Ch.: 328i e36 [daily wagon]
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- chevron_right
Meiča ar mazdu. Mauca atpakaļgaitā un nepamanīja manu auto.ORHIDEJA100 rakstīja:au kurš vainīgs???
Jāskatās ko apdrošinātāji teiks. Jēdzīgāk jau drošivien ņemt $$$.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
ja pareizi aizpildīts saskaņotais nekādas problēmas nerodas...mani ar land cruiser nepamanīja dodot atpakaļgaitā...
3 nedēļu laikā naudiņa kontā vairāk nekā par savu hlamiņu varētu dabūt to pārdodot...
lai veicās ar labas atlīdzības saņemsanu un remontu
3 nedēļu laikā naudiņa kontā vairāk nekā par savu hlamiņu varētu dabūt to pārdodot...
lai veicās ar labas atlīdzības saņemsanu un remontu
es domāju noteikti ņem $ un taisi visu pie cilvēkiem kuriem uzticies pats zini, ka labu servisu var labi, ja pāris desmitu saskaitīt, visi pārējie tikai rada lieku stresu, problēmas un čakaru.
Nu ja ta meica var kartigi samaksat tad varbut es piekristu lai vina maksa.
Parasti jau visi grib pa leto un tada gadijuma labak apdrosinataji.
Parasti jau visi grib pa leto un tada gadijuma labak apdrosinataji.
saprotu,ka runa ir par apdrošinātaju...ch domā ko izvēlēties no apdrošinātaja - naudu vai servisu...
es par naudu, jo tad var atdot labot sev pazīstamiem meistariem...nevis apdrošinātaja noteiktajā servisā
es par naudu, jo tad var atdot labot sev pazīstamiem meistariem...nevis apdrošinātaja noteiktajā servisā
Tie kas te kladzina par $$ ņemšanu, jūs paši esat ņēmuši naudu no apdrošinātājiem?
Servisa sastādītā tāme (kurai pat apdrošinātāji būtu ar mieru taisīt) un apdrošinātāju izmaksa naļikā var atšķirties pat 2 reizes. Būs jums izmaksa, kuras aprēķinā iekļauts ķīnas spārns par 15ls, durvis par 5ls un krāsošana par 30ls.
Ja apdrošinātāji piekrīt servisa aprēķinātajai tāmei, tad es nedomājot piekristu.
Servisa sastādītā tāme (kurai pat apdrošinātāji būtu ar mieru taisīt) un apdrošinātāju izmaksa naļikā var atšķirties pat 2 reizes. Būs jums izmaksa, kuras aprēķinā iekļauts ķīnas spārns par 15ls, durvis par 5ls un krāsošana par 30ls.
Ja apdrošinātāji piekrīt servisa aprēķinātajai tāmei, tad es nedomājot piekristu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tas ir gadījumā, ja Tavs meistars strādā servisā kurš sadarbojas ar apdrošinātājiem.
Cik es (tb mani tuvākie paziņas) ir saskārušies ar šādām situācijām, apdošinātājs parasti izmaksā vairāk.. Es domāju gan jau būs labi. Ja ieskaitīs vairāk par 150 būs džekpots
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Kad man bija jaizlemj nemt naudu vai servisu,es paņemu servisu un ne mirkli nenoželoju! Jo ja tu ņemsi naudu,viņi tev izmaksa summu bez PVN. Atdot auto kaut Armando auto,un viņi visu tev sataisis un bez ģemoroja,
Ka man stastija Orkans,ja tu paņemsi naudu un atbrauksi pie viņa remonteties,ar to naudu nepietiks deļ ta PVN
Ka man stastija Orkans,ja tu paņemsi naudu un atbrauksi pie viņa remonteties,ar to naudu nepietiks deļ ta PVN
Orkaans krāso tikai ar čeku?
Gan jau viss būs gerai. Kā pozitīvs piemērs kalpo čoms kuram par A200q remontu ieskaitīja summu ar kuru pietika, lai sataisītu auto un nopirktu e30. Protams, neplānoju uz to pasākumu baigi uzvārīties, vnk jāskatās čjo pa čjom. Jebkurā gadījumā man tāmi taisīs servisā, kas piesaisīts apdrošināšanas kompānijai. Stipri šaubos, ka pēkšņi kāds kko dalīs ar divi.
Gan jau viss būs gerai. Kā pozitīvs piemērs kalpo čoms kuram par A200q remontu ieskaitīja summu ar kuru pietika, lai sataisītu auto un nopirktu e30. Protams, neplānoju uz to pasākumu baigi uzvārīties, vnk jāskatās čjo pa čjom. Jebkurā gadījumā man tāmi taisīs servisā, kas piesaisīts apdrošināšanas kompānijai. Stipri šaubos, ka pēkšņi kāds kko dalīs ar divi.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
nu hvz.man chomam saskrapeja ar atslegu visu mashinu q7,izmaksaja taa ka vel pat pusi v12 paku vareja nopirkt un sakrasot
ar kompatu pa brugji
Jaa, esmu njemis tikai naudu no apdroshinaatajiem un esmu palicis apmierinaats neskatoties uz to ka summu izmaksa bez pvn. Turklaat tu vari pec tam ar to naudu remonteties citur, un ja nepietiks, tad uzradot chekus tev atgriezh arii pvn. (Bija agraak, tagad hz vai tas joprojaam speekaa)he9600 rakstīja:Tie kas te kladzina par $$ ņemšanu, jūs paši esat ņēmuši naudu no apdrošinātājiem?
Servisa sastādītā tāme (kurai pat apdrošinātāji būtu ar mieru taisīt) un apdrošinātāju izmaksa naļikā var atšķirties pat 2 reizes. Būs jums izmaksa, kuras aprēķinā iekļauts ķīnas spārns par 15ls, durvis par 5ls un krāsošana par 30ls.
Ja apdrošinātāji piekrīt servisa aprēķinātajai tāmei, tad es nedomājot piekristu.
Daliits ar divi tur noteikti nekas nav... un krasoshana pa 30ls detalja arii nav, kur tu tadas muljkiibaas esi salasijies ?
P.s. liidzjuutiibas ch. domaaju, ka 150 ls buus noteikti.
Lieta tāda, ka man pamainījās dzīvesvieta un tēvs pārdeva savu auto. Man pārsvarā sanāks braukāt pa pilsētu (līdz darbam 10-15min), tēvam pa šoseju. Ilgi domājām čjo pa čjom līdz beigās izdomājām dīlu - es viņam piešķiru touringu, bet pretī dabonu kkādu diesel power.
Līdz ar to, Tourings sanūģots un nodots lietošanā tēvam. Topiku laikam var klapēt, jo diez vai te būs kkādi īpaši uzlabojumi. Jādabon tikai sakarīgāki r16 diski, jo style5 ar baloniem izskatās arhaiski un pretīgi.
Līdz ar to, Tourings sanūģots un nodots lietošanā tēvam. Topiku laikam var klapēt, jo diez vai te būs kkādi īpaši uzlabojumi. Jādabon tikai sakarīgāki r16 diski, jo style5 ar baloniem izskatās arhaiski un pretīgi.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Taak, palūdzu Ruu atslēgt topiku, par cik auto ir atgriezies pie manis.
Visu šo laiku nobraukāju ikdienā ar mk4 TDI golfu. Pēc čipa pat bija tīri braucams un tā, bet beigās kkā apnika. Nolēmu atgriezties pie touringa.
Uz doto brīdi auto izskatās tā: Uzliku r17 style 22 diskus (paldies Shadowscreen) un ieliku melnas nāsis.
Plānā:
- beidzot dabūt balto ādas salonu
- splitteri
- čut čut piesēdināt lai nav tāds džips
- beidzot dabūt un nokrāsot sasisto spārnu (izdauzīju to bukti uz āru, lai tik traki acīs nekrīt, bet nu jāmaina spārns)
- aizvizināties pie Driver'a uz diagnostiku. Kaut kā liekas, ka neiet kā vajag.
Ja kādam ir kkas no augstāk minētā, PM!
Visu šo laiku nobraukāju ikdienā ar mk4 TDI golfu. Pēc čipa pat bija tīri braucams un tā, bet beigās kkā apnika. Nolēmu atgriezties pie touringa.
Uz doto brīdi auto izskatās tā: Uzliku r17 style 22 diskus (paldies Shadowscreen) un ieliku melnas nāsis.
Plānā:
- beidzot dabūt balto ādas salonu
- splitteri
- čut čut piesēdināt lai nav tāds džips
- beidzot dabūt un nokrāsot sasisto spārnu (izdauzīju to bukti uz āru, lai tik traki acīs nekrīt, bet nu jāmaina spārns)
- aizvizināties pie Driver'a uz diagnostiku. Kaut kā liekas, ka neiet kā vajag.
Ja kādam ir kkas no augstāk minētā, PM!
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Tātad, pa šo laiku Tourings ir ticis pie splitteriem un sieta restes vietā. Bildes šobrīd nav, uzbildēšu, kad auto būs tīrs.
Paviesojos pie drivera - secināts, ka auto neelpo kā vajag. Izgriezu katiņus un vietā ieliku trubas. Skaņa pretīga, bet auto beidzot iet kā vajag.
Tad vēl ilgi un dikti nevarēju saprast, kāpēc viņam ir tik pretīgs sajūgs. Strauji laižot pedālis "ņem" jau no pašas apakšas, lēnām laižot paša augšā, pats pedālis "smags" utt. Reāli neslidinot sajūgu un neraustoties bija grūti uzsākt un pārslēgties no pirmā uz otro. Arī downshifti pie zemākiem pārnesmumiem bija riktīgs pain in the ass. Sākotnēji nomainīju spararatu un sajūga komplektu (tie tāpat bija jāmaina, cerēju, ka palīdzēs), bet nepalīdzēja. Līdz beidzot izdarīju to, ko jau sen vajadzēja - iegūglēju. Kā rezultātā tika nahrenizēts CDV un beidzot braukšana ir stīgāaa.
Rekomendēju visiem pēdējo gadu 328 un m3 īpašniekiem.
Paviesojos pie drivera - secināts, ka auto neelpo kā vajag. Izgriezu katiņus un vietā ieliku trubas. Skaņa pretīga, bet auto beidzot iet kā vajag.
Tad vēl ilgi un dikti nevarēju saprast, kāpēc viņam ir tik pretīgs sajūgs. Strauji laižot pedālis "ņem" jau no pašas apakšas, lēnām laižot paša augšā, pats pedālis "smags" utt. Reāli neslidinot sajūgu un neraustoties bija grūti uzsākt un pārslēgties no pirmā uz otro. Arī downshifti pie zemākiem pārnesmumiem bija riktīgs pain in the ass. Sākotnēji nomainīju spararatu un sajūga komplektu (tie tāpat bija jāmaina, cerēju, ka palīdzēs), bet nepalīdzēja. Līdz beidzot izdarīju to, ko jau sen vajadzēja - iegūglēju. Kā rezultātā tika nahrenizēts CDV un beidzot braukšana ir stīgāaa.
Rekomendēju visiem pēdējo gadu 328 un m3 īpašniekiem.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Tas CDV ir laba štelle mierīgiem ikdienas braucējiem. Mini sportistiem gan traucē :)
Manā gadijumā viņš bija vai nu aizaudzis ciet vai hvz kas tur bija noticis, bet tieši mierīgi braucot nevarēja normāli pabraukt. Sastrēgumos vispār varēja griezt vēnas. Tipa tā vietā lai punkts,kurā sajūgs iedarbojas atrodas "uz pedāļa" vienā un tajā pašā vietā un ir vienādi ilgs, tad ar to sūdu viņš pārvietojas un lenām laižot vaļā tā punkta ilgums paliek ilgāks.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Pedālis bija smags visu laiku? Manam pedālis arī smags, iegūglēju, ka 323 arī nāk šāds vārsts, bet man nav tādu problēmu ka slīdētu. Vārsta nahranizācija varētu atvieglot pedāli?
Kur tas CDV nāk? Viņu viegli var izņemt?
Pirms izspiedējcilindra nāk tas štrunts.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- chevron_right