Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 32
- chevron_right
Tev vajag normālu boxu.. ...
Pēdējais labojis skaidra_nauda - 07 Sep 2019, 14:05, kopā labots 1 reizi.
Reāli vai nereāli, bet bez tās garāžas es nebūtu es pats. Šito jau pirku pa 1,5k eur. Tapēc jau piedalos šādā konkursā, lai varētu padarīt to vietu tīkamāku un plašāku. Tapēc vajag finanses.
Tici vai nē, bet arī te laukos viss maksā naudu. Ja jau tie līdzekļi būtu, tad nepiedalītos šādā konkursā. Cik nu liekas naudas ir, tik arī aiziet tačkā utt.
Tici vai nē, bet arī te laukos viss maksā naudu. Ja jau tie līdzekļi būtu, tad nepiedalītos šādā konkursā. Cik nu liekas naudas ir, tik arī aiziet tačkā utt.
Kāds laiks pagājis un šeit nekā jauna nav ierakstīts... Kautkā ar foruma pārmaiņām, bija pazudusi apetīte te ko rakstīt. Bet, par cik, miegs nenāk, ierakstīšu kautkādu atskaiti, kaut priekš sevis. Centīšos visu hronoloģiskā secībā... Domāju, ka lasāmviela un bilžu būs daudz, tā kā, droši varat uztaisīt tēju un sagatavot cepumus.
Pabūts pēdējā E36.lv sezonas atklāšanā un pa ceļam uz turieni, dabūta smuka bilde
Gymkhana
Zemākā kupeja
Pasākums baigi patika, ja neskaita, ka pirmajā brivajā brauciena pēdējos apļos ātrumkloķis nolūza un kamēr aizbraucu uz servisu metināt, tikmēr diezgan sanāca palaist garām pārējos braucienus.
Pārsvarā jau tika braukts, mainītas riepas un baudītas lietainās dienas
Low hurts jeb sēdināto auto ikdiena
Sadarbībā ar vienu video guru, vasaras garumā, tapusi arī tāda kā īsfilmiņa par mani
Uznāca mazliet zajobs un radās vajadzība pēc lieka naļika, kā rezultātā tapa sludinājums
Interese, protams, nebija liela par tādu auto, jo cenu arī ieliku salīdzinoši kosmisku - 2200eur, bet runājamu atkarībā no komplektācijas. Nebija arī baigā vajadzība no viņa atbrīvoties. Turpināju izmantot un uzlabot.
Nākamais upgreids bija aizmugurējo apšifku ielikšana atpakaļ un stabilizatora stieņa nomaiņa no 15mm uz 18mm.
Un, protams, tika braukts un baudīts
Sadarbībā ar XAX Photography tiku pie pāris smukbildēm
Beidzot tiku pie trūkstošā viena luktura ar balto augšu un ieliktas atpakaļ ''smoked'' lampas. Mazie fani apstiprin, ka ir labāk
Testējot fitmentu, notestēju dažādu ''ražotāju'' atsperes. Gribēju piemeklēt cietākās, lai vijumi nesitas kopā, bet konstatēju, ka visas kā viens - sūdi. Sarkanās skaitās ķipa no dārgā gala - V-Maxx , zilās TA Technix, dzeltenās FK. Visas vienādas, atšķiras tikai kŗāsa.
''Izvalcētas'' arkas beidzot tā, lai disks ielien arkā nevis atsitas pret to
Kamēr meklēju riepas priekš platajiem diskiem, pabraukāju ar baltajiem rallija Style 32 Protams, ka tika baudīti dažnedāžādākie dopi
Pabraukājos arī bez haubes Vajadzēja čoma kupejau haubi atvest un nebija cita transporta.
Visneigaidītākajā dienā arī uzradās auto potenciālais pircējs.
Džeks atbrauca, par auto jau zināja principā tikpat daudz, cik es... Forums, Youtube utt.
Izvizināju, pats izbrauca, parunājām par cenu, noņēmu diskus un leņķa kitu. Pa rokām un auto pārdots pa 1380eur. Maģi vēl paturēju sev.
Džeks diezgan saprātīgs... Ieviesa vismaz ticību, ka nebūs pirmajā līkumā plakaniski vai grāvī.
Pēdējās ziņas, ka auto ir šādā paskatā. Daļa uzlīmes noplēstas, bet dzīvs vēl ir.
Pabūts pēdējā E36.lv sezonas atklāšanā un pa ceļam uz turieni, dabūta smuka bilde
Gymkhana
Slēpts saturs: Parādīt
Zemākā kupeja
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Pārsvarā jau tika braukts, mainītas riepas un baudītas lietainās dienas
Slēpts saturs: Parādīt
Low hurts jeb sēdināto auto ikdiena
Sadarbībā ar vienu video guru, vasaras garumā, tapusi arī tāda kā īsfilmiņa par mani
Uznāca mazliet zajobs un radās vajadzība pēc lieka naļika, kā rezultātā tapa sludinājums
Slēpts saturs: Parādīt
Un, protams, tika braukts un baudīts
Sadarbībā ar XAX Photography tiku pie pāris smukbildēm
Slēpts saturs: Parādīt
Beidzot tiku pie trūkstošā viena luktura ar balto augšu un ieliktas atpakaļ ''smoked'' lampas. Mazie fani apstiprin, ka ir labāk
Testējot fitmentu, notestēju dažādu ''ražotāju'' atsperes. Gribēju piemeklēt cietākās, lai vijumi nesitas kopā, bet konstatēju, ka visas kā viens - sūdi. Sarkanās skaitās ķipa no dārgā gala - V-Maxx , zilās TA Technix, dzeltenās FK. Visas vienādas, atšķiras tikai kŗāsa.
''Izvalcētas'' arkas beidzot tā, lai disks ielien arkā nevis atsitas pret to
Slēpts saturs: Parādīt
Kamēr meklēju riepas priekš platajiem diskiem, pabraukāju ar baltajiem rallija Style 32 Protams, ka tika baudīti dažnedāžādākie dopi
Pabraukājos arī bez haubes Vajadzēja čoma kupejau haubi atvest un nebija cita transporta.
Visneigaidītākajā dienā arī uzradās auto potenciālais pircējs.
Džeks atbrauca, par auto jau zināja principā tikpat daudz, cik es... Forums, Youtube utt.
Izvizināju, pats izbrauca, parunājām par cenu, noņēmu diskus un leņķa kitu. Pa rokām un auto pārdots pa 1380eur. Maģi vēl paturēju sev.
Džeks diezgan saprātīgs... Ieviesa vismaz ticību, ka nebūs pirmajā līkumā plakaniski vai grāvī.
Pēdējās ziņas, ka auto ir šādā paskatā. Daļa uzlīmes noplēstas, bet dzīvs vēl ir.
Biju jau kādu laiciņu atpakaļ ticis pie šitāda verķa.
316i Compact ar 194 000 uz spidometra un salona nolietojums arī itkā liecina par to, ka varētu būt patiesais nobraukums.
Saskatam potenciālu
Pirmais, kas tika sakārtots, bija izplūde, jo gala bundulis iegādes brīdī, atradās bagāžniekā.
Izgriezu katalizatorus, tā vietā iemetināju mazu rezonatoru un galā oriģinālas bundulis ar spīdīgu custom galu. Kā tas sanāca, kā nē, bet kačājot pedāli spļāva smukus burkānus.
PARTS, PARTS, PARTS... Jau labāks skats uz dzīvi
Paralēli tam visam, iedvesmojoties no šīs bildes, tika iedoti diski uz pulēšanu pie AndzaK
Metinam
Maucam viscaur nakti, uz skati jāpaspēj
Metināšanas darbi beigušies
Uzliktas koilas un ventilējamās bremzes
Nakts negulēta un esam skatē
Pagriezienam kontakts gļuku rāva, bet nu jā... Šaras pievīla.
Uzreiz pēc skates nomests maksimāli zemē
Pakaļu gan zemāk nesanāca dabūt... Tas laikam, jo koilu komplekts ņemts no Touringa, tb, nav paredzēts Compactam.
Pēc pāris dienām salikti plauktos jauni šarnīri un braucam atkal uz skati. Un te es sāku mazliet uztraukties, vai nav pa zemu un vai tiks uz bremžu stenda. Bet sēdinājums sagāja tieši līdz ar līdz. Well done!
Pielaikots AC Schnitzer spoilerīts
Prikola pēc iemetu Instagramā pa 800eur un pēc dienas jau bija pircējs, tad nu atkal bez diskiem un spoilera aizlaidu tālāk.
Slēpts saturs: Parādīt
316i Compact ar 194 000 uz spidometra un salona nolietojums arī itkā liecina par to, ka varētu būt patiesais nobraukums.
Saskatam potenciālu
Pirmais, kas tika sakārtots, bija izplūde, jo gala bundulis iegādes brīdī, atradās bagāžniekā.
Izgriezu katalizatorus, tā vietā iemetināju mazu rezonatoru un galā oriģinālas bundulis ar spīdīgu custom galu. Kā tas sanāca, kā nē, bet kačājot pedāli spļāva smukus burkānus.
PARTS, PARTS, PARTS... Jau labāks skats uz dzīvi
Paralēli tam visam, iedvesmojoties no šīs bildes, tika iedoti diski uz pulēšanu pie AndzaK
Slēpts saturs: Parādīt
Metinam
Maucam viscaur nakti, uz skati jāpaspēj
Metināšanas darbi beigušies
Uzliktas koilas un ventilējamās bremzes
Slēpts saturs: Parādīt
Nakts negulēta un esam skatē
Pagriezienam kontakts gļuku rāva, bet nu jā... Šaras pievīla.
Uzreiz pēc skates nomests maksimāli zemē
Slēpts saturs: Parādīt
Pēc pāris dienām salikti plauktos jauni šarnīri un braucam atkal uz skati. Un te es sāku mazliet uztraukties, vai nav pa zemu un vai tiks uz bremžu stenda. Bet sēdinājums sagāja tieši līdz ar līdz. Well done!
Pielaikots AC Schnitzer spoilerīts
Slēpts saturs: Parādīt
Prikola pēc iemetu Instagramā pa 800eur un pēc dienas jau bija pircējs, tad nu atkal bez diskiem un spoilera aizlaidu tālāk.
Tad kādu laiku tika aizmirsts par E36, bet beigās vairs nevarēju izturēt un sāku kautko meklēt... Ņemt protams īsti nebija ko par saprātīgu cenu. Un tas, ka gatavu negribu pirkt, arī bija skaidrs. Tad pieķēru sevi, ka vairākas reizes atvēru sludinājumu ar šo kupeju.
Atceros, ka vasarā jau biju viņu manījis sludinājumos, bet tad cena bija, ja nemaldos, kautkādi 1600eur, kas par auto bez skates likās neadekvāti. Pirmais, kas tik ļoti uzrunāja, bija krāsa, jo jau sen patika sarkanas kupejas. Kas atceras, pašam reiz bija tāda viena jau. viewtopic.php?f=34&t=1268
Nu un tad nu nostaļģijas un sapņu vadīts, nelikos mierā. Sāku vākt info par to auto un uzdūros šim topikam.
viewtopic.php?f=249&t=2990
Skaidrs, ka nu miera vairs vispār nav, jo tur tak poly bukses un vēl Magnaflow izplūde.
Nakts pa pusei negulēta un jau nākamajā dienā sazvanu pārdevēju, norunājam uz vakarpusi tikties. Līdz tam sazīmēju trūkstošo naļiku un braucu pēc auto. Sludinājumā cena bija 1150eur un aptuveni tik arī man bija uz rokas. Braucu pēc auto ar domu nosist cenu vismaz līdz 900eur, lai sanāk apdrošināšanai un mājupceļam. Bet ieraugot auto dzīvē, sapratu, ka būtu bezkaunīgi īdēt par cenu.
Pirmais acīs iekrita salons - neizdriskāti ādas sēdekļi. Visi plastmasi un paneļi savās vietās. Melnie griesti, mazliet gan atkarājušies, bet toties OEM. Motors kluss, Magnaflows smuki murrā. Sliekšņa aizmugurējā daļā gan kulaku varēja iebāzt, bet par to jau biju informēts pa telefonu. Nolīdu aizmugurē zem auto, lai pārliecinātos par poly esamību - jap, ne velti novārtīju ceļgalus dubļos, poly viss vēl vietā kopš 2014. gada. Skaidrs - jāņem!
Parunājos ar pārdevēju, noskaidroju, ka ar auto vispār braukusi meitene. Parunāju par cenu un pa 1050eur viņu arī savācu. Sarunājam distances pārrakstīšanu un braucu mājās. Nezinu, vai aiz priekiem, vai uztraukuma, ka naudas nesanāks, bet tikai samaksājot naudu un braucot prom arī sanāca pirmais testa brauciens, kurā konstatēju, ka aizmugurējie gultņi nenormāli gaudo, bet tas kautkā nelikās baigi svarīgi pat vairs.
Tātad, par auto - 1992. gada 11. decembra izlaiduma Brilliantrot 318is ar M44 dzinēju. No ekstrām gan nekā nav, ja neskaita jau pieminētos nedaudz atlipušos melnos griestus.
Lūka, parastā pečka, parastais pulkstens un ādas sēdekļi. Ā, elkoņbalsts.
Te jau savās jaunajās mājās un ar jauniem apaviem Ar tām zemajām atsperēm priekšā esmu ļoti apmierināts, pat koilas īsti neprasās, par cik, ziema tāpat tuvojas. Aizmuguri gan vajag zemāku. Varat piedāvāt tas pašas mīkstās aizmugurējās atsperes no koilu komplektiem!
Btw, un šos diskus var iegādāties.
Jau pirmie skrūvēšanās darbi, mazliet spraugas jāsaregulē, purns jāpataisno.
Tālāk savesta kārtībā izplūde, jo gala bundulis tur tā brutāli karājās iepriekš. Bet vispār izlēmu to izplūdi tirgot nost, jo vidējais bundulis sanāk baigi zemu un gribas klusāku skaņu, lai neesmu tik uzkrītošs.
Tālāk jau nopietna gatavošanās apskatei. Jāmetina sliekšņi aizmugurē, gribas bremžu trubas pārvilkt un vēl ir vietas, kuras tur jāpametina. Nolēmu ņemt nost bāku un tiltu, lai visu pa smuko sadarītu.
Grīdā arī izbakstījās caurums, un jo vairāk baksti, jo vairāk, protams, jāmetina. Bilžu trūkst no tā, kas konkrēti sametināts un kā izskatās sametināts, jo bija baigā steiga. Bet kopskats beigās kautkā tā. Tālāk ķeramies klāt pašam tiltam, mazliet jāatsvaidzina. Salikti arī aizmugurē jauni gultņi FAG firmas.
Reduktoram nomainīts viens blīvslēgs, jo uz pusass gala bija pazīmes, ka eļļa tecējusi. Protams, uzreiz arī sametināts. Gandrīz kopskats
Atkal nakts negulēta un īsti skatei gatavs neesmu, tāpēc dodamies vien pēc mēnešnieces. Pat diskus nemainiju. Magnaflowu arī nointervēja uz 96db Pa lielam, sīkumi.
Nu vismaz var legāli pārvietoties beidzot. Pie reizes jau mazais lampu apgreids.
Un te zaķis izskrēja
Tapēc pagaidu variantā miglinieks turas ar savilcējiem.
Pirmais tālākais izbrauciens
Vakar uzlikts AC Schnitzer spoileris, bet vēl īsti pats nesaprotu patīk vai nepatīk. Katrā ziņā, šis nav gala produkts, jo gribu to širmīti vēl, tikai nav idejas no kā viņu uztaisīt.
Pagaidām viss. Jā, tuvākajā laikā gribas sapulēt, jo spīdums galīgi pazudis vietām.
Slēpts saturs: Parādīt
Atceros, ka vasarā jau biju viņu manījis sludinājumos, bet tad cena bija, ja nemaldos, kautkādi 1600eur, kas par auto bez skates likās neadekvāti. Pirmais, kas tik ļoti uzrunāja, bija krāsa, jo jau sen patika sarkanas kupejas. Kas atceras, pašam reiz bija tāda viena jau. viewtopic.php?f=34&t=1268
Nu un tad nu nostaļģijas un sapņu vadīts, nelikos mierā. Sāku vākt info par to auto un uzdūros šim topikam.
viewtopic.php?f=249&t=2990
Skaidrs, ka nu miera vairs vispār nav, jo tur tak poly bukses un vēl Magnaflow izplūde.
Slēpts saturs: Parādīt
Nakts pa pusei negulēta un jau nākamajā dienā sazvanu pārdevēju, norunājam uz vakarpusi tikties. Līdz tam sazīmēju trūkstošo naļiku un braucu pēc auto. Sludinājumā cena bija 1150eur un aptuveni tik arī man bija uz rokas. Braucu pēc auto ar domu nosist cenu vismaz līdz 900eur, lai sanāk apdrošināšanai un mājupceļam. Bet ieraugot auto dzīvē, sapratu, ka būtu bezkaunīgi īdēt par cenu.
Pirmais acīs iekrita salons - neizdriskāti ādas sēdekļi. Visi plastmasi un paneļi savās vietās. Melnie griesti, mazliet gan atkarājušies, bet toties OEM. Motors kluss, Magnaflows smuki murrā. Sliekšņa aizmugurējā daļā gan kulaku varēja iebāzt, bet par to jau biju informēts pa telefonu. Nolīdu aizmugurē zem auto, lai pārliecinātos par poly esamību - jap, ne velti novārtīju ceļgalus dubļos, poly viss vēl vietā kopš 2014. gada. Skaidrs - jāņem!
Parunājos ar pārdevēju, noskaidroju, ka ar auto vispār braukusi meitene. Parunāju par cenu un pa 1050eur viņu arī savācu. Sarunājam distances pārrakstīšanu un braucu mājās. Nezinu, vai aiz priekiem, vai uztraukuma, ka naudas nesanāks, bet tikai samaksājot naudu un braucot prom arī sanāca pirmais testa brauciens, kurā konstatēju, ka aizmugurējie gultņi nenormāli gaudo, bet tas kautkā nelikās baigi svarīgi pat vairs.
Tātad, par auto - 1992. gada 11. decembra izlaiduma Brilliantrot 318is ar M44 dzinēju. No ekstrām gan nekā nav, ja neskaita jau pieminētos nedaudz atlipušos melnos griestus.
Lūka, parastā pečka, parastais pulkstens un ādas sēdekļi. Ā, elkoņbalsts.
Te jau savās jaunajās mājās un ar jauniem apaviem Ar tām zemajām atsperēm priekšā esmu ļoti apmierināts, pat koilas īsti neprasās, par cik, ziema tāpat tuvojas. Aizmuguri gan vajag zemāku. Varat piedāvāt tas pašas mīkstās aizmugurējās atsperes no koilu komplektiem!
Btw, un šos diskus var iegādāties.
Jau pirmie skrūvēšanās darbi, mazliet spraugas jāsaregulē, purns jāpataisno.
Tālāk savesta kārtībā izplūde, jo gala bundulis tur tā brutāli karājās iepriekš. Bet vispār izlēmu to izplūdi tirgot nost, jo vidējais bundulis sanāk baigi zemu un gribas klusāku skaņu, lai neesmu tik uzkrītošs.
Tālāk jau nopietna gatavošanās apskatei. Jāmetina sliekšņi aizmugurē, gribas bremžu trubas pārvilkt un vēl ir vietas, kuras tur jāpametina. Nolēmu ņemt nost bāku un tiltu, lai visu pa smuko sadarītu.
Grīdā arī izbakstījās caurums, un jo vairāk baksti, jo vairāk, protams, jāmetina. Bilžu trūkst no tā, kas konkrēti sametināts un kā izskatās sametināts, jo bija baigā steiga. Bet kopskats beigās kautkā tā. Tālāk ķeramies klāt pašam tiltam, mazliet jāatsvaidzina. Salikti arī aizmugurē jauni gultņi FAG firmas.
Reduktoram nomainīts viens blīvslēgs, jo uz pusass gala bija pazīmes, ka eļļa tecējusi. Protams, uzreiz arī sametināts. Gandrīz kopskats
Atkal nakts negulēta un īsti skatei gatavs neesmu, tāpēc dodamies vien pēc mēnešnieces. Pat diskus nemainiju. Magnaflowu arī nointervēja uz 96db Pa lielam, sīkumi.
Nu vismaz var legāli pārvietoties beidzot. Pie reizes jau mazais lampu apgreids.
Un te zaķis izskrēja
Slēpts saturs: Parādīt
Pirmais tālākais izbrauciens
Vakar uzlikts AC Schnitzer spoileris, bet vēl īsti pats nesaprotu patīk vai nepatīk. Katrā ziņā, šis nav gala produkts, jo gribu to širmīti vēl, tikai nav idejas no kā viņu uztaisīt.
Slēpts saturs: Parādīt
Labs darbs , kas labi padarits. Bet nu te jau vienmer viss ir limeni nixon. Ir intrese lasit so un skatities procesus.
Bomba, kārtīga motivācijas deva sev, savādāk vārds “pārdot” galvā skan biežāk kā “turpināt”, es par savu.
Ļoti smuks. Pašam interesēja šī, bet kad skatijos, ssā stāvēja pa 1800 vai kaut ko tādu un bija bilde ar csdd lapu, kurā bija pie 10 vieniniekiem un kāds divnieks arī laikam. Lai labi ripo!
Gribēju šito ņemt , bet paspēji pirms manis, pa to cenu bija tīri Okej auto, diezgan labs materials.
Esi padarijis kartigu darbu ap viņu, izkatas zolids un smuks. Vienmēr fascinējis un aizrāvis Tavs vlogs ir no ka mācīties un prieks skatīties cik aizrautīgi un cītīgi ņemies ap auto.
Super!
Kupeja protams skaista.
Esi padarijis kartigu darbu ap viņu, izkatas zolids un smuks. Vienmēr fascinējis un aizrāvis Tavs vlogs ir no ka mācīties un prieks skatīties cik aizrautīgi un cītīgi ņemies ap auto.
Super!
Kupeja protams skaista.
Plastmasas santehnikas peleekaa truba ,mazliet fleksha ,kraasas un kniedes un bus gatavs Tev tas flaps
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
cela stabins tas baltais plastmasas
Būs jāpanēģina, paldies!
Laba ideja... Tik liekas, ka tas varetu but mazliet par mazu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
seksiig
Ļoti, ļoti labi! Ļoti skaista krāsa, labs motors un glīta aero kombinācija. Pēc kopskata ļoti atgādina CLUBSPORT versiju. OEM+ is the way to go.
BMW Motorsport International
Kaut kā tev pie sirds tie mazmotori bet skaisti
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 32
- chevron_right