E36 330ci by Sancix
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 28
- chevron_right
Vareni. Gaidu turpinājumu. Tu csdd arī plāno pārreģistrēšanu ?
Te bus intresanti pasekot lidz
E46 ta ir tada problema ka klokis reizem stav tuvak piektam robam.
Manam e46 ir tapat.
Problema ir izdilusi kulise un pasu kulisi vel ir iespejams regulet.Nolikt tiesi pa vidu.
Info var atrast e46.lv
E46 ta ir tada problema ka klokis reizem stav tuvak piektam robam.
Manam e46 ir tapat.
Problema ir izdilusi kulise un pasu kulisi vel ir iespejams regulet.Nolikt tiesi pa vidu.
Info var atrast e46.lv
Domāju ka CSDD pārreģistrēt nevajadzēs.
Manā gadījumā kulisē viss OK, kārba kaut kas ne tā.
Manā gadījumā kulisē viss OK, kārba kaut kas ne tā.
tik sajūga instalācijas procesā pasauc kādu servisnieku palīgā ar štrumu, ja uzliksi nepareizi var sanākt nobraukt tik pāris tūkstošus km un sajūgs metams.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vari minēt kas ir specinstruments ? Domāji lai liekot klāt kurvi tas būtu izspiestā veidā ? Varbūt ir vēl kāds knifs kas jāzin ?
rekur pat iztiek bez štruma
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=629140
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=629140
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
he9600 rakstīja:rekur pat iztiek bez štruma
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=629140
Nu manā gadījumā jaunais kurvis no rūpnīcas nāk ar jau izspiestu kurvi, respektīvi atliek atrisināt centrēšanas problēmu un viss OK.
Nesaprotu kapēc mans iepriekšējais posts tika dzēsts, bet nu palīdžēšu ar to 5o ātrumu.
Īsāk sakot tā ir ražošanas problēma un to BMW ir atzinis, ir arī saskarsme bijusi ar to nomaiņu. Kulisai ar to nav nekāda sakara!
Problema ir "pirkstā" kas fiksē un atgriež kloķi pozīcijā tev vajag nomainīt pašu pinu Nr14, tad arī atsperi -Nr13, vāciņu vēlams Nr10 un lockringu Nr9.
Bet pats galvenais Ir jānomaina slīdošā bukse pa kurieni slīd tas pirksts un tas ir detaļa Nr 6
Runājot par sajūga diska centrēšanu, tad nekāda māsla diži nav, parasti pielieku pofig kā, pieskrūvēju kurvi, tad atlaižu to zirnekli vaļā un nonemu nost un izmetu, tad atskrūvēju gandrīz līdz galam ārā 6kaņšu skrūves, kas stiprina grozu klāt spararatam un tas ļauj brīvi kustināt iekšā sajūgu un tad jau pabīdi disku taisni un atkal savelc skrūves Viss, nekādu štrumentu nevajag
Re saites ar detaļu nummuriem, Ēpartā nemeklē, tie sūta 3nedēļas
labāk sensonā no sākuma paprasi, maksā kapeikas!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... ing_parts/
Īsāk sakot tā ir ražošanas problēma un to BMW ir atzinis, ir arī saskarsme bijusi ar to nomaiņu. Kulisai ar to nav nekāda sakara!
Problema ir "pirkstā" kas fiksē un atgriež kloķi pozīcijā tev vajag nomainīt pašu pinu Nr14, tad arī atsperi -Nr13, vāciņu vēlams Nr10 un lockringu Nr9.
Bet pats galvenais Ir jānomaina slīdošā bukse pa kurieni slīd tas pirksts un tas ir detaļa Nr 6
Runājot par sajūga diska centrēšanu, tad nekāda māsla diži nav, parasti pielieku pofig kā, pieskrūvēju kurvi, tad atlaižu to zirnekli vaļā un nonemu nost un izmetu, tad atskrūvēju gandrīz līdz galam ārā 6kaņšu skrūves, kas stiprina grozu klāt spararatam un tas ļauj brīvi kustināt iekšā sajūgu un tad jau pabīdi disku taisni un atkal savelc skrūves Viss, nekādu štrumentu nevajag
Re saites ar detaļu nummuriem, Ēpartā nemeklē, tie sūta 3nedēļas
labāk sensonā no sākuma paprasi, maksā kapeikas!
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... ing_parts/
Mega LIELS paldies.
Nejauc SAC ar parastu grozu.-AF- rakstīja: Runājot par sajūga diska centrēšanu, tad nekāda māsla diži nav, parasti pielieku pofig kā, pieskrūvēju kurvi, tad atlaižu to zirnekli vaļā un nonemu nost un izmetu, tad atskrūvēju gandrīz līdz galam ārā 6kaņšu skrūves, kas stiprina grozu klāt spararatam un tas ļauj brīvi kustināt iekšā sajūgu un tad jau pabīdi disku taisni un atkal savelc skrūves Viss, nekādu štrumentu nevajag
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ir likti gan Luk, gan SACS gan kkāds ķīna, visiem darba princips pilnīgi vienāds, izņemot tos kuri nav self atjusment, takā ....
un kas tavuprāt ir SAC?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kkāds SAC VAI Tomēr Sachs?
nu pa lielam viņi vienādi ar LUK
vienīgi SACHS racing ir galīgi savādāks produkts
nu pa lielam viņi vienādi ar LUK
vienīgi SACHS racing ir galīgi savādāks produkts
SAC - self adjusting clutch un nekāda sakara ar ražotāju.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Neredzu problēmu SAC gadījumā.
Ieliekam disku spararatā, iecentrējam (kā nu kurš to dara), uzskrūvējam kurvi līdz galam, noņemam to dzelzs zirnelli (kurvis piespiežās tik cik vajag), izņemam centrējošo tooli un viss OK.
Vienīgā atšķirība no parasta sajūga ir tā ka nedrīkst skrūvēt vaļā kurvi un atkal pievilkt. Centrējošam toolim jābūt tik īsam lai neatspiežas pret izspiedējultņa virsmu.
Ieliekam disku spararatā, iecentrējam (kā nu kurš to dara), uzskrūvējam kurvi līdz galam, noņemam to dzelzs zirnelli (kurvis piespiežās tik cik vajag), izņemam centrējošo tooli un viss OK.
Vienīgā atšķirība no parasta sajūga ir tā ka nedrīkst skrūvēt vaļā kurvi un atkal pievilkt. Centrējošam toolim jābūt tik īsam lai neatspiežas pret izspiedējultņa virsmu.
sory nezinu terminoloģiju,
bet nu arī nav tā, ka nevar atvilkt un savilkt, es sev SAC grozu esmu 3 reizes ņēmis nost, tur ir tā, ja maini sajūga disku, tad grozs ir jāatspiež atpakaļ, bet tas process nav grūts, vajag presi un 2 skrūvrgriežus
bet nu arī nav tā, ka nevar atvilkt un savilkt, es sev SAC grozu esmu 3 reizes ņēmis nost, tur ir tā, ja maini sajūga disku, tad grozs ir jāatspiež atpakaļ, bet tas process nav grūts, vajag presi un 2 skrūvrgriežus
Dzelzis fiziski ir iekšā
Kā man patīk skrūvēt bmw, par visu jau rūpnīcā padomājuši, e36 dzinēja siprinājumi plug and play, e36 kondiņa korpus,kondiņš plug and play.
e46 pravotka arī izravēta ārā (vot tas gan bija ), pravotku tīšu vaļā un likšu ar oriģinālajiem vadiem ews, elektronisko gāzes pedāli, abs utml.
Visu smuki esmu sarakstījis vadu galos, atliek tik salikt pa plauktiņiem.
Nu kaut kā tā.
Kā man patīk skrūvēt bmw, par visu jau rūpnīcā padomājuši, e36 dzinēja siprinājumi plug and play, e36 kondiņa korpus,kondiņš plug and play.
e46 pravotka arī izravēta ārā (vot tas gan bija ), pravotku tīšu vaļā un likšu ar oriģinālajiem vadiem ews, elektronisko gāzes pedāli, abs utml.
Visu smuki esmu sarakstījis vadu galos, atliek tik salikt pa plauktiņiem.
Nu kaut kā tā.
Tas gan! BMW ir viens labs universāls ierocis!
nu buuss veeriens ar 231hp, vajag veeel iepludi no m3, taisno izpluudi un nochipot
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 28
- chevron_right