Ģirta 316i->320->325
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right
IMHO, tie diski galīgi nav smuki.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Gaumes lieta,man agrāk arī nepatika,žurkas arī agrāk nepatika,bet kaut kā iepatikās,tāpat st33
Tavs spārns neīstajā krāsā arī nav galīgi smuks. Sāksim vēl par mūzikas gaumi runātJānis.P rakstīja:IMHO, tie diski galīgi nav smuki.
Diskiem nav ne vainas, vakar tādus manīju vienam e39.
Es nekur un nevienam neesmu teicis ka mans spaiņa krāsas spārns izskatās labi, vai vispār tur kkas izskatās labi, i know its shit.
Bet Ģirtam jau tā mašīna izskatās daudz maz normāli, un šie diski galīgi nepalīdz.
Bet Ģirtam jau tā mašīna izskatās daudz maz normāli, un šie diski galīgi nepalīdz.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu ja, bez style 5 nekadigi...
Protams, tev vienmēr taisnība.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu ja godīgi ,tad sapņoju par baltiem r17 shniceriem ,alpinām vai BMW motorsport diskiem,vienkārši vajadzēja lētāko variantu,kas tīk manai acij un st33 it is
Diski izskatās labi, prasītos gan lielāki un ar zemāku gumiju.
Pēc neveiksmīga gājiena nomainot notekcauruli pret mazāku gala bunduli ,šodien tika uzinstalēts poweredbygirts izpūtējs,par bunduli nosaukt grūti,jo tā tur nav skan ok,izskatās...hvz badass brutāli,sen jau gribēju ar divām trubām
Diski šie ,cik man zināms,lielāi nav,mazāki arī ne,vismaz oem,gumiju likšu mazāku,bet nav līdzekļu tādām ne-primārajām lietām
Diski šie ,cik man zināms,lielāi nav,mazāki arī ne,vismaz oem,gumiju likšu mazāku,bet nav līdzekļu tādām ne-primārajām lietām
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
bišķ nopucēt to turbu galus vajadzētu un nogriezt, lai nav tik traki uz āru!
ir bik par daudz uz āru, es ari tiko sev uzmetinaju un arī uzpuceju vinus, vari uzmest aci topikā. skats būs vēl labaks
Poweredbygirts itkā teica,ka viņi ir nopucēti un ar laku nopūsti,jāmēģina vnk notīrīt,domāju pagaidām paliks gari,kad apniks varēs nogriezt,jo nogriezt var vienmēr Tavējie Lāci izskatās zolīdi manējie vairāk brutāli
Nevajag tur neko griezt, viss ir tiesi taa, kaa tam jabut
Powershmedbygirts šķiet ka fleitē, man izskatās ka nekas tur nav pucēts un lakots, varbūt sensenos laikos, kad rūsa un citi briesmoņi bija mīts
Bet pa lielam, kāda starbība, ka tik ir ok un labi skan.
Bet pa lielam, kāda starbība, ka tik ir ok un labi skan.
butu paprasijis es tev butu aizvedis savu veco izputeja bunduli, ari divas trubas, paskaties ieks mana topika moz gribi tadu
Vakar uzinstalēts aizvakar pa dzērumam nopirktais metinātais reduktors
Atjaucu,paskatijos,ka varēja būt drusku labāk sametināts,bet ir ok,atradu visslētāko krāsu ,kuru neviens nelieto - zaļais poļu hammerits,nopūtu,izmazgāju ,izpūtu iekšas,ielēju jaunu eļļu un metu virsū,nu hvz kur palika ,ka ar metināto pabraukt dirsā,noparkoties nevar,hvz,visu var,protams var just ka kaut kas aizmugurē nav kā parasti,bet slīpēšanas ziņā cita diršana,kas atsver visu pārējo ā un uzrāviens arī labāks,kad abi ņem.
Kopumā izmaksāja ap 20eur visu,reduktoru iegādājos no foruma lietotāja pa 15eur,eļļa kkāds trīnīts plus hermētiķis un krāsa drusku.
Atjaucu,paskatijos,ka varēja būt drusku labāk sametināts,bet ir ok,atradu visslētāko krāsu ,kuru neviens nelieto - zaļais poļu hammerits,nopūtu,izmazgāju ,izpūtu iekšas,ielēju jaunu eļļu un metu virsū,nu hvz kur palika ,ka ar metināto pabraukt dirsā,noparkoties nevar,hvz,visu var,protams var just ka kaut kas aizmugurē nav kā parasti,bet slīpēšanas ziņā cita diršana,kas atsver visu pārējo ā un uzrāviens arī labāks,kad abi ņem.
Kopumā izmaksāja ap 20eur visu,reduktoru iegādājos no foruma lietotāja pa 15eur,eļļa kkāds trīnīts plus hermētiķis un krāsa drusku.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sametināts gan vāji..
Nezinu, kas cilvēkiem pret metināto.. Braukāju ikdienā un viss labi.. Tas ka skaņas var dzirdēt visādas ir lielākais mīnuss Bet var ātri pateikt, kad kaut kas iet uz beigām
Ja grib, lai nekas nekratās un nejūt metināto, tad pilnu poly un viss ir super
Ja grib, lai nekas nekratās un nejūt metināto, tad pilnu poly un viss ir super
Ar pilnu poli ir zirga rati, mazohistu sapnisJanisM rakstīja:Ja grib, lai nekas nekratās un nejūt metināto, tad pilnu poly un viss ir super
Tas stiegrojuma gabals tur ir pilnīgi lieks, var redzēt, ka metinātājam prātiņš bijis pakaļāĢirts rakstīja:Vakar uzinstalēts aizvakar pa dzērumam nopirktais metinātais reduktors
Jo mazāk pārkarsē zobratus un korpusu jo ilgāk tas viss turēs! pilnīgi pietiek ar (mazām šuvītēm zobu garumā) sapludinot zobratus katrā pusē četrās vietās!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right