E36 330 (ex 320) || jaaniskal
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 23
- chevron_right
Kāds pamatojums bija likt E46 degvielas filtru?
m54 abratka ir filtra, lai atliktu darga filtra nomainu, vieglak ir uzlikt m52tub degvielas reiku, jo ta ir ka visiem
Tā šņore jau ir tikai tā kā apvalks. Pati trubiņa jau normāla gumijas. Es domāju, ka jauna ir šā vai tā labāka kā veca un jau deformējusiesTomSkarsts rakstīja:Biju šādas trubiņas iegādājies, un burtiski 30min laikā pēc brīža, kad Seeingmans pateica, ka šīs 'šņoru' veida ir sūdi par spīti tam, ka dārgākas - trubiņa nolidoja nost un pilna bedre ar 95 bij.
Exactly! Bet man labāk gribējās visu legit sataisīt :)EJANSONS rakstīja:m54 abratka ir filtra, lai atliktu darga filtra nomainu, vieglak ir uzlikt m52tub degvielas reiku, jo ta ir ka visiem
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Šiš šļaukas tiešām ir draņķis, pēc 3 mēnešu lietošanas, pārakmeņojušās un viss plaisās, pietam pašai šļaukai nav kordu
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
jaaniskal rakstīja:Tā šņore jau ir tikai tā kā apvalks. Pati trubiņa jau normāla gumijas. Es domāju, ka jauna ir šā vai tā labāka kā veca un jau deformējusies )TomSkarsts rakstīja:Biju šādas trubiņas iegādājies, un burtiski 30min laikā pēc brīža, kad Seeingmans pateica, ka šīs 'šņoru' veida ir sūdi par spīti tam, ka dārgākas - trubiņa nolidoja nost un pilna bedre ar 95 bij.
Rekur tev arī atbilde. Šņore ir kā apvalks, a iekšā tā gumija ir švaka. Jābūt kordiem, jeb vienkāršā valodā sakot "šņorei iekšā gumijā" nevis atsevišķi ~he9600 rakstīja:Šiš šļaukas tiešām ir draņķis, pēc 3 mēnešu lietošanas, pārakmeņojušās un viss plaisās, pietam pašai šļaukai nav kordu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
nu ar tub28 reiku ari viss ir legit, tikai ilgterminja esi uzvaretajs jo nav kosmosa filtrs japerkjaaniskal rakstīja:Exactly! Bet man labāk gribējās visu legit sataisīt :)EJANSONS rakstīja:m54 abratka ir filtra, lai atliktu darga filtra nomainu, vieglak ir uzlikt m52tub degvielas reiku, jo ta ir ka visiem
Da nu man galīgi nevelk ņemties un vēl meklēt reiku, un pēc tam to vēl visu pārskrūvētEJANSONS rakstīja:nu ar tub28 reiku ari viss ir legit, tikai ilgterminja esi uzvaretajs jo nav kosmosa filtrs japerkjaaniskal rakstīja:Exactly! Bet man labāk gribējās visu legit sataisīt :)EJANSONS rakstīja:m54 abratka ir filtra, lai atliktu darga filtra nomainu, vieglak ir uzlikt m52tub degvielas reiku, jo ta ir ka visiem
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Man tieši tà arì ir uztaisíts
Ar tub28 reiku vai ar e46 degvielas filtru?RENIO rakstīja:Man tieši tà arì ir uztaisíts
Btw, vakar saliktas atlikušās trubiņas filtram - vakumņiks un izejošā uz degvielas reiku. Sākts piņķerēties ar vadiem finally arī. Protams, ka vakar, visu dienu pavadot garāžā, it kā neko diži tālāk tāpat nav tikts, bet nu ir jūtams, ka drīz varētu iet uz beigām, un pašam jau gribas ātrāk to visu dabeigt!
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Blin nu nafig taisīt gateri???
Saprotat ka 3.0i tā reika bez abratkas uztaisīta speciāli. Un pie filtra tas regulators atrodas nejau tāpat vien.
Pats galvenais, ka 3,0i filtrs paredz lielāku caurplūdi.
Saprotat ka 3.0i tā reika bez abratkas uztaisīta speciāli. Un pie filtra tas regulators atrodas nejau tāpat vien.
Pats galvenais, ka 3,0i filtrs paredz lielāku caurplūdi.
Tieši tāpēc pirmīt teicu, ka gribu legit visu taisīt. Un tieši tāpēc lieku filtru, nevis tub28 reiku :)-AF- rakstīja:Blin nu nafig taisīt gateri???
Saprotat ka 3.0i tā reika bez abratkas uztaisīta speciāli. Un pie filtra tas regulators atrodas nejau tāpat vien.
Pats galvenais, ka 3,0i filtrs paredz lielāku caurplūdi.
Un uz šādām lietām uzskatu, ka vajag taisīt maksimāli tā, kā tam ir jābūt. Ja 3.0 ir degvielas filtrs ar visu regulatoru tajā paredzēts, tad tā arī vajag taisīt. Ja tas liekas par dārgu, jāmeklē citi ceļi - go on. Vai arī vienkārši pirms ko dara, vajag paplānot budžetu
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
runajot to vakuma trubu uz filtru, pasam saplaisaja, zuliku abos galos silikona un basta, viss perfekti
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Man viss skaisti uzgāja, nekas nesaplīsa.KLAVINS rakstīja:runajot to vakuma trubu uz filtru, pasam saplaisaja, zuliku abos galos silikona un basta, viss perfekti
Es tagad sāku baidīties par tām sliktajām degvielas trubiņām, par ko visi te pīkst
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Tur tā sistēma tāda ir un tas ir ahujenna. Motors paņem degvielu tik daudz, cik vajag. Samazinās degvielas temperatūra un sūknis tiek noslogots atbilstoši slodzei.
Nezinu kâda vaina tām trubiņæm, es noņēmu no viena izjaukta dzinëja un saliku sev, un viss tip top.jaaniskal rakstīja:Man viss skaisti uzgāja, nekas nesaplīsa.KLAVINS rakstīja:runajot to vakuma trubu uz filtru, pasam saplaisaja, zuliku abos galos silikona un basta, viss perfekti
Es tagad sāku baidīties par tām sliktajām degvielas trubiņām, par ko visi te pīkst
Darbi paveikti max labi, tā turpini
Tā ir ar daudzām lietām - kas vienam slikti, otram labi. Daudz dažādi faktori jau var būt, kāpēc kaut kas TIEŠI TĀ notiekElvijsR rakstīja:Nezinu kâda vaina tām trubiņæm, es noņēmu no viena izjaukta dzinëja un saliku sev, un viss tip top.
Darbi paveikti max labi, tā turpini
Thanks anyways!
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Hey, yo!
Pēdējās dienas tika veltītas lai savestu kārtībā visu elektrību - vadus un kompi. Ahh, garš stāsts... No sākuma piepīpējamie vadi izrādās bija metami, pa to laiku jau nosprādzis aķis, tad negriež starteris, tad benzīna sūknis neko nedara. Sāka jau likties, ka kaut kāds metiens būs ar EWS na*renizēšanu. Visi simptomi atbilda tieši tam.
Anyways - pirmais pozitīvais solis bija jau tas, ka pēc EWS izkodēšanas ārā, pārtaisīšanas uz manuāli un visādu citādu brīnumu veikšanas ar kompi, viens e46 aizgāja - tas pats ar kura palīdzību visi brīnumi notika ar kompi. Amazing! Kompis nav sa*ists, esam jau soli tuvāk kā līdz šim jebkad esam bijuši! Tagad jācer, ka visu savienojot ar manu e36 viss aizies tik pat gludi.
Tā varētu likties, vai ne? Haha. Kā tad! Atkal tiek meklēts, kas notiek, kāpēc kaut kas neiet. Visi vadi salikti, viss forši. Tad tas, tad šitas... Bet kur nu tālu spruksi. Bija jau tam jānotiek, sen jau bija laiks! Tā kā proudly prezentēju e36 ar ieswapotu m54b30!
Apsveicami, ka, ja tā godīgi, viss pat ar first try sanāca! Nekādi jaunu vadu lodējumi netika veikti. Viss bija tieši tā, kā bija domāts. Un tā arī bija pareizi.
Vēl tikai mazliet jāpiekārto vadi, lai nav gateris, haha. Nemīžat, viss būs pa smuko žurkas oem kastītē! Nebija nekāda jēga kaut ko smuki likt, ja nu kas būtu aizgājis pa pieskari un vajadzētu jaukt tāpat visu laukā. Tagad, kad ir zināms, ka viss šancē, var beidzot piekārtot. Milzīgs paldies visiem, kas palīdzēja šo realizēt, bet vislielākais paldies BUHARDI! Elektrība, detaļas, laiks, how to do tipi, viss
Bet nu man vēl darbi turpinās - tosola trubas, radiators, visa kopā salikšana. Oj, viss purns arī no jauna jāsaliek kopā tak!
Pēdējās dienas tika veltītas lai savestu kārtībā visu elektrību - vadus un kompi. Ahh, garš stāsts... No sākuma piepīpējamie vadi izrādās bija metami, pa to laiku jau nosprādzis aķis, tad negriež starteris, tad benzīna sūknis neko nedara. Sāka jau likties, ka kaut kāds metiens būs ar EWS na*renizēšanu. Visi simptomi atbilda tieši tam.
Anyways - pirmais pozitīvais solis bija jau tas, ka pēc EWS izkodēšanas ārā, pārtaisīšanas uz manuāli un visādu citādu brīnumu veikšanas ar kompi, viens e46 aizgāja - tas pats ar kura palīdzību visi brīnumi notika ar kompi. Amazing! Kompis nav sa*ists, esam jau soli tuvāk kā līdz šim jebkad esam bijuši! Tagad jācer, ka visu savienojot ar manu e36 viss aizies tik pat gludi.
Tā varētu likties, vai ne? Haha. Kā tad! Atkal tiek meklēts, kas notiek, kāpēc kaut kas neiet. Visi vadi salikti, viss forši. Tad tas, tad šitas... Bet kur nu tālu spruksi. Bija jau tam jānotiek, sen jau bija laiks! Tā kā proudly prezentēju e36 ar ieswapotu m54b30!
Apsveicami, ka, ja tā godīgi, viss pat ar first try sanāca! Nekādi jaunu vadu lodējumi netika veikti. Viss bija tieši tā, kā bija domāts. Un tā arī bija pareizi.
Vēl tikai mazliet jāpiekārto vadi, lai nav gateris, haha. Nemīžat, viss būs pa smuko žurkas oem kastītē! Nebija nekāda jēga kaut ko smuki likt, ja nu kas būtu aizgājis pa pieskari un vajadzētu jaukt tāpat visu laukā. Tagad, kad ir zināms, ka viss šancē, var beidzot piekārtot. Milzīgs paldies visiem, kas palīdzēja šo realizēt, bet vislielākais paldies BUHARDI! Elektrība, detaļas, laiks, how to do tipi, viss
Bet nu man vēl darbi turpinās - tosola trubas, radiators, visa kopā salikšana. Oj, viss purns arī no jauna jāsaliek kopā tak!
Pēdējais labojis jaaniskal - 23 Mar 2017, 23:19, kopā labots 1 reizi.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Neko interesantu jau negribu pateikt - baigais slinkums jau kaut ko darīt Bet nu nāksies saņemties, lai uz sezonu būtu vismaz braucama tačka. Šodien gan izskatās, ka brīvdiena būs, savādāk non-stop darbs, mājas, darbs, mājas... Galīgi jau!
Anyways, cik daudzi vispār te ir mēģinājušo ieswapot m54 iekš e36?
Anyways, cik daudzi vispār te ir mēģinājušo ieswapot m54 iekš e36?
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 23
- chevron_right