauc vispār? Ar steigu jāpārraksta tas ECU?
Paldies!
Ir E36 atmosfēras dzinēji, kuriem uzlikta turbīna. DME, pieļauju, ka pārraksta tās tabulas (pats tak neadaptēsies). Kas notiek kad turbīna astiepj kājas? Dzinējs brauc normāli, nebrauc vispār? Ar steigu jāpārraksta tas ECU?
Paldies!
Diegabiksis
ar stock vadību tur ir baigi dirsā saregulēt, bet nu ja pūš līdz 0.5 tad var dzīvot
turbīna nomirs tas ir kā? noķīlēs? tad neies jā, jo gaisam būs grūti tikt motorā.
Un jā bāru tur nevar iepūst ar cr 10 ieputu paeksperimentēt, kas tur būs un, jā, atkal finišs... tb uzdetonēja un svecei keramika atkal sēžā
bet nu labi tāpat eko nolūkos tika izmantoti lietoti gredzeni, kas uz uzci izskatījās normāli, bet nu jā viņiem bija finišs, baigi pūta ārā pa kartera ventilāciju.
tad nu tagad plāns ātrajam rebildam, uzlikšu blokam kapara o-ringus, lai var normāli iepūst un nemīzt, jaunus gredzenus un jārestaurē izdegusī sēža&vārsts.
pieņemu ziedojumus m50tub20 virzuļu izskatā, lai var laicīgi vēl augšas nofrēzēt, cr 10:1 tomēr man ir par augstu, nepatīk
turbīna nomirs tas ir kā? noķīlēs? tad neies jā, jo gaisam būs grūti tikt motorā.
Un jā bāru tur nevar iepūst ar cr 10 ieputu paeksperimentēt, kas tur būs un, jā, atkal finišs... tb uzdetonēja un svecei keramika atkal sēžā
bet nu labi tāpat eko nolūkos tika izmantoti lietoti gredzeni, kas uz uzci izskatījās normāli, bet nu jā viņiem bija finišs, baigi pūta ārā pa kartera ventilāciju.
tad nu tagad plāns ātrajam rebildam, uzlikšu blokam kapara o-ringus, lai var normāli iepūst un nemīzt, jaunus gredzenus un jārestaurē izdegusī sēža&vārsts.
pieņemu ziedojumus m50tub20 virzuļu izskatā, lai var laicīgi vēl augšas nofrēzēt, cr 10:1 tomēr man ir par augstu, nepatīk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 24
- chevron_right