Jāņa 323t (M50TU2B23 turbo, MS43)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- chevron_right
Skaidrs.
Haotiski sapīti-nesapīti vadi vienmēr pēc laika sagādās galvassāpi, jo kaut kur pārberzīsies, pātlūzīs un ej nu atrodi kur, vai pat pieškils auto.Rons rakstīja:Raksti, ka vadi smuki salikti...
kāda jēga
pats auto izskatās pēc sūda. kur prkols ?
Toties auto izskats sliktākais ko dos, drīzāk nedos - pačotu pie Justa
Kāda starpība, kā tā mašīna izskatās? Viņa ir domāta lietošanai, nevis, lai uz to dročītu.
Kaut ko gribējās iepļūtīt, bet jau aizmirsu ko, lasot tās dzēlībās par izskatu.
Dirsat, dirsat par auto izskatu, paskatas kadas čiepas nocopētas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sezona ļoti labi sākta. Sveicieni Jānim ar vietu uz pakāpiena.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Paldies, paldies.
Otrais posms diemžēl nebija tik veiksmīgs.
Liekas ka treniņa trūkums un "adaptīvā" piekare aizmugurē pievīla... attaisnojumi.
Nu tad arī sapratu ka ir laiks kko darīt lietas labā. Samainījām aizmugurē visas bukses uz poli 90Sha, MaxSpeedingrods regulējamās ķegas un 4 peldošās, amīšu atbalsti no Balcera.
Nācās arī sametināt pajaunu 3 no tilta vietām, bija aizgājušas plaisas pa metinājuma vietām.
Saregulēta savirze pie lietotāja nuugjis.
Liekas ka pavisam cita mašīna.
Un kā jau katru sezonu izbeidzās reduktors tas kārtējo reizi samainīts. Beidzot arī abas mazās pusasis beidzās un ir uzliktas lielās.
Rītdien pirmie testi trasē.
Viena telefonbilde ar daļu no jaunās piekares.
Otrais posms diemžēl nebija tik veiksmīgs.
Liekas ka treniņa trūkums un "adaptīvā" piekare aizmugurē pievīla... attaisnojumi.
Nu tad arī sapratu ka ir laiks kko darīt lietas labā. Samainījām aizmugurē visas bukses uz poli 90Sha, MaxSpeedingrods regulējamās ķegas un 4 peldošās, amīšu atbalsti no Balcera.
Nācās arī sametināt pajaunu 3 no tilta vietām, bija aizgājušas plaisas pa metinājuma vietām.
Saregulēta savirze pie lietotāja nuugjis.
Liekas ka pavisam cita mašīna.
Un kā jau katru sezonu izbeidzās reduktors tas kārtējo reizi samainīts. Beidzot arī abas mazās pusasis beidzās un ir uzliktas lielās.
Rītdien pirmie testi trasē.
Viena telefonbilde ar daļu no jaunās piekares.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Reduktori iet uz urrā. Jau vel divas reizes samainīti. Šosezon jau ceturtais.
Pāris mani onboardi, un komandas video no Lietuvas posma.
Cherry Missles Lietuvas video
Pāris mani onboardi, un komandas video no Lietuvas posma.
Cherry Missles Lietuvas video
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kādēļ plīst reduktori? Visiem viena kaite?
Arī ir interese, kāpēc reduktori netur.
Kādu tabureti, Tu izmanto?
Kādu tabureti, Tu izmanto?
Hmm kāpēc lai turētu, ja ; daylie svarka
Daylie vałim bokom
Un tas uz 20-25 gadus veciem reduktoriem
Daylie vałim bokom
Un tas uz 20-25 gadus veciem reduktoriem
Kas reduktoram pabeidzas? Satelīti kas sametināti vai galvenais pāris?
Var jau arī ar daily svarku nobraukt pāris gadus. Protams, tas jau netrashojot tā.-AF- rakstīja:Hmm kāpēc lai turētu, ja ; daylie svarka
Daylie vałim bokom
Un tas uz 20-25 gadus veciem reduktoriem
Bet domāju, ka jautājumi vietā - aizdomīgi bieži.
normāls čalis rakstīja:Kādēļ plīst reduktori? Visiem viena kaite?
Visiem galvenais pāris izšķīst, no mazā zobrata izrauj ārā gabalus.o.z rakstīja:Kas reduktoram pabeidzas? Satelīti kas sametināti vai galvenais pāris?
KKāds vecs, laikam ka Recaro, vismaz uz pāris plastmasiem kurus noņēmu tā bija rakstīts, ar regulējamu atzveltni.matgaris rakstīja:Arī ir interese, kāpēc reduktori netur.
Kādu tabureti, Tu izmanto?
Tiek no salauztajiem stellēti atpakaļ kopā, sazobe netiek noregulēta pareizi, nav jau nekāds brīnums ka viņi beidzās.normāls čalis rakstīja:Var jau arī ar daily svarku nobraukt pāris gadus. Protams, tas jau netrashojot tā.-AF- rakstīja:Hmm kāpēc lai turētu, ja ; daylie svarka
Daylie vałim bokom
Un tas uz 20-25 gadus veciem reduktoriem
Bet domāju, ka jautājumi vietā - aizdomīgi bieži.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kārtējo reizi atkal jāmaina reduktors izrādās šis ir 3.38, jau no paša sākuma dīvainas skaņas nāk no viņa un gribu tomēr ar 3.45 labāk braukt, likšu atpakaļ arī mazās pusasis, jo nu galīgi nedraudzējas lielās pusasis ar mazo reduktoru, un cik paskatījos uz citu mašīnām, arī mazās ar lielo reduktoru nedraudzējas, flanči maucas ārā, uztaisīju gropīti kur iesēsties gredzenam kurš tur flanci reduktorā, bet tāpat citreiz flancis iznāk bišku ārā, galīgi nepatīk tas.
Traucēja ka sacensībās braucot ar cimdiem slīdēja stūre ārā citreiz. Tāpēc samainīju uz RRS stūri. Jaunā stūre neslīd braucot ar cimdiem, daudz, daudz ērtāk.
Tiem kuri nav redzējuši, lūk, komandas video no Igaunijas posma.
Cherry Missles Igaunijas video
Izdarītas lietas:
lielais dīzeļa radiators ar dīzeļa izplešanās trauku & sakārtotas dzesēšanas sist. šļaukas.
Uzlikti 2cm flanči priekšā,
uzlikta zamša RRS stūre (65mm izvirzījums).
Ko vajag:
jāsamaina motora pārsegs.
Nokrāsot dekoratīvās sliekšņu uzlikas & rūsas,
difuzors radiatora ventilātoram,
uzlikt jauno ASPX wideband kontrolieri,
rAudi RS4 MAF uzlikt,
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni,
izvalcēt R16 diskus.
Pāris bildes no Igaunijas.
Traucēja ka sacensībās braucot ar cimdiem slīdēja stūre ārā citreiz. Tāpēc samainīju uz RRS stūri. Jaunā stūre neslīd braucot ar cimdiem, daudz, daudz ērtāk.
Tiem kuri nav redzējuši, lūk, komandas video no Igaunijas posma.
Cherry Missles Igaunijas video
Izdarītas lietas:
lielais dīzeļa radiators ar dīzeļa izplešanās trauku & sakārtotas dzesēšanas sist. šļaukas.
Uzlikti 2cm flanči priekšā,
uzlikta zamša RRS stūre (65mm izvirzījums).
Ko vajag:
jāsamaina motora pārsegs.
Nokrāsot dekoratīvās sliekšņu uzlikas & rūsas,
difuzors radiatora ventilātoram,
uzlikt jauno ASPX wideband kontrolieri,
rAudi RS4 MAF uzlikt,
uzstādīt m54b30 ieplūdes sadaleni,
izvalcēt R16 diskus.
Pāris bildes no Igaunijas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Malacis, par Igaunijā paveikto!
Māšina vel dzīva, ielikām atpakaļ m50.
Pāris detaļas gan ir pamainītas, sanāca tipa "M50TU2B23"
Pāris detaļas gan ir pamainītas, sanāca tipa "M50TU2B23"
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- chevron_right