Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 32
- chevron_right
Kā krēslu stiprināji un drošības jostas sprādzējamo?
Cik izmaksāja taburete, ja nav noslēpums?
Par siksnu runājot, nav tā, ka baigi brīvi viņa, ja pa augšu laid, nevis to caurumu sānā?
Par siksnu runājot, nav tā, ka baigi brīvi viņa, ja pa augšu laid, nevis to caurumu sānā?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Labs man ir līdzīgi, bet pārtaisīšu sliedes lai benķis ir zemāk (tā ka apakšējā daļa pieskarās grīdai) iepriekš gan jātiek galā ar stūres kolonnu, savādāk grūti redzēt
Pēcāk iekāpjot atpakaļ stock benķī (zemākajā pozīcijā), liekas ka sēdi kkādā minivenā
Pēcāk iekāpjot atpakaļ stock benķī (zemākajā pozīcijā), liekas ka sēdi kkādā minivenā
Man izmaksāja necik, bet tikko tieši tādu pašu lietotu Sparco rew beņķi bez homo tirgoja pa 150eur. Man arī nav jauns.TomSkarsts rakstīja:Cik izmaksāja taburete, ja nav noslēpums?
Par siksnu runājot, nav tā, ka baigi brīvi viņa, ja pa augšu laid, nevis to caurumu sānā?
Ar siksnu viss ir ok, viss stingri.
Bet sēdekli mainīšu pret TA Technix beņķiem vai FK. Vajag regulējamus un kauss priekš daily nav īsti ērts iekāpšanas/izkāpšanas ziņā.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
cik et diskiem?
Bildes vienkārši bombas. 2k18 kalnedārā noteikti jābūt.
20EJANSONS rakstīja:cik et diskiem?
-zzhurka- rakstīja:Bildes vienkārši bombas. 2k18 kalnedārā noteikti jābūt.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Dzirdēju kvalitāte FK/TA sedekļiem esot pipec.Nixon rakstīja: Bet sēdekli mainīšu pret TA Technix beņķiem vai FK. Vajag regulējamus un kauss priekš daily nav īsti ērts iekāpšanas/izkāpšanas ziņā.
Drīzāk vnk nav kvalitātes.
OK ja chalis sver 60kg ar biksēm.
Bet ja 80+
Tad tas švakais sēdekļa korpuss ļurinas un lokās nenormāli. Jo nav monokoks bet gan trubiņu karkass ar stieplu atsperēm ir švaks.
Krč der tikai fotogrāfijai.
OK ja chalis sver 60kg ar biksēm.
Bet ja 80+
Tad tas švakais sēdekļa korpuss ļurinas un lokās nenormāli. Jo nav monokoks bet gan trubiņu karkass ar stieplu atsperēm ir švaks.
Krč der tikai fotogrāfijai.
Nosēdini, viņi teica. Būs jautri, viņi teica.
Atkal kautko pamainam
Nezinu no kā tie diski nākuši, bet R16, centrs 75mm, 8J un ET11.
Auto sākās problēmas ar degvielas padevi. Pirmkārt degvielas datčiks sāka gļukot - rāda, ka degvielas vēl pietiek, bet bākā sauss. Tad atkal vienā bākas pusē bija degviela, bet sūkņa pusē tukšums.
Nomainīju abratkas šļauku apakšā, jo vecā bija diezgan palocīta.
Pēc tam parādījās kautkādi jaudas zudumi. Mainīju sūkņus, bet bez rezultātiem.
Beigās nomainīju sprauslas ar visu reiku. Uzliku no M50B25, jo citas nebija ko paņemt. Pie reizes uzliku ķīnas degvielas spiediena regulatoru. Nu un tad arī ECU un MAFu no B25. Tas filtrs tur tikai pagaidām.
Pirmajā testā likās, ka iet daudz labāk, bet daudz nedabūju notestēt. Tad saliku no diviem reduktoriem vienu. Mētājās viens ar beigtu korpusu un no tā paņēmu iekšas saliku savā. Pie reizes, uzlikts cits gala bundulis un pārtasīts pod M3. Skaņa patīk labāk, bet vajag kautko izdarīt ar to tukšo katalizatoru bunduli.
Notestēts un konstatēts, ka iet daudz labāk.
https://youtu.be/k7tQ3cKyAro
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Auto sākās problēmas ar degvielas padevi. Pirmkārt degvielas datčiks sāka gļukot - rāda, ka degvielas vēl pietiek, bet bākā sauss. Tad atkal vienā bākas pusē bija degviela, bet sūkņa pusē tukšums.
Nomainīju abratkas šļauku apakšā, jo vecā bija diezgan palocīta.
Pēc tam parādījās kautkādi jaudas zudumi. Mainīju sūkņus, bet bez rezultātiem.
Beigās nomainīju sprauslas ar visu reiku. Uzliku no M50B25, jo citas nebija ko paņemt. Pie reizes uzliku ķīnas degvielas spiediena regulatoru. Nu un tad arī ECU un MAFu no B25. Tas filtrs tur tikai pagaidām.
Pirmajā testā likās, ka iet daudz labāk, bet daudz nedabūju notestēt. Tad saliku no diviem reduktoriem vienu. Mētājās viens ar beigtu korpusu un no tā paņēmu iekšas saliku savā. Pie reizes, uzlikts cits gala bundulis un pārtasīts pod M3. Skaņa patīk labāk, bet vajag kautko izdarīt ar to tukšo katalizatoru bunduli.
Notestēts un konstatēts, ka iet daudz labāk.
https://youtu.be/k7tQ3cKyAro
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Spido jau nemelo nemaz
Pa kurieni Tu ar vińu tā vari atvilkt?
Kapēc lai melotu? 3.45 reduktors.kars rakstīja:Spido jau nemelo nemaz
Parasts ceļa posms - Mazsalaca-Valmiera.edawards rakstīja:Pa kurieni Tu ar vińu tā vari atvilkt?
Mazas riepas izskatās uz tiem diskiem.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Reduktors ņipričom, riepas gan it īpaši tās pēdējās uz r16Nixon rakstīja:Spido jau nemelo nemaz
Kapēc lai melotu? 3.45 reduktors.
ja es sita atvilktu ar savu tad degviela jau butu beigusies
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kad tev spido rāda 100km/h, reāli brauc uz 89km/h, + vēl ražotāja ~3-5 km/h kļūdaNixon rakstīja:205/45
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Pie vmax vēl lielāka starpība
Vislabāk ar gps mērīt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 32
- chevron_right