Ģirta 316i->320->325
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 19
- chevron_right
Es tiesi par m52 vs m50 b20 galvam :)Imagine rakstīja:Palasi atpakaļ...Ģirts rakstīja:2.0 galvai ir mazāka degkamera,iespējams iegūt lielāku kompresiju un kā seeingams teica - labi ies uz maziem rpm,tobiš grieze... ikdienai ideāli tas,nav jāzāģē lai iet.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
M52 galva jo mazaks varsta kats un mikstakas atsperes, motoram vieglak griezties, nevajag tur super stingras atsperes jo vairak par 6.5k vinu tapat negriezis
Ei tu nost, vēl viena pērle biju bišķiņ labākās domās par teviseeingman rakstīja: un mikstakas atsperes, motoram vieglak griezties
tu neesi viens to tiem, kam '"spoorta" (cietākas) atsperes jaudu vairāk dod?
ieliec galvā mīkstākas atsperes, pagriez sadaleni, pēc tam ieliec cietākas un noshit ir grūtāk pagriezt
m50 bezvanosam ir vārsta kāts 7mm uz kā fona vārsti ir smagāki, arī atsperes ir dubultās un stingrākas, lai spētu to vārstu aizvērt pie lieliem rpm, m52 un laikam m50 vanosam arī, vārsta kāts ir 6mm un atspere ir parastā un mīkstāka, jo vārsts ir vieglāks ar mazāku inerci. Par m50nv nezinu, bet m52 vārsti sāk "peldēt" virst 7k rpm.
kā jau teicu, lūdzams ej atpakaļ savus žiguļus skrūvē, te tev acīmredzot nav ko savu "gudro" degunu bāzt
ieliec galvā mīkstākas atsperes, pagriez sadaleni, pēc tam ieliec cietākas un noshit ir grūtāk pagriezt
m50 bezvanosam ir vārsta kāts 7mm uz kā fona vārsti ir smagāki, arī atsperes ir dubultās un stingrākas, lai spētu to vārstu aizvērt pie lieliem rpm, m52 un laikam m50 vanosam arī, vārsta kāts ir 6mm un atspere ir parastā un mīkstāka, jo vārsts ir vieglāks ar mazāku inerci. Par m50nv nezinu, bet m52 vārsti sāk "peldēt" virst 7k rpm.
kā jau teicu, lūdzams ej atpakaļ savus žiguļus skrūvē, te tev acīmredzot nav ko savu "gudro" degunu bāzt
Tu nu tiešām tagad runā kā puišelis
Vārstu atsperu spēkam ir milzīga nozīmē, atsperēm paliekot vājākām vārsti lēnāk aizveras, daudzās remonta grāmatās ir aprakstīts, kā defekts ja zūd jauda, izmērīt vārstu atsperu spēku. Savā praksē daudzas reizes ir pieredzēts, ka nogurušu atsperu nomaiņa pret jaunām auto dod otru jaunību
Salīdzināji griest ar roku kad eļļas sūknis nestrādā sistēmā spiediena nav eļļošana nenotiek un kad sadales vārpsta griežas normālā darba ciklā eļļojoties protams ar cietākām atsperēm ir grūtāk griest, bet tāds ir sadales vārpstas darbs citas slodzes tai nav!
Atsperu spēks no rūpnīcas ir aprēķināts atkarībā no vārsta masas un citiem parametriem, viens no veidiem kā paātrināt vārstu aizvēršanos ir vārstu masas samazināšana (bez fanātisma balstoties uz konkrēto vārstu konstrukciju un materiālu un dzinēja īpašībām) otrs variants palielināt vārstu atsperu spēku, bet nevis kaut ko uz dullo, bet tieši tāpat atkarībā no konkrētiem vārstiem. Forsējot dzinējus parasti tiek veikti abi varianti.
Ielas "sporta" variantam es ieteiktu sākumā izmērīt atsperu spēku un ja tas ir mazāks kā norādīts manuāli nomainīt vienkārši uz jaunām tas dos ievērojam vairāk par "sporta" gaisa filtra instalāciju
Starp citu, lai skrūvētu žiguļus ir vairāk saprašana vajadzīga baksti par žiguļiem cik gribi mani tas nesatrauc, es remontēju un forsēju mitsubishi dzinējus kad tu vēl bērnudārzā gāji un visai veiksmīgi, vēl tagad cilvēki saņemot ieteikumus zvana
Vārstu atsperu spēkam ir milzīga nozīmē, atsperēm paliekot vājākām vārsti lēnāk aizveras, daudzās remonta grāmatās ir aprakstīts, kā defekts ja zūd jauda, izmērīt vārstu atsperu spēku. Savā praksē daudzas reizes ir pieredzēts, ka nogurušu atsperu nomaiņa pret jaunām auto dod otru jaunību
Salīdzināji griest ar roku kad eļļas sūknis nestrādā sistēmā spiediena nav eļļošana nenotiek un kad sadales vārpsta griežas normālā darba ciklā eļļojoties protams ar cietākām atsperēm ir grūtāk griest, bet tāds ir sadales vārpstas darbs citas slodzes tai nav!
Atsperu spēks no rūpnīcas ir aprēķināts atkarībā no vārsta masas un citiem parametriem, viens no veidiem kā paātrināt vārstu aizvēršanos ir vārstu masas samazināšana (bez fanātisma balstoties uz konkrēto vārstu konstrukciju un materiālu un dzinēja īpašībām) otrs variants palielināt vārstu atsperu spēku, bet nevis kaut ko uz dullo, bet tieši tāpat atkarībā no konkrētiem vārstiem. Forsējot dzinējus parasti tiek veikti abi varianti.
Ielas "sporta" variantam es ieteiktu sākumā izmērīt atsperu spēku un ja tas ir mazāks kā norādīts manuāli nomainīt vienkārši uz jaunām tas dos ievērojam vairāk par "sporta" gaisa filtra instalāciju
Starp citu, lai skrūvētu žiguļus ir vairāk saprašana vajadzīga baksti par žiguļiem cik gribi mani tas nesatrauc, es remontēju un forsēju mitsubishi dzinējus kad tu vēl bērnudārzā gāji un visai veiksmīgi, vēl tagad cilvēki saņemot ieteikumus zvana
Bet tev taču pateica,ka vārstu kāts ir mazāka diametra,tie ir vieglāki,tiem izmanto mazākas atsperes...kur problēma?WTF MANN?VTEK JUST KICKED IN YO!
Runa ir par principu kā tādu
Tievāks kāds nenozīmē švakās, viss atkarīgs no vārsta materiāla
seeingman rakstīja: un mikstakas atsperes, motoram vieglak griezties
Tievāks kāds nenozīmē švakās, viss atkarīgs no vārsta materiāla
viss ir skaidrs ar tevi, vari vairāk neko neteiktJānisK-[JK] rakstīja: es forsēju mitsubishi dzinējus
tu tagad raksti tā it kā es kaut ko būtu miksējis un licis mīkstākas atsperes, bet uzlikta ir m52 galva ar vieglākiem vārstiem nekā m50nv un viņas standarta atsperēm, un šī galva rada mazāku slodzi uz rotējošo mehānismu, nekā m50nv galva, viss, ko vēl te diskutēt? tipa tā nav? tipa 2+2 nav 4 tavā pasaulē?
jā jā ātrāk aizveram vārstiņus, vārstus nevar aizvērt ātrāk nekā to ļauj sadalenes kulaciņš, un ja siten vārsti atrausies no kulacina, kompensatori piekačāsies ar eļļu un vārsts tā arī neaizvēries un tad tas motors točna neies un diezgan atri nolocisies varsti
Nu vecīt kārtējā pērle, te jau paliek skumjiseeingman rakstīja: jā jā ātrāk aizveram vārstiņus, vārstus nevar aizvērt ātrāk nekā to ļauj sadalenes kulaciņš, un ja siten vārsti atrausies no kulacina, kompensatori piekačāsies ar eļļu un vārsts tā arī neaizvēries un tad tas motors točna neies un diezgan atri nolocisies varsti
Vārstu kulaciņš kur atrodas atverot vārstu un kur kulaciņš atrodas vārstam aizveroties??? ko atspere tajā brīdī dara? vārstus kulaciņi neaizver! vārstus aizver atsperes un jo tā ir stingrāka jo ātrāk aizveras, tas ir tas 2+2=4 bet tev tas ir 6 un tieši tāpēc atsperes spēks ir jārēķina, lai tas nebūtu par lielu, nedauzītu sēžas un vārstus. Rūpnīcā vārstu spēku aprēķina optimālai darbībai ielas režīmā, bet forsējot dzinēju to aprēķina attiecīgi, lai nav par daudz, bet lai vārsti aizveras ātrāk.
Ja tu šo domā nopietni tad šī nav tava sfēra, maini nodarbošanos
Pats saproti cik šis apgalvojums ir stulbs? daži kilogrami uz atsperi neietekmē dzinēja rotāciju būtiski, bet toties būtiski ietekmē un padara efektīvāku gāzu sadales mehānisma darbību un attiecīgi dzinēju darbību kopumā!seeingman rakstīja: un mikstakas atsperes, motoram vieglak griezties
P.S.
BMW, Mitsuvishi, Vaz vai Porche iekšdedzes dzinēja darbības principi saglabājās tie paši
Uzliec vāju atsperi un paskaties kas notiks, tieši tad atspere netiks līdz sadales vārpstas darbībai un kulaciņš trāpīs
tu esi smieklīgs
A ko citu tu vairs teiksi ja ne nodirsīsi......
To es viņam pateicu,lai saka,jo nav vērts turpināt tālāk mācīt visiem ko kā darīt,ka nerubī ta nerubī
Micuks šajā topikā uzēdies uz seeingman tāpat kā Seeingman bija uzēdies uz Armando
Tas par tiem 6l uz 100km bija nopietni?
Tas par tiem 6l uz 100km bija nopietni?
Jā Ģirt "es nerubiju" Toms gan rubī kā kulaciņš aizver vārstusseeingman rakstīja: vārstus nevar aizvērt ātrāk nekā to ļauj sadalenes kulaciņši
Šito pat parakstā var likt
seeingman rakstīja: vārstus nevar aizvērt ātrāk nekā to ļauj sadalenes kulaciņši
redzigajam vienkarsi nau miers, ja nevar ar kadu pastrideties.lielajam dzives skolotajam patiik pastaipit savus 15cm, man vins bija tik talu uzkapis uz nerva, ka ja vins pats nebutu atvadijies no mana topika es vinjam butu liedzis iespeju tur postot.. tagat man ir intresanti pasekot sim topikam liidz, sakumaa tas bija del sadaritajiem darbiem, bet nu iemesls ir mainijiesemcix rakstīja:Micuks šajā topikā uzēdies uz seeingman tāpat kā Seeingman bija uzēdies uz Armando
Tas par tiem 6l uz 100km bija nopietni?
...
Miers vai ne miers bet nav tāda vārda "nau" par vārsta kātu un inerci viņam ir taisnība.
Tad nu tika ieinstalēta digitālā klima,kuru no čoma dabūju,cits skats salonā,pēctam uztaisīts ārzemēs populārais sharpie mod šķūnis panelī,izskatās labāk nekā gaidiju,tumsā vispār skajsti
Stūre tik bojā skatu,bet negribas mainīt jo ērta
Tad nu tika ieinstalēta digitālā klima,kuru no čoma dabūju,cits skats salonā,pēctam uztaisīts ārzemēs populārais sharpie mod šķūnis panelī,izskatās labāk nekā gaidiju,tumsā vispār skajsti
Stūre tik bojā skatu,bet negribas mainīt jo ērta
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Iedod to sturi vnk. parsut
Tāda ir doma,ar brūnu ādu ,tumšu,nezini cik maksā un kas dara?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 19
- chevron_right