Jāņa 323t (M50TU2B23 turbo, MS43)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 17
- chevron_right
Nu parasts m50b25 ar 3.0 kituVladlen rakstīja:No kurienas rodas stasti tas ir jautajums, jo plaza neesmu apmeklejis gadus divusOdze rakstīja:Par Vladlena 3.0 dzirdētas daudz teikas un nostāsti bet darbībā gan nav sanācis redzēt. Gribētos uzlikt pret "mūsu" 3.0 tikai mēs nebraucam uz e85 bet gan uz lpg-AF- rakstīja:Krč uzskrienies ar Vladlika e36 un tad redzēs vai vismaz tuvu esi
Kas attiecas uz jāņa 2.8 tu. Pa lielam jau standarta a tub28. Nekā ievērības cienīga tajā dzinējā nav.
Sorry par offtopic'u.
Kads dif jusu 3.0?
Izskatās ka ar otru galvu gan netiksim galā līdz atklāšanai, bet domāju ka 99% būsim ar tādu kāds ir.
AF vajadzētu zināt šo 3.0 jo artūrs regulēja ar lpg
nu personīgi tam tad procesa ietvaros nestāvēju klāt, bet nu var būt ja jau tā saki
autor- nosver auto!
autor- nosver auto!
Šis tas izdarīts, kkur pabraukts.
Pirmās sacensības, pirmajā LDK posmā, pat sanāca kvalificēties.
Sezonas atklāšanā reduktors izšķīda, nu neko, noņēmām turpat viņu, paldies visiem kuri instrumentus aizdeva, jo protams kad tos vajag visvairāk tie nav paņemti līdz. Un paldies lietotājam ikey07 ka aizveda mani ar visu salauzto reduktoru uz mājām, tālāk jau paņēmu citu galveno pāri "3:91" un nākošajā dienā Rullītī uzliku un piebraucu treniņā.
Mājās braucot tik secināju ka tas ir 3.45. Bet nu neko gāja labi. Un 333 arī pat bija labāk ar viņu.
Biju apskatē, nu ja divnieku dabūšana būtu spēle, tad esmu uzvarējis - 28.
Izdarītas lietas:
Paņemta slimības lapa,
daļēji sametināts otrs slieksnis.
Saremontēts caurums arkā un bagažnieka līstē, ne īpaši skaisti piekrāsots.
Samainītas bremzes aizmugurē uz ventilējamām,
uzliktas riepas uz R16.
paregulēta vadība.
Samainīts šofera puses spārns priekšā uz nedaudz labāku.
Ko vajag:
Samainīt amortizatoru atbalstus aizmugurē,
sametināt otru slieksni līdz galam un pārējo & piekrāsot,
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni & ieplūdes kolektoru, droseli un MS43 vadību, saregulēt uz E85.
uzlikt dekoratīvās sliekšņu uzlikas,
uzlikt hidraulisko rokas bremzi.
Uzlikt wideband zondi.
Samainīt visas bukses uz poli.
Bildes dažas un spoilerī ir pāris video.
Pirmās sacensības, pirmajā LDK posmā, pat sanāca kvalificēties.
Sezonas atklāšanā reduktors izšķīda, nu neko, noņēmām turpat viņu, paldies visiem kuri instrumentus aizdeva, jo protams kad tos vajag visvairāk tie nav paņemti līdz. Un paldies lietotājam ikey07 ka aizveda mani ar visu salauzto reduktoru uz mājām, tālāk jau paņēmu citu galveno pāri "3:91" un nākošajā dienā Rullītī uzliku un piebraucu treniņā.
Mājās braucot tik secināju ka tas ir 3.45. Bet nu neko gāja labi. Un 333 arī pat bija labāk ar viņu.
Biju apskatē, nu ja divnieku dabūšana būtu spēle, tad esmu uzvarējis - 28.
Izdarītas lietas:
Paņemta slimības lapa,
daļēji sametināts otrs slieksnis.
Saremontēts caurums arkā un bagažnieka līstē, ne īpaši skaisti piekrāsots.
Samainītas bremzes aizmugurē uz ventilējamām,
uzliktas riepas uz R16.
paregulēta vadība.
Samainīts šofera puses spārns priekšā uz nedaudz labāku.
Ko vajag:
Samainīt amortizatoru atbalstus aizmugurē,
sametināt otru slieksni līdz galam un pārējo & piekrāsot,
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni & ieplūdes kolektoru, droseli un MS43 vadību, saregulēt uz E85.
uzlikt dekoratīvās sliekšņu uzlikas,
uzlikt hidraulisko rokas bremzi.
Uzlikt wideband zondi.
Samainīt visas bukses uz poli.
Bildes dažas un spoilerī ir pāris video.
Slēpts saturs: Parādīt
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Oho, nezināju, ka bez hidras līdz šim brauc!
Līdz 3. posmam laika maz jeb nebrauksi?
Līdz 3. posmam laika maz jeb nebrauksi?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Slimības lapa līdz 20.06, takā braukšu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Par ko divnieki skatē? Dēļ atvieglināšanas?
Atceries, ka tehniskajā komisijā skatīsies TA divniekus :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Viskko ir divnieki. Nav sametināts viss, lukturi, salons. Peldošās šaras vairs nav peldošas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
626 - Racing stiprinājumi?
616 - Tāpēc ka metinātais?
622 - Nesaprotu?!
621 - Kas tev ar tiem spārniem? Izrūsējuši vai kas cits?
616 - Tāpēc ka metinātais?
622 - Nesaprotu?!
621 - Kas tev ar tiem spārniem? Izrūsējuši vai kas cits?
Jā.riebeklis rakstīja:626 - Racing stiprinājumi?
616 - Tāpēc ka metinātais?
622 - Nesaprotu?!
621 - Kas tev ar tiem spārniem? Izrūsējuši vai kas cits?
Jā.
Nav salona. Piezīmēs rakstīts.
Nav kur apakšas pieskrūvēt, ļurinas.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jebaķīt, divnieku karalis
Par haubes stiprinājumiem WTF, Tev taču ir Aerocatchi. Vēl pagājšgad tādi bija TA legal (jo nav aso izvirzījumu kā parastajiem).
Droši vien tāpēc, ka nav taka orģinalkai, āķis, kas aizķerās, ja nu gadijumā nav kārtīgi aiztaisīts.Agnis rakstīja:Par haubes stiprinājumiem WTF, Tev taču ir Aerocatchi. Vēl pagājšgad tādi bija TA legal (jo nav aso izvirzījumu kā parastajiem).
amm ko?
Tikai divi jautjumi:
Priekškam?
un kā tu to gribi dabūt gatavu??
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni & ieplūdes kolektoru, droseli un MS43 vadību, saregulēt uz E85.
Uzlikt wideband zondi.
Tikai divi jautjumi:
Priekškam?
un kā tu to gribi dabūt gatavu??
Ko tu tur nesaproti?
Tas ka uzliekot M54B30 ieplūdes sadaleni un kolektoru var iegūt nedaudz jaudu klāt nav arī nekas jauns.
MS43 vadībai ews3 nav vajadzīgs un arī vieglāk regulējas.
widebands, lai afr var redzēt un attiecīgi veikt labojumus degvielas kartēs. Tev jau tādas lietas vajadzētu zināt.
Tas ka uzliekot M54B30 ieplūdes sadaleni un kolektoru var iegūt nedaudz jaudu klāt nav arī nekas jauns.
MS43 vadībai ews3 nav vajadzīgs un arī vieglāk regulējas.
widebands, lai afr var redzēt un attiecīgi veikt labojumus degvielas kartēs. Tev jau tādas lietas vajadzētu zināt.
Pēdējais labojis Jānis.P - 21 Jūn 2016, 11:43, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
kas taja m54 kolektora labaks ka m50 kolektora?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nekas, m50 kolektoram kanāls ir tādas pašas formas un izmēra kā m50b25 un m52b25/28 galvas kanāli.
Un m54b30 kolektors sakrīt ar m52tub25/28, m54b25/b30 galvas kanāliem.
Un m54b30 kolektors sakrīt ar m52tub25/28, m54b25/b30 galvas kanāliem.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Vnk ms43 ir siemens m54 motoru vadība, nejauc te krastus
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=929951
Vińa nekā diži neregulējas un kur nu vēl platjosleni vińā bāzt, pluss 2 vanosu sistēma, tāpēc radās tik mułkīgs jautājums.
Tu laikam jauc ar motronicu ML 3.1 kurš ir bosch ražojuma dme un nāca uz m50 motoriem
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=929951
Vińa nekā diži neregulējas un kur nu vēl platjosleni vińā bāzt, pluss 2 vanosu sistēma, tāpēc radās tik mułkīgs jautājums.
Tu laikam jauc ar motronicu ML 3.1 kurš ir bosch ražojuma dme un nāca uz m50 motoriem
Es neko nejaucu.
Jā, MS43 ir M54 motora vadība. Man šobrīd ir M52tub28 ar MS42.
Topicu kura linku ieliki esmu lasījis, bet nepārveidošu esošo pravodku, taisīšu jaunu. Gribu, lai izskatās kā oem, nevis tāds ātrais "just make it work" variants kā tagad.
Kā tad, lai es degvielu saregulēju bez platjoslenes?
Kas tev neregulējas MS43 vadībai?
Jā, MS43 ir M54 motora vadība. Man šobrīd ir M52tub28 ar MS42.
Topicu kura linku ieliki esmu lasījis, bet nepārveidošu esošo pravodku, taisīšu jaunu. Gribu, lai izskatās kā oem, nevis tāds ātrais "just make it work" variants kā tagad.
Kā tad, lai es degvielu saregulēju bez platjoslenes?
Kas tev neregulējas MS43 vadībai?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Aizmirsu ka tev m52tu
Bet still, veiksmi mēginājumā SAREGULĒT ms43/42
Ak jā, tu ews 3 pārprogrammē vai uzliec kīnas obmanku?
Bet still, veiksmi mēginājumā SAREGULĒT ms43/42
Ak jā, tu ews 3 pārprogrammē vai uzliec kīnas obmanku?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 17
- chevron_right