Ģirta 316i->320->325
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right
Ir jau forši, ja ceļš ir labs Tagad man jau gribās ko mīkstu, jo zb jau bedres..JānisK-[JK] rakstīja:Ar pilnu poli ir zirga rati, mazohistu sapnisJanisM rakstīja:Ja grib, lai nekas nekratās un nejūt metināto, tad pilnu poly un viss ir super
Būvēt piekari, kura auto arī notur uz ceļa vajag saprašanu! pilnīgi aplams pieņēmums, ka visu vajag pa cietoJanisM rakstīja:Ir jau forši, ja ceļš ir labs Tagad man jau gribās ko mīkstu, jo zb jau bedres..JānisK-[JK] rakstīja:Ar pilnu poli ir zirga rati, mazohistu sapnisJanisM rakstīja:Ja grib, lai nekas nekratās un nejūt metināto, tad pilnu poly un viss ir super
Viss atkarīgs, kur braukā.. Es taisu trasei un gribās cietu, bet nu arī poly nāk līdzi daudz mīnusi.. OK laikam offtopicJānisK-[JK] rakstīja:
Būvēt piekari, kura auto arī notur uz ceļa vajag saprašanu! pilnīgi aplams pieņēmums, ka visu vajag pa cieto
Tieši trasei arī nevajag pilnīgu kartingu, ja nu vienīgi ir ideāli līdzens ceļš :)JanisM rakstīja:Viss atkarīgs, kur braukā.. Es taisu trasei un gribās cietu, bet nu arī poly nāk līdzi daudz mīnusi.. OK laikam offtopicJānisK-[JK] rakstīja:
Būvēt piekari, kura auto arī notur uz ceļa vajag saprašanu! pilnīgi aplams pieņēmums, ka visu vajag pa cieto
Šeit tak nevienam tas pilnīgi neinteresē, daudzi vispār nesaprot piekares uzbūvi un kā viņa darbojas. Visiem vajag max zemu, max cietu, visur kur vien var un nevar jāsabāž poly un tikai tad ir aršana.JānisK-[JK] rakstīja:Tieši trasei arī nevajag pilnīgu kartingu, ja nu vienīgi ir ideāli līdzens ceļš :)JanisM rakstīja:Viss atkarīgs, kur braukā.. Es taisu trasei un gribās cietu, bet nu arī poly nāk līdzi daudz mīnusi.. OK laikam offtopicJānisK-[JK] rakstīja:
Būvēt piekari, kura auto arī notur uz ceļa vajag saprašanu! pilnīgi aplams pieņēmums, ka visu vajag pa cieto
Nu, nu, nevajag lekt otrā grāvī. Ja runa ir par asfalta segumu, tad poly bukses visur kur vin var ir must have. Tb bukšu gājienu/brīvkustību izslēdzam maksimāli. Tad jau atkarībā no auto piedziņas, izsvarojuma/ kopējā svara var spēlēties ar cietākiem/mīkstākem amjiem, atsperēm, stabilizatoriem.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu jā,pagaidām par vēl kādām poly buksēm neesmu štukojis,redzes kā būs,kad nākamās bruks tad domāšu ko tur likt,bij doma e46 plauktus uzlikt,tiesa tīri skata pēc,bet cik sapratu TA nevarēs iziet?
Šodien sanāca uztīt un uzbildēt pāris bildes,darbībā gan neviens nenofočēja,baigi feini pa to segumu,kā pa ledu purnu prasās zemāk
Šodien sanāca uztīt un uzbildēt pāris bildes,darbībā gan neviens nenofočēja,baigi feini pa to segumu,kā pa ledu purnu prasās zemāk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Man liekas ka vajadzētu logus aizlīmēt!!!
Instagram - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga
un mazliet zemākas riepiņas uzspridzināt.
Logus aizlīmēt,tip notonēt?bija agrāk doma,bet tagad nezinu vai vajag,negribas lai atsit to baņģitsko skatu
Riepas jā,gribu zemāku profilu,bet tas būs,kad šitās būs nospolētas
Riepas jā,gribu zemāku profilu,bet tas būs,kad šitās būs nospolētas
Cik tad tur tā darba nospolēt?
Nospolēt toč nav problēma,bet žurka nav tas kur jāaiziet visām manām finansēm
Uzmeistaroju nopietnāku karstuma aizsargu ,jo iepriekšējais tik tāds pagaidu bija.Šis ir no 5mm mucas plastmasas,kā arī gofra aukstā gaisa ieplūdei.Ieplūdes skaņa interesanta tagad,galvenais nepieliet viņu pilnu ar ūdeni
Uzmeistaroju nopietnāku karstuma aizsargu ,jo iepriekšējais tik tāds pagaidu bija.Šis ir no 5mm mucas plastmasas,kā arī gofra aukstā gaisa ieplūdei.Ieplūdes skaņa interesanta tagad,galvenais nepieliet viņu pilnu ar ūdeni
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Ģirts - 21 Aug 2015, 15:26, kopā labots 1 reizi.
nu bļin
un jēga no tā koniskā? kaut 1 zirgs nāk klāt?
un jēga no tā koniskā? kaut 1 zirgs nāk klāt?
Moś -1
Bet tà aukstà gaisa ieplùde ok!
Bet tà aukstà gaisa ieplùde ok!
stok kaste pilda perfekti savu funkciju, var vinai klat pievilkt cold intake.
auto izskats tiri ok, man skiet TA ar 46 plauktiem nav problemu iziet.
auto izskats tiri ok, man skiet TA ar 46 plauktiem nav problemu iziet.
Kasti vajag no ņežas, lai mazāka siltummaiņa un lai atstaro siltumu, vai vismaz no biezāka alumīnija.
Nevareju neierakstiit..
Tev ir konkrets pamatojums par nerzas siltumizturibu pret aluminiju!
Nerza tiesi uzsitu un izdotu siltumu otraa pusee, bet aluminijs ne tik loti. 2mmally ir ideals matreals karstumsienai.
Tev ir konkrets pamatojums par nerzas siltumizturibu pret aluminiju!
Nerza tiesi uzsitu un izdotu siltumu otraa pusee, bet aluminijs ne tik loti. 2mmally ir ideals matreals karstumsienai.
...
Koniskais reāli dod tikai skaņu ,lieku čakaru ar siltuma sienām,mazgāšanu, eļļošanu,bet manā gadijumā tiek pagaidām izmantots 2.0 mafs un 2,0 kastes man nav,bet konuss ir,apsveru domu par cai ar stock kasti kā Bogdans minēja jau.Vēlāk tā gofra tiks novietota nedaudz neuzkrītošāk,kad ielikšu sietu bampera vidū.Ā un vēl ar konusu un šitādu aukstā gaisa ieplūdi pie augstiem rpm ir interesanta skaņa
Cik zinu labākais siltuma sienām ir alumīnijs un plastmass,nu tas ir tas ko pa lētu var izmantot.Mucas gabals gan nav īsti plastmass laikam bet kaut kāda šķiedra or smth
Cik zinu labākais siltuma sienām ir alumīnijs un plastmass,nu tas ir tas ko pa lētu var izmantot.Mucas gabals gan nav īsti plastmass laikam bet kaut kāda šķiedra or smth
Armando rakstīja:Nevareju neierakstiit..
Tev ir konkrets pamatojums par nerzas siltumizturibu pret aluminiju!
Nerza tiesi uzsitu un izdotu siltumu otraa pusee, bet aluminijs ne tik loti. 2mmally ir ideals matreals karstumsienai.
Ņežai ir dažādas markas ar dažādiem piemaisījumiem
Plastmasu kaut vai aplīmē ar kādu alumīnija foliju vai atstarojošu plēvi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right