KObreto auto
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 24
- chevron_right
Tas aizmugurējais bamperis ir M ?
Tie tipa ziedputekšņi? Ja tā, tad man jau zjb, mašīna kā pienene!
neatsķiru bamperus,bet pa manām domā tas ir stock..
Jā,tie ir tie ziedputekšņi Izskatās,ka sezonu nebūtu braucis ar to mašinu,lai gan īstenibā tikai vienu dienu
Kad sāks braukt nopūtīs nost viņus
Jā,tie ir tie ziedputekšņi Izskatās,ka sezonu nebūtu braucis ar to mašinu,lai gan īstenibā tikai vienu dienu
Kad sāks braukt nopūtīs nost viņus
šito tagad prasās kā ēst:
http://i53.photobucket.com/albums/g45/m ... lpaper.jpg
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
jap, šio viena no manām favoriitkupejām projekt_e36 tāpat kā hoodijam
Tu pasaki kur viņu var ieķert?ch. rakstīja:šito tagad prasās kā ēst: http://i53.photobucket.com/albums/g45/m ... lpaper.jpg
Vai no pakaļējā bampera moldinga uztaisīt taisno moldingu pa vidu priekšā,nevis kā orģinālam ar bmw uzrakstu, nevaru uz ātro atrast bildi, bet ar šādu nummura novietojumu tas diezgan bieži ir redzēts ārzemju forumos.
rekur bilde kā e39 tas izskatās
http://motormavens.com/emAlbum/albums/A ... offset.jpg
rekur bilde kā e39 tas izskatās
http://motormavens.com/emAlbum/albums/A ... offset.jpg
kad skatījos, ebayā bija, un cik atceros, nebij nemaz dārgi..Kobreti rakstīja:Tu pasaki kur viņu var ieķert?ch. rakstīja:šito tagad prasās kā ēst: http://i53.photobucket.com/albums/g45/m ... lpaper.jpg
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
jā tieši tāda bija doma tik biju cerējis,ka tādu var nopirkt. Paldies par ieteikumu par aizmugures buferi .madarsv rakstīja:Vai no pakaļējā bampera moldinga uztaisīt taisno moldingu pa vidu priekšā,nevis kā orģinālam ar bmw uzrakstu, nevaru uz ātro atrast bildi, bet ar šādu nummura novietojumu tas diezgan bieži ir redzēts ārzemju forumos.
rekur bilde kā e39 tas izskatās
http://motormavens.com/emAlbum/albums/A ... offset.jpg
Ch. apskatīšos ebajā
bildes no saieta vnk SEX
Izskatīju beidzot visu no 1. līdz pat pēdējai lapai.. Nu malacis. Tiešām daudz tiek darīts un man patīk, ka atšķirās no citiem auto Skaisti
Beautiful monster
viewtopic.php?f=29&t=641
viewtopic.php?f=29&t=641
nekas daudz jau nav izdārits daru visu pamazām,līdz ar to no viena gala sāku un kāmēr esmu ticis pie otra,jau atkal viss jāsak no sakuma!
+ ta māšīna man "mīl" man liekas man rekords ir pāris menešu nobraukt bez kasjakiem,pēc tam kaut kas saplist,to sataisi,tad atkal kaut kas saplīst,atkal sataisi un tā visu laiku.. un nav jau tā ka es katru dienu viņu trasē lauztu,braucu kā opaps mazgāju regulāri ellas mainu regulāri,visu +/- uzpasēju,bet jo vairāk rūpējies jo vairāk plīst
Cik nav bijis šitā,kad rīstās rīstas,nafig pedāli grīdā pāris švīkas atstāj un nekas,darbojas kā bitīte
Uz doto momentu arī ir ķibele braucu bez GMM,kas arī mistiski saplīsa,pēc tā ka nedēļu nebiju braucis lai nodefektētu to,man arī prasija kādu nedēļu,kamēr vispār dabūju viņu darbojošos
+ ta māšīna man "mīl" man liekas man rekords ir pāris menešu nobraukt bez kasjakiem,pēc tam kaut kas saplist,to sataisi,tad atkal kaut kas saplīst,atkal sataisi un tā visu laiku.. un nav jau tā ka es katru dienu viņu trasē lauztu,braucu kā opaps mazgāju regulāri ellas mainu regulāri,visu +/- uzpasēju,bet jo vairāk rūpējies jo vairāk plīst
Cik nav bijis šitā,kad rīstās rīstas,nafig pedāli grīdā pāris švīkas atstāj un nekas,darbojas kā bitīte
Uz doto momentu arī ir ķibele braucu bez GMM,kas arī mistiski saplīsa,pēc tā ka nedēļu nebiju braucis lai nodefektētu to,man arī prasija kādu nedēļu,kamēr vispār dabūju viņu darbojošos
Paldies par ideju , tieši pats tagat metinu grīdu un raujot nost grīdas paklāju sanāca tāda pati šaize ar pedāli
Neesmu dollārs, lai patiktu visiem.
man jau gadu turās un viss kārtībā
topiks galīgi nogrimis,tāpec nāksies papildināt nedaudz info,kas un ka sadarīt. gari un plaši nestāstīšu,bet nu vakars uz ezeru ar to bmw
Tātad neliels izdarīto darbu sarkast kopš pēdējā ieraksta :
*ģenerātoram jauni gūltņi + sapucēts
*jauns augšējais roļiks
*saeļļots apkašējais roļiks,lufte paliek,bet klusāks palika
*nomainīta eļļa igol 10w40 + filtrs (protams
*nabags ticis pie m20 (6.5kg) ar apakrināmo
*kloķene gala saļņiks
*kārbas tas gala gūltnis,kurš kloķenē
*kārbai jaunas paduškas
*kārbai jauna eļļa
*jauns demfers
*šifteram buksītes(ļurkajas vienalga,kā tāds sētas miets)
*pasūtīs izpiedēja gūltnis no e21--tā arī viņu nesagaidiju,tāpēc nacās likt atpakaļ veco
*ļoti kluss starteris ar jaunu bendiku--arī neuzliku,tik aiz tā kad tā pat būs jāņem nost,lai gūltni nomainītu.
*68mm drosele (64mm stock),bišku nolaidu lažu ar izmēriem,tāpec nācās vīlēt ar vīli un fleksi ,kā rezūltātā piesūc gaisu,pēc mana tohometra ir nedaudz virs 1t, reālajā dzīvē varētu būt aptuveni 900-1000apg/min
*NV(non vanos) ieplūdes sadalene izplūdē
*JAUNA(lietota) gaisa masa
*back to stock ECU
*izvalcēti vasaras diski
*sakrāsoti vasaras diski krāsa sarkana,ēnā violeta (perlamutrs) + ceru, ka nebūs pa tumšu,piemēriju tikai vienu disku izskatās jau smuki,bet galvenais ir kopskats ar visiem četriem
*FL bamperis
*pārmetināta izplūde visā garumā uz vienu 60mm cauruli ar diviem rezonātoriem un mufleri galā,skaņa Pisec kāda. centos laizt maksimāli tuvu kuzavama,jo vasarā ir plānos nomest aizmuguri par kādu 1cm zemāk,bet protams parcentos. No aizmugurējā tilta rāmja kādi +/- 1-5mm kad brauc pa bruķi sitās
*ieķertas kadeta(kalibras) cietās sporta atsperes ja zinātu cik cietas ir stokam,tad varētu par šo jautajumu padiskutēt,bet, jā krāsa ir zaļa un virsū padzisuši uzrkasti kaut kadi,moš ari ir H&r atsperes kaut kādas
*atkal nomainīta eļļa pēc 3t km komplektā filtrs.
*aizmugurē lažeroniem(kas nāk zem sliekšņa) poli bukses. mainot tās nolūza divas skrūves tagad dēļ tā ir gateris nenormālākais un ir bailes,ka tas viss pasākums neturēs diži ilgi.
*atkal peldošās nomainitas-driftings dara savu
*apakšējai ķēgai iekšējās un ārējās poli bukses(vēl nav uzliktas,jo savirzes skruves nolūzīs 100%,tās jaiepērk jaunas)
*augšā sailentblokam iekšejās poli bukses(arī vēl nav uzliktas)
*sametināta grīda aiz balakussēdētāja
*beidzot nopietni pieķēros priekšējo kabatu jautājumam,tur visu no jauna dabūju tasit konstruktors ne pa jokam
Piebilde-ja tur uz nākamo vasaru būs kaut rūsas punktiņš tā bundža ies tolmetā toč
*jauns blakussēdētaja slieksnis
*izvākta virspusējā rūsa no bagāznieka viss smuki protams apstrādāts.
*izlīmpēta rūsa no kuzava visuru.
*visi caurumi arkas sliekšņi piepūsti ar konzervantu
*sakrāsota puss mašina
Bija ļoti lielas problēmas ar krāsošanu,bet tas būtu pilnīgs sīkums,ja neskaita to ,ka tonis atšķirā un tika pamatīgi sapizts bagažņieks ,kas uz sezonu tiks individualizēts
*uzlikti ziemas bamperi
*sataisīts pečkai 4 ātrums un vēl tūkstošiem sūdiņu un loriņu saminīti & saplēsti
*jauns spārns
*ziemas "sēdinājums" aizmugure +/-3,5cm augšā priekš 2cm-skats atbaidoši pretīgs + ziemas bamperi
daudz jau noteikti,ko aizmirsu,bet nu tas lai paliek uz kadu citu reizi kad atcerēšos. bildes tūkstošiem ielikšu dažas
Par buksēm protam paldies wu-ryder
Par šādām tādām daļām paldies dogMārim
par m20 paldies Frikadele
Mēģināju iet apskati,parēcāmies līki ar TA inspektoru,rezultāta 3 divnieki-gaisams/troksnis/vienā vieta metinājumu nolažoju.. nebūtu vispar to vietu aizticis būt praucis vēl šodien,bet nē man jau vajadzēja visu safist
Tātad neliels izdarīto darbu sarkast kopš pēdējā ieraksta :
*ģenerātoram jauni gūltņi + sapucēts
*jauns augšējais roļiks
*saeļļots apkašējais roļiks,lufte paliek,bet klusāks palika
*nomainīta eļļa igol 10w40 + filtrs (protams
*nabags ticis pie m20 (6.5kg) ar apakrināmo
*kloķene gala saļņiks
*kārbas tas gala gūltnis,kurš kloķenē
*kārbai jaunas paduškas
*kārbai jauna eļļa
*jauns demfers
*šifteram buksītes(ļurkajas vienalga,kā tāds sētas miets)
*pasūtīs izpiedēja gūltnis no e21--tā arī viņu nesagaidiju,tāpēc nacās likt atpakaļ veco
*ļoti kluss starteris ar jaunu bendiku--arī neuzliku,tik aiz tā kad tā pat būs jāņem nost,lai gūltni nomainītu.
*68mm drosele (64mm stock),bišku nolaidu lažu ar izmēriem,tāpec nācās vīlēt ar vīli un fleksi ,kā rezūltātā piesūc gaisu,pēc mana tohometra ir nedaudz virs 1t, reālajā dzīvē varētu būt aptuveni 900-1000apg/min
*NV(non vanos) ieplūdes sadalene izplūdē
*JAUNA(lietota) gaisa masa
*back to stock ECU
*izvalcēti vasaras diski
*sakrāsoti vasaras diski krāsa sarkana,ēnā violeta (perlamutrs) + ceru, ka nebūs pa tumšu,piemēriju tikai vienu disku izskatās jau smuki,bet galvenais ir kopskats ar visiem četriem
*FL bamperis
*pārmetināta izplūde visā garumā uz vienu 60mm cauruli ar diviem rezonātoriem un mufleri galā,skaņa Pisec kāda. centos laizt maksimāli tuvu kuzavama,jo vasarā ir plānos nomest aizmuguri par kādu 1cm zemāk,bet protams parcentos. No aizmugurējā tilta rāmja kādi +/- 1-5mm kad brauc pa bruķi sitās
*ieķertas kadeta(kalibras) cietās sporta atsperes ja zinātu cik cietas ir stokam,tad varētu par šo jautajumu padiskutēt,bet, jā krāsa ir zaļa un virsū padzisuši uzrkasti kaut kadi,moš ari ir H&r atsperes kaut kādas
*atkal nomainīta eļļa pēc 3t km komplektā filtrs.
*aizmugurē lažeroniem(kas nāk zem sliekšņa) poli bukses. mainot tās nolūza divas skrūves tagad dēļ tā ir gateris nenormālākais un ir bailes,ka tas viss pasākums neturēs diži ilgi.
*atkal peldošās nomainitas-driftings dara savu
*apakšējai ķēgai iekšējās un ārējās poli bukses(vēl nav uzliktas,jo savirzes skruves nolūzīs 100%,tās jaiepērk jaunas)
*augšā sailentblokam iekšejās poli bukses(arī vēl nav uzliktas)
*sametināta grīda aiz balakussēdētāja
*beidzot nopietni pieķēros priekšējo kabatu jautājumam,tur visu no jauna dabūju tasit konstruktors ne pa jokam
Piebilde-ja tur uz nākamo vasaru būs kaut rūsas punktiņš tā bundža ies tolmetā toč
*jauns blakussēdētaja slieksnis
*izvākta virspusējā rūsa no bagāznieka viss smuki protams apstrādāts.
*izlīmpēta rūsa no kuzava visuru.
*visi caurumi arkas sliekšņi piepūsti ar konzervantu
*sakrāsota puss mašina
Bija ļoti lielas problēmas ar krāsošanu,bet tas būtu pilnīgs sīkums,ja neskaita to ,ka tonis atšķirā un tika pamatīgi sapizts bagažņieks ,kas uz sezonu tiks individualizēts
*uzlikti ziemas bamperi
*sataisīts pečkai 4 ātrums un vēl tūkstošiem sūdiņu un loriņu saminīti & saplēsti
*jauns spārns
*ziemas "sēdinājums" aizmugure +/-3,5cm augšā priekš 2cm-skats atbaidoši pretīgs + ziemas bamperi
daudz jau noteikti,ko aizmirsu,bet nu tas lai paliek uz kadu citu reizi kad atcerēšos. bildes tūkstošiem ielikšu dažas
Par buksēm protam paldies wu-ryder
Par šādām tādām daļām paldies dogMārim
par m20 paldies Frikadele
Mēģināju iet apskati,parēcāmies līki ar TA inspektoru,rezultāta 3 divnieki-gaisams/troksnis/vienā vieta metinājumu nolažoju.. nebūtu vispar to vietu aizticis būt praucis vēl šodien,bet nē man jau vajadzēja visu safist
Pēdējais labojis Kobreti - 14 Nov 2012, 05:05, kopā labots 4 reizes.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 24
- chevron_right