330 Balcers
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 23
- chevron_right

tad jau cik saprotu liksi uz parasta stock motora to visu? Iekšā neko nedarīsi?
labāk jau būtu kkādu parastu 2.8 ar 3.0 iekšām, tieši pakāpi zamazināsi, un apjoms būs lielāks
bet tas viss dārgi
labāk jau būtu kkādu parastu 2.8 ar 3.0 iekšām, tieši pakāpi zamazināsi, un apjoms būs lielāks


Es arī īsti nesapratu pamatu. Nekas jau nav sarežģiti, tikai nenormāli dārgi.
Labākais variants būtu M50NV ar 3.0 iekšām. Ar pareizu setup domāju, ka 400hp būs bērnu spēle. Grūtakais laikam būtu iepūdes kolektora aprēķināšana un uztaisīšana, tāpat kā izplūdes, bet problema tajā visā ir tāda, ka neko nevar apreķināt reāli. Veic aprēķinu un tad tikai uz jušona ir jātaustās uz kuru pusi labāk tas viss ir.

Labākais variants būtu M50NV ar 3.0 iekšām. Ar pareizu setup domāju, ka 400hp būs bērnu spēle. Grūtakais laikam būtu iepūdes kolektora aprēķināšana un uztaisīšana, tāpat kā izplūdes, bet problema tajā visā ir tāda, ka neko nevar apreķināt reāli. Veic aprēķinu un tad tikai uz jušona ir jātaustās uz kuru pusi labāk tas viss ir.


BMW beidzot Rīgā
Liels paldies lietotājam KEX, kurš Liepājā sagatavoja un salika auto, tā lai varu ar to tikt līdz Rīgai
Tagad jāsapērk daļas, jāsakrāso, tad decembrī skate un pēc tam laiks pārvērtībām
Bilde - šāds braucu uz Rīgu un auto izskatās šādi

Liels paldies lietotājam KEX, kurš Liepājā sagatavoja un salika auto, tā lai varu ar to tikt līdz Rīgai


Tagad jāsapērk daļas, jāsakrāso, tad decembrī skate un pēc tam laiks pārvērtībām

Bilde - šāds braucu uz Rīgu un auto izskatās šādi

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

funkyasshit rakstīja:Es arī īsti nesapratu pamatu. Nekas jau nav sarežģiti, tikai nenormāli dārgi.![]()
Labākais variants būtu M50NV ar 3.0 iekšām. Ar pareizu setup domāju, ka 400hp būs bērnu spēle. Grūtakais laikam būtu iepūdes kolektora aprēķināšana un uztaisīšana, tāpat kā izplūdes, bet problema tajā visā ir tāda, ka neko nevar apreķināt reāli. Veic aprēķinu un tad tikai uz jušona ir jātaustās uz kuru pusi labāk tas viss ir.
Par Turbo.-AF- rakstīja:tad jau cik saprotu liksi uz parasta stock motora to visu? Iekšā neko nedarīsi?
labāk jau būtu kkādu parastu 2.8 ar 3.0 iekšām, tieši pakāpi zamazināsi, un apjoms būs lielāksbet tas viss dārgi
Centīšos pēc iespējas vairāk likt bilžu un aprakstīt kā un kas tiks darīts, bet tas tad kad sākšu tam pieķerties

Patreiz salikt, krāsot, skate


Tas ir tas pats e36?
Ko ar viņu darīja?

Ko ar viņu darīja?


Jā, džeks uzsita purnu un nojauca visu sasistoLawwr rakstīja:Tas ir tas pats e36?![]()
Ko ar viņu darīja?


Nekad nepateiksi, ka tā pati mašīna




Būs viss stīgāedzis rakstīja:Nekad nepateiksi, ka tā pati mašīna![]()


Pareizi, būs vēl labāk nekā bija!Balcers rakstīja:Būs viss stīgāedzis rakstīja:Nekad nepateiksi, ka tā pati mašīna![]()


Salona bildes tādas pašas vaiBalcers rakstīja:Būs viss stīgāedzis rakstīja:Nekad nepateiksi, ka tā pati mašīna![]()


Salonā nekas mainījies nav. Netīrs vienīgi. Visu satīrīs un tad varēs bildēt :)Grunte rakstīja:Salona bildes tādas pašas vaiBalcers rakstīja:Būs viss stīgāedzis rakstīja:Nekad nepateiksi, ka tā pati mašīna![]()

P.S. ja šodien brauci no rīta, tad Tevi manījuBalcers rakstīja:BMW beidzot Rīgā![]()
Liels paldies lietotājam KEX, kurš Liepājā sagatavoja un salika auto, tā lai varu ar to tikt līdz Rīgai![]()
![]()
Tagad jāsapērk daļas, jāsakrāso, tad decembrī skate un pēc tam laiks pārvērtībām![]()
Bilde - šāds braucu uz Rīgu un auto izskatās šādi

Braucu uz Liepājas pusi

Jā, ap pus 9iem izbraucu no LiepājasRENIO rakstīja:P.S. ja šodien brauci no rīta, tad Tevi manījuBalcers rakstīja:BMW beidzot Rīgā![]()
Liels paldies lietotājam KEX, kurš Liepājā sagatavoja un salika auto, tā lai varu ar to tikt līdz Rīgai![]()
![]()
Tagad jāsapērk daļas, jāsakrāso, tad decembrī skate un pēc tam laiks pārvērtībām![]()
Bilde - šāds braucu uz Rīgu un auto izskatās šādi
Braucu uz Liepājas pusi


jeb regulēts pie TurbochipaBalcers rakstīja:Tātad uz tirdziņu iet no mana auto:
* dzinējs ar zirnekli un izplūdi pilnā garumā. M52B28 ar palielinātu tilpumu - 3.0 kloķene, klaņi virzuļi. Sadalenes M54B30 un M50B25. Virpotā drosele. Zirneklis. Bosch 413 vadība - regulēts individuāli ar paltjoslu zondi reālos dzīves apstākļos
Cena 1200 EUR
* Bloķis ar 3.45 attiecību lielajā korpusā, jaunas šaibas un eļļa
Cena 400 EUR
* Gāzes iekārta STAG, Valtek sprauslas, nobaroja dzinēju
Cena 200 EUR
25959854


Tātad pa šo laiku šis tas sadarīts
Pirmkārt Paldies Advanced Motorsport Sīkajam un Liepiņam
Tika iegādāts M50B25 pilns swaps un izjaukts līdz pēdējais skrūvītei
Galva un bloks atdots slīpēšanai, honēšanai un turbo sagatavošanai
Pārdots esošais M50B30 dzinējs, izplūde, gāzes iekārta un bloķis rezervēts
Iepirktas purna daļas no Karrlo, paldies par sadarbību Kārlīti
Tāpat iepirkta krāsa, nopirkās tik daudz, ka jāpārkrāso viss auto
Vakardien bija uznākusi traka iedvesma un pieķērāmies ar Sīko un Liepiņu tai lietai kārtīgi, auto iebraucu pats boksā un vakarā rezultāts bildēs
Patiess prieks,ka rūsa, kura pa šiem gadiem LV bija parādījusies, ir tīri virspusēja, patīrot redzams, ka dzelzs absolūti perfekts
Turpinājums sekos :)

Pirmkārt Paldies Advanced Motorsport Sīkajam un Liepiņam


Tika iegādāts M50B25 pilns swaps un izjaukts līdz pēdējais skrūvītei


Pārdots esošais M50B30 dzinējs, izplūde, gāzes iekārta un bloķis rezervēts

Iepirktas purna daļas no Karrlo, paldies par sadarbību Kārlīti

Tāpat iepirkta krāsa, nopirkās tik daudz, ka jāpārkrāso viss auto



Turpinājums sekos :)

iekšas b25 atstāsi stock?

plus mīnus jā-AF- rakstīja:iekšas b25 atstāsi stock?
klaņi izturīgi, virzuļi dekompresēti, vārsti resni un ar cietām atsperēm, galva sagatavota, bloks arī, šāles jaunas, gredzeni jauni, galvai špiļkas.
nav īsti nekas tāds, kas neturēs tos plānotos hp


Gribējās kko neuzkrītošu, bet individuālu :)ikey07 rakstīja:Laba krāsas izvēlerūsa tiešām neredzas, būs labs.
Gan jau beigās būs okej

Varbūt ir kāds kas pārdod no kupejas M moldingus visus ?

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 23
- chevron_right