Ģirta 316i->320->325

Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

19 Jūn 2015, 08:51

Imagine rakstīja:Palasi atpakaļ...
Ģirts rakstīja:2.0 galvai ir mazāka degkamera,iespējams iegūt lielāku kompresiju un kā seeingams teica - labi ies uz maziem rpm,tobiš grieze... :hahaha: ikdienai ideāli tas,nav jāzāģē lai iet.
Es tiesi par m52 vs m50 b20 galvam :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

19 Jūn 2015, 19:42

M52 galva jo mazaks varsta kats un mikstakas atsperes, motoram vieglak griezties, nevajag tur super stingras atsperes jo vairak par 6.5k vinu tapat negriezis
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

19 Jūn 2015, 20:41

seeingman rakstīja: un mikstakas atsperes, motoram vieglak griezties
Ei tu nost, vēl viena pērle :lol: :gigigi: biju bišķiņ labākās domās par tevi :o
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

20 Jūn 2015, 09:51

tu neesi viens to tiem, kam '"spoorta" (cietākas) atsperes jaudu vairāk dod?
ieliec galvā mīkstākas atsperes, pagriez sadaleni, pēc tam ieliec cietākas un noshit ir grūtāk pagriezt :doh:
m50 bezvanosam ir vārsta kāts 7mm uz kā fona vārsti ir smagāki, arī atsperes ir dubultās un stingrākas, lai spētu to vārstu aizvērt pie lieliem rpm, m52 un laikam m50 vanosam arī, vārsta kāts ir 6mm un atspere ir parastā un mīkstāka, jo vārsts ir vieglāks ar mazāku inerci. Par m50nv nezinu, bet m52 vārsti sāk "peldēt" virst 7k rpm.
kā jau teicu, lūdzams ej atpakaļ savus žiguļus skrūvē, te tev acīmredzot nav ko savu "gudro" degunu bāzt
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

20 Jūn 2015, 12:00

Tu nu tiešām tagad runā kā puišelis :nenene:
Vārstu atsperu spēkam ir milzīga nozīmē, atsperēm paliekot vājākām vārsti lēnāk aizveras, daudzās remonta grāmatās ir aprakstīts, kā defekts ja zūd jauda, izmērīt vārstu atsperu spēku. Savā praksē daudzas reizes ir pieredzēts, ka nogurušu atsperu nomaiņa pret jaunām auto dod otru jaunību :D

Salīdzināji griest ar roku kad eļļas sūknis nestrādā sistēmā spiediena nav eļļošana nenotiek un kad sadales vārpsta griežas normālā darba ciklā eļļojoties ;) protams ar cietākām atsperēm ir grūtāk griest, bet tāds ir sadales vārpstas darbs citas slodzes tai nav!
Atsperu spēks no rūpnīcas ir aprēķināts atkarībā no vārsta masas un citiem parametriem, viens no veidiem kā paātrināt vārstu aizvēršanos ir vārstu masas samazināšana (bez fanātisma balstoties uz konkrēto vārstu konstrukciju un materiālu un dzinēja īpašībām) otrs variants palielināt vārstu atsperu spēku, bet nevis kaut ko uz dullo, bet tieši tāpat atkarībā no konkrētiem vārstiem. Forsējot dzinējus parasti tiek veikti abi varianti.
Ielas "sporta" variantam es ieteiktu sākumā izmērīt atsperu spēku un ja tas ir mazāks kā norādīts manuāli nomainīt vienkārši uz jaunām tas dos ievērojam vairāk par "sporta" gaisa filtra instalāciju ;)

Starp citu, lai skrūvētu žiguļus ir vairāk saprašana vajadzīga ;) baksti par žiguļiem cik gribi mani tas nesatrauc, es remontēju un forsēju mitsubishi dzinējus kad tu vēl bērnudārzā gāji ;) un visai veiksmīgi, vēl tagad cilvēki saņemot ieteikumus zvana ;)
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

20 Jūn 2015, 12:04

Bet tev taču pateica,ka vārstu kāts ir mazāka diametra,tie ir vieglāki,tiem izmanto mazākas atsperes...kur problēma?WTF MANN?VTEK JUST KICKED IN YO! :lol:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

20 Jūn 2015, 12:42

Runa ir par principu kā tādu
seeingman rakstīja: un mikstakas atsperes, motoram vieglak griezties
:nenene:
Tievāks kāds nenozīmē švakās, viss atkarīgs no vārsta materiāla ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

20 Jūn 2015, 14:34

JānisK-[JK] rakstīja: es forsēju mitsubishi dzinējus
viss ir skaidrs ar tevi, vari vairāk neko neteikt :lol:
tu tagad raksti tā it kā es kaut ko būtu miksējis un licis mīkstākas atsperes, bet uzlikta ir m52 galva ar vieglākiem vārstiem nekā m50nv un viņas standarta atsperēm, un šī galva rada mazāku slodzi uz rotējošo mehānismu, nekā m50nv galva, viss, ko vēl te diskutēt? tipa tā nav? tipa 2+2 nav 4 tavā pasaulē?
jā jā ātrāk aizveram vārstiņus, vārstus nevar aizvērt ātrāk nekā to ļauj sadalenes kulaciņš, un ja siten vārsti atrausies no kulacina, kompensatori piekačāsies ar eļļu un vārsts tā arī neaizvēries un tad tas motors točna neies un diezgan atri nolocisies varsti
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

20 Jūn 2015, 14:45

:hahaha:
Attēls
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

20 Jūn 2015, 14:52

seeingman rakstīja: jā jā ātrāk aizveram vārstiņus, vārstus nevar aizvērt ātrāk nekā to ļauj sadalenes kulaciņš, un ja siten vārsti atrausies no kulacina, kompensatori piekačāsies ar eļļu un vārsts tā arī neaizvēries un tad tas motors točna neies un diezgan atri nolocisies varsti
Nu vecīt :doh: kārtējā pērle, te jau paliek skumji :sad:
Vārstu kulaciņš kur atrodas atverot vārstu un kur kulaciņš atrodas vārstam aizveroties??? ko atspere tajā brīdī dara? vārstus kulaciņi neaizver! vārstus aizver atsperes un jo tā ir stingrāka jo ātrāk aizveras, tas ir tas 2+2=4 bet tev tas ir 6 :gigigi: un tieši tāpēc atsperes spēks ir jārēķina, lai tas nebūtu par lielu, nedauzītu sēžas un vārstus. Rūpnīcā vārstu spēku aprēķina optimālai darbībai ielas režīmā, bet forsējot dzinēju to aprēķina attiecīgi, lai nav par daudz, bet lai vārsti aizveras ātrāk.

Ja tu šo domā nopietni tad šī nav tava sfēra, maini nodarbošanos :yes:
seeingman rakstīja: un mikstakas atsperes, motoram vieglak griezties
Pats saproti cik šis apgalvojums ir stulbs? daži kilogrami uz atsperi neietekmē dzinēja rotāciju būtiski, bet toties būtiski ietekmē un padara efektīvāku gāzu sadales mehānisma darbību un attiecīgi dzinēju darbību kopumā!

P.S.
BMW, Mitsuvishi, Vaz vai Porche iekšdedzes dzinēja darbības principi saglabājās tie paši ;)
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

20 Jūn 2015, 14:54

Uzliec vāju atsperi un paskaties kas notiks, tieši tad atspere netiks līdz sadales vārpstas darbībai un kulaciņš trāpīs ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

20 Jūn 2015, 14:57

tu esi smieklīgs :hahaha:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

20 Jūn 2015, 15:03

A ko citu tu vairs teiksi ja ne nodirsīsi......
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

20 Jūn 2015, 15:36

To es viņam pateicu,lai saka,jo nav vērts turpināt tālāk mācīt visiem ko kā darīt,ka nerubī ta nerubī :hahaha:
emcix
Ziņojumi: 92
Pievienojies: 19 Apr 2015, 22:38
Braucu ar: Netīru putekļusūcēju
Atrašanās vieta: Kuldīga

20 Jūn 2015, 15:44

Micuks šajā topikā uzēdies uz seeingman tāpat kā Seeingman bija uzēdies uz Armando :lol: :lol:

Tas par tiem 6l uz 100km bija nopietni? :D
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

20 Jūn 2015, 16:09

seeingman rakstīja: vārstus nevar aizvērt ātrāk nekā to ļauj sadalenes kulaciņši
Jā Ģirt "es nerubiju" Toms gan rubī kā kulaciņš aizver vārstus :lol:
Šito pat parakstā var likt :hahaha:
seeingman rakstīja: vārstus nevar aizvērt ātrāk nekā to ļauj sadalenes kulaciņši
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

20 Jūn 2015, 16:48

emcix rakstīja:Micuks šajā topikā uzēdies uz seeingman tāpat kā Seeingman bija uzēdies uz Armando :lol: :lol:

Tas par tiem 6l uz 100km bija nopietni? :D
redzigajam vienkarsi nau miers, ja nevar ar kadu pastrideties.lielajam dzives skolotajam patiik pastaipit savus 15cm, man vins bija tik talu uzkapis uz nerva, ka ja vins pats nebutu atvadijies no mana topika es vinjam butu liedzis iespeju tur postot.. tagat man ir intresanti pasekot sim topikam liidz, sakumaa tas bija del sadaritajiem darbiem, bet nu iemesls ir mainijies :hahaha:
...
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

11 Jūl 2015, 13:31

Miers vai ne miers bet nav tāda vārda "nau" par vārsta kātu un inerci viņam ir taisnība.
Tad nu tika ieinstalēta digitālā klima,kuru no čoma dabūju,cits skats salonā,pēctam uztaisīts ārzemēs populārais sharpie mod šķūnis panelī,izskatās labāk nekā gaidiju,tumsā vispār skajsti :hahaha:
Stūre tik bojā skatu,bet negribas mainīt jo ērta :lol:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

11 Jūl 2015, 15:32

Iedod to sturi vnk. parsut :super:
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

11 Jūl 2015, 15:36

Tāda ir doma,ar brūnu ādu ,tumšu,nezini cik maksā un kas dara?