Agnis mauritius blau coupe
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 27
- chevron_right
Rindas kārtībā
Pēc kādiem aprēķiniem taisījāt izplūdi?
shodien biju piebraucis ciemos,skanja vienkarshi sex
un coupe bus sex kad saliks un sakrasos
un coupe bus sex kad saliks un sakrasos
ar kompatu pa brugji
Tā kā 5dienas vakarā nekas cits nav ko darīt, un uz Justu negribu iet izdomāju uzcept aprakstu...
Tātad, viss aizsākās ar to, ka daži te zināmi personāži manī iepotēja drifta sērgu un pabraucot pa trasi ar savu veco 2.5, viņš itkā kaut ko gāja, bet tāpat bija jau saguris un tika nolemts, ka vajag biš jaudīgāku to visu padarīšanu...
Visi plāni iesākās aptuveni pagājušā gada novembrī-decembrī (laikam)... sākumā bija iecere par m52tub28 (2.8 double vanos) vai m54b30, bet tad viņiem cenas bija diezgan... tagad gan nokritušās salīdzinoši, būtu moš pagaidījis, būtu ieķēris ko tādu... Kaut gan, pēc tā cik naudas es esmu iegrūdis šitajā 2.8, moš arī trīslitrīgais būtu sanācis
Nu tad, toreiz tika nonākts pie secinājuma, ka jāņem vien būs vecais labais 2.8 m52b28, bet lai nesanāk galīgs metiens ka nop*sts un neiet, ieķēru šo motoru no UK e36 (paldies protams Karrlo un Erchijam), jo nu sakiet ko gribat, bet tur UK tie motori būs svaigāki un nebūs izgājuši caur 10 krītiņdrifteru rokām + vēl manējais nāca no e36 ar tomātkārbu, tā ka vajadzētu būt ok
Nākamais solis - 2.8 ta 2.8, bet gribās kaut ko mazliet jaudīgāku, kā parasts 2.8 Parunājoties ar Siiko, nonācām pie secinājuma, ka primārais būtu normāla ieplūde un izplūde... tiek nopirkts izplūdes kolektors/zirneklis no s50b32 jeb E36 M3 3.2l, kā arī pasūtiju no braļukām lietuviešiem izborēto droseli 68.5mm (stock variants bija 64mm, ja nemaldos)... Vēl tie daži papildus poniji tiks dabūti klāt ar custom made izplūdi pilnā garumā, m50b25(bezvanos) ieplūdes sadaleni mana 2.8 izplūdes sadalenes vietā utt...
Šis tas arī palika no vecā M50... izšķīrāmies par labu M50 Bosch 413 vadībai, ar pamatojumu ka padosies regulācijai vieglāk nekā Siemens vadība. Tuvākajā laikā auto tiks vests uz TurboChipu, kur tiks individuāli regulēts kompis utt. Viss protams salikts korekti, visi devēji strādājoši utt. No M50 palika arī ieplūdes kolektors (lai kā daži te viņu noliktu, vai tieši pretēji - slavinātu, pats arī izšķīros par labu šim), protams uztaisot individuālu risinājumu kartera ventilācijai (šeit atkal paldies Siikajam)
Gāja jau protams sākumā kā pa celmiem, jo biju nolēmis ka gribu daudz ko izdarīt pats, un darīju to visu pirmo reizi mūžā, iepriekš motoru biju redzējis tikai saliktā veidā, bet nu šeit man ir jāsaka milzīgs milzīgs paldies Siikajam par padomiem, norādījumiem un palīdzību lietās ar kurām pats netiku galā. Kā arī tikpat liels paldies Alpam, kurš man arī daudz ko parādija un palīdzēja... Vēl paldies Marrs'am (foruma biedrs ar melno e30 sedanu, drošvien daži esat redzējuši), kā arī Regnāram, kuri arī palīdzēja darba procesā... drošvien vēl kāds bija, neatceros, bet nekautrējieties - sakiet
Protams, motors netika iemests iekšā ''as is'', tika nomainīta vārstu vāka blīve, ieplūdes un izplūdes kolektoru blīves, jaunas sveces un filtri, Liqui-Moly 5w50 eļļa utt
Kas vēl palicis - jau iepriekšminētā regulēšana @turbochip, kā arī cold air intake (koniskais filtrs maksimāli tālu no motora + kaste ar termoizolāciju, lai tā visa sistēma patiešām varētu pildīt savas funkcijas)
Laikam pietiks drukāt baigos palagus, ielikšu arī kādas neinteresantas bildes
vecais m50 ārā tukšs +/- sapucējam motortelpu noraujam b28 stock ieplūdi piemēram zirnekli pajaucam veco m50, lai šo to pārliktu uz m52 metam to b28 beidzot iekšā šis tas izplūdei sākas darbi pie izplūdes un turpinās... aptuvenais gala rezultāts paldies Kļaviņam par stūri
Tātad, viss aizsākās ar to, ka daži te zināmi personāži manī iepotēja drifta sērgu un pabraucot pa trasi ar savu veco 2.5, viņš itkā kaut ko gāja, bet tāpat bija jau saguris un tika nolemts, ka vajag biš jaudīgāku to visu padarīšanu...
Visi plāni iesākās aptuveni pagājušā gada novembrī-decembrī (laikam)... sākumā bija iecere par m52tub28 (2.8 double vanos) vai m54b30, bet tad viņiem cenas bija diezgan... tagad gan nokritušās salīdzinoši, būtu moš pagaidījis, būtu ieķēris ko tādu... Kaut gan, pēc tā cik naudas es esmu iegrūdis šitajā 2.8, moš arī trīslitrīgais būtu sanācis
Nu tad, toreiz tika nonākts pie secinājuma, ka jāņem vien būs vecais labais 2.8 m52b28, bet lai nesanāk galīgs metiens ka nop*sts un neiet, ieķēru šo motoru no UK e36 (paldies protams Karrlo un Erchijam), jo nu sakiet ko gribat, bet tur UK tie motori būs svaigāki un nebūs izgājuši caur 10 krītiņdrifteru rokām + vēl manējais nāca no e36 ar tomātkārbu, tā ka vajadzētu būt ok
Nākamais solis - 2.8 ta 2.8, bet gribās kaut ko mazliet jaudīgāku, kā parasts 2.8 Parunājoties ar Siiko, nonācām pie secinājuma, ka primārais būtu normāla ieplūde un izplūde... tiek nopirkts izplūdes kolektors/zirneklis no s50b32 jeb E36 M3 3.2l, kā arī pasūtiju no braļukām lietuviešiem izborēto droseli 68.5mm (stock variants bija 64mm, ja nemaldos)... Vēl tie daži papildus poniji tiks dabūti klāt ar custom made izplūdi pilnā garumā, m50b25(bezvanos) ieplūdes sadaleni mana 2.8 izplūdes sadalenes vietā utt...
Šis tas arī palika no vecā M50... izšķīrāmies par labu M50 Bosch 413 vadībai, ar pamatojumu ka padosies regulācijai vieglāk nekā Siemens vadība. Tuvākajā laikā auto tiks vests uz TurboChipu, kur tiks individuāli regulēts kompis utt. Viss protams salikts korekti, visi devēji strādājoši utt. No M50 palika arī ieplūdes kolektors (lai kā daži te viņu noliktu, vai tieši pretēji - slavinātu, pats arī izšķīros par labu šim), protams uztaisot individuālu risinājumu kartera ventilācijai (šeit atkal paldies Siikajam)
Gāja jau protams sākumā kā pa celmiem, jo biju nolēmis ka gribu daudz ko izdarīt pats, un darīju to visu pirmo reizi mūžā, iepriekš motoru biju redzējis tikai saliktā veidā, bet nu šeit man ir jāsaka milzīgs milzīgs paldies Siikajam par padomiem, norādījumiem un palīdzību lietās ar kurām pats netiku galā. Kā arī tikpat liels paldies Alpam, kurš man arī daudz ko parādija un palīdzēja... Vēl paldies Marrs'am (foruma biedrs ar melno e30 sedanu, drošvien daži esat redzējuši), kā arī Regnāram, kuri arī palīdzēja darba procesā... drošvien vēl kāds bija, neatceros, bet nekautrējieties - sakiet
Protams, motors netika iemests iekšā ''as is'', tika nomainīta vārstu vāka blīve, ieplūdes un izplūdes kolektoru blīves, jaunas sveces un filtri, Liqui-Moly 5w50 eļļa utt
Kas vēl palicis - jau iepriekšminētā regulēšana @turbochip, kā arī cold air intake (koniskais filtrs maksimāli tālu no motora + kaste ar termoizolāciju, lai tā visa sistēma patiešām varētu pildīt savas funkcijas)
Laikam pietiks drukāt baigos palagus, ielikšu arī kādas neinteresantas bildes
vecais m50 ārā tukšs +/- sapucējam motortelpu noraujam b28 stock ieplūdi piemēram zirnekli pajaucam veco m50, lai šo to pārliktu uz m52 metam to b28 beidzot iekšā šis tas izplūdei sākas darbi pie izplūdes un turpinās... aptuvenais gala rezultāts paldies Kļaviņam par stūri
te arī vēl kāds video ar skaņu... sorry ka nav HD, sūtot caur whatsappu, kvalitāte ir tāda kāda ir..
Agnis pamodās
Par tēmu runājot, pilnas bikses
Par tēmu runājot, pilnas bikses
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
te viss ir labi!!!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
kaa ir paarkaapt no 2.5 un 2.8? stipri jutama atskjiriiba?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Seksa rokudzelži komfortam vai lai kādu savaldītu?
Vecām riepām būs pieprasijums uz šī autiņa.
Vecām riepām būs pieprasijums uz šī autiņa.
malacis Agni, pareizo ceļu ej, auto par zvēru uztaisīts šobrīd man top topiks Nr. 1
Ceru arī trasē redzēt šajā sezonā
Ceru arī trasē redzēt šajā sezonā
Skaists apraksts
Bet domas par bembīti un tevi, tu jau zini.
Malacis, cerams, ka ir pašam gandarījums par paveikto.
Šodien dienas otrajā pusē 333 ???
Bet domas par bembīti un tevi, tu jau zini.
Malacis, cerams, ka ir pašam gandarījums par paveikto.
Šodien dienas otrajā pusē 333 ???
Beautiful monster
viewtopic.php?f=29&t=641
viewtopic.php?f=29&t=641
Dāvana no kādaRapakivi rakstīja:Seksa rokudzelži komfortam vai lai kādu savaldītu?
Vecām riepām būs pieprasijums uz šī autiņa.
Par riepām... Ooo jā..
Malacis Agni, man liels prieks par Tevi un Tavu auto! Nevaru vien sagaidīt redzēt un dzirdēt dzīvajā... Tā tik turēt!
Te kaut kas labs briest mmm
Šodien lāčuka auto dzīvē aptaustīts. Tur ir 213 poniji
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
kā zini ka 213?
Aahahahahha, Agnis LĀČUKS BLJA, ahahaahahhahazuze91 rakstīja:Šodien lāčuka auto dzīvē aptaustīts. Tur ir 213 poniji
zuze, neesi gejs?
Profilu lieto vairāki cilvēki, tāpēc kritikas smagums var atšķirties, paldies par uzmanību!
Viņš tak raksta, ka aptaustījaRENIO rakstīja:kā zini ka 213?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 27
- chevron_right