BMW 318i Touring - ikey07
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 55
- chevron_right
Viss būs čikiniekā, tagad tik vajadzēja savest kārtībā lai var braukt.
Tikko tik atčoknijos ka es biju izbraukt bez priekšējā nummura
Tikko tik atčoknijos ka es biju izbraukt bez priekšējā nummura
- ikey07
nu re malacis, ta tik turpini un bus ka agrak varbut pat vel labak
Un es domāju, ka mans bez nāsīm briesmīgi izskatās
Pirmais kas ienāca prātā ieraugot bildi http://img4.www.spoki.lv/upload/article ... eta-11.png . Bet nu cīnies, un ganjau lēnām sataisīsi pa smuko.
Ble motors nobeidzās, ierūcināju, noslāpa, un vairs nelec, starteris griežas pa tukšo un kkas iekšā klab, panelis kā eglīte mirdz..
Ja kāds var noziedot 1.6 m40 motoru, vainu uz parādu vai kā, būšu pateicīgs, un besī, aizvakar apdrošināju, kāda jēga apdrošināt pagalma dekoru..
Ja neiet, tad neiet pa pilnu zorti. zb man tā mašīna.
Ja kāds var noziedot 1.6 m40 motoru, vainu uz parādu vai kā, būšu pateicīgs, un besī, aizvakar apdrošināju, kāda jēga apdrošināt pagalma dekoru..
Ja neiet, tad neiet pa pilnu zorti. zb man tā mašīna.
- ikey07
Vecīt,izsaku līdzjūtību. Es zinu kā Tu jūties ka mūzīgi ir kaut kas ne tā ka vajag. Stulbi. Uzbliezt bundžu un tad izbeidzas motors. Sanāks baigā naudas ieguldīšana lai viss atkal būtu pa vecam. Jo motora maiņa ap 150 EUR laikam maksā,ja nedara pats. Varbūt Tev galva tikai jānomaina?Kompresiju esi mērijis?ikey07 rakstīja:Ble motors nobeidzās, ierūcināju, noslāpa, un vairs nelec, starteris griežas pa tukšo un kkas iekšā klab, panelis kā eglīte mirdz..
Ja kāds var noziedot 1.6 m40 motoru, vainu uz parādu vai kā, būšu pateicīgs, un besī, aizvakar apdrošināju, kāda jēga apdrošināt pagalma dekoru..
Ja neiet, tad neiet pa pilnu zorti. zb man tā mašīna.
Cik sapratu šalles beigtas un kompresija viss ticamāk pa nullēm, jo nebija eļļas spiediens, parādijās tik at 4k rpms.
kkad kad būs siltāks mācību nolūkos paķidāšu motoru, un pa maiņu, brālis savu laiku ir mainijis motorus, gan jau ka palīdzēs.
Šobrīd vairs negribas domāt par mašīnu.
kkad kad būs siltāks mācību nolūkos paķidāšu motoru, un pa maiņu, brālis savu laiku ir mainijis motorus, gan jau ka palīdzēs.
Šobrīd vairs negribas domāt par mašīnu.
- ikey07
Iesaku bembi dot naglas un paņemt kaut ko citu :)
Manuprāt nav vairs jēga naudu mest nelietderīgi.
Bet nu katrs jau dara kā zin un uzskatas par pareizu/vajadzīgu :)
Veiksmi turpmāk!
Manuprāt nav vairs jēga naudu mest nelietderīgi.
Bet nu katrs jau dara kā zin un uzskatas par pareizu/vajadzīgu :)
Veiksmi turpmāk!
Varbūt tā bija zīme? Piemēram uz to pašu 1.8is, 1.8 vai 2.0, protams, ja var atļauties, tad uz augšu? 1.6 laikam ir visbezjēdzīgākais dzinējs
Man gan liekas ka b20 ir viss bezjēdzīgākais, ne viņš normāli iet, ne ekonomisks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nav braukts, nezinu.
Ar piebildi M50, jo imo m52 ir tīri normāli, arī divīši.Dj Plosky rakstīja:Tieši tā, 2.0 ir visbezjēdzīgākais!
P.S.
https://www.youtube.com/watch?v=Fw3fpe_DSSw
Tik pasakat ka tā nav, vismaz ar pirmajiem auto. :been_there_done_that:
Man brālim bija '94 2.0 automāts, ēda viņš bravūrīgi.
Bet šinī bundžā nav vērts likt neko labu tik un tā.
Edit, dziesma vietā
Bet šinī bundžā nav vērts likt neko labu tik un tā.
Edit, dziesma vietā
- ikey07
Laiki mainās, problēmas paliek!Finks rakstīja:Ar piebildi M50, jo imo m52 ir tīri normāli, arī divīši.Dj Plosky rakstīja:Tieši tā, 2.0 ir visbezjēdzīgākais!
P.S.
https://www.youtube.com/watch?v=Fw3fpe_DSSw
Tik pasakat ka tā nav, vismaz ar pirmajiem auto. :been_there_done_that:
d[-_-]b
Nēēē ! nekadas naglas! Tev vajaga beidzot likt iekšā lielāku un drošāku motoru!
liec m50b2* (pēc finansu iespējām) un vis būs štokos tev saku! Kārba tā pati mazā derēs....un respektīvi vis aiz viņas!
Tikai svaps jāuzstaisa. Un te forumā būs gudri useri kuri pieslēgs jaunmotoru! un būsi vēl apmierinātāks ka ar 1,6
un ēdīs principā to pašu +- 1.L
liec m50b2* (pēc finansu iespējām) un vis būs štokos tev saku! Kārba tā pati mazā derēs....un respektīvi vis aiz viņas!
Tikai svaps jāuzstaisa. Un te forumā būs gudri useri kuri pieslēgs jaunmotoru! un būsi vēl apmierinātāks ka ar 1,6
un ēdīs principā to pašu +- 1.L
Nu ja tas m50b20 stāvēs uz 4.44 reduktora tad būs gerai! tici!Dj Plosky rakstīja:Laiki mainās, problēmas paliek!Finks rakstīja:Ar piebildi M50, jo imo m52 ir tīri normāli, arī divīši.Dj Plosky rakstīja:Tieši tā, 2.0 ir visbezjēdzīgākais!
P.S.
https://www.youtube.com/watch?v=Fw3fpe_DSSw
Tik pasakat ka tā nav, vismaz ar pirmajiem auto. :been_there_done_that:
Pirms tam arī līdzīgi domāju kā Jūs, bet pabraucu ar Ruu ex kupeju un pārdomāju.Jānis.P rakstīja:Man gan liekas ka b20 ir viss bezjēdzīgākais, ne viņš normāli iet, ne ekonomisks.
Un manā ex kupejā arī m50tub20 griezās gana labi un patēriņš arī nebija kosmosā.
Laikam stingrā balstiekārta ļāva labāk izbaudīt auto paātrinājumu un gaitu
+1 320i rija pat mazāk neka 325i, brauca normāli ar mehāniku protams.
tagad varu piekrist braucot mierīgi patēriņi ir praktiski vienādi ar smegu kāju tas tilpums aizpildās personīgi mans m50 griezās pieklājīgāk nekā citi vismaz man zināmieVitalx325 rakstīja:+1 320i rija pat mazāk neka 325i, brauca normāli ar mehāniku protams.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 55
- chevron_right