turbo eksperimentālprojekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 24
- chevron_right
LOOL, ok mana kļūda, bet vēl jautrākOdze rakstīja:Tas pats skaistulis-AF- rakstīja:tavs ir tas trash pelēkais sedans?Odze rakstīja: Hm. Ja bijis domājis manu žurku vakar atklāšanā tad kautko esi piedzejojis klāt. Nevienas aftermarket sadalenes tur nav pat blakus stvējušas. Abas m50 ieplūdes vāles un viss.
Nu biju piegājis apjautāties, atbildēja ka kaut cik tur grādu sadalenes un cik tur pacēlums, biju zem aliņiem, var būt kaut ko jaucu, vladlens bija blakus moš atcerās
Nu ja 240°/9.7
Kas nāca jautāt nevienam neko neslēpu. Visu teicu kā ir
Un vispār ko tad Vladlens nestarēja dragā?
Gribējās beidzot redzēt.
negribēju citiem tērzēt, jo zināju ka klūdos, jo neatcerējos parametrus, ka jau teicu biju pod shafē
bet still, praktiski nekādu ieguldījumu un auto iet, malači!!!!
Vladlens -hz, pussyjs bet sava taisnība ir, šis nav īsts drags, pārsimts metri neko neizsaka 1mile, tā jau cita lieta vai arī kā es saku 0-200 vai arī nav jēga
jo dažam labam līdz 100km/h spolē , vai arī M motori, kuri tik pēc 100 spēj pautus parādīt
Neredzu jegu dragot 150m, kur pat 700hp zhurka vineja parejus uz puskorpusu maximum
Noslēgumu ta jātaisa nurburgringā. Redzēs, kam iet, kam ir pauti uttVladlen rakstīja:Neredzu jegu dragot 150m, kur pat 700hp zhurka vineja parejus uz puskorpusu maximum
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Šitie attaisnojumi ir labi.Vladlen rakstīja:Neredzu jegu dragot 150m, kur pat 700hp zhurka vineja parejus uz puskorpusu maximum
Pagājušo gad visiem lietus lija (virs manis saule spīdēja)
Šogad atkal distance par īsu.
Nospolēt pus distanci arī es varēju bet galvenais jau ir to neizdarīt.
Protams 1mile distancē tikai jauda spēlēs lomu jo pat līkrocīgs starts nebūs tik liels zaudējums.
Izskatās, ka sezonas atklāšana ir izraisījusi kaut kādus saspīlējumus starp forumiešiem.
Tagad zin, ka kāda krāns nav tik garš, cik stāsta un var atļauties arī uzdirst.
Tagad zin, ka kāda krāns nav tik garš, cik stāsta un var atļauties arī uzdirst.
Teiksim tā,ka tas 2,0 turbo nesūda neiet es jau kā čoms pateicu,un ka standarta diu piec iet labāk,arī skaidrs.BET,jāņem vērā,ka pāris mēnešus atpakaļ ar šito hlamu braukt uz atklāšanu nebija paredzēts,bija paredzēts braukt ar diu piec turbo,kurš gāja tiešām labi,ja seeingmans nepieļautu huiņas toreiz,tad viss arī būtu sagājis.Jauno sabūvēt nepaspēja,jo darba mums vispārīgi ir daudz.So tika aizbraukts ar to pašu lamatu kaut ko pamēģināt paspolēt,labi pavadīt laiku un tas arī viss. vakar vispār tur dažiem stresaina diena izskatijās,bet man ne,jo es atbraucu ar mersi un čiliņā vazājos apkārt
āmenĢirts rakstīja:Teiksim tā,ka tas 2,0 turbo nesūda neiet es jau kā čoms pateicu,un ka standarta diu piec iet labāk,arī skaidrs.BET,jāņem vērā,ka pāris mēnešus atpakaļ ar šito hlamu braukt uz atklāšanu nebija paredzēts,bija paredzēts braukt ar diu piec turbo,kurš gāja tiešām labi,ja seeingmans nepieļautu huiņas toreiz,tad viss arī būtu sagājis.Jauno sabūvēt nepaspēja,jo darba mums vispārīgi ir daudz.So tika aizbraukts ar to pašu lamatu kaut ko pamēģināt paspolēt,labi pavadīt laiku un tas arī viss. vakar vispār tur dažiem stresaina diena izskatijās,bet man ne,jo es atbraucu ar mersi un čiliņā vazājos apkārt
Odze rakstīja:Šitie attaisnojumi ir labi.Vladlen rakstīja:Neredzu jegu dragot 150m, kur pat 700hp zhurka vineja parejus uz puskorpusu maximum
Pagājušo gad visiem lietus lija (virs manis saule spīdēja)
Šogad atkal distance par īsu.
Nospolēt pus distanci arī es varēju bet galvenais jau ir to neizdarīt.
Protams 1mile distancē tikai jauda spēlēs lomu jo pat līkrocīgs starts nebūs tik liels zaudējums.
nununu, esmu rullītī skrējies pret Quatrām ar hz labi ja 200hp, tās mani reāli uzvelk par 1metru , jo reāli mans auto ar dupšpiedziņu un pusslikiem spolē gandrīz līdz finišam, un saķeres kontroli uz stock EDC 15-16 vadības, dajebkuras dīzeļu vadības ir nereali uztaisīt, tikai papildus kontrolieri uzbūvējot, bet tas drīzumā būs
bet jums ir labs trumpis, svars ar saķeri un jaudas optimālums ar pievadu attiecību
ja ir jautājumi, varam 0-200km/h
tākā, es neko nesaku, par visiem augstāk minētajiem projektiem, es labi zinu ka seenigmas pat 2.0 tubo vitālija 3.0d saliks pēc 100, jo stock dīzelis pat ar parastu čipu iet līdz 100km/h tālāk 328i e36 viņu sabāztu - pārbaudīts
p.s jo pat es zinu, ja gribi kādu uzvilkt uz desas, vajag jaudu pie lieliem rpm nevis griezi u.t.t pie maziem
un to arī zina Vitālijs, bet ja viņam būs interese, sataisīsim viņam auto kā nākas
tā, ka pat e36 ar v8 pīpēs
vēlreiz, atgriezīšos pie pamatiem
es nesaku ka skrūvēšana un projekti ēd pakaļu, nē malači, turpiniet, viss nāk ar uzcītību!!!!
Tāpēc es arī uzturos e36 forumā, jo šejienieši skrūvē auto vairāk nekā e46 pagaidām
bet te vairāk runa par attieksmi no autora, lai kādu mācītu, pašam ir jāzina teju viss
Es piem nezinu daudz ko, bet kur zinu, tur vaur iedot padomu.
un mans laikam sāpīgākais padoms, ja gribi uzvilkt uz desas visus - tad bmw r6 čuguna dzinējs + turbobenzīns
pārējasi, atmo un DD ēd pakaļu
ar cieņu, Dīzeļa fans ar 300+hp un 7L vidējo
es nesaku ka skrūvēšana un projekti ēd pakaļu, nē malači, turpiniet, viss nāk ar uzcītību!!!!
Tāpēc es arī uzturos e36 forumā, jo šejienieši skrūvē auto vairāk nekā e46 pagaidām
bet te vairāk runa par attieksmi no autora, lai kādu mācītu, pašam ir jāzina teju viss
Es piem nezinu daudz ko, bet kur zinu, tur vaur iedot padomu.
un mans laikam sāpīgākais padoms, ja gribi uzvilkt uz desas visus - tad bmw r6 čuguna dzinējs + turbobenzīns
pārējasi, atmo un DD ēd pakaļu
ar cieņu, Dīzeļa fans ar 300+hp un 7L vidējo
Manuprāt dīzelis vispār neder sportam jo diapazona trūkums kurā ir reāli hp ir šausmīgi mazs. Nn ir daudz bet tas šajā gadījumā neko nedod-AF- rakstīja:
un mans laikam sāpīgākais padoms, ja gribi uzvilkt uz desas visus - tad bmw r6 čuguna dzinējs + turbobenzīns
pārējasi, atmo un DD ēd pakaļu
ar cieņu, Dīzeļa fans ar 300+hp un 7L vidējo
tu slikti zini dīzeli
visu var ja labi grib
visu var ja labi grib
Ja ja tapec, ka mans cheap ass turbo eksperiments neuzvilka visus uz desas, tad es nedrikstu nevienam macit, ka varstu pieslipesana nav vienads ar varstu un sezu restauraciju.
Bez tam garaka distance nebutu tapat vitalu uzvilcis, 3. Roba pirms finisa saka jau sajugs izslidet.
Bez tam garaka distance nebutu tapat vitalu uzvilcis, 3. Roba pirms finisa saka jau sajugs izslidet.
kur 2.9?
2.9 ir tikai bloks virzuli un klokene, parejais viss ir negatavs / nav nopirkts, tas ir projekts pa dargo ar visam top detalam, ta ka buvesies loti lenam, kaut kadus updeitus liksu tikai tad, kad 2.5 bus gatavs.
[quote="-AF-"]tu slikti zini dīzeli
visu var ja labi grib[/quote]
Diizelos ir speeks....mums ir jauda un pateerins mazs
visu var ja labi grib[/quote]
Diizelos ir speeks....mums ir jauda un pateerins mazs
Jā, it īpaši visiem dīzelistiem, kas brauc ar priekškamerām.Bavariancar rakstīja:-AF- rakstīja:tu slikti zini dīzeli
visu var ja labi grib
Diizelos ir speeks....mums ir jauda un pateerins mazs
priekškameru dīzeļi ir jautra lieta
Kaut kas beidzot pa tēmu laikam jāieraksta...
Tad nu par spīti visiem heiteriem es vēljoprojām maucu ar šito turbo naglu kasti, kā jau varbūt daži pamanīja, ka atklāšanu es pametu vilkdamies striķī - degvielas sistēmas troiņiks bija parādījis vidējo pirkstu. Uzlicis biju plastmasas - ātri vajadzēja, nebija laika taisīt un veikalā dievojās, ka viņš izturēs un viss būs kārtībā, kā diemžēl nenotika, labi vēl, ka neaizdegās , mācība - neklausīt veikalniekus.
Tagad uzvirpoju&sametināju alumīnija troiņiku - viss tur, pie reizes pārgāju pāri savai DME apiešanas uzpariktei un konstatēju, ka viss tomēr nav kārtībā.
Defektus novērsu, un auto tagad iet labāk, bet nu jau 228 sajūgs netur gandrīz vispār, kā spiež grīdā ar 3. tā slīd.
Plāns pagaidām ir tāds - sazīmēt sajūgu, kas derēs arī nākošajam 2.5T, plāns pagaidām ir m50 spararatu virpot uz 240, uz diska keramiku un dīzeļa kurvi, ja kāds zin ko labāku & lētāku - droši var ieteikt
vēl zinātājiem jautājums - sajūga diska pamatne tādai kombinācijai der tikai no 240mm kompleta, respektīvi, bez atsperēm sajūga diskā? Ja der arī no 228mm vienmasas ar atsperēm, vai tās atsperes neizģērbsies, kad tur beidzot būs 300+ hp? Vienkārši baida tas, ja būs keramika + viss pa cieto, vai nesanāks asi cirtieni atlaižot sajūgu.
Tad nu par spīti visiem heiteriem es vēljoprojām maucu ar šito turbo naglu kasti, kā jau varbūt daži pamanīja, ka atklāšanu es pametu vilkdamies striķī - degvielas sistēmas troiņiks bija parādījis vidējo pirkstu. Uzlicis biju plastmasas - ātri vajadzēja, nebija laika taisīt un veikalā dievojās, ka viņš izturēs un viss būs kārtībā, kā diemžēl nenotika, labi vēl, ka neaizdegās , mācība - neklausīt veikalniekus.
Tagad uzvirpoju&sametināju alumīnija troiņiku - viss tur, pie reizes pārgāju pāri savai DME apiešanas uzpariktei un konstatēju, ka viss tomēr nav kārtībā.
Defektus novērsu, un auto tagad iet labāk, bet nu jau 228 sajūgs netur gandrīz vispār, kā spiež grīdā ar 3. tā slīd.
Plāns pagaidām ir tāds - sazīmēt sajūgu, kas derēs arī nākošajam 2.5T, plāns pagaidām ir m50 spararatu virpot uz 240, uz diska keramiku un dīzeļa kurvi, ja kāds zin ko labāku & lētāku - droši var ieteikt
vēl zinātājiem jautājums - sajūga diska pamatne tādai kombinācijai der tikai no 240mm kompleta, respektīvi, bez atsperēm sajūga diskā? Ja der arī no 228mm vienmasas ar atsperēm, vai tās atsperes neizģērbsies, kad tur beidzot būs 300+ hp? Vienkārši baida tas, ja būs keramika + viss pa cieto, vai nesanāks asi cirtieni atlaižot sajūgu.
Nekādas atsperes. Vislabāk būs izmantot dīzeļa sajūga disku tam vairāk gaļas uz centra, lēnāk izjuks. Ja labi izbalansēs nebūs nemaz tik traki ar to uzsākšanu utt. Sākumā gan noteikti būs liels grabulis.
Man jau liekas ka budžeta variantā vislabāk sākumā būtu uzlikt parasto disku ar D kurvi turēs to slodzi un varēs nesatraukties ka parkingā tiek paslidināts sajūgs.
Man jau liekas ka budžeta variantā vislabāk sākumā būtu uzlikt parasto disku ar D kurvi turēs to slodzi un varēs nesatraukties ka parkingā tiek paslidināts sajūgs.
Ja vajag ir e39 2'5tds 240mm kurvis, łoti svaigs un nepiedilis, pa 20e atdošu
Bet ja dara, tad labāk nepisties, likt sachs performance grozu 240mm un viss
Bet ja dara, tad labāk nepisties, likt sachs performance grozu 240mm un viss
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 24
- chevron_right