turbo eksperimentālprojekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 24
- chevron_right
nu...cipruss18 rakstīja:esi rekjinajis.kads bus gala cipars?
cits 2.0 bloks + nv sadalene - 35
2.0 m52 galva - 30
nv atsperes - bija
2.0 nv klani - bija
2 komplekti virzulu - 30
klokene - 30
sales - bija
gredzeni - 93
galvas blivex2 - 70
kartera blive 25
vv bl'ive 20
pipites svecem 30
sveces 18
varstu salniki - 7.50
klokenes aizm salniks 9
pr salniks 7
restauret sezas + varstus - pasa darbs, ta butu 200
salikt motoru - pasa darbs ta butu 200
galvas spilkas - pasa darbs, ta butu kaut kas ap 30-50
frezet virzulus - pasa darbs ta butu ap 20
o-ringot bloku - pasa darbs nezinu izcenojumu
slipet galvu - pasa darbs ta butu 20
slipet bloku - pasa darbs ta butu 20
turbo kolektors+ turbinas uzstadisana - es jebal aci
interkulers+ trubas - 50 vel pa starpu pats taisiju nerzas parejas
krasa blokam 4.50
moika 15
flex-hons-pasa darbs
turbina pa velti
m52 manifoldi - 20
+ vel gan jau kadi sudi uz ~50
+degviela cela pec detalam uz kadiem 50
kopa 594 vai ja pats sedetu un pipetu 1154+ turbo kolektors gan jau kads 100
Nu visu cieņu.
Pats ar šim palēnām sāku burties cauri.
Kas tev ar vadību un regulešanu? - Degvielas padevi ( sprauslas, sūknis )?
Pats ar šim palēnām sāku burties cauri.
Kas tev ar vadību un regulešanu? - Degvielas padevi ( sprauslas, sūknis )?
vadiba bus speeduino spruslas nemsu no kada turbo saaba vai evo9 sukni skatisos vai nepietiks ar stock, sis motors tapat planojas uz kadiem 300hp, pagaidu motors ka neka, 2.9l gan bus biturbo uz 700hp, tur budzets rupji piemetot sanak kkas uz 6k
Negribu izklausīties pēc pajoliņa, bet es gandrīz esmu gatavs likt lielo kolas pudeli likmēs, ka nekāds 6k motors šajā mašīnā nekad dzīvē nesēdēs! Bet nu vismaz forši, ka kaut kas tiek darīs ar to 2.0
Nu, pirmie 220 eur jau ir ielikti, pamats ir iegadats, un cilindri ir izboreti, tikai tas viss ir suds, pasam darba nav cilindru borejamais un honejamais, tapec pirku pakalpojumu.... Un bloks ir sapists
Par to, ka tas motors varbut sini pasa bundza nenaks, es nestridesos, redzes vel kas sagaida nakotne...
Par to, ka tas motors varbut sini pasa bundza nenaks, es nestridesos, redzes vel kas sagaida nakotne...
labāk būtu uzlicis stock bosch ms41 2
par 2.05 blīvi es gan nedaudz sadirsu, nedrīgst, atstarpe ir pārāk liela, neturēs, ir jādekompresē vai jāatstāj stock kompresija un 1.75 Reinz blīvi.
par 2.05 blīvi es gan nedaudz sadirsu, nedrīgst, atstarpe ir pārāk liela, neturēs, ir jādekompresē vai jāatstāj stock kompresija un 1.75 Reinz blīvi.
Un kas ir ar to ms41.2? Vinai ir map sensors vai tam mafam vajadzetu pietikt?
Kada stock kompresija sadam motoram nav tads stock, pec aprekina sanak apmeram 9.1, saliksu apaksu, tad jau vares ari izmerit.
Jatur tai blivei 1bar ar oringiem. A reinz jau otra blive atnak brakis ar apdauzitu/sasvikatu blivejoso virsmu ap cilindriem...
Kada stock kompresija sadam motoram nav tads stock, pec aprekina sanak apmeram 9.1, saliksu apaksu, tad jau vares ari izmerit.
Jatur tai blivei 1bar ar oringiem. A reinz jau otra blive atnak brakis ar apdauzitu/sasvikatu blivejoso virsmu ap cilindriem...
ar Ms41.2 un OEm mafu tikai lielāka diametra trubā var saregulēt pat 900hp biturbo motoru ar tavu nebūs nekādas problēmas.
Un CR 9.1 ar 1.75 Reinza blīvi būs prīmā
Par brāķiem gan pirmo reizi redzu.
Un CR 9.1 ar 1.75 Reinza blīvi būs prīmā
Par brāķiem gan pirmo reizi redzu.
njā, jāteic 6k var lietderīgāk iztērēt.seeingman rakstīja:tur budzets rupji piemetot sanak kkas uz 6k
piemēram :
1. Audi S2 S4 - noņemam priekšējās pusasis, uzliekam lielāku turbo un viss notiek + Tev ir vesels auto vēl :)
2. nopērkam volvo motoru pilnu swapu pa 400 eur 2.8 biturbo ar stock jaudu 300zs un
swap it-reģistrējam pārbūvi csdd un priecīgs dudini tālāk ar garantiju, ka kaut ko neizpūtīs un m50/m52
neaizies pie Bavārijas Dieviem
Katrā ziņā novēlu veiksmi, zinot cik bieži nolaižas rokas 200sx skrūvēt - novēlu nenolaist roķeles un pēc 2 mēneši nemest ss.lv sludinājumu ar pārdodu iesāktu projektu
nauda ir huiņa, salīdzinot ar pieredzi un zināšanām
Zinot viņu, nekas no tevis pieminētā netiks izskatīts kā variants bez tam tas tāpat būtu pārāk neinteresanti, salīdzinot ar 600hp motora būviRottus rakstīja:njā, jāteic 6k var lietderīgāk iztērēt.seeingman rakstīja:tur budzets rupji piemetot sanak kkas uz 6k
piemēram :
1. Audi S2 S4 - noņemam priekšējās pusasis, uzliekam lielāku turbo un viss notiek + Tev ir vesels auto vēl :)
2. nopērkam volvo motoru pilnu swapu pa 400 eur 2.8 biturbo ar stock jaudu 300zs un
swap it-reģistrējam pārbūvi csdd un priecīgs dudini tālāk ar garantiju, ka kaut ko neizpūtīs un m50/m52
neaizies pie Bavārijas Dieviem
Katrā ziņā novēlu veiksmi, zinot cik bieži nolaižas rokas 200sx skrūvēt - novēlu nenolaist roķeles un pēc 2 mēneši nemest ss.lv sludinājumu ar pārdodu iesāktu projektu
iesākts projekts jau ir tikai lielais jaudīgais motors, tāpēc tagad top pagaidu motors ar ko varēs braukt un pa trasi padzīvoties, kamēr lielais būvēsies. Un lielo motoru tur pārdot iesāktu - lol nau vērc
lielajam motoram, a.k.a. 2.9l, nebūs nekas jāmīž par izpūšanu, tas būs motors tīri trases dienām, varbūt arī nedaduz pa ceļu pabraukties, to jau redzēsim...
Šim motoram es arī īpaši nemīžu, ka kaut kas vairs būs greizi, jo par visu būs padomāts.
audi s2 s4, citi sūdi, bla bla, kur var nopirkt JAUNU motoru, kas stabili tur 700hp, tur nebūt nebūs nekāds limits, kas ko kā jātaisa ne jau pirmo reizi ar pīpi uz jumta, mana roka ir piedalījusies kaut vai evo8 motora būvē, kas uz stenda iegrieza ~830hp no 2.2l un regulētājs pateica, ka varēja vēl ~10% augstāk iet, tikai īpašnieks pateica: boļše ņenada
AF: galvas blīvi likšu reinz 2.05, savādāk nesanāks kompresija 9.01, tur būs tāpat ~300hp tikai un ņeržas o-ringi.
iepriekš saliktajam kakulācim bija elrings 2.05 bez oringiem kaut kur pie bāra iepūtu, ar visu detonāciju neizpūta blīvi.
Tālāk par progresu: virzuļi sapulēti
lielajam motoram, a.k.a. 2.9l, nebūs nekas jāmīž par izpūšanu, tas būs motors tīri trases dienām, varbūt arī nedaduz pa ceļu pabraukties, to jau redzēsim...
Šim motoram es arī īpaši nemīžu, ka kaut kas vairs būs greizi, jo par visu būs padomāts.
audi s2 s4, citi sūdi, bla bla, kur var nopirkt JAUNU motoru, kas stabili tur 700hp, tur nebūt nebūs nekāds limits, kas ko kā jātaisa ne jau pirmo reizi ar pīpi uz jumta, mana roka ir piedalījusies kaut vai evo8 motora būvē, kas uz stenda iegrieza ~830hp no 2.2l un regulētājs pateica, ka varēja vēl ~10% augstāk iet, tikai īpašnieks pateica: boļše ņenada
AF: galvas blīvi likšu reinz 2.05, savādāk nesanāks kompresija 9.01, tur būs tāpat ~300hp tikai un ņeržas o-ringi.
iepriekš saliktajam kakulācim bija elrings 2.05 bez oringiem kaut kur pie bāra iepūtu, ar visu detonāciju neizpūta blīvi.
Tālāk par progresu: virzuļi sapulēti
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ļoti daudz drosmīgu argumentu mirklī, kad ir izdarīta tikai niecīga daļa. Veiksmi!
Detonācija un spiediens cilindā ir dažādas lietas detonēt var arī atmosfēra vecs motors vnk ar nabadzīgu maisijumu
2.05mm blīve kā jau minēju ir risks ja liek parastu
2.05mm blīve kā jau minēju ir risks ja liek parastu
Detonācija taisa spiediena pīķi. Tas ir poh, detonē atmosfēra vai turbo, dēļ pāragras aizdedzes, vai liesa maisījuma... Spiediena pīķis tāpat parādās, tad nu salūzt virzulim vietas starp gredzeniem, paši gredzeni un ja blīve ir uz robežas to arī nah izpūtīs...
Temperatūru arī tas viss dramatiski paceļ un viss nafig izkūst.
Temperatūru arī tas viss dramatiski paceļ un viss nafig izkūst.
kas pa turbinu ?
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS
pagaidām lolvo 2.4 dīzeļa.
Bet motoru piebraukšu 1000km bez boosta un līdz 3k rpm.
Bet motoru piebraukšu 1000km bez boosta un līdz 3k rpm.
Tas 2.4td ir vagen motors so basicly it`s VW turbocharger
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 24
- chevron_right